• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Баготофункціональні пристрої (БФП)

Торги не відбулися

3 496 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 480.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2024 14:30 - 23.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 894ec43c652642ca8273a8ab337eddd3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-18-009592-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2024 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.12.2024 12:43
Автор: ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС", Анастасія Комарницька +380968255029 info@jbit.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1fc440f155d440df85f6e66a4cb0b70d
Заголовок пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзц. 1 пп.2 п. 44 Особливостей та вважає, що Замовник мав, в установленому законом порядку, надати Скаржнику вимогу на усунення невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати (в тому числі) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар.
Скаржник у складі своєї тендерної пропозиції надав аналогічний документ, а саме Лист-роз’яснення від ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИЦИНИ №07/03-02/283 від 07.10.2022 р. (Додаток 2 до скарги), який підтверджує, що запропонований Скаржником товар Багатофункціональний пристрій (БФП) Xerox B225 за результатами санітарно-епідеміологічної оцінки відповідає санітарним нормам. Висновок експертизи позитивний. Крім того, згідно абзацу 2 пункту 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

В разі незгоди з еквівалентністю наданого документу, Замовник мав надати 24 години на виправлення невідповідностей, адже не надання Скаржником Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар, не є помилкою, яка призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тим паче коли Скаржником було надано рівнозначний документ, який підтверджує відповідність санітарним нормам запропонованого Скаржником товару. Також, на дату подання скарги, Скаржник отримав від виробника запропонованого товару Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (Додаток 3 до скарги).

Таким чином, Скаржник вважає відхилення тендерної пропозиції протиправним та таким, що порушує наші права та інтереси, а також вважає, що Замовник протиправно не надав Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника