-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення генерального плану, історико-архітектурного опорного плану та плану зонування міста Балаклія Ізюмського району Харківської області в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу
Оцінка тендерних пропозицій на закупівлю послуг, передбачених цією тендерною документацією, здійснюється на основі критерію «Ціна» та нецінових критеріїв. Питома вага цінового критерію 70%; Питома вага нецінових критеріїв – 30%. Більш детально в Оголошення та тендерній документації
Завершена
7 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2024 15:28 - 27.11.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-11-20-008197-a , стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
45d67b2117bc498fb3997312e0c238e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-008197-a.b1
Назва:
СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-11-20-008197-a , стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-11-20-008197-a , стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників 22.11.2024 16:15
- Скарга 22.11.2024 16:15
- Додаток №6 Технічні Вимоги.docx 22.11.2024 16:15
- sign.p7s 22.11.2024 16:19
- Рішення від 26.11.2024 № 18868.pdf 26.11.2024 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2024 № 19121.pdf 02.12.2024 18:41
- Рішення від 02.12.2024 № 19121.pdf 04.12.2024 15:52
- Інформація замовника.pdf 27.11.2024 16:18
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА.docx 27.11.2024 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 16:21
Дата розгляду скарги:
02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 18:27
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.12.2024 15:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.12.2024 15:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc2b941aef6242fea7436234499747c4
Заголовок пункту скарги:
№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Так, відповідно до Додатку №6 до Тендерної документації Замовником вимагається:
«Учacник … У лиcтi мaє бути нaвeдeнo пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa…»
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: оскільки порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій». Предмет закупівлі передбачає розробку містобудівної та землевпорядної документації, та не передбачає експертну оцінку, контроль, виробництво та продаж системи збереження та захисту даних в Україні Скаржнику не зрозуміло встановлення завищеної вимоги щодо пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa.
Учасник може бути лише кінцевим користувачем виробника, а не його партнером.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки вона ніяким чином не відноситься до предмету послуги, та унеможливлюють підготувати Пропозицію у відповідності до вимог Документації і участь взагалі у цьому тендері. Просимо Замовника внести зміни в ТД прибрати вищевказану Вимогу до Учасника та розширити коло можливих потенційних учасників процедури закупівлі.
«Учacник … У лиcтi мaє бути нaвeдeнo пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa…»
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: оскільки порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій». Предмет закупівлі передбачає розробку містобудівної та землевпорядної документації, та не передбачає експертну оцінку, контроль, виробництво та продаж системи збереження та захисту даних в Україні Скаржнику не зрозуміло встановлення завищеної вимоги щодо пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa.
Учасник може бути лише кінцевим користувачем виробника, а не його партнером.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки вона ніяким чином не відноситься до предмету послуги, та унеможливлюють підготувати Пропозицію у відповідності до вимог Документації і участь взагалі у цьому тендері. Просимо Замовника внести зміни в ТД прибрати вищевказану Вимогу до Учасника та розширити коло можливих потенційних учасників процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток №6 Технічні вимоги
-
Повʼязаний документ:
Додаток №6 Технічні Вимоги.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Так, відповідно до Додатку №6 до Тендерної документації Замовником вимагається: «Учacник … У лиcтi мaє бути нaвeдeнo пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa…» Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: оскільки порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій». Предмет закупівлі передбачає розробку містобудівної та землевпорядної документації, та не передбачає експертну оцінку, контроль, виробництво та продаж системи збереження та захисту даних в Україні Скаржнику не зрозуміло встановлення завищеної вимоги щодо пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa. Учасник може бути лише кінцевим користувачем виробника, а не його партнером. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки вона ніяким чином не відноситься до предмету послуги, та унеможливлюють підготувати Пропозицію у відповідності до вимог Документації і участь взагалі у цьому тендері. Просимо Замовника внести зміни в ТД прибрати вищевказану Вимогу до Учасника та розширити коло можливих потенційних учасників процедури закупівлі. Виходячи з вищезазначеного, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу Додатку №6 до Тендерної документації а саме: «Учacник … У лиcтi мaє бути нaвeдeнo пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo пapтнepa виpoбникa…» Або Викласти її в редакції що не звужує коло потенційних учасників А саме: «Учacник … У лиcтi мaє бути нaвeдeнo пiдтвepджeння cтaтуcу Учacникa, як aвтopизoвaнoгo користувача виpoбникa…»