-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)
N-02-01-03-000-0003 Місце поставки – Україна Лот 1: 28 160 шт Лот 2: 40 000 шт Лот 3: 30 000 шт
Завершена
75 151 296.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 107 796.48 UAH
мін. крок: 0.1% або 107 796.48 UAH
Період оскарження:
21.11.2024 17:52 - 27.11.2024 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
Номер:
7fd3aad0280648ae80f2ec0a81418941
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-016608-a.b4
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення про визначення переможцем
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
21 листопада 2024 року Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» Код ЄДРПОУ 44830311 (далі — Замовник) було оголошено процедуру закупівлі UA-2024-11-21-016608-a Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг) (далі — Процедура закупівлі).
9 грудня 2024 року Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 09.12.2024-2-12 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 1 (далі – Переможець).
ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель: Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) з огляду на наступне.
Обгрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують.
1. Невідповідність податкової звітності реальному обсягу доходу.
Згідно з поданою фінансовою звітністю Переможець задекларував дохід у листопаді 2024 року в розмірі 29 млн грн, що не відповідає обсягам виконаних договорів, які Переможець заявляє самостійно виконаними.
Так, тільки за виконаними договорами, (довідка про досвід) до 30 жовтня 2024 року, дохід становить 30 млн 488 тис. грн.
• Додатково виявлено ще інші виконані договори на суму 3 млн грн в попередніх тендерних , що також мали бути враховані.
Таким чином, сукупний дохід не відповідає фінансовій звітності або договори не є виконаними.
2. Відсутність реєстрації платником ПДВ.
Обсяг доходів ФОП на загальній системі оподаткування за період жовтень–листопад 2024 року перевищив поріг у 1 млн грн, передбачений п. 181.1 Податкового кодексу України, що зобов’язує підприємця:
• Подати заяву на реєстрацію платником ПДВ до 10 листопада 2024 року.
• Зареєструватися платником ПДВ з 1 грудня 2024 року.
Водночас ФОП продовжує здійснювати діяльність без реєстрації платником ПДВ, що є порушенням податкового законодавства.
⁃ Оскільки в ціновій пропозицій зазначено ціни без ПДВ
⁃ Згідно з Податковим реєстром платників : учасник не є зареєстрованим платником ПДВ, що знову свідчить або про порушення Податкового законодавства України або про фальсифікацію договорів постачання.
3. Можлива фальсифікація відгуків про виконання договорів.
Згідно з умовами тендеру, ФОП подав довідки про виконання договорів на загальну суму 30 млн 488 тис. грн станом на 30 жовтня 2024 року. Однак:
• Реальна виконаність цих договорів викликає сумніви, оскільки задекларовані доходи за цей період значно менші.
• Відгуки про повне виконання договорів можуть бути сфальсифікованими, що суперечить умовам тендеру та законодавству України.
4. Подання некоректної декларації для участі в тендері
Згідно з вимогами тендерної документації:
• Для фізичних осіб, що перебувають на загальній системі оподаткування, необхідно подавати декларацію про майновий стан і доходи.
• Для осіб на спрощеній системі оподаткування – податкову декларацію платника єдиного податку.
• ФОП, перебуваючи на загальній системі з 30 вересня 2024 року, подав декларацію платника єдиного податку, що є порушенням.
У зв’язку з викладеними фактами, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 1.
2. Відхилити пропозицію ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 1 як таку, що не умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога фоп Крючков лот 1.pdf 11.12.2024 19:18
Дата подачі:
11.12.2024 19:18
Вирішення:
ДП «ДОТ» здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі - Особливості).
Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)» уповноваженою особою ДП «ДОТ» 21.11.2024 оголошено проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-11-21-016608-a).
Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Згідно даних реєстру платників податку на додану вартість ФОП Крючков Володимир Євгенійович став платником ПДВ з 11.12.2024 року, тобто після проведення аукціону. Згідно п. 4 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо діловий партнер є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо діловий партнер є платником єдиного податку) протягом 2 робочих днів. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Витяг № 2420304500305 з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно п. 5 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в Додатку № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав уточнену цінову пропозицію, в якій зазначена остаточна пропозиція з урахуванням ПДВ.
Згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 11 місяців 2024 року з копією квитанції № 2.
Фізичні особи-підприємці, які протягом року відмовляються від спрощеної системи оподаткування, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (49.18.2 ПКУ) або протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (49.18.3 ПКУ).
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ПКУ).
Згідно з п. 294.1 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку 1, 2 та 4 груп є календарний рік.
Враховуючи, що для фізичних осіб-підприємців вимогами ПКУ встановлено, що звітним періодом є календарний рік, а декларація подається протягом 60 календарних днів з дня закінчення останнього кварталу року, то декларація подана ФОП Крючковим Володимиром Євгенійовичем за 11 місяців як проміжна відповідає вимогам Оголошення.
Також повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має права втручатися в господарську діяльність учасників і контролювати правильність застосування ними системи оподаткування та сплати тих чи інших податків.
За результатами розгляду пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
Номер:
cf8ae784c479421b935b655b1f5d7230
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-016608-a.c3
Назва:
ВИМОГА
про скасування рішення про визначення переможцем
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення про визначення переможцем
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ
21 листопада 2024 року Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» Код ЄДРПОУ 44830311 (далі — Замовник) було оголошено процедуру закупівлі UA-2024-11-21-016608-a Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг) (далі — Процедура закупівлі).
9 грудня 2024 року Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 09.12.2024-2-13 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 2 (далі – Переможець).
ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель: Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) з огляду на наступне.
Обгрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують.
1. Невідповідність податкової звітності реальному обсягу доходу.
Згідно з поданою фінансовою звітністю Переможець задекларував дохід у листопаді 2024 року в розмірі 29 млн грн, що не відповідає обсягам виконаних договорів, які Переможець заявляє самостійно виконаними.
Так, тільки за виконаними договорами, (довідка про досвід) до 30 жовтня 2024 року, дохід становить 30 млн 488 тис. грн.
• Додатково виявлено ще інші виконані договори на суму 3 млн грн в попередніх тендерних , що також мали бути враховані.
Таким чином, сукупний дохід не відповідає фінансовій звітності або договори не є виконаними.
2. Відсутність реєстрації платником ПДВ.
Обсяг доходів ФОП на загальній системі оподаткування за період жовтень–листопад 2024 року перевищив поріг у 1 млн грн, передбачений п. 181.1 Податкового кодексу України, що зобов’язує підприємця:
• Подати заяву на реєстрацію платником ПДВ до 10 листопада 2024 року.
• Зареєструватися платником ПДВ з 1 грудня 2024 року.
Водночас ФОП продовжує здійснювати діяльність без реєстрації платником ПДВ, що є порушенням податкового законодавства.
⁃ Оскільки в ціновій пропозицій зазначено ціни без ПДВ
⁃ Згідно з Податковим реєстром платників : учасник не є зареєстрованим платником ПДВ, що знову свідчить або про порушення Податкового законодавства України або про фальсифікацію договорів постачання.
3. Можлива фальсифікація відгуків про виконання договорів.
Згідно з умовами тендеру, ФОП подав довідки про виконання договорів на загальну суму 30 млн 488 тис. грн станом на 30 жовтня 2024 року. Однак:
• Реальна виконаність цих договорів викликає сумніви, оскільки задекларовані доходи за цей період значно менші.
• Відгуки про повне виконання договорів можуть бути сфальсифікованими, що суперечить умовам тендеру та законодавству України.
4. Подання некоректної декларації для участі в тендері
Згідно з вимогами тендерної документації:
• Для фізичних осіб, що перебувають на загальній системі оподаткування, необхідно подавати декларацію про майновий стан і доходи.
• Для осіб на спрощеній системі оподаткування – податкову декларацію платника єдиного податку.
• ФОП, перебуваючи на загальній системі з 30 вересня 2024 року, подав декларацію платника єдиного податку, що є порушенням.
5. Відсутність документів, які вимагались Оголошенням.
Всупереч вимогам Додатку 7 до Оголошення у складі пропозиції Переможця відсутні сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинних нормативно-правових актів Національного агентства з питань запобігання корупції, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
У зв’язку з викладеними фактами, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 2.
2. Відхилити пропозицію ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ за лотом 2 як таку, що не умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога фоп Крючков.pdf 11.12.2024 19:07
Дата подачі:
11.12.2024 19:07
Вирішення:
ДП «ДОТ» здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі - Особливості).
Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)» уповноваженою особою ДП «ДОТ» 21.11.2024 оголошено проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-11-21-016608-a).
Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Відповідно до п. 12 Розділу 1 Додатку №7 до Оголошення документом, який має бути наданий учасником у складі пропозиції є сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинних нормативно-правових актів Національного агентства з питань запобігання корупції, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 794/21 від 10.12.2021 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи»* затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи. На підставі Типової антикорупційну програму юридичної особи підприємства, установи, організації можуть створювати власну антикорупційну програму юридичної, яка є документом, виконання якого сприяє формуванню негативного ставлення працівників до корупції, а також визначає правила, стандарти і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції. Таким чином антикорупційна програма є документом, який визначає антикорупційну політику виключно юридичних осіб. Відповідно до статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин визнаються фізичні та юридичні особи. Як бачимо, вказана стаття Закону залишає поза увагою таку численну групу учасників цивільних відносин як фізичні особи-підприємці, які у сукупності теж охоплюються поняттям "фізичні особи", але в силу свого статусу мають певні відмінності у правовому регулюванні їх відносин. При цьому, правовий статус фізичної особи є набагато ширшим, ніж правовий статус фізичної особи-підприємця. Слід зазначити, що підпунктом 3.9.1 пункту 3.9 розділу III Класифікації організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97, визначено, що підприємцем є фізична особа, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Тобто, підприємцем є фізична особа-громадянин. Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено і в статті 50 Цивільного кодексу України. При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Тобто, громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки-"підприємець". Статус фізичної особи-підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та дієздатності. Водночас, згідно з частиною першою статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Саме у господарських відносинах фізичні особи - підприємці приймають участь перш за все як підприємці, а не як фізичні особи, та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Статтею 51 Цивільного кодексу України передбачено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Таким чином, фізична особа-підприємець не є юридичною особою, а тому відповідно не може мати антикорупційної програми. Відсутність у складі пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича антикорупційної програми відповідає вимогам Оголошення. * Примітка. Наказ № 794/21 від 10.12.2021 втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024, який в свою чергу втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024. Враховуючи викладене презюмується, що наказ № 794/21 від 10.12.2021 є чинним.
Згідно даних реєстру платників податку на додану вартість ФОП Крючков Володимир Євгенійович став платником ПДВ з 11.12.2024 року, тобто після проведення аукціону. Згідно п. 4 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо діловий партнер є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо діловий партнер є платником єдиного податку) протягом 2 робочих днів. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Витяг № 2420304500305 з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно п. 5 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в Додатку № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав уточнену цінову пропозицію, в якій зазначена остаточна пропозиція з урахуванням ПДВ.
Згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 11 місяців 2024 року з копією квитанції № 2.
Фізичні особи-підприємці, які протягом року відмовляються від спрощеної системи оподаткування, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (49.18.2 ПКУ) або протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (49.18.3 ПКУ).
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ПКУ).
Згідно з п. 294.1 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку 1, 2 та 4 груп є календарний рік.
Враховуючи, що для фізичних осіб-підприємців вимогами ПКУ встановлено, що звітним періодом є календарний рік, а декларація подається протягом 60 календарних днів з дня закінчення останнього кварталу року, то декларація подана ФОП Крючковим Володимиром Євгенійовичем за 11 місяців як проміжна відповідає вимогам Оголошення.
Також повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має права втручатися в господарську діяльність учасників і контролювати правильність застосування ними системи оподаткування та сплати тих чи інших податків.
За результатами розгляду пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
b29acedd8c474b4a9f48aa62de04d292
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-016608-a.a2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" неправомірно визнано переможцем, доказом чого є наступне:
Відповідно до Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон: «для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Такою фінансовою звітністю є: для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи. для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця».
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" на підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію надає Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця «Звітна», «Довідкова» за податковий період 11 місяців 2024 року. Із врахуванням того, що ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" відповідно до даних реєстру платників єдиного податку тільки до 30.09.2024 перебував на спрощеній системі оподаткування на 2 групі, надана ним фінансова звітність не відповідає умовам Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зважаючи на наступне:
1. Платник єдиного податку 2 групи - це платник на спрощеній системі оподаткування з обсягом річного доходу до 834 розмірів мінімальної зарплати, встановленої на початок звітного року, тобто в 2024 році - це до 5 921 400 грн. В той час, як в Податковій декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця КРЮЧКОВА ВОЛОДИМИРА ЄВГЕНІЙОВИЧА зазначено загальну суму доходу за 11 місяців 2024 року 29 000 000 грн. 00 коп., що, своєю чергою, значно перевищує граничну суму для 2 групи у розмірі 5 921 400 грн. Більше того, при перевищенні обсягу доходу платник податку зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування.
2. Платник на єдиному податку 2-ї групи має право працювати (тобто надавати послуги/продавати товар) населенню та всім платникам, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування. В той час як Замовник не належить до цієї категорії.
3. Відповідно до даних з Реєстру платників єдиного податку ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 30.09.2024 було виключено із вказаного реєстру. При цьому, як уже було зазначено вище, при перевищенні обсягу доходу платник податку зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування. Водночас для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування було встановлено вимогу надати скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи, а не податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця. Проте, ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", не перебуваючи на спрощеній системі оподаткування станом на момент подачі тендерної пропозиції, надав податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця, що є порушенням вимог Додатку 4 до Оголошення.
4. Фінансова звітність учасника мала бути надана або за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року. Проте, 11 місяців 2024 року не може вважатися проміжним періодом 2024 року(кварталом).
5. Податкова декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", навіть, якщо подана з відміткою "довідкова", то чомусь не вказана сплата єдиного податку, який повинен був сплачуватися авансом щомісячно до 19-го числа.
Керуючись вищевикладеним ПрАТ «Астра Люкс» просить скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2024 17:09
Вирішення:
ДП «ДОТ» здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі - Особливості).
Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)» уповноваженою особою ДП «ДОТ» 21.11.2024 оголошено проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-11-21-016608-a).
Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Згідно даних реєстру платників податку на додану вартість ФОП Крючков Володимир Євгенійович став платником ПДВ з 11.12.2024 року, тобто після проведення аукціону. Згідно п. 4 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо діловий партнер є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо діловий партнер є платником єдиного податку) протягом 2 робочих днів. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Витяг № 2420304500305 з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно п. 5 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в Додатку № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав уточнену цінову пропозицію, в якій зазначена остаточна пропозиція з урахуванням ПДВ.
Згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 11 місяців 2024 року з копією квитанції № 2.
Фізичні особи-підприємці, які протягом року відмовляються від спрощеної системи оподаткування, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (49.18.2 ПКУ) або протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (49.18.3 ПКУ).
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ПКУ).
Згідно з п. 294.1 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку 1, 2 та 4 груп є календарний рік.
Враховуючи, що для фізичних осіб-підприємців вимогами ПКУ встановлено, що звітним періодом є календарний рік, а декларація подається протягом 60 календарних днів з дня закінчення останнього кварталу року, то декларація подана ФОП Крючковим Володимиром Євгенійовичем за 11 місяців як проміжна відповідає вимогам Оголошення.
Також повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має права втручатися в господарську діяльність учасників і контролювати правильність застосування ними системи оподаткування та сплати тих чи інших податків.
За результатами розгляду пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність тендерної пропозиції ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
d6878c3f306b46bbb19f3b4e9041f912
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-016608-a.a1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного!
Протоколом № 09.12.2024-2-13 від 09 грудня 2024 року уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» було розглянуто пропозицію ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" (далі – Протокол №09.12.2024-2-13).
Відповідно до Протоколу №09.12.2024-2-13 пропозиція ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", подана до участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі «Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)» за лотом 2, була акцептована як така, що повністю відповідає вимогам, встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зважаючи на це, Протоколом №09.12.2024-2-13 ФОП "КРЮЧКОВА ВОЛОДИМИРА ЄВГЕНІЙОВИЧА" було визначено переможцем спрощеної закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас відповідно до Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»»:
«для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2).
Такою фінансовою звітністю є:
для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи.
для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця».
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" на підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію надає Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця «Звітна», «Довідкова» за податковий період 11 місяців 2024 року.
Із врахуванням того, що ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" відповідно до даних реєстру платників єдиного податку тільки до 30.09.2024 перебував на спрощеній системі оподаткування на 2 групі, надана ним фінансова звітність не відповідає умовам Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зважаючи на наступне.
По-перше, платник єдиного податку 2 групи - це платник на спрощеній системі оподаткування з обсягом річного доходу до 834 розмірів мінімальної зарплати, встановленої на початок звітного року, тобто в 2024 році - це до 5 921 400 грн. В той час, як в Податковій декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця КРЮЧКОВА ВОЛОДИМИРА ЄВГЕНІЙОВИЧА зазначено загальну суму доходу за 11 місяців 2024 року 29 000 000 грн. 00 коп., що, своєю чергою, значно перевищує граничну суму для 2 групи у розмірі 5 921 400 грн. Більше того, при перевищенні обсягу доходу платник податку зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування.
По-друге, платник на єдиному податку 2-ї групи має право працювати (тобто надавати послуги/продавати товар) населенню та всім платникам, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування. В той час як Замовник не належить до цієї категорії.
По-третє, нами було виявлено, що відповідно до даних з Реєстру платників єдиного податку ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 30.09.2024 було виключено із вказаного реєстру. При цьому, як уже було зазначено вище, при перевищенні обсягу доходу платник податку зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування.
Водночас для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування було встановлено вимогу надати скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи, а не податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця.
Проте, ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", не перебуваючи на спрощеній системі оподаткування станом на момент подачі тендерної пропозиції, надав податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця, що є порушенням вимог Додатку 4 до Тендерної документації.
По-четверте, фінансова звітність учасника мала бути надана або за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року. Проте, 11 місяців 2024 року не може вважатися проміжним періодом 2024 року(кварталом).
По-п’яте, Податкова декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", навіть, якщо подана з відміткою "довідкова", то чомусь не вказана сплата єдиного податку, який повинен був сплачуватися авансом щомісячно до 19-го числа.
Окрім того, відповідно у вимогах до учасника в частині Комплаєнс, зокрема пункту 12 Учасник надає Сканований оригінал/копія антикорупційної програми .юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинних нормативно-правових актів Національного агентства з питань запобігання корупції, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, дані документи не завантажені в складі тендерної документації, що відповідно до пункту 10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі. Замовник оголошуючи переможцем Учасника ФОП Крючкова Володимира Євгеновича порушив вимоги пункту 10 статті 17 закону України «Про публічні закупівлі", оскільки станом момент подання тендерної документації для участі спрощеній процедурі закупівлі, так і на сьогоднішній день – після оголошення переможцем Учасника – 09.12.2024р. дана програма відсутня на електронній системі закупівель, що вважаємо підставою для дискваліфікації Учасника.
Таким чином, враховуючи усе вищевикладене, пропозиція Переможця ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Пончо.pdf.asice.zip 11.12.2024 16:56
Дата подачі:
11.12.2024 16:56
Вирішення:
ДП «ДОТ» здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі - Особливості).
Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)» уповноваженою особою ДП «ДОТ» 21.11.2024 оголошено проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-11-21-016608-a).
Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Відповідно до п. 12 Розділу 1 Додатку №7 до Оголошення документом, який має бути наданий учасником у складі пропозиції є сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинних нормативно-правових актів Національного агентства з питань запобігання корупції, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 794/21 від 10.12.2021 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи»* затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи. На підставі Типової антикорупційну програму юридичної особи підприємства, установи, організації можуть створювати власну антикорупційну програму юридичної, яка є документом, виконання якого сприяє формуванню негативного ставлення працівників до корупції, а також визначає правила, стандарти і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції. Таким чином антикорупційна програма є документом, який визначає антикорупційну політику виключно юридичних осіб. Відповідно до статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин визнаються фізичні та юридичні особи. Як бачимо, вказана стаття Закону залишає поза увагою таку численну групу учасників цивільних відносин як фізичні особи-підприємці, які у сукупності теж охоплюються поняттям "фізичні особи", але в силу свого статусу мають певні відмінності у правовому регулюванні їх відносин. При цьому, правовий статус фізичної особи є набагато ширшим, ніж правовий статус фізичної особи-підприємця. Слід зазначити, що підпунктом 3.9.1 пункту 3.9 розділу III Класифікації організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97, визначено, що підприємцем є фізична особа, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Тобто, підприємцем є фізична особа-громадянин. Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено і в статті 50 Цивільного кодексу України. При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Тобто, громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки-"підприємець". Статус фізичної особи-підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та дієздатності. Водночас, згідно з частиною першою статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Саме у господарських відносинах фізичні особи - підприємці приймають участь перш за все як підприємці, а не як фізичні особи, та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Статтею 51 Цивільного кодексу України передбачено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Таким чином, фізична особа-підприємець не є юридичною особою, а тому відповідно не може мати антикорупційної програми. Відсутність у складі пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича антикорупційної програми відповідає вимогам Оголошення. * Примітка. Наказ № 794/21 від 10.12.2021 втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024, який в свою чергу втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024. Враховуючи викладене презюмується, що наказ № 794/21 від 10.12.2021 є чинним.
Згідно даних реєстру платників податку на додану вартість ФОП Крючков Володимир Євгенійович став платником ПДВ з 11.12.2024 року, тобто після проведення аукціону. Згідно п. 4 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо діловий партнер є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо діловий партнер є платником єдиного податку) протягом 2 робочих днів. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Витяг № 2420304500305 з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно п. 5 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в Додатку № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції. ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав уточнену цінову пропозицію, в якій зазначена остаточна пропозиція з урахуванням ПДВ.
Згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення ФОП Крючков Володимир Євгенійович надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 11 місяців 2024 року з копією квитанції № 2.
Фізичні особи-підприємці, які протягом року відмовляються від спрощеної системи оподаткування, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (49.18.2 ПКУ) або протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (49.18.3 ПКУ).
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ПКУ).
Згідно з п. 294.1 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку 1, 2 та 4 груп є календарний рік.
Враховуючи, що для фізичних осіб-підприємців вимогами ПКУ встановлено, що звітним періодом є календарний рік, а декларація подається протягом 60 календарних днів з дня закінчення останнього кварталу року, то декларація подана ФОП Крючковим Володимиром Євгенійовичем за 11 місяців як проміжна відповідає вимогам Оголошення.
Також повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має права втручатися в господарську діяльність учасників і контролювати правильність застосування ними системи оподаткування та сплати тих чи інших податків.
За результатами розгляду пропозиції ФОП Крючкова Володимира Євгенійовича було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено