-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Торги відмінено
5 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 800.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2024 10:10 - 27.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
5295d39103424286a2764deaf485710e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-002583-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.5скан відгук Буратіно.pdf 22.11.2024 14:32
- 1.3.акти УКБ Запоріжжя.pdf 22.11.2024 14:32
- 1.6.акти Буратіно.pdf 22.11.2024 14:32
- 1.2.відгук УКБ Запоріжжя.pdf 22.11.2024 14:32
- «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 22.11.2024 14:32
- Додаток 2 електроенергія 2025 (1).docx 22.11.2024 14:32
- Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf 22.11.2024 14:32
- Додаток 3 електроенергія 2025 (2).docx 22.11.2024 14:32
- 2.2.відгук ТЕРПЛАСТ.pdf 22.11.2024 14:32
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 22.11.2024 14:32
- скарга_ГЕТ.pdf 22.11.2024 14:32
- скарга_ГЕТ.doc 22.11.2024 14:32
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 22.11.2024 14:32
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 22.11.2024 14:32
- 2.1.акти ТЕРПЛАСТ.pdf 22.11.2024 14:32
- «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 22.11.2024 14:32
- sign.p7s 22.11.2024 14:36
- рішення від 26.11.2024 №18833.pdf 26.11.2024 16:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2024 №19219.pdf 04.12.2024 12:20
- рішення від 03.12.2024 №19219.pdf 05.12.2024 15:40
- Пояснення на скаргу 27.11.2024 16:55
- Пояснення на скаргу 27.11.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 15:28
Дата розгляду скарги:
03.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2024 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2024 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 03.12.2024 №19219 замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ac8f9a5683504a13a35fcc969b28a193
Заголовок пункту скарги:
п. 8 Додатку №3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
«Інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку виданий у поточному році».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало ліцензію на постачання електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП №805 від 26.07.2022 року, проте не зобов’язане отримувати для здійснення постачання електричної енергії оскаржуваний документ, у зв’язку з чим не може взяти участь у цій закупівлі.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало ліцензію на постачання електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП №805 від 26.07.2022 року, проте не зобов’язане отримувати для здійснення постачання електричної енергії оскаржуваний документ, у зв’язку з чим не може взяти участь у цій закупівлі.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
×
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
ЛІцензія
-
Повʼязаний документ:
Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 електроенергія 2025 (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги. 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника завершити процедуру у встановленому законодавством порядку
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fda746ebf40f4ebbb11a4d7027d70ead
Заголовок пункту скарги:
п. 8 Додатку №3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
«З метою підтвердження добросовісності та надійності учасника, як постачальника електричної енергії у складі тендерної пропозиції учасник надає не менше 3-х позитивних листів-відгуків від споживачів, які мають містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Зазначена вище вимога є дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. А також згідно з пунктом 6 статті 18 зазначеного вище Закону, наголошуємо, кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» має численний досвід виконання аналогічних договорів з постачання електричної енергії споживачам, а відповідно отримувало від них відгуки про фактичне їх виконання, якість наданих послуг тощо.
Зокрема, на виконання вимог тендерної документації Замовника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» може надати позитивний лист-відгук № 514 від КП «Управління капітального будівництва», отриманий 24.05.2024, про виконання укладеного в 2022 році Договору про постачання електричної енергії (додається). Також 06 серпня 2024 Скаржником було отримано офіційний лист-відгук від КЗ «Святопетрівський ЗДО «Буратіно» Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області, яким Споживач підтверджує факт добросовісного виконання ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» своїх зобов’язань за Договором (додається). І ще ТОВ «ТЕРПЛАСТ ГРУП» надало лист-відгук від 29.05.2023, яким також підтверджує факт якісного постачання електричної енергії Скаржником.
Усі зазначені вище документи є офіційними, містять необхідні реквізити, зокрема, печатки та підписи уповноваженої особи відповідної установи, підприємства.
А отже такі листи-відгуки мають таку ж юридичну силу, як і кваліфікований електронний підпис.
Тобто ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» має реальну можливість підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів з постачання електричної енергії, надавши у складі тендерної пропозиції листи-відгуки від трьох своїх Споживачів. Однак Замовник безпідставно і без жодної аргументації встановив дискримінаційну вимогу, обмеживши нею потенційну можливість участі в закупівлі ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
А тому зазначена вище вимога є незаконною та має бути вилучена з тексту тендерної документації.
Зазначена вище вимога є дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. А також згідно з пунктом 6 статті 18 зазначеного вище Закону, наголошуємо, кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» має численний досвід виконання аналогічних договорів з постачання електричної енергії споживачам, а відповідно отримувало від них відгуки про фактичне їх виконання, якість наданих послуг тощо.
Зокрема, на виконання вимог тендерної документації Замовника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» може надати позитивний лист-відгук № 514 від КП «Управління капітального будівництва», отриманий 24.05.2024, про виконання укладеного в 2022 році Договору про постачання електричної енергії (додається). Також 06 серпня 2024 Скаржником було отримано офіційний лист-відгук від КЗ «Святопетрівський ЗДО «Буратіно» Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області, яким Споживач підтверджує факт добросовісного виконання ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» своїх зобов’язань за Договором (додається). І ще ТОВ «ТЕРПЛАСТ ГРУП» надало лист-відгук від 29.05.2023, яким також підтверджує факт якісного постачання електричної енергії Скаржником.
Усі зазначені вище документи є офіційними, містять необхідні реквізити, зокрема, печатки та підписи уповноваженої особи відповідної установи, підприємства.
А отже такі листи-відгуки мають таку ж юридичну силу, як і кваліфікований електронний підпис.
Тобто ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» має реальну можливість підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів з постачання електричної енергії, надавши у складі тендерної пропозиції листи-відгуки від трьох своїх Споживачів. Однак Замовник безпідставно і без жодної аргументації встановив дискримінаційну вимогу, обмеживши нею потенційну можливість участі в закупівлі ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
А тому зазначена вище вимога є незаконною та має бути вилучена з тексту тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
відгук
-
Повʼязаний документ:
2.2.відгук ТЕРПЛАСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
відгук
-
Повʼязаний документ:
1.5скан відгук Буратіно.pdf
-
-
Назва доказу:
відгук
-
Повʼязаний документ:
1.2.відгук УКБ Запоріжжя.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 електроенергія 2025 (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги. 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника завершити процедуру у встановленому законодавством порядку
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
86e3a87a47c848d69d8769a1e00bf8eb
Заголовок пункту скарги:
п. 8 Додатку №3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
«Інформація від Державної податкової служби України, в якій містяться дані про відкриті рахунки у банківських та інших фінансових установах».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, чим
порушив пункт 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
Як наслідок, оскаржувана вище дискримінаційна вимога має бути вилучена з тексту тендерної документації.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, чим
порушив пункт 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
Як наслідок, оскаржувана вище дискримінаційна вимога має бути вилучена з тексту тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 електроенергія 2025 (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги. 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника завершити процедуру у встановленому законодавством порядку
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
eb7eacf3190b4004bd7844ed309cf32c
Заголовок пункту скарги:
Додатку № 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
«Акт звірки взаєморозрахунків по аналогічному(ним) договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці, що має містити кваліфікований/удосконалений електронний підпис особи яка його підписала зі сторони постачальника та споживача, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Та відповідно до Додатку №3 «Акт звірки взаєморозрахунків по аналогічному(ним) договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці, складений у відповідності до вимог наведених у Додатку 2 до тендерної документації».
Оскаржувана вище вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. В розумінні цього Закону такими первинними документами, які підтверджують факт поставки товару (електричної енергії), є видаткові накладні та/або акти купівлі-продажу, вимога про надання яких також встановлена в Додатку № 2 тендерної документації.
Чинними законодавством не передбачено обов’язковості формування і підписання сторонами Договору акту звірки взаєморозрахунків. Сторони формують їх для своєї зручності, для встановлення відповідності між даними щодо кількості поставленого товару і його оплати між Сторонами.
Тому немає абсолютно ніякої законодавчої аргументації щодо надання оскаржуваних документів у складі тендерної пропозиції, а тим більше з накладеним кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи, яка його підписала зі сторони Постачальника та Споживача. Такий підпис прирівнюється до власноручного підпису, як зазначалось вище, а тому незрозуміло, з якою метою Замовник вимагає накладення кваліфікованого електронного підпису на оскаржувані документи.
До скарги нами також надаються акти приймання-передачі електричної енергії від Споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», які надіслали нам позитивні листи-відгуки про виконання договору про постачання електричної енергії.
І знову ж таки, Скаржник може надати документи, які повною мірою, у відповідності до чинного законодавства підтверджують факт наявності аналогічного досвіду з постачання електричної енергії, виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак Замовник встановив в тендерній документації вимоги, які унеможливлюють нашу участь в процедурі закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Та відповідно до Додатку №3 «Акт звірки взаєморозрахунків по аналогічному(ним) договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці, складений у відповідності до вимог наведених у Додатку 2 до тендерної документації».
Оскаржувана вище вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. В розумінні цього Закону такими первинними документами, які підтверджують факт поставки товару (електричної енергії), є видаткові накладні та/або акти купівлі-продажу, вимога про надання яких також встановлена в Додатку № 2 тендерної документації.
Чинними законодавством не передбачено обов’язковості формування і підписання сторонами Договору акту звірки взаєморозрахунків. Сторони формують їх для своєї зручності, для встановлення відповідності між даними щодо кількості поставленого товару і його оплати між Сторонами.
Тому немає абсолютно ніякої законодавчої аргументації щодо надання оскаржуваних документів у складі тендерної пропозиції, а тим більше з накладеним кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи, яка його підписала зі сторони Постачальника та Споживача. Такий підпис прирівнюється до власноручного підпису, як зазначалось вище, а тому незрозуміло, з якою метою Замовник вимагає накладення кваліфікованого електронного підпису на оскаржувані документи.
До скарги нами також надаються акти приймання-передачі електричної енергії від Споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», які надіслали нам позитивні листи-відгуки про виконання договору про постачання електричної енергії.
І знову ж таки, Скаржник може надати документи, які повною мірою, у відповідності до чинного законодавства підтверджують факт наявності аналогічного досвіду з постачання електричної енергії, виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак Замовник встановив в тендерній документації вимоги, які унеможливлюють нашу участь в процедурі закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
акти
-
Повʼязаний документ:
1.6.акти Буратіно.pdf
-
-
Назва доказу:
акти
-
Повʼязаний документ:
2.1.акти ТЕРПЛАСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
акти
-
Повʼязаний документ:
1.3.акти УКБ Запоріжжя.pdf
-
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 електроенергія 2025 (1).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 електроенергія 2025 (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги. 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника завершити процедуру у встановленому законодавством порядку