• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт.Славське Сколівського району Львівської області

Завершена

791 108.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 911.08 UAH
Період оскарження: 24.07.2018 12:25 - 30.07.2018 23:59
Вимога
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: b922f845edf145dab4a622cf2e51e85f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-24-000819-b.b2
Назва: Скарга на рішення замовника
Вимога:
Скарга на рішення замовника Замовником, Славською селищною радою проводиться процедура закупівлі (допорогові закупівлі), предметом якої є Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт. Славське Сколівського району Львівської області, номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі): UA-2018-07-24-000819-b. 06.08.2018 відбувся електронний аукціон. За результатами аукціону найнижчу ціну запропонував ФОП Волощук М.К.. Замовником розглянуто тендерну пропозицію ФОП Волощук М.К.. За результатами розгляду Замовником прийнято наступні рішення щодо цього учасника (протокол засідання тендерного комітету № 119 від 10.08.2018): - визначити переможцем Учасника ФОП Волощука Михайла Карловича на закупівлю робіт по об’єкту Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт. Славське Сколівського району Львівської області; Вважаємо, рішення Замовника, викладені у протоколі засідання тендерного комітету № 119 від 10.08.2018 (далі – Рішення Замовника), прийняті з порушенням процедури закупівлі. При цьому, це рішення порушує права та інтереси суб’єкта оскарження – ФОП Прозоровського М.О., який є учасником зазначеної вище процедури закупівлі. Підтвердженням порушення Замовником процедури закупівлі при прийнятті Рішень є наступні обставини. Як зазначено у протоколі засідання тендерного комітету № 119 від 10.08.2018, «за результатами аналізу тендерної пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам щодо закупівлі робіт по об’єкту Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт.Славське Сколівського району Львівської області, було встановлено, що пропозиція ФОП Волощук М.К. відповідає вимогам тендерної документації і на підставі цього необхідно оформити повідомлення про намір укласти договір.» Проте, вказана інформація не відповідає дійсності, оскільки ФОП Волощук М.К. при поданні тендерної пропозиції не належно виконав вимоги Тендерної документації, оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – Тендерна документація). 1. Учасником, ФОП Волощук М.К. не виконано вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так, Тендерною документацією встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані копії в форматі pdf) в складі своєї пропозиції наступні документи: (зокрема) Копії договору проведення аналогічних робіт за кошти бюджетних установ та підтвердження їх виконання (довідка КБ-3). Учасник, ФОП Волощук М.К. надав у складі тендерної пропозиції копії договорів за наступними предметами виконання робіт: - послуги по поточному ремонту вуличного освітлення по вул. Головній в с. Бояни, Новоселицького району, Чернівецької області, - електромонтажні роботи по торговому сектору №5, що йдуть від ЗТП – 630 кВА №720/6 т/с 5,6,8.1,82 част. 1. - капіталний ремонт вуличного освітлення по вул.. М. Емінесску в с. Припруття Новоселицького району, Чернівецької області. ТП-112. Вважаємо даний пункт тендерної документації не виконаний, оскільки предметом закупівлі є роботи по будівництві вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт.Славське Сколівського району Львівської області. 2. Також учасник ФОП Волощук М.К. в складі своєї пропозиції надав довідки в формі КБ-3 на підтвердження виконання договорів. Щодо аналогічного договору за предметом: Електромонтажні роботи по торговому сектору №5, що йдуть від ЗТП – 630 кВА №720/6 т/с 5,6,8.1,82 част. 1., учасник не надав підтверджуючі довідки у формі КБ-3. Натомість долучені Довідки у формі КБ-3 з найменуванням будівництва і його адреси – аварійно-відновлювальні роботи в ТС №5 (ЗТП 720/6 ТС №5). 3. Електронна банківська гарантія завантажена учасником ФОП Волощук М.К. з порушенням вимог тедерної документації і нормативно-правових актів, які регулюють питання правил видачі і оформлення банківських гарантій. ФОП Волощук М.К. завантажив не оригінальний файл з активним посиланням на перевірку електронного цифрового підпису, а роздруковану, підписану ФОП Волощуком М.К (який не є уповноваженою особою підписувати банківську гарантію) і скановану банківську гарантію. Це унеможливлює здійснити перевірку електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку та дійсність банківської гарантії. Оскільки у вимогах тендерної документації замовник зазначає, що електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку, а можливості перевірити електронний цифровий підпис відсутня, тому вважаємо що документальне підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції відсутнє. І згідно зазначеної умови в тендерні документації «Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної документації, відхиляються Замовником», тендерна пропозиція ФОП Волощука М.К. повинна була бути відхилена. Таким чином, тендерна пропозиція учасника, ФОП Волощук М.К не відповідає вимогам Тендерної документації. Згідно п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016, замовник повинен був відхилити пропозицію учасника ФОП Волощука М.К. Дані обставини свідчать про свідоме ігнорування невідповідностей тендерної пропозиції Тендерній документації, допущених учасником, ФОП Волощук М.К.. А це, у свою чергу, є порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Отже, виходячи з наведеного, рішення Замовника, викладеного у протоколі засідання тендерного комітету № 119 від 10.08.2018, про визначення переможцем закупівлі ФОП Волощука М.К. та про намір укласти договір з цим учасником прийняте з порушенням процедури закупівлі, а тому є незаконними. Скаржник вважає Рішення Замовника такими, що порушують його права та інтереси. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником Процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому На підставі наведеного, керуючись п. 6.2., 9.2., Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, та враховуючи порушення допущені учасником процедури ФОП Волощуком М.К. при поданні тендерної пропозиції, просимо: - скасувати рішення (протокол № 119 від 10.08.2018) про визначення Фізичнї особи підприємця Волощука Михайла Карловича переможцем процедури закупівлі – Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт.Славське Сколівського району Львівської області, номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі): UA-2018-07-24-000819-b.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом вирішено, що дана скарга необгрунтована, оскільки тендерна документація відповідає умовам допорогової закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 5b5ac47ae11044109a6b3323ed55c6c3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-24-000819-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Зокрема, відповідно до Додатку 1 оголошення учасники повинні надати копії договору проведення аналогічних робіт за кошти бюджетних установ та підтвердження їх виконання (довідка КБ-3). Крім того, загальна сума виконання аналогічних договорів за один календарний рік повинна бути не менше, ніж 50% від суми пропозиції Учасника. Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який має укладені аналогічні договори не лише з замовниками - бюджетними установами, але і з контрагентами інших форм власності. При цьому, дана обставина ніяк не впливає на якість чи терміни виконання робіт учасником. Встановлення вартісної межі щодо загальної суми виконання аналогічних договорів за один календарний рік також обмежує коло учасників. Зокрема, учасник, який створений у 2018 році, має позитивний досвід виконання аналогічних договорів, однак їх загальна сума може бути меншою у порівнянні з учасником, що укладав договори протягом 2015 - 2018 рр. Крім того, загальна вартість укладених аналогічних договорів ніяк не впливає на якість виконання робіт по об'єкту Будівництво вуличного освітлення по вул. Крушельницької, Наливайка, Шашкевича в смт. Славське Сколівського району Львівської області. Слід зазначити, що проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, з метою забезпечення при проведенні закупівлі вищезазначених принципів, просимо прийняти вимогу до розгляду та пропонуємо внести наступні зміни до документації: 1. Пункт "Копії договору проведення аналогічних робіт за кошти бюджетних установ та підтвердження їх виконання (довідка КБ-3)" викласти у новій редакції - "Копії договору проведення аналогічних робіт та документи, що підтверджують їх виконання (довідка КБ-3)." 2. Пункт "Загальна сума виконання аналогічних договорів за один календарний рік повинна бути не менше, ніж 50% від суми пропозиції Учасника." – виключити з документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимоги відхилено згідно протоколу № 107.
Статус вимоги: Відхилено