-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобіль самоскид з додатковим дорожнім устаткуванням
Автомобіль самоскид з додатковим дорожнім устаткуванням відповідно до специфікації , кількість - 1 одиниця
Торги не відбулися
5 778 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 890.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 890.25 UAH
Період оскарження:
17.07.2018 15:19 - 13.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
d31deb948ae24ee6b944e8c56bfbfc00
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-17-001026-c.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня,
Уважно вивчивши умови тендерної документації, ми можемо зробити висновок, що вимога Замовника щодо використання ланцюгового траспортеру є підставою вважати, що під час написання тендерного завдання до уваги брались конкретні показники конкретного виробника. Згідно ст3, 30 Закону України "Про публічні закупівлі» відбувається порушення принципів закупівлі, які полягають в об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників.
За вимогами стандартів EN ISO 13857: 2008, EN 954-1: 1996, EN 13021: 2009, DIN 30710: 1990, DIN 30728-3: 2005, EN 1679-1: 1998 для рівномірного розкидання (дозування) солі (піску, гравію) потрібна рівномірна подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача. Ця вимога може бути досягнена тільки за допомогою транспортної стрічки.
Спираючись на досвід світових виробників солерозкидачів таких як Kalbacher, Bucher, Schmidt, Holder, Adler ми можемо сказати, що ланцюгові транспортери не є ефективними та дуже дорогим в обслуговуванні.
Так, наприклад при використанні ланцюгового транспортеру та його постійній роботі для технічного обслуговування потребується постійне і часте обслуговування (після кожного циклу роботи). Після роботи ланки ланцюга мають бути прочищені та змащені спеціальним мастилом для уникнення корозії, додаткового тертя, та в подальшому розриву ланцюга під час роботи. Розхідні матеріали, що використовуються є дорогими.
В той час при використанні транспортерної стрічки кожні 50 мотогодин потребуеться тільки перевірка натягу оператором, а обробка та чистка транспортерної стрічки повинна здійснюватись (рекомендовано) один раз на 5 циклів роботи.
Постійне тертя ланок ланцюгу в агресивному середовищі з використання піскосоляної суміші, вологого та липкого піску з можливим вмістом глини та інших матеріалів пришвидшує вихід із ладу ланцюгового транспортеру, а саме розриву ланцюгового транспортеру в будь якому місці, що призводить до більших витрат (простий устаткування, вивантаження протиожеледної суміші з бункера, заміна і ремонт обладнання)
Також при замерзанні протиожеледних матеріалів транспортерна стрічка прокрутиться та не призведе до додаткового перенавантаження гідравлічної системи, в той час як ланцюговий транспортер заблокує роботу гідромотору, що сприяє виходу з ладу гідравлічної системи.
Також, при розгляді технічних характеристик на базовий самоскид, ми прийшли до висновку, що передбачені параметри прописані під самоскид МАЗ, що суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступним:
«Об’єм платформи не менше 19м3», «Платформа повинна бути П-образного типу, с заднім самоскидним розвантаженням та підігрівом вихлопних газів», «Об’єм двигуна не менше 10 000 см3»,»Максимальний крутний момент не менше 1800 Нм при 1000-1400 об/хв.», «Коробка передач повинна бути механічна, кількість передач не менше 12 передніх + 2 задніх», «Паливний бак не менше 380 л», «Мінімальний дорожній просвіт не менше 310 мм»
Просимо Замовника розглянути Нашу вимогу та внести зміни в Тендерну документацію, в наступній редакції: «Об’єм платформи не менше 15м3», «Платформа повинна бути П-образного типу або U-образного типу, с заднім самоскидним розвантаженням», «Об’єм двигуна не менше 9 500 см3»,»Максимальний крутний момент не менше 1650 Нм при 1600 об/хв.», «Коробка передач повинна бути механічна, кількість передач не менше 9 передніх + 1 задніх», «Паливний бак не менше 300 л», «Мінімальний дорожній просвіт не менше 300 мм»
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на вимогу.pdf 10.08.2018 12:07
Дата подачі:
07.08.2018 14:53
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію на закупівлю товару за ДК 021:2015-34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби ( Автомобіль самоскид з додатковим дорожнім устаткуванням) Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628 повідомляє наступне.
Кременчуцьке КАТП 1628 протягом довгого часу займається утриманням вулиць і доріг міста в зимовий період та має в своєму автопарку солерозкидувачі, як з ланцюговим так і стрічковим транспортом.
Спираючись на власний досвід використання різних систем подачі посипочної суміші на розкидач стає зрозумілим, що ланцюговий транспортер є найкращим та практичним в наших умовах за наступними ознаками.
По-перше, це надійність (4 одиниці солерозкидувачів з обладнанням від різних виробників, обладнаних стрічковим транспортером за останні три роки були замінені стрічки на всіх автомобілях, а на одному навіть двічі). Вісім одиниць розкидувачів з ланцюговим транспортером за останні 5 років було замінено лише два ланцюга. Також, слід додати, що середній вік розкидачів з ланцюгом перевищує середній вік розкидачів зі стрічковим транспортером.
По-друге, це тривалість строків проведення ремонтних робіт, а саме заміна стрічки займає в залежності від конструкції розкидача від одного дня до одного тижня. А, ремонт ланцюга не перевищує кілька годин, а це особливо під час снігопаду, коли кожна хвилина на рахунку.
По-третє, це вартість (вартість стрічки в залежності від виробника обладнання солерозкидувача коштує від 12000,00 грн до 25 000,00 грн, ремонт ланцюга – вартість декількох електродів). Що ж стосується обслуговування то змащення рухомих частин (зірочок в ланцюговому транспортері та барабанів в стрічковому), то коштує однаково та займає однаковий час.
Що ж стосується Вашого висновку, що передбачені параметри прописані під самоскид МАЗ, що суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, то повідомляємо наступне заявлені вимоги до автомобіля самоскида з додатковим дорожнім устаткуванням є оптимальним з точки зору продуктивності і ефективності виконання робіт. А, також, варто зауважити, що ваші висновки є хибним, оскільки під зазначені Вами пункти підпадає більшість європейських та світових виробників вантажних автомобілів, таких як MAN, Renault, Ford, МАЗ, Volvo, HOWO та інші.
На підставі вищевикладеного, Кременчуцьке КАТП 1628 не вважає за доцільне внесення запропонованих змін до тендерної документації.
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію від 07.08.2018 р. не підлягає задоволенню та відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено