-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)»
Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою
Торги відмінено
684 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 840.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2024 11:13 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
78c46c6d580e4e17a729e4036c7a92de
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-19-004539-a.a2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 13.12.2024 17:41
- Скарга_13_12_2024_на умови ТД Замовника_КНП ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАД 2.pdf 13.12.2024 17:41
- Скриншот з зображенням відстані від АЗС до Замовника.PNG 13.12.2024 17:41
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 13.12.2024 17:41
- Скарга_13_12_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-11-19-004539-a.docx 13.12.2024 17:41
- sign.p7s 13.12.2024 17:41
- рішення від 17.12.2024 № 20042.pdf 17.12.2024 14:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2024 № 20515.pdf 25.12.2024 11:34
- рішення від 24.12.2024 № 20515.pdf 25.12.2024 16:34
- Пояснення по суті скарги 20.12.docx 20.12.2024 15:39
- ДОВІДКа Авіас плюс (1).pdf 20.12.2024 15:42
- пояснення по суті скарги.pdf 20.12.2024 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2024 19:10
Дата розгляду скарги:
24.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.12.2024 16:34
Дата виконання рішення Замовником:
30.12.2024 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
233690dbdb7a47bf8529c49e76b29929
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підстави подання скарги: абз. 5 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), -
Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.
Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
19.11.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-19-004539-a, за предметом: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей.
13.12.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-19-004539-a, за предметом: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить НОВІ дискримінаційні умови (в частині нових умов тендерної документації, внесених замовником 13.12.2024 року) та які були відсутні в попередній редакції тендерної документації від 19.11.2024 року, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей, ст. ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 3 та Додатку 5 до ТД Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника:
В Додатку 3 до ТД: «У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.»
«З метою недопущення дискримінації учасників Замовник приймає до розляду пропозиції з передачею товару за талонами відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника за умови забезпечення доставки Замовника протягом 1 дня до місця передачі товару силами та засобами учасника. Учасники які планують прийняти участь проте не можуть заезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.»
В Додатку 5 до ТД: «5. У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.»
«8. З метою недопущення дискримінації учасників Замовник приймає до розгляду пропозиції з передачею товару за талонами відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника за умови забезпечення доставки Замовника протягом 1 дня до місця передачі товару силами та засобами учасника. Учасники які планують прийняти участь проте не можуть забезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника (не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 18009, Україна, м. Черкаси, вул. Святителя-хірурга Луки, 3.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 5 до ТД): «7. Учасник повинен забезпечити передачу товару за талонами в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. Лист повинен містити посилання на номер закупівлі.»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають АЗС саме на відстані не більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника (не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.), що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
Але при цьому, відстань від місцезнаходження (адреси) Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) до АЗС мережа БРСМ – 6,25 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині відстані до АЗС учасника не більше 4 км до місцезнаходження Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань до адреси Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) – 6,25 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 6,25 км (або по автомобільним дорогам 12,6 км).
Звертаємо увагу Комісії, що Замовник нібито встановив можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС на відстані більше 4 км (Учасники які планують прийняти участь проте не можуть забезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.) - але при цьому учасник в такому випадку повинен ДОСТАВИТИ ЗАМОВНИКА ДО МІСЦЯ ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ силами та засобами учасника.
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)».
При цьому, Замовником оголошено закупівлю ТОВАРУ, а не НАДАННЯ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ, зокрема доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.» (АЗС Учасника).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.
Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
19.11.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-19-004539-a, за предметом: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей.
13.12.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-19-004539-a, за предметом: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить НОВІ дискримінаційні умови (в частині нових умов тендерної документації, внесених замовником 13.12.2024 року) та які були відсутні в попередній редакції тендерної документації від 19.11.2024 року, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей, ст. ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 3 та Додатку 5 до ТД Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника:
В Додатку 3 до ТД: «У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.»
«З метою недопущення дискримінації учасників Замовник приймає до розляду пропозиції з передачею товару за талонами відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника за умови забезпечення доставки Замовника протягом 1 дня до місця передачі товару силами та засобами учасника. Учасники які планують прийняти участь проте не можуть заезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.»
В Додатку 5 до ТД: «5. У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.»
«8. З метою недопущення дискримінації учасників Замовник приймає до розгляду пропозиції з передачею товару за талонами відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника за умови забезпечення доставки Замовника протягом 1 дня до місця передачі товару силами та засобами учасника. Учасники які планують прийняти участь проте не можуть забезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника (не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 18009, Україна, м. Черкаси, вул. Святителя-хірурга Луки, 3.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 5 до ТД): «7. Учасник повинен забезпечити передачу товару за талонами в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. Лист повинен містити посилання на номер закупівлі.»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають АЗС саме на відстані не більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника (не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.), що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
Але при цьому, відстань від місцезнаходження (адреси) Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) до АЗС мережа БРСМ – 6,25 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині відстані до АЗС учасника не більше 4 км до місцезнаходження Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань до адреси Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) – 6,25 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 6,25 км (або по автомобільним дорогам 12,6 км).
Звертаємо увагу Комісії, що Замовник нібито встановив можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС на відстані більше 4 км (Учасники які планують прийняти участь проте не можуть забезпечити виконання вимог з передачі товару (будуть здійснювати передачу товару за талонами на відстані понад 4 км від місця знаходження Замовника) надають у складі пропозиції гарантійний лист про забезпечення доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.) - але при цьому учасник в такому випадку повинен ДОСТАВИТИ ЗАМОВНИКА ДО МІСЦЯ ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ силами та засобами учасника.
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)».
При цьому, Замовником оголошено закупівлю ТОВАРУ, а не НАДАННЯ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ, зокрема доставки Замовника до місця передачі товару силами та засобами учасника та за власний рахунок.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- У зв’язку з тим, що отримання товару Замовником потребуватиме додаткових витрат з його сторони передача товару за талонами (його місце пепедачі) не може здійснюватися на відстані більше ніж за 4 км. від місцезнаходження Замовника.» (АЗС Учасника).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
скріншот даних «Карти Google» на підтвердження наявності АЗС на відстані 6,25 км від місцезнаходження Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скриншот з зображенням відстані від АЗС до Замовника.PNG
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта;
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
78b029fef5e148f292422a3b29eb6d5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-19-004539-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 23.11.2024 11:48
- Скарга_23_11_2024_на умови ТД Замовника_КНП ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАД.pdf 23.11.2024 11:48
- Скарга_23_11_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-11-19-004539-a.docx 23.11.2024 11:48
- Скриншот з зображенням відстані від АЗС до Замовника.PNG 23.11.2024 11:48
- UA-P-2024-11-19-005475-a_Форма річного плану закупівлі.pdf 23.11.2024 11:48
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 23.11.2024 11:48
- sign.p7s 23.11.2024 11:49
- рішення від 26.11.2024 №18835.pdf 26.11.2024 16:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2024 №19221.pdf 04.12.2024 12:17
- рішення від 03.12.2024 №19221.pdf 05.12.2024 15:58
- Пояснення бензин.docx 29.11.2024 11:12
- ПОСНЕННЯ.pdf 29.11.2024 11:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2024 15:08
Дата розгляду скарги:
03.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2024 15:59
Дата виконання рішення Замовником:
13.12.2024 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Так, на підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19221-р/пк-пз від 03.12.2024р. Уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації за процедурою «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», UA-2024-11-19-004539-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1cb82a72d1224dd5895f32a0dfa873e2
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: надання Довідки у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника та наявності складу ПММ (паливнозаправної станції) Учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 1 та Додатку 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: надання Довідки у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника та наявності складу ПММ (паливнозаправної станції) Учасника:
В Додатку 1 до ТД: «РОЗДІЛ І. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1.1. Довідка у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника»
В Додатку 3 до ТД: «12. На першу вимогу Замовника з метою підтвердження якості бензина та дизельного палива до паспорту та сертифікату виробника надається оригінальний паспорт якості незалежної акредитованої лабораторії. Незалежна акредитована лабораторія повинна мати безперешкодний доступ до складу ПММ (паливнозаправної станції) Учасника з можливістю незалежного відбору проб для проведення аналізів.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, а саме:
- згідно Додатку № 1 до ТД: опис технічних можливостей Учасника (для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), що суперечить п. 29 Особливостей;
- згідно Додатку № 3 до ТД: склад ПММ (паливнозаправної станції) Учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
В Додатку 1 до ТД: «РОЗДІЛ І. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1.1. Довідка у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника»
В Додатку 3 до ТД: «12. На першу вимогу Замовника з метою підтвердження якості бензина та дизельного палива до паспорту та сертифікату виробника надається оригінальний паспорт якості незалежної акредитованої лабораторії. Незалежна акредитована лабораторія повинна мати безперешкодний доступ до складу ПММ (паливнозаправної станції) Учасника з можливістю незалежного відбору проб для проведення аналізів.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, а саме:
- згідно Додатку № 1 до ТД: опис технічних можливостей Учасника (для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), що суперечить п. 29 Особливостей;
- згідно Додатку № 3 до ТД: склад ПММ (паливнозаправної станції) Учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: надання Довідки у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника та наявності складу ПММ (паливнозаправної станції) Учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7cf78e6fca8f41daa97eef65deca2ee1
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 3 та Додатку 5 до ТД Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника:
В Додатку 3 до ТД: «11. Оскільки у відпуск товару за цим договором здійснюватиметься в іншому, не за місцезнаходженням Замовника, місці та потребуватиме додаткових транспортних витрат Замовником - найближча автозаправна станція на якій може бути здійснено таке обслуговування повинна розташовуватися не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.»
В Додатку 5 до ТД: «25. Оскільки у відпуск товару за цим договором здійснюватиметься в іншому, не за місцезнаходженням Замовника, місці та потребуватиме додаткових транспортних витрат Замовником - найближча автозаправна станція на якій може бути здійснено таке обслуговування повинна розташовуватися не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 18009, Україна, м. Черкаси, вул. Святителя-хірурга Луки, 3.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 3 до ТД): «10.Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають АЗС саме на відстані не більше 2 км від вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси, в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
Але при цьому, відстань від місцезнаходження (адреси) Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) до АЗС мережа БРСМ – 6,25 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині відстані до АЗС учасника «не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань до адреси Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) – 6,25 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 6,25 км (або по автомобільним дорогам 12,6 км).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника, з урахуванням вимоги Додатку № 3 та Додатку № 5 до ТД в частині надання документального підтвердження права користування АЗС Скаржником (п. 10 Додатку № 3 до ТД та п. 24 Додатку № 5 до ТД), Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
В Додатку 3 до ТД: «11. Оскільки у відпуск товару за цим договором здійснюватиметься в іншому, не за місцезнаходженням Замовника, місці та потребуватиме додаткових транспортних витрат Замовником - найближча автозаправна станція на якій може бути здійснено таке обслуговування повинна розташовуватися не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.»
В Додатку 5 до ТД: «25. Оскільки у відпуск товару за цим договором здійснюватиметься в іншому, не за місцезнаходженням Замовника, місці та потребуватиме додаткових транспортних витрат Замовником - найближча автозаправна станція на якій може бути здійснено таке обслуговування повинна розташовуватися не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 18009, Україна, м. Черкаси, вул. Святителя-хірурга Луки, 3.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 3 до ТД): «10.Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають АЗС саме на відстані не більше 2 км від вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси, в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
Але при цьому, відстань від місцезнаходження (адреси) Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) до АЗС мережа БРСМ – 6,25 км, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині відстані до АЗС учасника «не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані до найближчої АЗС від місцерозташування Замовника.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань до адреси Замовника (вул. Святителя-хірурга Луки, 3 м. Черкаси) – 6,25 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 6,25 км (або по автомобільним дорогам 12,6 км).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника, з урахуванням вимоги Додатку № 3 та Додатку № 5 до ТД в частині надання документального підтвердження права користування АЗС Скаржником (п. 10 Додатку № 3 до ТД та п. 24 Додатку № 5 до ТД), Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС учасника не більше ніж за 2 км. від місцезнаходження Замовника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
скріншот даних «Карти Google» на підтвердження наявності АЗС на відстані 6,25 км від місцезнаходження Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скриншот з зображенням відстані від АЗС до Замовника.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності вимоги наявності в учасника АЗС на відстані не більше ніж за 2 км від місцезнаходження Замовника.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b94fdc34e042454584bed5949e803c55
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди/користуванні.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку 3. та Додатку № 5 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди/користуванні:
В Додатку 3 до ТД: «10. Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
В Додатку № 5 до ТД: «24. Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності мережі АЗС у праві користуванні
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Встановивши вимогу в частині наявності права користування мережею автозаправних станцій, які відпускають бензин по талонах, - Замовник встановив вимогу в частину наявності у учасників матеріально-технічної бази, що суперечить п. 29 Особливостей.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на власних/орендованих/ у праві користуванні АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.3. В Додатку 3. та Додатку № 5 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди/користуванні:
В Додатку 3 до ТД: «10. Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
В Додатку № 5 до ТД: «24. Наявність АЗС в переважній більшості в районах Черкаської області та по всій території України. АЗС Учасника можуть бути власними, або орендованими, або знаходитись в користуванні, що повинно підтверджуватись гарантійним листом власника (орендодавця), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен бути адресований на ім’я Замовника торгів та містити посилання на номер закупівлі.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності мережі АЗС у праві користуванні
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Встановивши вимогу в частині наявності права користування мережею автозаправних станцій, які відпускають бензин по талонах, - Замовник встановив вимогу в частину наявності у учасників матеріально-технічної бази, що суперечить п. 29 Особливостей.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на власних/орендованих/ у праві користуванні АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди/користуванні.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
eb84b9f24b5e46eb95eaa7cbd7979f62
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.4. В Додатку № 3 та Додатку № 5 до тендерної документації Замовником визначена вимогу щодо Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л:
В Додатку № 5 до ТД: «23. Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л»
В Додатку № 3 до ТД: «9. Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 15 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування за адресами:
БРСМ-нафта:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 15 літрів.
1.4. В Додатку № 3 та Додатку № 5 до тендерної документації Замовником визначена вимогу щодо Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л:
В Додатку № 5 до ТД: «23. Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л»
В Додатку № 3 до ТД: «9. Номінал талонів (скретч-карток) - 10 л, 15л, 20 л.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 15 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування за адресами:
БРСМ-нафта:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та по всій території України.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 15 літрів.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітованих мережею БРСМ-нафта, яка не містить впровадженого номіналу талону 15
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо Номінал талонів (скретч-карток) - 15л,
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
ff360223c3e747c686e27f2b362a8992
Заголовок пункту скарги:
5. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Про суперечливі умови тендерної документації:
2.1. В Додатку № 3. та Додатку № 4 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем:
Додаток 3 до ТД: «8. Термін дії талонів (скретч-карток) повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.»
Додаток 5 до ТД: «22. Термін дії талонів (скретч-карток) повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем..»
Замовник визначає дискримінаційну умови в тендерній документації в частині строку дії Талонів, який повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання, - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не менше 12 місяців.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.», Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 5.3. Проєкту Договору (згідно Додатку № 2 до ТД):
«Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» (надалі – Товар), а Замовник – прийняти і оплатити вартість Товару на умовах, передбачених цим Договором..»
«5.3 Передача Талонів здійснюється на підставі накладної на отримання товарно-матеріальних цінностей уповноваженому представнику Замовника. Датою передачі Талонів є дата оформлення та підписання уповноваженими представниками Сторін накладної.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
2.1. В Додатку № 3. та Додатку № 4 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем:
Додаток 3 до ТД: «8. Термін дії талонів (скретч-карток) повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.»
Додаток 5 до ТД: «22. Термін дії талонів (скретч-карток) повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем..»
Замовник визначає дискримінаційну умови в тендерній документації в частині строку дії Талонів, який повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання, - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не менше 12 місяців.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.», Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 5.3. Проєкту Договору (згідно Додатку № 2 до ТД):
«Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» (надалі – Товар), а Замовник – прийняти і оплатити вартість Товару на умовах, передбачених цим Договором..»
«5.3 Передача Талонів здійснюється на підставі накладної на отримання товарно-матеріальних цінностей уповноваженому представнику Замовника. Датою передачі Талонів є дата оформлення та підписання уповноваженими представниками Сторін накладної.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма річного плану Замовника на 2024 рік на закупівлю товару за бюджетні кошти
-
Повʼязаний документ:
UA-P-2024-11-19-005475-a_Форма річного плану закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Придбання палива - «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-19-004539-a, зокрема: 5. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен бути не менше 12 місяців з моменту їх отримання покупцем.