-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Респіратори, рукавички захисні, захисні окуляри за кодом ДК 021:2015 18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Торги відмінено
885 654.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 428.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 428.27 UAH
Період оскарження:
15.11.2024 16:31 - 20.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на непровемірне відхилення
Номер:
4fb8db7081764c418002870f65ba2ccd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.a7
Назва:
Скарга на непровемірне відхилення
Скарга:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ АЛЮР
код ЄДРПОУ: 19097605
адреса: 53211 Дніпропетровська обл. м.Нікополь вул. Микитинська, 55/66
тел.: +380672567172
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів"
Вихідний №: 04-12/46/24-10-0500
Дата: від 04.12.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-11-15-015277-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ АЛЮР (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 112 від 29.11.2024 про відхилення ТП (пп. 2 п. 44 Особливостей) ТОВ АЛЮР.pdf 29.11.2024 15:25
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 16 Додатку № 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступного документу:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом»(цитата).
Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника ТОВ АЛЮР у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», що передбачено пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ АЛЮР не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: вимогам передбаченим пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пункт 43 Особливостей № 1178 передбачає, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявляє невідповідності в інформації або документах, що були подані у складі тендерної пропозиції, він зобов'язаний протягом строку, не меншого ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Це положення гарантує учаснику право на виправлення виявлених помилок, що забезпечує справедливість і рівність у тендерному процесі.
Невідповідністю вважається відсутність інформації або документів, які вимагалися тендерною документацією, за винятком таких важливих аспектів, як забезпечення тендерної пропозиції або інформація про технічні та якісні характеристики товару. Також невідповідністю вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни основних параметрів предмета закупівлі, таких як найменування товару, марка чи модель.
Відсутність вимоги від Замовника про усунення порушень свідчить про те, що жодних порушень з боку Скаржника не було. Якби Замовник виявив будь-які недоліки, він був би зобов'язаний повідомити про це і дати можливість для їх виправлення у встановленому порядку. Натомість відсутність такої вимоги вказує на те, що замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей 1178 під час розгляду.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції Скаржника не має підґрунтя, оскільки не було надано можливості виправити невідповідності, що прямо суперечить пункту 43 Особливостей № 1178. Це порушує права Скаржника на справедливий розгляд його пропозиції та надає підстави для скасування рішення про відхилення.
Отже, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення помилок у відповідності до пункту 43 Особливостей 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР К
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 06 .12.2024 № 19389.pdf 06.12.2024 13:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2024 № 19882.pdf 16.12.2024 11:49
- рішення від 13.12.2024 № 19882.pdf 17.12.2024 16:58
- Пояснення.pdf 09.12.2024 18:04
- Тендерна документація.docx 09.12.2024 18:04
- Тендерна документація.pdf 09.12.2024 18:04
- Протокол 112 від 29.11.2024 про відхилення ТП (пп. 2 п. 44 Особливостей) ТОВ АЛЮР.pdf 09.12.2024 18:04
- Протокол 112 від 29.11.2024 про відхилення ТП (пп. 2 п. 44 Особливостей) ТОВ АЛЮР.doc 09.12.2024 18:04
- Пояснювальний лист скаржника про ціни.pdf 09.12.2024 18:04
- Пояснення.docx 09.12.2024 18:04
- Протокол 124 від 18.12.2024 про скасування рішення. ТОВ Алюр.pdf 18.12.2024 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2024 12:15
Дата розгляду скарги:
13.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.12.2024 16:58
Дата виконання рішення Замовником:
18.12.2024 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 19882-р/пк-пз від 13.12.2024 року надаємо копію протоколу уповноваженої особи від 18.12.2024 року № 124 щодо скасування рішення Замовника від 29.11.2024 року № 112 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ АЛЮР.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d7655f7b0f964af982e06330f6755298
Заголовок пункту скарги:
додаток 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ АЛЮР
код ЄДРПОУ: 19097605
адреса: 53211 Дніпропетровська обл. м.Нікополь вул. Микитинська, 55/66
тел.: +380672567172
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів"
Вихідний №: 04-12/46/24-10-0500
Дата: від 04.12.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-11-15-015277-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ АЛЮР (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 112 від 29.11.2024 про відхилення ТП (пп. 2 п. 44 Особливостей) ТОВ АЛЮР.pdf 29.11.2024 15:25
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 16 Додатку № 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступного документу:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом»(цитата).
Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника ТОВ АЛЮР у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», що передбачено пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ АЛЮР не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: вимогам передбаченим пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пункт 43 Особливостей № 1178 передбачає, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявляє невідповідності в інформації або документах, що були подані у складі тендерної пропозиції, він зобов'язаний протягом строку, не меншого ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Це положення гарантує учаснику право на виправлення виявлених помилок, що забезпечує справедливість і рівність у тендерному процесі.
Невідповідністю вважається відсутність інформації або документів, які вимагалися тендерною документацією, за винятком таких важливих аспектів, як забезпечення тендерної пропозиції або інформація про технічні та якісні характеристики товару. Також невідповідністю вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни основних параметрів предмета закупівлі, таких як найменування товару, марка чи модель.
Відсутність вимоги від Замовника про усунення порушень свідчить про те, що жодних порушень з боку Скаржника не було. Якби Замовник виявив будь-які недоліки, він був би зобов'язаний повідомити про це і дати можливість для їх виправлення у встановленому порядку. Натомість відсутність такої вимоги вказує на те, що замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей 1178 під час розгляду.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції Скаржника не має підґрунтя, оскільки не було надано можливості виправити невідповідності, що прямо суперечить пункту 43 Особливостей № 1178. Це порушує права Скаржника на справедливий розгляд його пропозиції та надає підстави для скасування рішення про відхилення.
Отже, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення помилок у відповідності до пункту 43 Особливостей 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ АЛЮР
код ЄДРПОУ: 19097605
адреса: 53211 Дніпропетровська обл. м.Нікополь вул. Микитинська, 55/66
тел.: +380672567172
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів"
Вихідний №: 04-12/46/24-10-0500
Дата: від 04.12.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-11-15-015277-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ АЛЮР (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 112 від 29.11.2024 про відхилення ТП (пп. 2 п. 44 Особливостей) ТОВ АЛЮР.pdf 29.11.2024 15:25
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 16 Додатку № 1
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступного документу:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом»(цитата).
Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника ТОВ АЛЮР у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», що передбачено пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ АЛЮР не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: вимогам передбаченим пунктом 16 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пункт 43 Особливостей № 1178 передбачає, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявляє невідповідності в інформації або документах, що були подані у складі тендерної пропозиції, він зобов'язаний протягом строку, не меншого ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Це положення гарантує учаснику право на виправлення виявлених помилок, що забезпечує справедливість і рівність у тендерному процесі.
Невідповідністю вважається відсутність інформації або документів, які вимагалися тендерною документацією, за винятком таких важливих аспектів, як забезпечення тендерної пропозиції або інформація про технічні та якісні характеристики товару. Також невідповідністю вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни основних параметрів предмета закупівлі, таких як найменування товару, марка чи модель.
Відсутність вимоги від Замовника про усунення порушень свідчить про те, що жодних порушень з боку Скаржника не було. Якби Замовник виявив будь-які недоліки, він був би зобов'язаний повідомити про це і дати можливість для їх виправлення у встановленому порядку. Натомість відсутність такої вимоги вказує на те, що замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей 1178 під час розгляду.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції Скаржника не має підґрунтя, оскільки не було надано можливості виправити невідповідності, що прямо суперечить пункту 43 Особливостей № 1178. Це порушує права Скаржника на справедливий розгляд його пропозиції та надає підстави для скасування рішення про відхилення.
Отже, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення помилок у відповідності до пункту 43 Особливостей 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі
Вимога
Є відповідь
щодо технічних характеристик
Номер:
7d2fc7b3a8f84e3396fb64af02c99c1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.a6
Назва:
щодо технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо відмінити процедуру закупівлі і коректно прописати технічні характеристики. Справа в тому, що технічна специфікація прописана некоректно. А саме окуляри з ущільнювачем. Такої назви в технічній документації не існує. Окуляри їдуть двух видів. Окуляри захисні відкриті і закриті. З прямою або непрямою вентиляцією. Так вони прописані в сертифікатах та на сайтах виробників. А також рукавиці бувають латексні, латекс з неопреном, або кислотощілочні. Це дає змогу учасникам запропонувати Вам товар гарної якості і саме те, що вимагалося Вами у тендерної документації. Бо ціль тендерів правильно заощаджувати бюджетні кошти. І це не буде давати змоги учасникам пропонувати Вам товар, ціна якого в декілька разів перевищує ринкову субівартість. Тобто передивіться будь ласка технічні характеристики. Бо питання щодо ущільнювача в технічній документації, це питання незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Під ущільнювачем розуміють окуляри з гумкою під очима. І учасниками повинно бути чітко вказані технічні характеристики. Для того, щоб Вам не пропонувати продукцію сумнівної якості. І так само рукавиці неопренові. Ви пишете неопрен або аналог. Аналог неопрена є неопрен з латексом, латексні тощо. Просимо Вас передивитися технічні умови і привести таблицю технічних характеристик в порядок. Для того, щоб уникнути витрату бюджетних коштів. А у Вас бюджет був 885654,00грн. Це дуже велика сума. І Ви повинні чітко розуміти, що саме Ви хочете придбати, щоб уникнути зайвої витрати бюджетних коштів.
Для того, щоб Ви розміли, окуляри з ущільнювачем і окуляри інших видів, це різний ціновий діапазон. І так само рукавички Ціна яких коливається від 22грн. до 120. І недобросовісні учасники пропонують рукавички вартість яких у виробника 27грн. по 160. А потім знижуються на 50,150, та 250тисяч... тисяч. Додаємо лист про доказ того, як неправильно прописані технічні характеристики приводять до різної цінової політики на тендерах.
Пов'язані документи:
Учасник
- фото товару окуляри та рукавички-3.pdf 01.12.2024 16:22
Дата подачі:
01.12.2024 16:23
Вирішення:
У нас немає підстав для відміни закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Технічн характеристики
Номер:
40e1ff001f204efc8cf37b2bb4b5d017
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.b5
Назва:
Технічн характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику. Передивіться тендерну документацію. Бо ціль тендерів правильно економити бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Учасник
- фото товару окуляри та рукавички.pdf 29.11.2024 16:38
Дата подачі:
29.11.2024 16:38
Опис причини скасування:
неправильне фото
Дата скасування:
01.12.2024 16:24
Вимога
Відкликано скаржником
щодо некоректно прописаних технічних характеристик
Номер:
49c5928bce584c04893d7fde824bb94b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.a4
Назва:
щодо некоректно прописаних технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо відмінити процедуру закупівлі і коректно прописати технічні характеристики. Спрва в тому, що технічна специфікація прописана некоректно. А саме окуляри з ущільнювачем. Такої назви в технічній документації не існує. Окуляри їдуть двух видів. Окуляри захисні відкриті і закриті. З прямою або непрямою вентиляцією. А також рукавиці бувають лаексні, латекс з неопреном, або кислотощілочні. Це дає змогу учасникам запропонувати Вам товар гарної якості і саме те, що вимагалося Вами у тендерної документації. Бо ціль тендерів правильно заощаджувати бюджетні кошти. І це не буде давати змоги учасникам пропонувати Вам товар, ціна якого в декілька разів перевищує ринкову субівартість. Тобто передивіться будь ласка технічні характеристики. Бо питання щодо ущільнювача в технічній документації, це питання незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Під ущільнювачем розуміють окуляри з гумкою під очима. І учасниками повинно бути чітко вказані технічні характеристики. Для того, щоб Вам не пропонувати продукцію сумнівної якості. І так само рукавиці неопренові. Ви пишете неопрен або аналог. Аналог неопрена є тільки неопрен з латексом. Просимо Вас передивитися технічні умови і привести таблицю технічних характеристик в порядок. Для того, щоб уникнути витрату бюджетних коштів.
Для того, щоб Ви розміли, окуляри з ущільнювачем і окуляри інших видів, це різний ціновий діапазон. І так само рукавички Ціна якихколивається від 22грн. до 120. І недобросовісні учасники пропонують рукавички вартість яких у виробника 27грн. по 160. А потім знижуються на 50 тисяч. Додаємо лист про доказ того, як неправильно прописані технічні характеристики приводять до різної цінової політики на тендерах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2024 16:26
Опис причини скасування:
Неправильна трактовка запитання
Дата скасування:
01.12.2024 16:23
Вимога
Відкликано скаржником
щодо технічної специфікації
Номер:
35f85b29b4534414977346225ca7ad19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.b3
Назва:
щодо технічної специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо відмінити процедуру закупівлі і коректно прописати технічніхарактеристики. Спрва в тому, що технічна специфікація прописана некоректно. А саме окуляри з ущільнювачем. Такої назви в технічній документації не існує. Окуляри їдуть двух видів. Окуляри захисні відкриті і закриті. З прямою або непрямою вентиляцією. А також рукавиці бувають лаексні, латекс з неопреном, або кислотощілочні. Це дає змогу учасникам запропонувати Вам товар гарної якості і саме те, що вимагалося Вами у тендерної документації. Бо ціль тендерів правильно заощаджувати бюджетні кошти. І це не буде давати змоги учасникам пропонувати Вам товар, ціна якого в декілька разів перевищує ринкову субівартість. Тобто передивіться будь ласка технічні характеристики. Бо питання щодо ущільнювача в технічній документації, це питання незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Під ущільнювачем розуміють окуляри з гумкою під очима. І учасникам повинно бути чітко вказані технічні характеристики. Для того, щоб Вам не пропонувати продукцію сумнівної якості. І так само рукавиці неопренові. Ви пишете неопрен або аналог. Аналог неопрена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2024 16:05
Опис причини скасування:
Неправильна трактовка питання
Дата скасування:
01.12.2024 15:52
Вимога
Відкликано скаржником
щодо технічної специфікації
Номер:
7a2dede2187344fcbde629d2b6baffbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.a2
Назва:
щодо технічної специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо відмінити процедуру закупівлі і коректно прописати технічніхарактеристики. Спрва в тому, що технічна специфікація прописана некоректно. А саме окуляри з ущільнювачем. Такої назви в технічній документації не існує. Окуляри їдуть двух видів. Окуляри захисні відкриті і закриті. З прямою або непрямою вентиляцією. А також рукавиці бувають лаексні, латекс з неопреном, або кислотощілочні. Це дає змогу учасникам запропонувати Вам товар гарної якості і саме те, що вимагалося Вами у тендерної документації. Бо ціль тендерів правильно заощаджувати бюджетні кошти. І це не буде давати змоги учасникам пропонувати Вам товар, ціна якого в декілька разів перевищує ринкову субівартість. Тобто передивіться будь ласка технічні характеристики. Бо питання щодо ущільнювача в технічній документації, це питання незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Під ущільнювачем розуміють окуляри з гумкою під очима. І учасникам повинно бути чітко вказані технічні характеристики. Для того, щоб Вам не пропонувати продукцію сумнівної якості. І так само рукавиці неопренові. Ви пишете неопрен або аналог. Аналог неопрена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2024 16:05
Опис причини скасування:
Неправильне тлумачення
Дата скасування:
30.11.2024 22:31
Вимога
Відкликано скаржником
щодо технічної специфікації
Номер:
e15e4103c8a24e9bae65a8e26f3013c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-015277-a.a1
Назва:
щодо технічної специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо відмінити процедуру закупівлі і коректно прописати технічніхарактеристики. Спрва в тому, що технічна специфікація прописана некоректно. А саме окуляри з ущільнювачем. Такої назви в технічній документації не існує. Окуляри їдуть двух видів. Окуляри захисні відкриті і закриті. З прямою або непрямою вентиляцією. А також рукавиці бувають лаексні, латекс з неопреном, або кислотощілочні. Це дає змогу учасникам запропонувати Вам товар гарної якості і саме те, що вимагалося Вами у тендерної документації. Бо ціль тендерів правильно заощаджувати бюджетні кошти. І це не буде давати змоги учасникам пропонувати Вам товар, ціна якого в декілька разів перевищує ринкову субівартість. Тобто передивіться будь ласка технічні характеристики. Бо питання щодо ущільнювача в технічній документації, це питання незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Під ущільнювачем розуміють окуляри з гумкою під очима. І учасникам повинно бути чітко вказані технічні характеристики. Для того, щоб Вам не пропонувати продукцію сумнівної якості. І так само рукавиці неопренові. Ви пишете неопрен або аналог. Аналог неопрена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2024 16:05
Опис причини скасування:
Неправильне тлумачення
Дата скасування:
30.11.2024 22:30