• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Товар - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Антискалант, біоцид), (РПЗ: 9.713)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел. 05136 4-41-97. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.

Торги не відбулися

7 332 857.85 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 74 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2024 11:00 - 24.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 76e791645145451ca1f6c98eea3a8685
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-18-003394-a.c1
Назва: щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скаржник не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника
Дата розгляду скарги: 02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.12.2024 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2025 12:30
Дата виконання рішення Замовником: 07.01.2025 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ УО 1.Виконали рішення АМКУ щодо закупівлі товару - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Антискалант, біоцид). 2.Скасували рішення уповноваженої особи (протокол від 18.12.2024 №893) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" на закупівлю товару - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Антискалант, біоцид). УО Ю. Франко
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ХОЛДИНГ", Шаповал Олександр 380687762762 sale@aqua-holding.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1bd367aa29b54796bc14aa52652c127d
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 18 листопада 2024 року Замовником - Філія «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-18-003394-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, номенклатура код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Антискалант, біоцид).

Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали наступні учасники:
• ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник);
• ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ЕКОСОФТ».

12 грудня 2024 Замовник надав Скаржнику час для усунення невідповідностей, а саме: Учасником ТОВ «Аква-Холдинг» не надано файл у форматі pdf, відсканований з: - офіційного підтвердження – листа, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.

19 грудня 2024 року Замовником прийнято рішення, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі п.п. 1 ст. 44 Постанови Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості), що оформлено протоколом №641.

Підставою для відхилення в протоколі уповноваженої особи Замовника зазначено, що на поставлені вимоги по усуненню невідповідностей (рішення прийняте на засіданні УО від 11.12.2024 № 884), учасник ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ», не розмістив файл у форматі pdf, відсканований з офіційного підтвердження - лист, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.

Скаржник не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника.

Щодо підстави для відхилення:
Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (надаються учасниками процедури закупівлі у разі, якщо такі вимоги встановлені замовником в ТД та/або ТС).
Пунктом 16 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено:
У разі, якщо учасником процедури закупівлі пропонується еквівалент товару, що закуповується, додатково надати у складі тендерної пропозиції документів (інформації), що підтверджують еквівалентність, зокрема:
- Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з документального підтвердження відповідності технічних характеристик еквіваленту технічним характеристикам товару, що закуповується (у вигляді порівняльної таблиці, форма якої включається до ТДПЗ), за підписом керівника учасника процедури закупівлі;
- Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з офіційного підтвердження – лист, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.
Технічною документацією до предмета закупівлі Антискалант ACUMER 2200 ТДПЗ(т).23.0014.024-2024 встановлено перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі антискалант ACUMER 2200 в складі тендерної пропозиції:
8. Офіційне підтвердження лист, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.
Технічною документацією до предмета закупівлі Біоцид КАТОН «WT» ТДПЗ(т).23.0014.022-2024 встановлено перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі Біоцид КАТОН «WT» або еквівалент в складі тендерної пропозиції:
8. Офіційне підтвердження лист, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.
Технічною документацією до предмета закупівлі Біоцид ACUQAR DB20 ТДПЗ(т).23.0014.023-2024 встановлено перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі біоцид ACUQAR DB20 або еквівалент в складі тендерної пропозиції:
8. Офіційне підтвердження лист, тощо від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.
Отже, як тендерною, так і технічною документацією не визначено виключний перелік документів, які має надати Учасник від виробника оригінального обладнання/системи чи хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії на підтвердження щодо можливості застосування еквіваленту.
Пунктом 4.1 розділу І тендерної документації передбачено:
4.1. назва предмета закупівлі код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Антискалант,біоцид).
Враховуючи, що предметом закупівлі є хімічні речовини (антискалант, біоцид) учасники повинні були надати підтвердження від виробника хімічної продукції або результати аналізу акредитованої лабораторії щодо можливості застосування еквіваленту.
Скаржником в складі пропозиції надано:
-довідку про відповідність товару вих. №844 від 25.11.2024р. (файл «Довідка про відповідність товару.pdf») від Скаржник наступного змісту:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ХОЛДИНГ" (далі Учасник), повідомляє, що реагент ITS WATER PS-868 є еквівалентом ACUMER 2200 і використовується в якості антискаланту для УЗО. Діючою речовиною засобу ITS WATER PS-868 є суміш поліакрилатів концентрацією 54,0%-55,0%. Таким чином реагент ITS WATER PS-868 за сферою призначення, ефективністю інгібування відкладень, відсутністю негативного впливу на мембранні елементи торгівельної марки Filmtec, фізико-хімічними властивостям і складу є повним еквівалентом антискаланту ACUMER 2200.
Реагент ITS WATER BC-440 є еквівалентом Біоциду AQUCAR DB20 і використовується в системах зворотного осмосу в якості високоефективного неокислюючого біоциду широкого спектру дії. Діючою речовиною засобу ITS WATER BС-440 є 2,2-дибромо-3-нитрилопропионамид концентрацією 19,0 – 21,0%. Таким чином ITS WATER BC-440 за сферою застосування, ефективністю боротьби з мікробіологічним забрудненням, відсутністю негативного впливу на мембранні елементи торгівельної марки Filmtec, фізико-хімічними властивостями та складом є еквівалентом Біоциду AQUCAR DB20.
Реагент ITS WATER BT- 496 є еквівалентом Біоциду KATHON «WT» і використовується в системах зворотного осмосу в якості високоефективного неокислюючого біоциду широкого спектру дії. Діючою речовиною засобу ITS WATER BT-496 є суміш 5-хлоро-2-метил-4-ізотіазолін-3-он та 2-метил-4-ізотіазолін концентрацією 13,9%-14,5%. Таким чином підтверджуємо, що реагент ITS WATER BT-496 за сферою застосування, ефективністю боротьби з мікробіологічним забрудненням, відсутністю негативного впливу на мембранні елементи торгівельної марки Filmtec, фізико-хімічними властивостями та складом є еквівалентом Біоциду KATHON «WT».
Вказані реагенти виготовляються згідно ТУ У 20.5-44452757-011:2022 виробником, який має сертифікати за стандартом якості ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, що гарантує дотримання високих вимог до умов виробництва.
Додатково повідомляємо, що ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» має досвід постачання антискаланту торгової марки ITS WATER PS-868 на підприємство, яке використовує аналогічне обладнання, а саме систему зворотного осмосу. У складі тендерної пропозиції надаємо виконаний договір № Л-23-0030-2 від 20.02.2023 на постачання антискаланту ITS WATER PS-868 (ТУ У 20.5-44452757-011:2022), що був укладений із Державним спеціалізованим підприємством «Чорнобильська АЕС» (місцезнаходження 07100, Київська обл., м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1).
На вимогу замовника, нами будуть надані контактні дані уповноваженого представника підприємства Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС», який підтвердить успішне використання нашої продукції на своєму обладнанні.»
-довідку про виробника товару вих. №841 від 25.11.2024 (файл «Довідка про виробника товару.pdf») в якій зазначено, що виробником запропонованого товару є Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні екологічні технології» (код ЄДРПОУ 44452757).
-лист вих. №107 від 22.11.2024 від виробника – ТОВ «Сучасні екологічні технології» (файл «Лист від виробника відповідність товару.pdf») наступного змісту:


з/п Технічні характеристики Антискаланту
ACUMER 2200 Найменування товару Нормативні показники
Фактичні показники
1. Вміст активної речовини, Від 54,0 до 55,0% Антискалант
ITS WATER PS-868* Вміст активної речовини, 54-55% Вміст активної речовини - 55%
2. В’язкість по Брукфальду, (mHa/s) Від 0 до 1000 В’язкість по Брукфільду, 0-1000 мПа*сек В’язкість по Брукфільду - 500 мПа*сек
3. рН Від 3,5 до 4,5 рН 3,5-4,5 рН - 3,7
4. Зовнішній вигляд - Прозора, каламутна, жовта рідина, вільна від видимих домішок Зовнішній вигляд - Прозора рідина від безбарвного до жовтого кольору
Зовнішній вигляд - Прозора рідина жовтого кольору, вільна від видимих домішок
5. Гарантійний строк зберігання - Не менше 2 років Гарантійний строк зберігання не менше, ніж 2 роки з дати виробництва Гарантійний строк зберігання не менше, ніж 2 роки з дати виробництва
*За фактичними технічними показниками Антискалант ITS WATER PS-868 є еквівалентом Антискаланту ACUMER 2200, тому може бути використаний в якості антискаланту на установках зворотного осмос.


з/п Технічні характеристики Біоциду
AQUCAR DB20 Найменування товару Нормативні показники
Фактичні показники
1. Масова частка активної речовини, Від 19,0 до 21,0% Біоцид
ITS WATER BC-440* Масова частка активної речовини, 19,0 – 21,0% Масова частка активної речовини -20%
2. рН Від 1,5 до 5,0 рН 1,5 - 5,0 рН - 4,4
3. Густина, Від 1,2 до 1,3 г/см3 Густина, 1,2 -1,30 г/см3 Густина - 1,25 г/см3
4. Гарантійний строк зберігання - не менше 2 років Гарантійний строк зберігання не менше, ніж 2 роки з дати виробництва Гарантійний строк зберігання не менше, ніж 2 роки з дати виробництва
* За фактичними технічними показниками Біоцид ITS WATER BC-440 є еквівалентом Біоциду AQUCAR DB20, тому може бути використаний в системах зворотного осмосу в якості високоефективного неокислюючого біоциду широкого спектру дії.


з/п Технічні характеристики Біоциду КАТОН «WT» Найменування товару Нормативні показники
Фактичні показники
1. Активна речовина (СМІТ), Від 10,1 до 11,3% Біоцид
ITS WATER BT- 496* Активна речовина (СМІТ), Від 10,1 до 11,3% 10,5
2. Активна речовина (МІТ), Від 3,0 до 4,1% Активна речовина (МІТ), Від 3,0 до 4,1% 3,3
3. Загальна активна речовина (СМІТ+МІТ), Від 13,9 од 14,5% Загальна активна речовина (СМІТ+МІТ), Від 13,9 од 14,5% 14
4. Зовнішній вигляд - Чиста, жовта рідина Зовнішній вигляд - Прозора рідина від безбарвного до жовтого кольору Прозора рідина жовтого кольору
5. рН Від 1,0 до 3,0 рН Від 1,0 до 3,0 2,2
6. Густина, Від 1,26 до 1,3 г/см3 Густина, Від 1,26 до 1,3 г/см3 1,28
7. СМІТ – 5-хлоро-2-метил-4-изотиазолин-3-он
МІТ – 2-метил-4-изотиазолин СМІТ - 5-хлоро-2-метил-4-ізотіазолін-3-он
МІТ - 2-метил-4-ізотіазолін СМІТ - 5-хлоро-2-метил-4-ізотіазолін-3-он
МІТ - 2-метил-4-ізотіазолін
8. Гарантійний строк зберігання не менше 3 років Гарантійний строк зберігання не менше 3 років Гарантійний строк зберігання не менше 3 років
* За фактичними технічними показниками Біоцид ITS WATER BT- 496 є еквівалентом Біоциду КАТОН «WT», тому може бути використаний в системах зворотного осмосу в якості високоефективного неокислюючого біоциду широкого спектру дії.
А тому, тендерна пропозиція на думку Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, в тому числі, наданий у складі пропозиції Скаржника лист вих. №107 від 22.11.2024 від виробника – ТОВ «Сучасні екологічні технології» (файл «Лист від виробника відповідність товару.pdf»), відсутні підстави для звернення Замовника до Скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей в цій частині.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, Замовник не повинен був звертатись до Скаржника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 19.12.2024 №641.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 19.12.2024 №641, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки відхилив нашу пропозицію без врахування наданих документів з яких можливо встановити інформацію, що вимагалась.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про відхилення підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника