-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
FPV дрони (7"), код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2024 16:12 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Cкарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВАЙБ ХАУС
Номер:
108b55434ea0488989401966043e6ac8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-014497-a.b2
Назва:
Cкарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВАЙБ ХАУС
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ №1 (Додаток 2 ТХ (7) порівняльна таблиця).docx 07.12.2024 15:19
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС.docx 07.12.2024 15:19
- ТД з змінами від 25.11.2024.doc 07.12.2024 15:22
- Додаток 2 ТХ (7).doc 07.12.2024 15:22
- Протокол 108-24 (1).pdf 07.12.2024 15:22
- Доказ №3 (перша сторінка перекладена укр. мовою).jpg 07.12.2024 16:37
- Доказ №2 (Зображення не відповідності).png 07.12.2024 16:37
- Доказ №2 (Порівгняльна таблиця іншого учасника).pdf 07.12.2024 16:37
- Доказ №3 (Звіт випробування EN).pdf 07.12.2024 16:37
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС (зі змінами).pdf.asice 07.12.2024 17:01
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС (зі змінами)_Validation_Report.pdf 07.12.2024 17:01
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС (зі змінами).docx 07.12.2024 17:01
- sign.p7s 07.12.2024 17:05
- рішення від 10.11.2024 № 19561.pdf 10.12.2024 15:54
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 17.12.2024 № 2036.pdf 18.12.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20705.pdf 26.12.2024 20:17
- рішення від 26.12.2024 № 20705.pdf 27.12.2024 13:22
- Довідка про техн. характеристики.pdf 11.12.2024 17:56
- Перелік серійний номерів.pdf 11.12.2024 17:56
- ТУ КОМПЛЕКС.pdf 11.12.2024 17:56
- Додаток 5 перелік для учасника.doc 11.12.2024 17:56
- Паспорт товару.docx 11.12.2024 17:56
- photo_2024-11-29_21-24-43.jpg 11.12.2024 17:56
- Пояснення АМКУ.pdf 11.12.2024 17:56
- Додаток 6 перелік для переможця.doc 11.12.2024 17:56
- Тендерна документація (Додаток1 ,2,3,4,5,6).zip 11.12.2024 17:56
- Додаток 4 форма відомість про учасника.docx 11.12.2024 17:56
- Сертифікат 9001 2018 ВАЙБ ХАУС.pdf 11.12.2024 17:56
- Пояснення АМКУ FPV(7).docx 11.12.2024 17:56
- Сертифікат якості.pdf 11.12.2024 17:56
- Протокол 108-24.docx 11.12.2024 17:56
- протокол 108-24.pdf 11.12.2024 17:56
- Сертифікат 14001 2015 ВАЙБ ХАУС.pdf 11.12.2024 17:57
- Посібник користувача.pdf 11.12.2024 17:57
- Декларація.pdf 11.12.2024 17:57
- протокол 105-24.pdf 11.12.2024 17:57
- Порівняльна таблиця (2).pdf 11.12.2024 17:57
- Паспорт товару.pdf 11.12.2024 17:57
- Лист серійний номер.docx 11.12.2024 17:57
- Додаток 1 форма цінова пропозиція.docx 11.12.2024 17:57
- Лист виробник.docx 11.12.2024 17:57
- Додаток 2 ТХ (7).pdf 11.12.2024 17:57
- Додаток 2 ТХ (7).docx 11.12.2024 17:57
- Додаток 2 ТХ (7) порівняльна таблиця (1).docx 11.12.2024 17:57
- протокол 104-24.pdf 11.12.2024 17:57
- Фото товару.pdf 11.12.2024 17:57
- Додаток 2 ТХ (7).doc 11.12.2024 17:57
- ТУ - Велторс (1)-1.pdf 11.12.2024 17:57
- Додаток 3 проект договору.docx 11.12.2024 17:57
- ТД з змінами від 25.11.2024.doc 11.12.2024 17:57
- Протокол 04-25.pdf 10.01.2025 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2024 17:07
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 13:22
Дата виконання рішення Замовником:
10.01.2025 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовано рішення Замовника від 05.12.2024 року №111-24 про визначення ТОВ «ВЕЛТРОС» (ЄДРПОУ 45532377) переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «FPV дрони (7"), код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-014497-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
89592dd53fc2423aa5ee599c78e7b0d1
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації передбачено вимогу до предмету закупівлі :
“ Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах, викладеним у даному додатку до тендерної документації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ТД, надається Учасником у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою (Таблиця 1), що наведена у даному Додатку. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так або Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Не відповідає», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання повинна засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічних вимог цієї ТД.
Учасник повинен надати детальний технічний опис усіх складових запропонованого товару у вигляді розгорнутої порівняльної таблиці відповідності цього товару технічним та кількісним вимогам Замовника. Учасник зазначає конкретне найменування (модель та фірму-виробника) усіх складових товару, що пропонується Учасником.”
Замовником, у протоколі №108-24 від 4 грудня 2024 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «Паспорт товару,docx» проте технічні характеристики «У дарного БиЛА «True Flex» 7 дюймів, зазначені в паспорті не відповідають вимогам Додатку 2 тендерної документації в частині : Волонепрошикний захист плат, максимальна злітна маса не менше 3500 г: максимальне корисне навантаження: не менше 2 кг; швидкість польоту без навантаження: не менше 170 км/год,», так як вимагалось Замовником відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Загальні вимоги»: «Технічні вимоги», «Таблиця1». Таким чином учасник не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують якість товару, та підлягає відхиленню.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ВАЙБ ХЛУС" (СДРНОУ45216260).
підлягає відхиленню згідно пл1.2 11.44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації , крім невідповідності в інформації та/або документах, що мож бути усунсна учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надано Додаток 2 ТХ (7) порівняльна таблиця.docx (доказ №1) та паспорт товару який вимагав Замовник, де запропонований товар Скаржника відповідає повністю всім технічним характеристикам Замовника.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції Скаржника – є недоведеною, незаконною, та необ’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
“ Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах, викладеним у даному додатку до тендерної документації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ТД, надається Учасником у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою (Таблиця 1), що наведена у даному Додатку. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так або Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Не відповідає», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання повинна засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічних вимог цієї ТД.
Учасник повинен надати детальний технічний опис усіх складових запропонованого товару у вигляді розгорнутої порівняльної таблиці відповідності цього товару технічним та кількісним вимогам Замовника. Учасник зазначає конкретне найменування (модель та фірму-виробника) усіх складових товару, що пропонується Учасником.”
Замовником, у протоколі №108-24 від 4 грудня 2024 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «Паспорт товару,docx» проте технічні характеристики «У дарного БиЛА «True Flex» 7 дюймів, зазначені в паспорті не відповідають вимогам Додатку 2 тендерної документації в частині : Волонепрошикний захист плат, максимальна злітна маса не менше 3500 г: максимальне корисне навантаження: не менше 2 кг; швидкість польоту без навантаження: не менше 170 км/год,», так як вимагалось Замовником відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Загальні вимоги»: «Технічні вимоги», «Таблиця1». Таким чином учасник не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують якість товару, та підлягає відхиленню.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ВАЙБ ХЛУС" (СДРНОУ45216260).
підлягає відхиленню згідно пл1.2 11.44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації , крім невідповідності в інформації та/або документах, що мож бути усунсна учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надано Додаток 2 ТХ (7) порівняльна таблиця.docx (доказ №1) та паспорт товару який вимагав Замовник, де запропонований товар Скаржника відповідає повністю всім технічним характеристикам Замовника.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції Скаржника – є недоведеною, незаконною, та необ’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
×
-
Назва доказу:
Доказ №1
-
Повʼязаний документ:
Доказ №1 (Додаток 2 ТХ (7) порівняльна таблиця).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b37279e0236f4aa68898bccaed475a2d
Заголовок пункту скарги:
Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі – Замовник повинен був надати 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника – Скаржника.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника – Скаржника.
×
-
Назва доказу:
порушення порядку проведення процедури
-
Повʼязаний документ:
ТД з змінами від 25.11.2024.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 108-24 від 4 грудня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав: Скаржником належним чином надано інформацію та параметри про товари до вимог Технічного завдання і вони є достовірними; Замовник із підстав не передбачених Тендерною документацію та без об’єктивних підстав встановив «недостовірність» тендерної пропозиції; Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 108-24 від 04.11.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
661685b8dde64de5b9d16d21f8d044da
Заголовок пункту скарги:
Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД з змінами від 25.11.2024.doc
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол 108-24 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 108/2024 від 28.10.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
4c3497a08cf143fd91b6a9dc3e2af350
Заголовок пункту скарги:
Що до визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переглянувши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС" на відповідність технічним вимогам Замовника, було знайдено невідповідність технічним характеристикам Замовника, а саме:
В таблиці порівняння ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС" зазначили характеристики акумулятора
Замовник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Акумулятор FPV дрона.
Характеристики:
Тип: Li-Pol або Li-Ion, 6s2p, не менше 8000 mAh
Час роботи: не менше 15 хв.
Акумулятор FPV дрона.
Характеристики:
Тип: Li-Ion, 6s2p, 8000 mAh
Час роботи: 15 хв.
Модель: INR-21700-P42A
Виробник: E-One Moli Energy Corp.
Виробник (E-One Moli Energy Corp.) надав наступні документи та посилання:
- Доказ №3 (Звіт випробування EN)
- Доказ №3 (перша сторінка перекладена укр. мовою)
- Посилання на сайт виробника - https://www.molicel.com/products-applications/explore-by-product/
які підтверджують що акумулятор INR-21700-P42A має наступні характеристики: Ємність - 4200 mAh
Замовник вимагає ємність - 8000 mAh
Відповідно запропонований товар іншого учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС") не відповідає технічним характеристикам, є набагато гіршим (у акумулятора ємність менша на 3800mAh)
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси всіх учасників, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В таблиці порівняння ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС" зазначили характеристики акумулятора
Замовник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Акумулятор FPV дрона.
Характеристики:
Тип: Li-Pol або Li-Ion, 6s2p, не менше 8000 mAh
Час роботи: не менше 15 хв.
Акумулятор FPV дрона.
Характеристики:
Тип: Li-Ion, 6s2p, 8000 mAh
Час роботи: 15 хв.
Модель: INR-21700-P42A
Виробник: E-One Moli Energy Corp.
Виробник (E-One Moli Energy Corp.) надав наступні документи та посилання:
- Доказ №3 (Звіт випробування EN)
- Доказ №3 (перша сторінка перекладена укр. мовою)
- Посилання на сайт виробника - https://www.molicel.com/products-applications/explore-by-product/
які підтверджують що акумулятор INR-21700-P42A має наступні характеристики: Ємність - 4200 mAh
Замовник вимагає ємність - 8000 mAh
Відповідно запропонований товар іншого учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС") не відповідає технічним характеристикам, є набагато гіршим (у акумулятора ємність менша на 3800mAh)
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси всіх учасників, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Доказ №3 (перша сторінка перекладена укр. мовою)
-
Повʼязаний документ:
Доказ №3 (перша сторінка перекладена укр. мовою).jpg
-
-
Назва доказу:
Доказ №3 (Звіт випробування EN)
-
Повʼязаний документ:
Доказ №3 (Звіт випробування EN).pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ №2 (Зображення не відповідності)
-
Повʼязаний документ:
Доказ №2 (Зображення не відповідності).png
-
-
Назва доказу:
Доказ №2 (Порівняльна таблиця іншого учасника)
-
Повʼязаний документ:
Доказ №2 (Порівгняльна таблиця іншого учасника).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Скасувати рішення замовника що до визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС" через не відповідність технічних характеристик.
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Номер:
fdf56c939c9046d4a6b6f70ea8182741
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-014497-a.b1
Назва:
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Вимога:
Детально ознайомившись із причиною відхилення тендерної пропозиції, ТОВ "ВАЙБ ХАУС" (далі – Учасник) наголошує на наступному:
Якщо у Замовника виникають запитання до тендерної пропозиції Учасника, він має можливість уточнити їх у період розгляду тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він зобов'язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури у його тендерній пропозиції).
Невідповідностями в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасником було подано таблицю порівняння та інші технічні документи, характеристики яких повністю відповідають вимогам Замовника.
Зазначену причину відхилення тендерної пропозиції Учасника можна усунути протягом 24 годин, оскільки виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі.
У зв’язку з відхиленням пропозиції Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права Учасника.
На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
У разі відхилення цієї вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для захисту своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2024 01:33
Вирішення:
З огляду на Вашу Вимогу скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВАЙБ ХАУС" (ідентифікатор UA-2024-11-21-014497-a.b1), повідомляємо наступне згідно пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тому, враховуючи вищевикладене, Ваша Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено