-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт лінійного обладнання (ремонт тягових двигунів РТ-51)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
3 006 640.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 066.40 UAH
мін. крок: 1% або 30 066.40 UAH
Період оскарження:
08.08.2018 11:46 - 31.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження тендерної документації
Номер:
ca9bfaf34f10444d9a2ddb6ed07eff3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-08-000713-b.c3
Назва:
Оскарження тендерної документації
Вимога:
Внесення Замовником дискримінаційних умов тендерної документації шляхом внесення до неї відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- вИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ .doc 13.08.2018 14:09
Дата подачі:
13.08.2018 14:09
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
1. Згідно Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу №ЦТ-0162 затвердженого наказом Укрзалізниці №484 від 10.10.2007, далі –Положення
П. 4.2.3 Локомотиворемонтне підприємство повинне мати в наявності достатню кількість кваліфікованого персоналу, що виконує ремонтні роботи, здійснює контроль та управління (з урахуванням встановленої виробничої програми).
П. 4.2.4. Персонал, що виконує ремонтні роботи, здійснює контроль та управління, повинен відповідати вимогам Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ДКХП). Випуск 66 «Залізничний транспорт і метрополітен» накази Міністерства транспорту України: від 28.11.2001 №834 та від 17.12.1999 №601;
П. 4.2.5. Посадові особи, які здійснюють керівництво роботами та контроль за їх виконанням, повинні мати відповідну кваліфікацію та освіту, а працівники що виконують ці роботи, пройти навчання в установленому порядку та атестацію відповідно до Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно- технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства освіти України від 31.12.1998 №201/469.
П. 4.2.6. Перед призначенням на роботу працівники повинні пройти медичний огляд відповідно до вимог Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007року №246;
П. 4.2.7. До самостійного виконання робіт і контролю за їх виконанням, а також до безпосереднього керування цими роботами, допускається тільки персонал, який пройшов необхідні інструктажі з питань охорони праці, а також навчання та перевірку знань із питань охорони праці згідно з положенням про навчання, яке розроблене відповідно до НПАОП0.00-4.12-05, затверджене наказом і діє в межах підприємства.
П. 4.2.8. До виконання робіт із спеціальних технологічних процесів (неруйнівний контроль, зварювальні роботи та інше) допускається персонал, який пройшов навчання та атестований на право виконувати ці роботи.
П. 4.2.9. Локомотиворемонтне підприємство повинне мати список персоналу, який допущено до виконання ремонтних робіт, із зазначенням переліку видів робіт кожного виконавця.
П. 4.2.10 Порядок підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації та допуску до роботи персоналу, що зайнятий виконавцем, контролем і керуванням на ремонтних роботах, повинен бути документований та відповідати встановленим вимогам.
П. 4.2.11. Кожний працівник підприємства, незалежно від посади, зобов’язаний діяти в межах, обумовлених посадовою інструкцією та іншими документами, що регламентують його обов’язки та відповідальність. Права та обов’язки керівних працівників затверджуються Укрзалізницею (управлінням залізниці).
П. 4.2.12. На кожного працівника локомотиворемонтне підприємство повинне мати особову справу, до зазначаються такі відомості:
а) ПІБ;
б) посада;
в) освіта;
г)фах;
д)кваліфікація;
е) стаж роботи на посаді;
є) службові переміщення;
ж) результати навчання та атестації;
з) виробнича діяльність (заохочення, стягнення).
З огляду на вищевикладене Виконавець повинен мати в штаті працівників відповідної кваліфікації для виконання ремонту.
2. Згідно Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу №ЦТ-0162 затвердженого наказом Укрзалізниці №484 від 10.10.2007, далі – Положення, згідно
П. 4.3.1 Локомотиворемонтне підприємство повинне мати достатнє технологічне оснащення для якісного виконання ремонтних робіт. Рекомендований Перелік технологічного оснащення та засобів діагностування, необхідних для виконання робіт з ремонту ТРС у обсязі ПР-3 для основних серій тепловозів, електровозів та МВРС, міститься у Додатках В, Г, Д та Е. для виконання робіт із капітальних ремонтів ТРС – у Додатках Ж та И. Обладнання зазначене в тендерній документації наявне в Додатку Ж Положення.
Тож Замовник не вбачає в своїх вимогах передумов щодо дискримінації учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Проект договору
Номер:
857a539a944b48749a675d0b1667e72b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-08-000713-b.b2
Назва:
Проект договору
Вимога:
В зв’язку з стислими термінами виконання робіт та дуже великою матеріалоємністю капітального ремонту тягових електродвигунів РТ-51, що потребує значних оборотних коштів на придбання матеріалів та комплектуючих, просимо змінити умови проекту договору в частині порядку здійснення оплати за виконані роботи.
Пропонуємо в пункті 4.1. передбачити 50% передплату за виконані роботи протягом 5 банківських днів з моменту виставлення Виконавцем рахунку, остаточний розрахунок , згідно умов пункту 4.1.
Дана умова застосовується Регіональної філії «Південно-Західна залізниця», служба локомотивного господарства, при проведенні конкурсних торгів на ремонт аналогічного лінійного обладнання.
Пропонуємо видалити пункт 2.13.
Дана умова обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2018 10:06
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
Згідно Наказу ПАТ «Українська залізниця» № 115-Ц від 01.06.2017р. передбачено регламент оплати, а саме:
«Згідно п. 2.3.1 оперативний план видатків формується не раніше 29 числа місяця, що передує плановому, але не пізніше другого робочого дня планового місяця, в зв’язку з чим стає неможливо провести оплату протягом 5 банківських днів, врахувуючи в даном випадку відстуності дати реєстрації договору, що може призвести до невчсної оплати та нарахування штафних санкцій Замовнику.»
Щодо наявності предоплати в Договорі, повідомляємо наступне:
При навності предоплати Замовник доповнює проект договору 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним пунктом «В разі неможливості виконання Виконавцем своїх договірних зобов’язань ,або порушення умов договору він повертає одержаний аванс Замовнику з урахуванням індексу інфляції за весь час користування коштами та сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 7% від суми авансу».
Також з метою недопущення перевитрат та нераціонального використання коштів Замовником не передбачено предоплату.
Прошу зазначити, при виконанні капітального ремонту тягових двигунів та згідно дефектних актів неможливо визначити чи буде замінена запасна частина, чи відремонтавана, згідно з чим Виконавець несе різні витрати.
Також щодо видалення п. 2.13.
«2.13. З метою забезпечення якісного ремонту тягових двигунів та якорів Виконавець розробляє та впроваджує на всіх етапах надання Послуг систему контролю якості та приймання, з участю Центру технічного аудиту Укрзалізниці згідно з наказом від 26.05.2011 № 234-Ц «Про створення Центру технічного аудиту та вдосконалення організації інспекційного контролю» та відповідно до ГОСТ 24297-87 «Вхідний контроль матеріалів», та наказу від 01.02.2016р. № 044-Ц «Перелік продукції, при виробництві якої повинен здійснюватись Інспекційний контроль», та представників Замовника, що включають в себе обов’язкові етапи по:
- інспекторському прийманню продукції згідно переліку наказу № 044-Ц від 01.02.2016р.
- вхідному контролю матеріалів та запасних частин, що застосовуються при ремонті згідно ГОСТ 24297-87;
- контролю виконання робіт;
- контролю випробовувань окремих частин в процесі складання;
- приймальному контролю обладнання перед здачею Замовнику;
- контролю за виконанням встановлених вимог, реалізації заходів з підвищення якості продукції та зменшення кількості браків.»
Даний пункт Договору є обов’язковий в якому зазначено якість ремонту та вхідний контроль, що при неякісному виконанні ремонту та відсутності проведення вхідного контролю на нові запасні часнити, матеріали та відремонтований тяговий двигун вцілому може призвести до гарантійного виходу з ладу обладнання або навіть призвести до зриву з графіку руху.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Атестат виробництва з ремонту
Номер:
1dd69a1832bc4635b86fec92f0c6b454
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-08-000713-b.b1
Назва:
Атестат виробництва з ремонту
Вимога:
Вимогою «Додатку № 5, п.3 тендерної документації» Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» передбачено надання учасником тендеру копії атестату виробництва на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин.
Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене:
Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією
Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5, п.3. тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин. Внаслідок чого відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру копії атестату виробництва на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2018 09:36
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація
про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Чітко зазначено перелік нормативних документів,а саме:
Інструкція „Правила ремонту електричних машин електровозів і електропоїздів” затверджена наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 № 451-Ц (ЦТ-0204). (Додаток №7)
«Положення про порядок подачі в ремонт і видачі з ремонту рухомого складу» затвердженого наказом Міністерства транспорту України №261 від 22.04.2002 р.
Згідно інструкції ЦТ-0204,
п. 1.6 Ремонт електричних машин треба проводити лише в ремонтних депо та наремонтних заводах, виробництво яких сертифіковане для проведення таких робіт згідно з "Положенням з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу", ЦТ-0162, що затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц [2].
а "Положенням з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу", ЦТ-0162, що затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц [2] регламентує порядок отримання дозвільних документів на право виконання ремонту.
Також Інструкцією „Правила ремонту електричних машин електровозів і електропоїздів” затверджена наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 № 451-Ц (ЦТ-0204) згідно п. 1.7 Виконання вимог цих Правил є обов'язковим для всіх працівників залізничного транспорту та ремонтних заводів, що в своїй діяльності пов'язані з ремонтом електричних машин.
Також Інструкцією „Правила ремонту електричних машин електровозів і електропоїздів” затверджена наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 № 451-Ц (ЦТ-0204) чітко прописаний порядок виконання ремонту електричних машин.
1.8 Усі роботи з виконання ПР-3, КР-1, КР-2 та КРП електричних машин потрібно провадити згідно з вимогами цих Правил, чинних інструкцій та наказів Міністерства інфраструктури України й інструктивних вказівок Укрзалізниці, а також іншої технологічної документації, що затверджена в установленому в Укрзалізниці порядку.
Також слід зазначити, що проектом Договору також передбачено наявність дозвільних документів на право виконання ремонту, згідно п. 8.7. Виконавець несе відповідальність за навність та чинність дозволів (або ліцензій/ атестатів) на право виконання ремонту. За вимогою Замовника зобов’язаний пред’явити чинний документ на право виконання ремонту тягових двигунів.
Статус вимоги:
Відхилено