-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пневмокаркасний модульний намет
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2024 09:51 - 25.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
a140a40a37564d0da45c8d93782c90eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-001975-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Органу оскарження:
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ"
(надалі – Скаржник)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. КАМ'ЯНСЬКЕ, ПР. ВІДРОДЖЕННЯ, БУД. 61
Код ЄДРПОУ: 44914820
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
(надалі – Замовник)
ЧЕРКАСЬКА ОБЛ., М. ЧЕРКАСИ, ВУЛ. СМІЛЯНСЬКА, БУД. 131/1
Код ЄДРПОУ: 23000072
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та лот (за наявності):
UA-2024-11-20-001975-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби – 1 комплект.
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
За результатами розгляду Пропозиція Скаржника була відхилена, відповідні підстави наведені в протоколі від 04.12.2024, а саме:
«…1. Прийняти до розгляду вимогу ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, в закупівлі Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби.
Найменування замовника: Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації.
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 23000072;
Місцезнаходження замовника: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 131/1;
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-11-20-001975-a
Перелік остаточних тендерних пропозицій:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ" – 279990,00 гривень з ПДВ
ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА – 329990,00 гривень з ПДВ
В результати розгляду вищевказаної вимоги поданої ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА:
Було встановлено на підставі доданих документів до вимоги щодо недійсності наданого Учасником документу «Сертифікат партнерства», ним порушено вимогу Замовника, викладену в останньому абзаці Пункту 2.3. «Система освітлення» розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про надання документу, який підтверджує повноваження Учасника щодо постачання світильників на території України. А відтак тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
2. З огляду на вищевикладене задовольнити вимогу ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА та скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ" відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби…»
Варто зазначити що, 29.11.2024 р. ТОВ "ДІАС ТРЕЙДІНГ" було визначено переможцем процедури закупівлі. Цього ж дня учасник ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА звернулася до замовника з вимогою про усунення порушення. У вказаній вимозі учасник просив скасувати рішення про визначення ТОВ "ДІАС ТРЕЙДІНГ" переможцем процедури закупівлі. За результатами цієї вимоги нашу пропозицію було відхилено.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції, виходячи з наступного:
1.1. Щодо документів, які підтверджують повноваження поставки товару.
Відповідно до пп. 2.3. п.2 додатку 2 Документації:
Система освітлення приміщення Намету складається з вологостійких, енергозберігаючих, світлодіодних підвісних світильників у кількості 6 шт. Потужність кожного 36 Вт. Світильники з’єднаними послідовно в лінії (по три світильники в кожній лінії). Кожна лінія має вилку для підключення до електромережі, вимикач, строк служби кожного LED світильника до 30 000 год., ступінь захисту IP65. Електропроводка та світильники кріпляться на півкільця до внутрішньої частини каркасу на спеціально влаштовані місця.
Модель світильника: «VL-BNWL-36125»,
Виробник ТМ «Videx», Україна
Тип світильника: лінійний LED світильник
Якість світла: Ra > 80 Клас енергоспоживання: А+
Світловий потік: 3240 Lm
Кут розсіювання: 120° Розміри: 1220 x 46 x 38 мм.
Потужність: 36 Вт.
Ступінь захисту: IP65
Ступінь захисту від ударів: IK08. Строк служби: до 30000 год.
Світильник призначений для освітлення приміщень з підвищеним рівнем вологості і пилу. Має високий ступінь стійкості до зовнішнього впливу, широкий діапазон робочої температури і напруги. Світлодіодний лінійний світильник - дозволяє економити до 60% енергії у порівнянні з традиційними люмінесцентними лампами. Світильники даного типу можуть бути з'єднані у послідовну магістраль за допомогою штатних роз'ємів. Можливе з'єднання світильників різної потужності.
На виконання вимог Замовника Учасником надано документ, який підтверджує його повноваження щодо постачання зазначеного товару на території України.
Звертаємо увагу на формулювання вимоги зі словосполученням «учасником надано документ». За такого формулювання в Документації відсутні вказівки, щодо обовʼязку надавати документи саме в складі Пропозиції.
В складі Пропозиції надано сертифікат партнерства (файл «11.3 Сертифікат партнерства») та довідка № 573 від 26.11.2024 (файл «11.2 Довідка повноваження щодо постачання»), які підтверджують повноваження щодо постачання зазначеного в Пропозиції товару.
Наголошуємо, що вимогами Документації не було встановлено, який саме документ повинні надати учасники та ким він повинен бути виданий. Зокрема, довідка щодо повноважень постачання підтверджує, що ТОВ «ДІАС ТРЕЙДИНГ» має законні повноваження на постачання продукції власного виробництва та продукції виробників партнерів, в тому числі системи освітлення приміщення.
Таким чином, Скаржник вважає, що вимоги Документації були виконані в повному обсязі в цій частині.
Крім того, сертифікат партнерства виданий з терміном дії до 31.12.2024 року. Жодних повідомлень від ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» стосовно недійсності та втрати статусу офіційного партнера (дилера) ми не отримували, також не отримували жодні запити стосовно надання будь-яких документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та достатню технічну підготовку працівників. У звʼязку з цим, нами було відправлено лист-запит №870 від 09.12.2024 до ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» з метою підтвердження або спростування інформації, яка зазначена листі № 826 від 29.11.2024, який було додано учасником до документів вимоги. Відповіді, на момент подання скарги, не отримано.
1.2. Щодо підстави відхилення.
У протоколі про відхилення замовник скасовує рішення про визначення учасника переможцем у звʼязку з тим, що Пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Відповідно до п. 46 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В протоколі від 04.12.2024 наведені підстави саме скасування рішення про визначення учасника переможцем і не містить інформації про відхилення, в тому числі про підставу такого відхилення Пропозиції учасника .
Крім того, відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ, який підтверджує повноваження щодо постачання товару не відноситься інформації або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким, чином, якщо замовник вважав, що в пропозиції наявні невідповідності він міг звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, проте цього не зробив.
Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
2. Відповідно до протоколу від 05.12.2024 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ СУХАЧОВУ НАТАЛІЮ МИКОЛАЇВНУ було визначено переможцем процедури закупівлі. Скаржник не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, виходячи з наступного:
2.1. Щодо форми «пропозиція».
Відповідно до додатку 1 Документації:
Форма пропозиції, підписана керівником або уповноваженою особою на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, завірена печаткою (у разі її наявності та використання) подається учасником на фірмовому бланку (за наявності) та у вигляді, наведеному нижче
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»
Ми, ____________ (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі в закупівлі: Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби.
№ Найменування за кодом ДК 021:2015: Одиниця виміру Кількість Ціна за шт., грн,
без ПДВ Загальна сума, грн,
без ПДВ
1
Сума без ПДВ
ПДВ
Сума разом з ПДВ
Вивчивши оголошення про проведення закупівлі і інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання пропозиції, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору про закупівлю.
Якщо рішенням замовника _________________(назва учасника) буде визнано переможцем закупівлі, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
В складі Пропозиції учасника відсутня пропозиція за формою додатку 1 Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.2. Щодо інформації про технічні характеристики запропонованого товару.
Відповідно до п.6 розділу 3 Документації:
У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Відповідно до п.2.2. п.2 додатку 2 Документації:
Система накачування повітря та контролю тиску для нагнітання повітря до каркасу:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: «Scoprega Bravo OV10» Виробник: ТМ «Bravo», Італія Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
В складі Пропозиції учасника надано довідку № 271112 від 27.11.2024 року (файл «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики товару»).
Відповідно до п.2.2. п.2 вказаної довідки учасником запропоновано:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: без назви
Виробник: ФОП Сухачова Н.М.
Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
За таких умов, учасником запропоновано еквівалент, проте не зазначено інформацію про країну та модель насосу. Варто зазначити, що модель та назва є різними поняттями.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.3. Щодо проекту договору та листа у довільній формі.
Відповідно до пп. 3 розділу 6 Документації:
Разом з завіреним проектом договору Додаток 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися термінів надання послуг; забезпечувати належну якість послуг відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі.
В складі Пропозиції учасника відсутній проект договору та відповідний лист в довільній формі.
Отже, Пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника та визначивши іншого учасника переможцем процедури закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також майнові права Скаржника пов’язані з участю у відповідній процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ";
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУХАЧОВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СУХАЧОВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ;
4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу від 04.12.2024 на 1 арк;
2. Копія протоколу від 05.12.2024 на 1 арк;
3. Копія листа-запиту №870 від 09.12.2024 на 2 арк;
4. Копія скріншоту з відправкою листа-запиту на 1 арк;
З повагою,
Директор _______________ Валерій ШУЛЬГА
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист - запит 870.pdf 09.12.2024 14:45
- Протокол_переможець_намет_Сухачова.pdf 09.12.2024 14:45
- Протокольне_скасування_рішення_переможець_Пневмокаркасний_намет.doc 09.12.2024 14:45
- Скріншот відправки.pdf 09.12.2024 14:45
- Скарга_на_відхилення_та_переможця.docx 09.12.2024 14:45
- sign.p7s 09.12.2024 14:46
- рішення від 11.12.2024 № 19697.pdf 11.12.2024 16:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2024 № 20277.pdf 20.12.2024 12:08
- рішення від 19.12.2024 № 20277.pdf 20.12.2024 18:14
- протокол 11.12.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2024 14:51
Дата розгляду скарги:
19.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.12.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2024 18:14
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2025 09:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України №20277-р/пк-пз від 19.12.2024 про зобов’язання Департаменту цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАС ТРЕЙДІНГ» та рішення про визначення переможцем ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА та відсутності подальшої потреби в закупівлі даного товару.
2. З огляду на вищевикладене скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ФОП СУХАЧОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби.
3. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАС ТРЕЙДІНГ»
4. Відмінити прилюдні торги з особливостями UA-2024-11-20-001975-a на підставі п.50 пп1 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
243283ea86944245b8fefe72d825537c
Заголовок пункту скарги:
Щодо відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.1. Щодо документів, які підтверджують повноваження поставки товару.
Відповідно до пп. 2.3. п.2 додатку 2 Документації:
Система освітлення приміщення Намету складається з вологостійких, енергозберігаючих, світлодіодних підвісних світильників у кількості 6 шт. Потужність кожного 36 Вт. Світильники з’єднаними послідовно в лінії (по три світильники в кожній лінії). Кожна лінія має вилку для підключення до електромережі, вимикач, строк служби кожного LED світильника до 30 000 год., ступінь захисту IP65. Електропроводка та світильники кріпляться на півкільця до внутрішньої частини каркасу на спеціально влаштовані місця.
Модель світильника: «VL-BNWL-36125»,
Виробник ТМ «Videx», Україна
Тип світильника: лінійний LED світильник
Якість світла: Ra > 80 Клас енергоспоживання: А+
Світловий потік: 3240 Lm
Кут розсіювання: 120° Розміри: 1220 x 46 x 38 мм.
Потужність: 36 Вт.
Ступінь захисту: IP65
Ступінь захисту від ударів: IK08. Строк служби: до 30000 год.
Світильник призначений для освітлення приміщень з підвищеним рівнем вологості і пилу. Має високий ступінь стійкості до зовнішнього впливу, широкий діапазон робочої температури і напруги. Світлодіодний лінійний світильник - дозволяє економити до 60% енергії у порівнянні з традиційними люмінесцентними лампами. Світильники даного типу можуть бути з'єднані у послідовну магістраль за допомогою штатних роз'ємів. Можливе з'єднання світильників різної потужності.
На виконання вимог Замовника Учасником надано документ, який підтверджує його повноваження щодо постачання зазначеного товару на території України.
Звертаємо увагу на формулювання вимоги зі словосполученням «учасником надано документ». За такого формулювання в Документації відсутні вказівки, щодо обовʼязку надавати документи саме в складі Пропозиції.
В складі Пропозиції надано сертифікат партнерства (файл «11.3 Сертифікат партнерства») та довідка № 573 від 26.11.2024 (файл «11.2 Довідка повноваження щодо постачання»), які підтверджують повноваження щодо постачання зазначеного в Пропозиції товару.
Наголошуємо, що вимогами Документації не було встановлено, який саме документ повинні надати учасники та ким він повинен бути виданий. Зокрема, довідка щодо повноважень постачання підтверджує, що ТОВ «ДІАС ТРЕЙДИНГ» має законні повноваження на постачання продукції власного виробництва та продукції виробників партнерів, в тому числі системи освітлення приміщення.
Таким чином, Скаржник вважає, що вимоги Документації були виконані в повному обсязі в цій частині.
Крім того, сертифікат партнерства виданий з терміном дії до 31.12.2024 року. Жодних повідомлень від ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» стосовно недійсності та втрати статусу офіційного партнера (дилера) ми не отримували, також не отримували жодні запити стосовно надання будь-яких документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та достатню технічну підготовку працівників. У звʼязку з цим, нами було відправлено лист-запит №870 від 09.12.2024 до ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» з метою підтвердження або спростування інформації, яка зазначена листі № 826 від 29.11.2024, який було додано учасником до документів вимоги. Відповіді, на момент подання скарги, не отримано.
1.2. Щодо підстави відхилення.
У протоколі про відхилення замовник скасовує рішення про визначення учасника переможцем у звʼязку з тим, що Пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Відповідно до п. 46 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В протоколі від 04.12.2024 наведені підстави саме скасування рішення про визначення учасника переможцем і не містить інформації про відхилення, в тому числі про підставу такого відхилення Пропозиції учасника .
Крім того, відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ, який підтверджує повноваження щодо постачання товару не відноситься інформації або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким, чином, якщо замовник вважав, що в пропозиції наявні невідповідності він міг звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, проте цього не зробив.
Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Відповідно до пп. 2.3. п.2 додатку 2 Документації:
Система освітлення приміщення Намету складається з вологостійких, енергозберігаючих, світлодіодних підвісних світильників у кількості 6 шт. Потужність кожного 36 Вт. Світильники з’єднаними послідовно в лінії (по три світильники в кожній лінії). Кожна лінія має вилку для підключення до електромережі, вимикач, строк служби кожного LED світильника до 30 000 год., ступінь захисту IP65. Електропроводка та світильники кріпляться на півкільця до внутрішньої частини каркасу на спеціально влаштовані місця.
Модель світильника: «VL-BNWL-36125»,
Виробник ТМ «Videx», Україна
Тип світильника: лінійний LED світильник
Якість світла: Ra > 80 Клас енергоспоживання: А+
Світловий потік: 3240 Lm
Кут розсіювання: 120° Розміри: 1220 x 46 x 38 мм.
Потужність: 36 Вт.
Ступінь захисту: IP65
Ступінь захисту від ударів: IK08. Строк служби: до 30000 год.
Світильник призначений для освітлення приміщень з підвищеним рівнем вологості і пилу. Має високий ступінь стійкості до зовнішнього впливу, широкий діапазон робочої температури і напруги. Світлодіодний лінійний світильник - дозволяє економити до 60% енергії у порівнянні з традиційними люмінесцентними лампами. Світильники даного типу можуть бути з'єднані у послідовну магістраль за допомогою штатних роз'ємів. Можливе з'єднання світильників різної потужності.
На виконання вимог Замовника Учасником надано документ, який підтверджує його повноваження щодо постачання зазначеного товару на території України.
Звертаємо увагу на формулювання вимоги зі словосполученням «учасником надано документ». За такого формулювання в Документації відсутні вказівки, щодо обовʼязку надавати документи саме в складі Пропозиції.
В складі Пропозиції надано сертифікат партнерства (файл «11.3 Сертифікат партнерства») та довідка № 573 від 26.11.2024 (файл «11.2 Довідка повноваження щодо постачання»), які підтверджують повноваження щодо постачання зазначеного в Пропозиції товару.
Наголошуємо, що вимогами Документації не було встановлено, який саме документ повинні надати учасники та ким він повинен бути виданий. Зокрема, довідка щодо повноважень постачання підтверджує, що ТОВ «ДІАС ТРЕЙДИНГ» має законні повноваження на постачання продукції власного виробництва та продукції виробників партнерів, в тому числі системи освітлення приміщення.
Таким чином, Скаржник вважає, що вимоги Документації були виконані в повному обсязі в цій частині.
Крім того, сертифікат партнерства виданий з терміном дії до 31.12.2024 року. Жодних повідомлень від ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» стосовно недійсності та втрати статусу офіційного партнера (дилера) ми не отримували, також не отримували жодні запити стосовно надання будь-яких документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та достатню технічну підготовку працівників. У звʼязку з цим, нами було відправлено лист-запит №870 від 09.12.2024 до ПП «АЛЛЄГРО-ОПТ» з метою підтвердження або спростування інформації, яка зазначена листі № 826 від 29.11.2024, який було додано учасником до документів вимоги. Відповіді, на момент подання скарги, не отримано.
1.2. Щодо підстави відхилення.
У протоколі про відхилення замовник скасовує рішення про визначення учасника переможцем у звʼязку з тим, що Пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Відповідно до п. 46 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В протоколі від 04.12.2024 наведені підстави саме скасування рішення про визначення учасника переможцем і не містить інформації про відхилення, в тому числі про підставу такого відхилення Пропозиції учасника .
Крім того, відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ, який підтверджує повноваження щодо постачання товару не відноситься інформації або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким, чином, якщо замовник вважав, що в пропозиції наявні невідповідності він міг звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, проте цього не зробив.
Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Скріншот відправки
-
Повʼязаний документ:
Скріншот відправки.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист - запит 870
-
Повʼязаний документ:
Лист - запит 870.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол від 04.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_скасування_рішення_переможець_Пневмокаркасний_намет.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ";
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8694c0bafc8f4b7fa36358caba8cdf62
Заголовок пункту скарги:
Щодо форми «пропозиція».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1 Документації:
Форма пропозиції, підписана керівником або уповноваженою особою на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, завірена печаткою (у разі її наявності та використання) подається учасником на фірмовому бланку (за наявності) та у вигляді, наведеному нижче
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»
Ми, ____________ (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі в закупівлі: Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби.
№ Найменування за кодом ДК 021:2015: Одиниця виміру Кількість Ціна за шт., грн,
без ПДВ Загальна сума, грн,
без ПДВ
1
Сума без ПДВ
ПДВ
Сума разом з ПДВ
Вивчивши оголошення про проведення закупівлі і інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання пропозиції, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору про закупівлю.
Якщо рішенням замовника _________________(назва учасника) буде визнано переможцем закупівлі, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
В складі Пропозиції учасника відсутня пропозиція за формою додатку 1 Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Форма пропозиції, підписана керівником або уповноваженою особою на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, завірена печаткою (у разі її наявності та використання) подається учасником на фірмовому бланку (за наявності) та у вигляді, наведеному нижче
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»
Ми, ____________ (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі в закупівлі: Пневмокаркасний модульний намет, код CPV за ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби.
№ Найменування за кодом ДК 021:2015: Одиниця виміру Кількість Ціна за шт., грн,
без ПДВ Загальна сума, грн,
без ПДВ
1
Сума без ПДВ
ПДВ
Сума разом з ПДВ
Вивчивши оголошення про проведення закупівлі і інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання пропозиції, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору про закупівлю.
Якщо рішенням замовника _________________(назва учасника) буде визнано переможцем закупівлі, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
В складі Пропозиції учасника відсутня пропозиція за формою додатку 1 Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол від 05.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол_переможець_намет_Сухачова.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУХАЧОВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СУХАЧОВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8057fbfb063e40aa9038bbcb7e7f228c
Заголовок пункту скарги:
Щодо інформації про технічні характеристики запропонованого товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.6 розділу 3 Документації:
У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Відповідно до п.2.2. п.2 додатку 2 Документації:
Система накачування повітря та контролю тиску для нагнітання повітря до каркасу:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: «Scoprega Bravo OV10» Виробник: ТМ «Bravo», Італія Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
В складі Пропозиції учасника надано довідку № 271112 від 27.11.2024 року (файл «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики товару»).
Відповідно до п.2.2. п.2 вказаної довідки учасником запропоновано:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: без назви
Виробник: ФОП Сухачова Н.М.
Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
За таких умов, учасником запропоновано еквівалент, проте не зазначено інформацію про країну та модель насосу. Варто зазначити, що модель та назва є різними поняттями.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Відповідно до п.2.2. п.2 додатку 2 Документації:
Система накачування повітря та контролю тиску для нагнітання повітря до каркасу:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: «Scoprega Bravo OV10» Виробник: ТМ «Bravo», Італія Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
В складі Пропозиції учасника надано довідку № 271112 від 27.11.2024 року (файл «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики товару»).
Відповідно до п.2.2. п.2 вказаної довідки учасником запропоновано:
Складається з насоса, гнучкого шлангу з фітингом для під’єднання до клапанів пневмокаркасу та засобу контролю тиску.
Використовується для надування, а також для пришвидшеного спускання повітря з пневмокаркасу.
Модель насоса: без назви
Виробник: ФОП Сухачова Н.М.
Характеристики насоса:
Продуктивність: 1700 л/хв,
Режими роботи: надування та всмоктування.
Електричне живлення: напруга 220 –– 240В, частота струму –– 50 Гц. Електрична потужність: 1000 Вт.
Повітряний тиск: 25 кПа (25 мБар)
За таких умов, учасником запропоновано еквівалент, проте не зазначено інформацію про країну та модель насосу. Варто зазначити, що модель та назва є різними поняттями.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол від 05.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол_переможець_намет_Сухачова.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУХАЧОВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СУХАЧОВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
2aecf618ff9e42a38722b5bd9f3e50fb
Заголовок пункту скарги:
Щодо проекту договору та листа у довільній формі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 3 розділу 6 Документації:
Разом з завіреним проектом договору Додаток 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися термінів надання послуг; забезпечувати належну якість послуг відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі.
В складі Пропозиції учасника відсутній проект договору та відповідний лист в довільній формі.
Отже, Пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника та визначивши іншого учасника переможцем процедури закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також майнові права Скаржника пов’язані з участю у відповідній процедурі закупівлі.
Разом з завіреним проектом договору Додаток 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися термінів надання послуг; забезпечувати належну якість послуг відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі.
В складі Пропозиції учасника відсутній проект договору та відповідний лист в довільній формі.
Отже, Пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника та визначивши іншого учасника переможцем процедури закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також майнові права Скаржника пов’язані з участю у відповідній процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол від 05.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол_переможець_намет_Сухачова.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СУХАЧОВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СУХАЧОВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ;
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення про визначення переможця тендерної закупівлі
Номер:
6f82a191111947ecad2d00b778e9cfa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-20-001975-a.c1
Назва:
Про скасування рішення про визначення переможця тендерної закупівлі
Вимога:
Текст вимоги викладено у файлі "Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця.pdf 29.11.2024 20:58
- Відповідь ПП АЛЄГРО-ОПТ щодо недійсності сертифікату партнерства.PDF 29.11.2024 20:58
- протокол 04.12.2024 16:07
Дата подачі:
29.11.2024 20:58
Вирішення:
Було встановлено на підставі доданих документів до вимоги щодо недійсності наданого Учасником документу «Сертифікат партнерства», ним порушено вимогу Замовника, викладену в останньому абзаці Пункту 2.3. «Система освітлення» розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про надання документу, який підтверджує повноваження Учасника щодо постачання світильників на території України. А відтак тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено