-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кисень технічний газоподібний
Завершена
630 555.56
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 305.56 UAH
мін. крок: 1% або 6 305.56 UAH
Період оскарження:
15.11.2024 13:49 - 21.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірна дискваліфікація замовником
Номер:
33bd6b1bc60a4c32a2f3cd3ce5890f76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-15-009604-a.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація замовником
Скарга:
Скарга
щодо рішень Замовника
ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ (надалі – Скаржник) приймало участь у відкритих торгах UA-2024-11-15-009604-a на закупівлю Промислові гази, Кисень технічний газоподібний у балонах (1 балон 40л/6,3м3) - 2000 штука, оголошених Комунальним підприємством "Теплопостачання міста Одеси" (далі – Замовник).
До участі у тендерній процедурі "Відкриті торги" на закупівлю UA-2024-11-15-009604-a на закупівлю Промислові гази, Кисень технічний газоподібний у балонах було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме:
- Виробничо-комерційна фірма «КРІОПРОМ» Товариство з обмеженою відповідальністю, остаточна ціна пропозиції якої становила 413000,00 грн.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-СЕРВІС", остаточна ціна пропозиції якого становила 413200,00 грн.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІО-МАРКЕТ" , остаточна ціна пропозиції якого становила 413333,00 грн.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2024-11-15-009604-а КП "Теплопостачання міста Одеси" від 25.11.2024 р. Скаржник ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Виробничо-комерційної фірми «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю» зазначено про те, що Учасником на Товар, що пропонується до постачання не надані скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження Товару. Відповідно до довідки “Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі” Учасником запропоновано до постачання кисень технічний газоподібний у балонах, а надано сертифікат якості на кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (у порушення п. 2 Таблиці 2 Додатку №1.1. вимог Тендерної документації).
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-СЕРВІС" (42804379) у відкритих торгах на закупівлю Кисню технічного газоподібного у балонах ДК 021:2015 - 24110000-8 — Промислові гази. з пропозицією на суму 413 200,00 грн. без ПДВ (495 840,00 грн. з ПДВ).
Вважаємо,що рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» та прийняття рішення про намір укласти договір є безпідставним, необґрунтованим, дискримінаційним та таким, що прийняте всупереч діючому законодавству, та таким, що порушує права та законні інтереси ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ з підстав, викладених нижче.
Згідно Закону України ”Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) Скаржник надав всі необхідні документи. Внаслідок рішення Замовника щодо визначення переможцем торгів іншої юридичної особи Скаржник позбавлений можливості реалізувати свої права, передбачені Законом.
Згідно частини 5 статті 5 Закону Замовник повинен добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом, а також забороняється зловживати правами.
Частина 1 статті 5 Закону встановлює принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, які вочевидь були порушені Замовником у закупівлі UA-2024-11-15-009604-a.
Поняття «Кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів ДСТУ ISO 2046:2018 (ISO 2046:1973, IDT)»,затверджене Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ від 17.12.2018 № 494 «Про прийняття національних стандартів, прийняття змін та поправки до національних стандартів» введено на заміну:ДСТУ ГОСТ 5583:2009, Шифр документа: ДСТУ ISO 2046:2018 ДСТУ ISO 2046:2018 Кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (ISO 2046:1973, IDT)
В свою чергу, недіючий ДСТУ ГОСТ 5583:2009 передбачав поняття «Кисень газоподібний технічний і медичний. Технічні умови (ГОСТ 5583-78 (ИСО 2046-73), IDT)» Результати пошуку документів. Зазначена інформація міститься у відкритому доступі.
Таким чином, запропонована пропозиція від ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ «кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів» є киснем газоподібним технічним (Сертифікат якості на кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (ДСТУ ISO 2046:2018 (ISO 2046:1973,IDT), що свідчить про те, що пропозиція ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ повністю відповідала та відповідає предмету закупівлі, отже підстави для відхилення вигідної цінової тендерної пропозиції у Замовника були відсутні. Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі були надана ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ у складі публічних документів.
Повідомлення про вимогу про усунення невідповідності з посиланням на перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, Замовником не оприлюднювалося, внаслідок чого учасник ВКФ "КРІОПРОМ» ТОВ був позбавлений додати до тендерної пропозиції пояснення з додатковою інформацією про предмет закупівлі. Такими діями та бездіяльністю Замовника допущена дискримінація учасника ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо (окрім інших підстав):
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірнуінформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
…
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У зв'язку з суттєвими порушеннями процедури закупівлі, які призвели до прийняття Замовником неправомірного рішення щодо визнання переможцем ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» та про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ " КРІОГЕН-СЕРВІС ", було грубо порушено права та законні інтереси ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
На підставі виграного тендеру в минулому році, ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ з 2023 року здійснювало постачання Замовнику КП «Теполопостчання міста Одеси» такого ж самого кисню, який був предметом закупівлі UA-2023-12-05-015512-a з таким же Сертифікатом якості на кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (ДСТУ ISO 2046:2018 (ISO 2046:1973,IDT). За весь період його тривалого використання будь-яких зауважень щодо якості, технічних характеристик з боку КП «Теполопостчання міста Одеси» не надходило, отже КП «Теполопостчання міста Одеси» повністю влаштовував кисень, що поставлявся йому ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ протягом року.
Місцезнаходження замовника є м. Одеса, однак місцезнаходження визначеного переможця ТОВ "КРІОГЕН-СЕРВІС" є Київська обл., Фастівський р-н, місто Боярка, вул.Незалежності, будинок 63.
В даному випадку вбачаються ознаки злонаміреної змови між Замовником тендеру КП «Теполопостчання міста Одеси» (м. Одеса) та Переможцем - ТОВ "КРІОГЕН-СЕРВІС" (Київська область), відстань між якими становить близько 500 км. Переможцем тендеру не надано підтвердження наявності технологій та виробничих потужностей на території Одеської територіальної громади або Одеського району.
Замовник не перевірив факти, викладені у тендерній пропозиції ТОВ "КРІОГЕН-СЕРВІС", не здійснив їх перевірку на відповідність умовам власної (Замовника) Тендерної документації та фактичним обставинам та не надав цьому оцінки. Внаслідок таких дій Замовником не була відхилена пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОГЕН-СЕРВІС".
Вважаємо, що Замовником було порушено принципи, за якими, відповідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" здійснюються публічні закупівлі, а саме принципи:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одними із принципів здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі"), є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фактично Замовник за закупівлею UA-2024-11-15-009604-a відмовив Скаржнику в можливості реалізації права на перемогу у тендері, опублікувавши за 4 хвилини до закінчення тендеру Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Виробничо-комерційної фірми «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю», чималий за обсягом складання, що дозволяє зробити висновок про підготовку (складання) тексту заздалегідь.
Згідно абзацу 2 частини 8 статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Як слідує із частини 18 цієї ж статті цього Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного керуючись статями 5, 18, 31 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ та розглянути її по суті;
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі UA-2024-11-15-009604-a з боку Замовника – Комунального підприємства "Теплопостачання міста Одеси";
3. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" скасувати рішення від 28.11.2024 р. «Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Виробничо-комерційної фірми «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю».
4. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" скасувати рішення від 28.11.2024 р. про визначення переможцем тендеру Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-СЕРВІС" (код 42804379).
5. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси» прийняти рішення про визначення переможцем тендеру за процедурою закупівлі UA-2024-11-15-009604-a Виробничо-комерційну фірму «КРІОПРОМ» Товариство з обмеженою відповідальністю та зобов’язати укласти договір з Виробничо-комерційною фірмо. «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю» як з переможцем тендеру.
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Виробничо-комерційної фірми «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю».
2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-СЕРВІС".
3. Сертифікат якості на кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (ДСТУ ISO 2046:2018 (ISO 2046:1973,IDT).
4. Докази постачання ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ до КП «Теплопостачання міста Одеси» кисню газоподібного для життєзабезпечення на борту літальних апаратів в 2023 році (до проведення тендеру у листопаді 2024 року).
Пов'язані документи:
Учасник
- 5_Протокол відхилення 1 учасника.docx 03.12.2024 15:19
- 6_протокол розгляду.docx 03.12.2024 15:19
- 7. Зразок сертифікат виробника.pdf 03.12.2024 15:19
- ТМО-331-23.PDF 03.12.2024 15:19
- Скарга.pdf 03.12.2024 15:19
- sign.p7s 03.12.2024 15:21
- рішення від 05.12.2024 № 19345.pdf 05.12.2024 14:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2024 № 19877.pdf 16.12.2024 12:10
- рішення від 13.12.2024 № 19877.pdf 17.12.2024 17:52
- Заперечення на скаргу.PDF 09.12.2024 14:58
- Заперечення на скаргу 1.docx 09.12.2024 14:58
- Довідка ТМО-02-11.pdf 09.12.2024 14:58
- Сертифікат якості Фірма Кріогенсервіс.pdf 09.12.2024 14:58
- 1. Сертифікат якості АТ ЛХЗ.pdf 09.12.2024 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 15:23
Дата розгляду скарги:
13.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2024 14:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.12.2024 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4268d55ef914998bcfa8dbf7b42d299
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Поняття «Кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів ДСТУ ISO 2046:2018 (ISO 2046:1973, IDT)»,затверджене Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ від 17.12.2018 № 494 «Про прийняття національних стандартів, прийняття змін та поправки до національних стандартів» введено на заміну:ДСТУ ГОСТ 5583:2009, Шифр документа: ДСТУ ISO 2046:2018 ДСТУ ISO 2046:2018 Кисень газоподібний для життєзабезпечення на борту літальних апаратів (ISO 2046:1973, IDT)
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ВКФ «КРІОПРОМ» ТОВ та розглянути її по суті; 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі UA-2024-11-15-009604-a з боку Замовника – Комунального підприємства "Теплопостачання міста Одеси"; 3. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" скасувати рішення від 28.11.2024 р. «Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Виробничо-комерційної фірми «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю». 4. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" скасувати рішення від 28.11.2024 р. про визначення переможцем тендеру Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-СЕРВІС" (код 42804379). 5. Зобов’язати Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси» прийняти рішення про визначення переможцем тендеру за процедурою закупівлі UA-2024-11-15-009604-a Виробничо-комерційну фірму «КРІОПРОМ» Товариство з обмеженою відповідальністю та зобов’язати укласти договір з Виробничо-комерційною фірмо. «КРІОПРОМ» Товариства з обмеженою відповідальністю» як з переможцем тендеру.