-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин, дизельне паливо для генераторів
Торги відмінено
1 203 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 018.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 018.90 UAH
Період оскарження:
20.11.2024 15:47 - 26.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
ffcfb05cf7454a25a7d4e18dea139f01
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-013836-a.a2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 07.12.2024 18:00
- Скриншот зображення місцезнаходження АЗС на відстані 9,16 км від маршруту Замовника.PNG 07.12.2024 18:00
- Скарга_07_12_2024_на умови ТД Замовника_Маловільшанська сільська рада.pdf 07.12.2024 18:00
- Скарга_07_12_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-11-20-013836-a.docx 07.12.2024 18:00
- Додаток 2.1.docx 07.12.2024 18:00
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 07.12.2024 18:00
- sign.p7s 07.12.2024 18:01
- Рішення від 10.12.2024 № 19607.pdf 10.12.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2024 № 20100.pdf 18.12.2024 10:42
- Рішення від 17.12.2024 № 20100.pdf 19.12.2024 14:46
- Пояснення по суті скарги_Validation_Report.pdf 13.12.2024 15:48
- Додаток 1.PDF.p7s 13.12.2024 15:48
- Додаток 1.PDF 13.12.2024 15:48
- Додаток 1_Validation_Report.pdf 13.12.2024 15:48
- Пояснення по суті скарги.PDF 13.12.2024 15:48
- Додаток 2.PDF 13.12.2024 15:48
- Додаток 2.PDF.p7s 13.12.2024 15:48
- Додаток 2_Validation_Report.pdf 13.12.2024 15:48
- Пояснення по суті скарги.PDF.p7s 13.12.2024 15:48
- Пояснення по суті скарги.docx 13.12.2024 15:48
- Перелік змін 24.12.24.pdf 24.12.2024 15:34
- Протокол 24.12.24.pdf 24.12.2024 15:34
- Перелік змін 24.12.24.pdf 24.12.2024 15:39
- Протокол 24.12.24.pdf 24.12.2024 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2024 20:44
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2024 14:47
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 20100-р/пк-пз від 17.12.2024 Комісії АМКУ виконано, зміни внесені.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e39751d50cee40c4bbcedb9691deae86
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, в частині наявності в учасника АЗС виключно в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1) або змінити предмет закупівлі на «надання послуг» Замовнику.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 2 до ТД Замовник встановив вимогу, в частині наявності в учасника АЗС виключно в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1) або змінити предмет закупівлі на «надання послуг» Замовнику:
«3.3. АЗС має бути розташована в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що виділений для доставки бензину, дизельного пального для генераторів до закладів та установ. Так як Замовник немає можливості зберігати пальне для генераторів, забір пального для генераторів буде здійснюватись кожного дня. Витрати для доставки пального для генераторів розраховані в межах маршруту службового комунального автотранспорту з урахуванням відхилення до 2 км та з урахуванням видатків запланованих в бюджеті.
3.4. У разі, якщо АЗС знаходиться за межами затвердженого маршруту, Учасник повинен передбачити доставку пального самостійно до установ та закладів Замовника за заявкою Замовника. Пальне доставляється в невеликих обсягах, бо у Замовника немає можливості зберігати пальне. Учасник повинен врахувати та мати можливість доставки пального до закладів та установ Замовника, про що надати у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості доставки пального до закладів та установ Замовника у визначений час та обов’язково зазначити в ньому телефонні номери за зверненням на які, дана послуга буде надана. Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована учасником вартість окремих послуг, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Згідно Додатку 2.1. до тендерної документації, зображено маршрут службового транспорту Замовника (зображення якого надаємо). Зазначений маршрут проходить по дорогам державного значення через населені пункти такі як: Потіївка, Чупира, Озерна, Межове, Тадіївка, Тарасівка, Коржівка, Сорокотяги, Мала Вільшанка, Бикова Гребля, Поправка.
Місцезнаходження Замовника: 09175, Україна, Київська обл.., Білоцерківський р-н, с. Мала Вільшанка, вул. Перемоги, 24.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 96, місто Біла Церква, Київська область, 09100 – в радіусі 21,42 км від меж с. Озерна.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, місто Біла Церква (в якому Скаржник пропонує Замовнику АЗС) – не знаходиться в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту та відхилення від маршруту складає БІЛЬШЕ ніж 2 км (маршрут Замовника - Додаток 2.1), що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо місцезнаходження АЗС ВИКЛЮЧНО в межах запропонованого маршруту Замовника «в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1)».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС на обмеженому маршруті Замовника або з відхиленням від його меж до 2 км – можуть запропонувати обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться з відхиленням – 9,16 км від затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту Замовника.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин, дизельне паливо для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1)
Замовник також встановлює умову у випадку місцезнаходження АЗС ЗА МЕЖАМИ затвердженого маршруту, згідно якої Учасник повинен передбачити доставку пального самостійно до установ та закладів Замовника за заявкою Замовника на наступних умовах: «Пальне доставляється в невеликих обсягах, бо у Замовника немає можливості зберігати пальне. Учасник повинен врахувати та мати можливість доставки пального до закладів та установ Замовника, про що надати у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості доставки пального до закладів та установ Замовника у визначений час та обов’язково зазначити в ньому телефонні номери за зверненням на які, дана послуга буде надана.»
Звертаємо увагу Комісії, що відповідна закупівля оголошення Замовником по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ: Бензин, дизельне паливо для генераторів.
Але як альтернаву для учасника у випадку місцезнаходження АЗС за межами маршруту встановленого Замовником, останній пропонує змінити предмет закупівлі учасникам в частині «НАДАННЯ ПОСЛУГ», тобто фактично змінити предмет закупівлі, що суперечить чинним вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Замовник закуповує товари, а не оголосив закупівлю на придбання послуг з доставки в невеликих обсягах пального, що свідчить про суперечливі вимоги тендерної документації та такі що дискримінують Скаржника, який може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«3.3. АЗС має бути розташована в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що виділений для доставки бензину, дизельного пального для генераторів до закладів та установ. Так як Замовник немає можливості зберігати пальне для генераторів, забір пального для генераторів буде здійснюватись кожного дня. Витрати для доставки пального для генераторів розраховані в межах маршруту службового комунального автотранспорту з урахуванням відхилення до 2 км та з урахуванням видатків запланованих в бюджеті.
3.4. У разі, якщо АЗС знаходиться за межами затвердженого маршруту, Учасник повинен передбачити доставку пального самостійно до установ та закладів Замовника за заявкою Замовника. Пальне доставляється в невеликих обсягах, бо у Замовника немає можливості зберігати пальне. Учасник повинен врахувати та мати можливість доставки пального до закладів та установ Замовника, про що надати у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості доставки пального до закладів та установ Замовника у визначений час та обов’язково зазначити в ньому телефонні номери за зверненням на які, дана послуга буде надана. Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована учасником вартість окремих послуг, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Згідно Додатку 2.1. до тендерної документації, зображено маршрут службового транспорту Замовника (зображення якого надаємо). Зазначений маршрут проходить по дорогам державного значення через населені пункти такі як: Потіївка, Чупира, Озерна, Межове, Тадіївка, Тарасівка, Коржівка, Сорокотяги, Мала Вільшанка, Бикова Гребля, Поправка.
Місцезнаходження Замовника: 09175, Україна, Київська обл.., Білоцерківський р-н, с. Мала Вільшанка, вул. Перемоги, 24.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 96, місто Біла Церква, Київська область, 09100 – в радіусі 21,42 км від меж с. Озерна.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, місто Біла Церква (в якому Скаржник пропонує Замовнику АЗС) – не знаходиться в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту та відхилення від маршруту складає БІЛЬШЕ ніж 2 км (маршрут Замовника - Додаток 2.1), що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо місцезнаходження АЗС ВИКЛЮЧНО в межах запропонованого маршруту Замовника «в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1)».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС на обмеженому маршруті Замовника або з відхиленням від його меж до 2 км – можуть запропонувати обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться з відхиленням – 9,16 км від затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту Замовника.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1), Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин, дизельне паливо для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1)
Замовник також встановлює умову у випадку місцезнаходження АЗС ЗА МЕЖАМИ затвердженого маршруту, згідно якої Учасник повинен передбачити доставку пального самостійно до установ та закладів Замовника за заявкою Замовника на наступних умовах: «Пальне доставляється в невеликих обсягах, бо у Замовника немає можливості зберігати пальне. Учасник повинен врахувати та мати можливість доставки пального до закладів та установ Замовника, про що надати у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості доставки пального до закладів та установ Замовника у визначений час та обов’язково зазначити в ньому телефонні номери за зверненням на які, дана послуга буде надана.»
Звертаємо увагу Комісії, що відповідна закупівля оголошення Замовником по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ: Бензин, дизельне паливо для генераторів.
Але як альтернаву для учасника у випадку місцезнаходження АЗС за межами маршруту встановленого Замовником, останній пропонує змінити предмет закупівлі учасникам в частині «НАДАННЯ ПОСЛУГ», тобто фактично змінити предмет закупівлі, що суперечить чинним вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Замовник закуповує товари, а не оголосив закупівлю на придбання послуг з доставки в невеликих обсягах пального, що свідчить про суперечливі вимоги тендерної документації та такі що дискримінують Скаржника, який може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2.1 Замовника опублікований 06.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.1.docx
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
скріншот даних «Карти Google» на підтвердження наявності АЗС на відстані 9,16 км від маршруту Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скриншот зображення місцезнаходження АЗС на відстані 9,16 км від маршруту Замовника.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАЛОВІЛЬШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин, дизельне паливо для генераторів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-20-013836-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, в частині наявності в учасника АЗС виключно в межах затвердженого маршруту руху службового комунального автотранспорту або з відхиленням від маршруту до 2 км (Додаток 2.1) або змінити предмет закупівлі на «надання послуг» Замовнику.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
6d267d4dbca541a1ab2ac11bfb94fc03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-013836-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 23.11.2024 18:31
- Скарга_23_11_2024_на умови ТД Замовника_Маловільшанська сільська рада.pdf 23.11.2024 18:31
- Скриншот зображення місцезнаходження АЗС в радіусі 21,42 км від с. Озерна Київської області.PNG 23.11.2024 18:31
- Скарга_23_11_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-11-20-013836-a.docx 23.11.2024 18:31
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 23.11.2024 18:31
- UA-P-2024-11-20-017513-a_Форма річного плану Замовника на 2024 рік.pdf 23.11.2024 18:31
- sign.p7s 23.11.2024 18:33
- рішення від 26.11.2024 № 18838.pdf 26.11.2024 17:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2024 № 19229.pdf 04.12.2024 12:36
- рішення від 03.12.2024 № 19229.pdf 05.12.2024 11:00
- Пояснення по суті скарги 28.11.2024р..docx 28.11.2024 17:00
- Пояснення по суті скарги 28.11.2024р..PDF 28.11.2024 17:00
- Додаток до пояснення (АЗС).PDF.p7s 28.11.2024 17:00
- Розпорядження.pdf 28.11.2024 17:00
- Пояснення по суті скарги 28.11.2024р..PDF.p7s 28.11.2024 17:00
- Додаток до пояснення (АЗС).docx 28.11.2024 17:01
- Додаток до пояснення (АЗС)_Validation_Report.pdf 28.11.2024 17:01
- Пояснення по суті скарги 28.11.2024р._Validation_Report.pdf 28.11.2024 17:01
- Додаток до пояснення (АЗС).PDF 28.11.2024 17:01
- перелік внесених змін 06.12.2024.PDF 06.12.2024 12:12
- Протокол від 06.12.2024.PDF 06.12.2024 12:12
- перелік внесених змін 06.12.2024.PDF 06.12.2024 12:23
- Протокол від 06.12.2024.PDF 06.12.2024 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2024 18:43
Дата розгляду скарги:
03.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2024 11:00
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2024 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконане, Зміни до тендерної документації внесено.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
afac91ff92364ab7b9cbae41f235f8e8
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, в частині наявності в учасника не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В п. 3.6. Додатку № 1 та Додатку 2 до ТД Замовник встановив вимогу, в частині наявності в учасника не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна:
«Лист - підтвердження (в довільній формі із зазначенням схеми -маршруту руху транспортних засобів) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної/орендованої або партнерської АЗС від місця розташування Замовника (с. Озерна, вул. Богдана Хмельницького, 39 Білоцерківського району Київської області) на відстані не більше 20 км з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС.»
«3.1. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в с. Озерна Білоцерківського району Київської області або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.»
«4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 09175, Україна, Київська обл.., Білоцерківський р-н, с. Мала Вільшанка, вул. Перемоги, 24.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 96, Біла Церква, Київська область, 09100 – в радіусі 21,42 км від меж с. Озерна.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, відстань від с. Озерна, Київської області до АЗС мережі БРСМ -нафта – 21,42 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині радіуса до АЗС учасника «у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться в радіусі від меж с. Озерна – 21,42 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 21,42 км (або по автомобільним дорогам 33,4 км).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин, дизельне паливо для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«Лист - підтвердження (в довільній формі із зазначенням схеми -маршруту руху транспортних засобів) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної/орендованої або партнерської АЗС від місця розташування Замовника (с. Озерна, вул. Богдана Хмельницького, 39 Білоцерківського району Київської області) на відстані не більше 20 км з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС.»
«3.1. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в с. Озерна Білоцерківського району Київської області або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.»
«4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 09175, Україна, Київська обл.., Білоцерківський р-н, с. Мала Вільшанка, вул. Перемоги, 24.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 96, Біла Церква, Київська область, 09100 – в радіусі 21,42 км від меж с. Озерна.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, відстань від с. Озерна, Київської області до АЗС мережі БРСМ -нафта – 21,42 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині радіуса до АЗС учасника «у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться в радіусі від меж с. Озерна – 21,42 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 21,42 км (або по автомобільним дорогам 33,4 км).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин, дизельне паливо для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Скриншот зображення місцезнаходження АЗС в радіусі 21,42 км від с. Озерна Київської області
-
Повʼязаний документ:
Скриншот зображення місцезнаходження АЗС в радіусі 21,42 км від с. Озерна Київської області.PNG
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАЛОВІЛЬШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин, дизельне паливо для генераторів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-20-013836-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, в частині наявності в учасника не менше однієї АЗС у с. Озерна або в радіусі не більше 20 км від меж с. Озерна.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
56df6ffdf262417fab44b0abb0f1f883
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 1 та Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах:
«3.11. У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах відповідно до чинного законодавства України.»
«4.10. У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах відповідно до чинного законодавства України.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документальне підтвердження право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах (далі – ліцензійний договір)- Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«3.11. У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах відповідно до чинного законодавства України.»
«4.10. У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах відповідно до чинного законодавства України.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документальне підтвердження право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах (далі – ліцензійний договір)- Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАЛОВІЛЬШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин, дизельне паливо для генераторів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-20-013836-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних талонах.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
af66bfef149843e2a2795227d9c47e5a
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Про суперечливі умови тендерної документації:
2.1. В п. 3.3. Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем:
Додаток 5 до ТД: «Термін дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі.»
Замовник визначає дискримінаційну умови в тендерній документації в частині строку дії Талонів, який повинен становити Термін дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі, - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не менше 12 місяців.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з дати їх передачі., Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 15.1. Проєкту Договору (згідно Додатку № 3 до ТД):
«1.1. Постачальник зобов’язується поставити у власність Покупця Товар: бензин, дизельне паливо для генераторів, визначений Сторонами в Специфікації, що є Додатком №1 до Договору (далі – Паливо), код згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Паливо в порядку та на умовах Договору. Найменування Палива, асортимент, кількість, ціна, тощо, наведені в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору (далі – Специфікація).»
«15.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за наявності) та діє до 31 грудня 2024 року.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
2.1. В п. 3.3. Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем:
Додаток 5 до ТД: «Термін дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі.»
Замовник визначає дискримінаційну умови в тендерній документації в частині строку дії Талонів, який повинен становити Термін дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі, - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не менше 12 місяців.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з дати їх передачі., Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 15.1. Проєкту Договору (згідно Додатку № 3 до ТД):
«1.1. Постачальник зобов’язується поставити у власність Покупця Товар: бензин, дизельне паливо для генераторів, визначений Сторонами в Специфікації, що є Додатком №1 до Договору (далі – Паливо), код згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Паливо в порядку та на умовах Договору. Найменування Палива, асортимент, кількість, ціна, тощо, наведені в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору (далі – Специфікація).»
«15.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за наявності) та діє до 31 грудня 2024 року.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта, строк дії яких складає 6 місяців, але при цьому передбачає обмін таких талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма річного плану Замовника на 2024 рік на закупівлю товару за бюджетні кошти)
-
Повʼязаний документ:
UA-P-2024-11-20-017513-a_Форма річного плану Замовника на 2024 рік.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАЛОВІЛЬШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин, дизельне паливо для генераторів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-20-013836-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.