-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та майна ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Черкаській області»)
Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та майна ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Черкаській області») Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги Для потреб установи на 2025 рік. Україна, 18009, м.Черкаси, вул. Грузиненка, 1. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріплених текстових документів “ТД охорона приміщень 2025”, “Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору”, що містять всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%)
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ПП «Патріот В» Код ДК
- Протокол № 80 від 18.12.2024 року.pdf 18.12.2024 15:53
- СКАРГА ДИСКВАЛ МВС_20241218_0001.pdf 18.12.2024 15:53
- СКАРГА ДИСКВАЛ МВС_20241218_0001.pdf.p7s 18.12.2024 15:53
- СКАРГА МВС ДИСКВАЛ 2025.docx 18.12.2024 15:53
- sign.p7s 18.12.2024 15:54
- рішення від 20.12.2024 №20299.pdf 20.12.2024 15:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 №20845.pdf 30.12.2024 18:01
- Рішення від 30.12.2024 №20845.pdf 31.12.2024 12:06
- Пояснення № 33 44 1-1851 від 23.12.2024.docx 23.12.2024 09:40
- Пояснення № 33 44 1-1851 від 23.12.2024.pdf 23.12.2024 09:40
- Протокол № 1 від 01.01.2025.pdf 01.01.2025 10:47
Пункт скарги
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - (надалі Постанова), , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
За результатами аукціону, що відбувся 11 грудня,о 12:48 участь взяли двоє Учасників:
1). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 295 000.00 UAH з ПДВ
2). ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки 384 447.20 UAH з ПДВ
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
Відповідно до Протоколу № 80 Уповноваженої особи від 18.12.2024 року , уповноваженою особою було вирішено : . Відхилити тендерну пропозицію Приватне підприємство «Патріот В» у зв’язку з зв’язку з неусуненням невідповідностей інформації та/або документах протягом 24 годин, а саме:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Так, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" не виправив у повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не виконав вимоги ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії: 1.1.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме, підпунктами 1.1.1., 1.1.3): - Згідно із пп.1.1.3 На підтвердження інформації стосовно наявності транспорту реагування* (в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616) в кількості не менше
одної одиниці, в доповнення до інформації, зазначеної в довідці, у складі тендерної пропозиції учасник мав подати копію (копії) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), що знаходиться у власності учасника та копію (копії) дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті спеціальних світлових сигнальних пристроїв. - Згідно із пп. 1.1.1. учасник мав подати інформацію про власний транспорт швидкого реагування.
Довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 405 від 13.12.2024 року Учасник підтвердив можливість використання транспорту груп швидкого реагування орендований та субпідрядника, в той же час в довідці відсутня інформація про транспорт реагування (в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616) в кількості не менше одної одиниці.»
З огляду на вищезазначене, повідомляємо наступне:
Згідно п.1.1.1. Додатку 1 тендерної документації потрібно надати: «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (власного або залученого*) та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, пункт централізованого спостереження, приміщення, транспорт реагування, транспорт загального призначення, технічні засоби охорони тощо), із зазначенням із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
* Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування, тощо» Також згідно тендерної документації , а саме «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців» Також:
*Транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування
персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Тому, ПП «Патріот В» повністю виконав умови тендерної документації в повному обсязі, надавши файли тендерної пропозиції такі як:
*«Документи 7395 (3).pdf»;
*«Довідка про залучення субпідрядника (1).pdf»;
*«Довідка МТБ Полік Патріот (1).pdf»;
*«Довідка МТБ Гал сік.pd»;
*«Договор оренди ТЗ 7063 (1).pdf»;
* «Ліцензія Галеас Сік'юріті_20241031_0001.pdf».
Також згідно гідно п.1.1.1. Додатку 1 тендерної документації потрібно надати Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (власного або залученого*) та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, пункт централізованого спостереження, приміщення, транспорт реагування, транспорт загального призначення, технічні засоби охорони тощо), із зазначенням із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування про, що надається «Довідка МТБ Полік Патріот (1).pdf» маємо:
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення №80 прийняте уповноваженою особою від 18.12.2024 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Приватне підприємство «Патріот В» ЄДРПОУ 35754754.
скарга на дискримінаційні вимоги закупівлі
- Договір орнди приміщення_20240127_0001.pdf 21.11.2024 20:37
- Доументи на ТЗ_20211126_0001.pdf 21.11.2024 20:37
- Документи на ТЗ2_20211208_0001.pdf 21.11.2024 20:37
- Ліцензія Галеас Сік'юріті_20241031_0001.pdf 21.11.2024 20:37
- Про охоронну діяльність - Закон № 4616-VI від 22.03.2012 - d376424-20220615.pdf 21.11.2024 20:37
- СКАРГА МВС 2025.docx 21.11.2024 20:37
- СКАРГА МВС 2025_20241121_0001.pdf 21.11.2024 20:37
- СКАРГА МВС 2025_20241121_0001.pdf.p7s 21.11.2024 20:37
- Договір орнди приміщення_20240127_0001.pdf 21.11.2024 20:38
- Договора оренди ТЗ 1-2.pdf 21.11.2024 20:38
- sign.p7s 21.11.2024 20:39
- рішення від 25.11.2024 №18769.pdf 25.11.2024 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2024 №19109.pdf 03.12.2024 11:00
- рішення від 02.12.2024 №19109.pdf 03.12.2024 18:59
- Пояснення № 33 44 1-1713 від 27.11.2024.pdf 27.11.2024 14:43
- Пояснення № 33 44 1-1713 від 27.11.2024.docx 27.11.2024 14:43
- Протокол № 74 від 06.12.2024.pdf 06.12.2024 16:31
Пункт скарги
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - (надалі Постанова), , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» .
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг охоронного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме:
А саме:
1.Умова тендерної документації згідно Додатка1 п.1.1.2. :
« На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим , бо ми маємо договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на один рік з правом пролонгації. Хочемо зауважити , що згідно технічної специфікації послуги надаються протягом року, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, є недоречною та дискримінаційною , а саме:
«Детальний опис предмета закупівлі.
Назва предмета закупівлі: Послуги з охорони об’єктів та майна ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Черкаській області»
Код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 79710000-4 -Охоронні послуги
Строк надання послуг: протягом 2025 року
Перелік об’єктів та майна ДУ «ТМО МВС України по Черкаській області»: Будівля лікарні з прибудовами, будівля санепідемстанції, будівля гаражу, адміністративно господарча будівля, будівля складу, господарська будівля з прибудовою, будівля котельні з прибудовою, бесідка (3шт.), альтанка дерев’яна (2 штуки), огорожа металева решітчаста (138 секцій), огорожі залізобетонні (16 секцій), дизель-генератор Dalgakiran DJ 122 BD та майно відповідно до актів прийому-передачі під охорону
Кількість постів-1;
Кількість охоронників на посту -1;
Місце надання послуг: м. Черкаси, вул. Грузиненка 1, 18009.
Графік надання послуг: режим охорони в робочі, святкові та вихідні дні з 17.45 год. до 08.15 год.
Кількість–5292,5 год»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до згідно тендерної документації згідно Додатка1 п.1.1.2. доТендерної документації , а саме договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше , і встановити вимогу тендерної документації про надання Учасниками закупівлі надати договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на один рік.
1.Умова тендерної документації згідно Додатка1 п.1.1.3. :
«На підтвердження інформації стосовно наявності транспорту реагування (в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616) в кількості не менше одної одиниці, в доповнення до інформації, зазначеної в довідці, у складі тендерної пропозиції учасник має подати:
- копію (копії) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відміткою «спеціалізований», відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-II та копію (копії) дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті спеціальних світлових сигнальних пристроїв».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас ,яка звужує коло учасників, так як в цій закупівлі зможуть прийняти участь лише тільки ті учасники , які мають транспортний засіб саме з відміткою «спеціалізований». Ми, як учасники закупівлі за договорами оренди маємо транспорт реагування в кількості чотири одиниці з відміткою «спеціальний». Підприємство , який є власником транспорту реагування має Ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність».
З розділу ІІ п.5 Закону України «Про охоронну діяльність» №4616-VI транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом. А саме:
«Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України».
Стаття 1 зазначеного Закону передбачає, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Вимоги до такого транспорту деталізуються в Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375. Згідно п.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів; 2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності); 3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої); 4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до згідно тендерної документації згідно Додатка1 п.1.1.3. до Тендерної документації , а саме, копію (копії) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відміткою «спеціалізований» і встановити вимогу тендерної документації про надання Учасниками закупівлі копію (копії) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
-
Назва доказу:
Копії технічних паспортів, транспорт реагування спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України;
-
Повʼязаний документ:
Документи на ТЗ2_20211208_0001.pdf
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.