-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів
Завершена
2 404 074.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 040.75 UAH
мін. крок: 1% або 24 040.75 UAH
Період оскарження:
21.11.2024 15:09 - 27.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
10ea3c59e9934416b7b605a4f19fccde
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-21-012003-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки працівники.docx.p7s 10.12.2024 16:37
- Наказ Опанасенко.pdf 10.12.2024 16:37
- Скарга.pdf 10.12.2024 16:37
- Скарга_Validation_Report.pdf 10.12.2024 16:37
- Скарга.doc 10.12.2024 16:37
- Скарга.pdf.asice 10.12.2024 16:37
- КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf 10.12.2024 16:37
- повідомлення.pdf.p7s 10.12.2024 16:37
- sign.p7s 10.12.2024 16:38
- рішення від 12.12.2024 № 19811.pdf 12.12.2024 18:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20428.pdf 24.12.2024 11:17
- рішення від 23.12.2024 № 20428.pdf 24.12.2024 18:36
- Пояснення до скарги СТО грудень 2024.pdf 16.12.2024 10:48
- Пояснення до скарги СТО грудень 2024.doc 16.12.2024 10:48
- Акти пілоймники ФОП Каськов.pdf 16.12.2024 10:49
- Акти пілоймники ФОП Каськов.pdf.p7s 16.12.2024 10:49
- Витяги, Виписки, Пасп дані.pdf 16.12.2024 10:49
- Витяги, Виписки, Пасп дані.pdf.p7s 16.12.2024 10:49
- Довідки працівники.docx 16.12.2024 10:49
- Довідки працівники.docx.p7s 16.12.2024 10:49
- КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf 16.12.2024 10:50
- КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf.p7s 16.12.2024 10:50
- квітанція.pdf 16.12.2024 10:50
- квітанція.pdf.p7s 16.12.2024 10:50
- Наказ Опанасенко.pdf 16.12.2024 10:50
- Наказ Опанасенко.pdf.p7s 16.12.2024 10:51
- повідомлення.pdf 16.12.2024 10:51
- повідомлення.pdf.p7s 16.12.2024 10:51
- СЕРТИФІКАТ вимірювальних можливостей.pdf 16.12.2024 10:51
- СЕРТИФІКАТ вимірювальних можливостей.pdf.p7s 16.12.2024 10:51
- технічні.docx 16.12.2024 10:52
- технічні.docx.p7s 16.12.2024 10:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:26
Дата розгляду скарги:
23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2024 18:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.12.2024 18:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a2916da448f7442fadeeccbc2fc6b67e
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За змістом пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 8 Додатку 4 до неї учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям, а саме, довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна супроводжуватись документами, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин Учасника із зазначеними у довідці працівниками, зокрема:
1) накази (розпорядження) про прийняття на роботу,
2) трудові книжки та/або цивільно-правові договори та/або повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту.
На виконання зазначеної вимоги Замовника в складі пропозиції ФОП КАСЬКОВ А.С. 30.11.2024 р. (до закінчення строку подачі пропозицій) завантажено файл «Довідки 16.docx», який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме керівника Каськова А.С. та слюсаря з ремонту автомобілів Опанасенка О.С., а також Учасником надано наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Опанасенка О.С. від 30.11.2024 р. з 2 грудня 2024 р. (файл «Наказ Опанасенко.pdf»).
У зв’язку з тим, що Учасником не виконано вимогу Замовника щодо надання всіх документів, визначених умовами Тендерної документації, та які посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин Учасника із зазначеними у довідці працівниками - трудові книжки та/або цивільно-правові договори та/або повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту, Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
ФОП КАСЬКОВ А.С. з метою усунення виявлених невідповідностей повторно надав Замовнику Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідки працівники.docx») – керівника Каськова А.С. та слюсаря з ремонту автомобілів Опанасенка О.С.
ФОП КАСЬКОВ А.С. також завантажено повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з Опанасенком Олександром Сергійовичем з 02.12.2024 р. та квитанцію про його прийняття.
05.12.2024 р. Замовник, повторно розглянувши пропозиція ФОП КАСЬКОВ А.С. на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), встановив відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. За результатами розгляду поданої пропозиції з’ясовано, що ФОП КАСЬКОВ А.С. відповідає встановленим вимогам.
Однак, Замовником не враховано, що документи було надано Учасником на підтвердження трудових відносин лише з одним працівником – Опанасенком О.С. Підтверджуючих наявність саме трудових/цивільно-правових відносин з іншим працівником – керівником Каськов А.С., інформація про якого також міститься в довідці, учасником не додано.
1) накази (розпорядження) про прийняття на роботу,
2) трудові книжки та/або цивільно-правові договори та/або повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту.
На виконання зазначеної вимоги Замовника в складі пропозиції ФОП КАСЬКОВ А.С. 30.11.2024 р. (до закінчення строку подачі пропозицій) завантажено файл «Довідки 16.docx», який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме керівника Каськова А.С. та слюсаря з ремонту автомобілів Опанасенка О.С., а також Учасником надано наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Опанасенка О.С. від 30.11.2024 р. з 2 грудня 2024 р. (файл «Наказ Опанасенко.pdf»).
У зв’язку з тим, що Учасником не виконано вимогу Замовника щодо надання всіх документів, визначених умовами Тендерної документації, та які посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин Учасника із зазначеними у довідці працівниками - трудові книжки та/або цивільно-правові договори та/або повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту, Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
ФОП КАСЬКОВ А.С. з метою усунення виявлених невідповідностей повторно надав Замовнику Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідки працівники.docx») – керівника Каськова А.С. та слюсаря з ремонту автомобілів Опанасенка О.С.
ФОП КАСЬКОВ А.С. також завантажено повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з Опанасенком Олександром Сергійовичем з 02.12.2024 р. та квитанцію про його прийняття.
05.12.2024 р. Замовник, повторно розглянувши пропозиція ФОП КАСЬКОВ А.С. на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), встановив відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. За результатами розгляду поданої пропозиції з’ясовано, що ФОП КАСЬКОВ А.С. відповідає встановленим вимогам.
Однак, Замовником не враховано, що документи було надано Учасником на підтвердження трудових відносин лише з одним працівником – Опанасенком О.С. Підтверджуючих наявність саме трудових/цивільно-правових відносин з іншим працівником – керівником Каськов А.С., інформація про якого також міститься в довідці, учасником не додано.
×
-
Назва доказу:
повідомлення.pdf
-
Повʼязаний документ:
повідомлення.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
Наказ Опанасенко.pdf
-
Повʼязаний документ:
Наказ Опанасенко.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідки працівники.docx.
-
Повʼязаний документ:
Довідки працівники.docx.p7s
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-012003-a. Зобов’язати Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» скасувати своє рішення від 5 грудня 2024 року № 66 про визначення переможцем процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-012003-a, ФОП КАСЬКОВА А.С. та повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з невідповідністю пропозиції торгів вимогам тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
278e328b99a0484dbb5563e4065e5541
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог Тендерної документації в частині відповідності технічним вимогам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з підпунктом 10.1.3. пункту 10 Додатку 1 та пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації учасник має підтвердити наявність обладнання та професійного інструменту, у т. ч: наявність спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики (надати підтверджуючий документ: свідоцтво, або договір, або сертифікат).
На виконання зазначеної вимоги ФОП КАСЬКОВ А.С. у складі тендерної пропозиції завантажено файл «КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf», який містить договір про надання послуг від 01.12.2023 р. № 01122023-1, та файл «Довідка Карбук, ВАІД.docx», що містить довідку підтвердження наявності ліцензійного каталогу норм робочого часу на виконання робіт, норм трудомісткості ремонтних робіт, каталогу запчастин від виробника автомобілів № 10/29 від 29/11/2024.
Відповідно до умов зазначеного договору Учаснику надається комплекс послуг, що складається з автоматизації виробничої діяльності шляхом застосування програмного комплексу CARBOOK.PRO.
Однак, зі змісту угоди не вбачається надання Учаснику доступу до спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики.
Крім того, отримана інформація з офіційного сайту програмного продукту [https://carbook.mobi/], посилання на який міститься в договорі, також не підтверджує, що програмний продукт CARBOOK.PRO містить каталог норм робочого часу на виконання робіт, норм трудомісткості ремонтних робіт, каталогу запчастин від виробника автомобілів.
На виконання зазначеної вимоги ФОП КАСЬКОВ А.С. у складі тендерної пропозиції завантажено файл «КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf», який містить договір про надання послуг від 01.12.2023 р. № 01122023-1, та файл «Довідка Карбук, ВАІД.docx», що містить довідку підтвердження наявності ліцензійного каталогу норм робочого часу на виконання робіт, норм трудомісткості ремонтних робіт, каталогу запчастин від виробника автомобілів № 10/29 від 29/11/2024.
Відповідно до умов зазначеного договору Учаснику надається комплекс послуг, що складається з автоматизації виробничої діяльності шляхом застосування програмного комплексу CARBOOK.PRO.
Однак, зі змісту угоди не вбачається надання Учаснику доступу до спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики.
Крім того, отримана інформація з офіційного сайту програмного продукту [https://carbook.mobi/], посилання на який міститься в договорі, також не підтверджує, що програмний продукт CARBOOK.PRO містить каталог норм робочого часу на виконання робіт, норм трудомісткості ремонтних робіт, каталогу запчастин від виробника автомобілів.
×
-
Назва доказу:
КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf
-
Повʼязаний документ:
КАРБУК ФОП КАСЬКОВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-012003-a. Зобов’язати Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» скасувати своє рішення від 5 грудня 2024 року № 66 про визначення переможцем процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-012003-a, ФОП КАСЬКОВА А.С. та повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з невідповідністю пропозиції торгів вимогам тендерної документації.