• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній, булка здобна

Торги не відбулися

434 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 341.04 UAH
Період оскарження: 26.07.2018 11:39 - 08.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 0ec9f37de0754dcfa2018331f936f980
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-000632-b.b4
Назва: не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу №144 від 17.08.2018р. Відділ освіти Чугуївської міської ради визнала переможцем закупівлі ТОВ «Хазар»ЛТД, зазначивши при цьому, що тендерна пропозиція ТОВ «Хазар»ЛТД відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Хазар»ЛТД не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) відповідно до р.5 пункту 1 підпункту в) Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції - свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів. ТОВ «Хазар»ЛТД в складі своєї тендерної пропозиції подає скановану копію (до речі, не з оригіналів, як того вимагає р.1 Інструкції з підготовки тендерної документації, а з відзнятої копії) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (файл «Хлеб Чугуев_ч.1»). Однак, копії свідоцтв надані від різних 6-ти автомобілів, тобто, копії даних документів надані не в повному обсязі, а лише половину змісту кожного з документів. Так, половина змісту свідоцтв серійний номер СХК 186039, СХК 186040, СХК 186041 і зворотна сторона свідоцтв серії СХК 186047, СХК 186044, СХК 186037. Таким чином, ТОВ «Хазар»ЛТД не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2) відповідно до р.5 пункту 1 підпункту г) Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції - інформаційну довідку про потужності, в якій Учасник повинен вказати яка саме частина приміщень (площа, літера приміщення, тощо) буде використана для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару. В Інформаційні довідці про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі № б/н від 10.08.2018р. (файл «Хлеб Чугуев_ч.1») ТОВ «Хазар»ЛТД не зазначає вищезазначених відомостей, зокрема, не вказано, яка саме частина приміщень (площа, літера приміщення) буде використана для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також не вказано, яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення) буде використане для передпродажної підготовки предмету закупівлі. 3) відповідно до пункту 4.1 Загальних положень тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:201: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній, булка здобна). Відповідно до р.5 пункту 3 підпункту а) Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції - аналогічний договір, що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування до закладів дошкільної та/або загальної середньої освіти. ТОВ «Хазар»ЛТД в складі своєї тендерної пропозиції подає Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 05 від 08.01.2014р. предметом, якого є: 10.12.2 – М'ясо свійської птиці, заморожене. Основними ознаками аналогічного договору є вид договору та його предмет. Очевидним є той факт, що Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній, булка здобна) мають суттєві відмінності від М'яса свійської птиці, замороженого, як в споживчих властивостях, так і специфіці доставки. А тому, надання договору про закупівлю М'яса свійської птиці, замороженого, при проведенні закупівлі Хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (Хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку, хлібу житнього, булки здобної) не може бути розцінено як надання аналогічного договору. До того ж, ТОВ «Хазар»ЛТД, якщо і має то зовсім несуттєвий досвід з постачання хлібобулочних виробів, оскільки, відповідно до поданої ними тендерної документації договори зберігання та про надання транспортно-експедиційних послуг із ТДВ «Салтівський хлібзавод» були укладені лише 01.08.2018р. (уже під час періоду подання тендерних пропозицій по даній закупівлі). 4) відповідно до р.5 пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції - зразок етикетки предмету закупівлі. ТОВ «Хазар»ЛТД надав в складі тендерної пропозиції копію ескізу етикетки «Хліб білий із борошна вищого сорту», а не зразок етикетки. 5) відповідно до р.5 пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції - декларацію виробника, або інший документ, що буде супроводжувати товар, який підтверджує походження товару, його безпечність і якість, та в якому обов’язково зазначається дата та час виготовлення продукції. ТОВ «Хазар»ЛТД надав у складі своєї тендерної пропозиції Декларацію виробника (Сертифікат якості) №7 від 07.08.2018р. (файл «Хлеб Чугуев-ч.3»), однак, в даній декларації відсутня інформація про дату і час виготовлення продукції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Хазар»ЛТД не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення їхньої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вашу вимогу взято до уваги та прийняті відповідні рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

причини відхилення пропозиції

Номер: a179170a46ee4d9195287ea327a30d79
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-000632-b.a3
Назва: причини відхилення пропозиції
Вимога:
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У Протоколі Тендерного комітету № 143 розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2018р., що тендерна пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації, - в тендерній документації відсутня достатня кількість працівників, а саме, водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, надав лише три трудові книжки, три медичні довідки на водіїв та три медичні книжки. ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає доводи тендерного комітету Відділу освіти Чугуївської міської ради не обґрунтованими, оскільки, в Інформаційній довідці № 10/08-3 від 10.08.2018р. (файл: «дов.прац») надали пояснення, що відповідно до встановленого на підприємстві режиму праці та штатного розкладу, доставку товару на ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» здійснюють водії, які у відповідності до ст. 105 КЗпП України виконують додаткову роботу за посадою експедитора на умовах суміщення, а відповідно до їх посадових інструкції, до посадових обов’язків водіїв належить (п.18 р.ІІ Посадової інструкції) здійснення товару на території підприємства та його розвантаження на складах, магазинах та ін. відповідно до товарної накладної. Таким чином, водії ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» виконують функції і водіїв і експедиторів транспортних і вантажників. Така організація виробництва жодним чином не суперечить п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227, в якій зазначено, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Оскільки, водій і супроводжує вантаж і здійснює вантажно-розвантажувальні роботи, то медична книжка надається лише водія, як і трудова книжка. Ми надали відповідну кількість медичних книжок, трудових книжок та даних про водійв, експедиторів та вантажників. Що стосується ніби то не виконання пункту 5 підпункту 2 частини в) , то в Тендерній документації зазначено, що надаються - в) медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом. В складі нашої пропозиції надані Медичні довідки щодо придатності до керуванням транспортним засобом відповідно до кількості вказаних транспортних засобів, що будуть здійснювати доставку продукції. Чинним трудовим законодавством (ст. 21 КЗпП України) дозволено укладати трудові договори за якими працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену угодою між працівником і працедавцем. Таким чином, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає що відповідає вимогам тендерної документації і просить пояснити чому одна особа – водій, не може виконувати функцій експедитора транспортного та вантажника. Які норми законодавства забороняють це.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: серед документів тендерної пропозиції Учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» надано інформаційну довідку № 10/08-3 від 10.08.2018р. (файл: «дов.прац») про працівників відповідної кваліфікації і повідомлено Замовника, що відповідно до встановленого на підприємстві режиму праці та штатного розкладу, доставку товару на ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» здійснюють водії, які у відповідності до ст. 105 КЗпП України виконують додаткову роботу за посадою експедитора на умовах суміщення, а відповідно до їх посадових інструкцій, до посадових обов’язків водіїв належить (п.18 р.ІІ Посадової інструкції) здійснення товару на території підприємства та його розвантаження на складах, магазинах та ін. відповідно до товарної накладної. Дана довідка надана для підтвердження Учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і на виконання п. 2 розділу 5 глави «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Даний пункт ТД передбачає надання інформації у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатора професій ДК 003:2010). При цьому працівники повинні відповідати наступним критеріям: водій – загальний стаж роботи водієм не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи; експедитор транспортний – загальний стаж роботи експедитором транспортним не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи; вантажник – не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи. Отже, вказані умови ТД передбачають наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: експедиторів транспортних та вантажників із загальним стажем роботи експедитором транспортним та вантажником не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи. Одночасно ТД передбачено, що «кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі», - таким чином Замовник вимагав від Учасників надання не тільки трьох водіїв, а також трьох експедиторів транспортних та трьох вантажників, але Учасник ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» надав лише трьох водіїв і інформаційну довідку та накази про те, що водії одночасно виконують і обов’язки експедиторів. Але не надав жодного наказу або довідки, що дані особи виконують і обов’язки вантажників. Виконання таких умов ТД одночасно є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Але надані інформаційна довідка та накази про працівників відповідної кваліфікації ТВД «Охтирський хлібокомбінат» не містить відомостей про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації – а саме, експедиторів транспортних із загальним стажем роботи експедитором транспортним не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи. Також, пропозиція Учасника не містить будь-якої іншої інформації та документів, що підтверджують наявність у Учасника ТВД «Охтирський хлібокомбінат» працівників відповідної кваліфікації - експедиторів транспортних. Це свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТВД «Охтирський хлібокомбінат» вимозі п. 2 розділу 5 глави «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та кваліфікаційному критерію, установленому ч. 2 ст. 16 Закону. Також при розгляді вимоги було переглянуто документи, що було надано Учасником у складі тендерної пропозиції та виявлено ще один суттєвий недолік. Учасник подав недійсні медичні довідки водіїв щодо придатності керування транспортним засобом (довідка № 079205 дійсна до 05.09.2016, № 716002 – до 31.08.2014, № 952941 – до 17.01.2016) , що свідчить про невиконання пп. в п. 2 розділу 5 глави «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», яким вимагалося надання відповідних медичних довідок.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційної вимоги про надання інформації щодо нарахованя податків.

Номер: f71a4a501e404c3bb2e17d191892c272
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-000632-b.b2
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги про надання інформації щодо нарахованя податків.
Вимога:
Доброго дня. В Тендерній документації (стор. 6) зазначено, що Учасник повинен подати податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Інформація про суми нарахованого доходу та утриманого з нього податку є конфіденційною інформацією і не підлягаю розголошенню без відома суб'єкта персональних даних. Враховуючи викладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у податковому розрахунку за формою № 1ДФ) на використання свої персональних даних, пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником як така, що не відповідає ТД, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин. Колегія АМКУ розглядала подібну скаргу та винесла рішення про її задоволення (посилання: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-nayavnosti-materialno-tehnichnoyi-bazi-ta-specialistiv), з наступною аргументацією: «Вимога скаржника задоволена, з наступних причин: Згідно рішення Колегії: «Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників тими, хто може надати зазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині». Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», - «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Одночасно даним Законом передбачено, що, - «розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця». При цьому конкретно ідентифікувати особу по податковому розрахунку за формою № 1ДФ взагалі неможливо, адже в даній формі вказується лише ідентифікований номер платника податків. Замовник не в якому разі не є розпорядником персональних даних працівників можливого Учасника. У майбутнього Учасника процедури відкритих торгів, є усі дані як ідентифікувати особу, а саме: паспортні данні, місце мешкання, рік та число народження, банківські реквізити (рахунки, номера карток), згідно яких працівники Учасника, отримують зарплатню та саме ці дані можливо віднести до конфіденційної інформації. Цих даних Замовник в своєї тендерної документації не вимагає. У документації вимагається лише наявність певної кількості осіб, які офіційно, як то передбачено чинним Законодавством оформлені у Учасника, і які зможуть забезпечити безперебійне постачання важливого продукту харчування, як хліб для потреб дітей, які навчаються в закладах дошкільної та загальної освіти. П. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право Замовника вимагати від учасників підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Керуючись п. 2. ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації визначив перелік працівників, які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю товарів. В складі своєї документації Замовник вимагає надання заповненої таблиці встановленого зразка про працівників, трудові книжки та трудові договори між Учасником та його працівниками, які підтверджують досвід роботи працівників на посаді. Заповнюючи таблицю майбутній Учасник одним із пунктів в таблиці повинен вказати ідентифікаційний номер працівника залученого до обігу продуктів харчування. Стосовно питання про надання податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку надання податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб , що незалежно від того, чи юридична або фізичною особою він є, він зобов’язаний, згідно ст.176.2. Податкового кодексу України надавати податкову звітність, зокрема податковий розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. З огляду на те, що Податковим кодексом України, зокрема підп.. б) ст. 176.2 та Наказом МінФіну № 4 вiд 13.01.2015 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» встановлені строки надання такої звітності: один раз у квартал, то підтвердити наявність працівників можливо лише наявною, прийнятою органами ДФС України податковою звітністю, а саме: податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період, тобто за перший квартал 2018 року. Іншим чином, підтвердити фактичну наявність працівників, а також її знання та досвід є неможливим. Таким чином, дана вимога ніяким разом, не дискримінаційна, і не є порушенням ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівля» відповідно до якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та базується виключно на чинних законодавчих актах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Рішення про державну реєстрацію потужностей. Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 0d4d978e68e34200af0381194f822935
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-000632-b.c1
Назва: Рішення про державну реєстрацію потужностей. Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! На сторінці 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повенен надати "рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника, вказаних в інформаційній довідці, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, з вказанням можливості дотримання відповідного температурного режиму". Відповідно до п. 3.5. «Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 № 39 рішення про державну реєстрацію потужності містить таку інформацію: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) особистий реєстраційний номер потужності; 3) адреса потужності; 4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності; 5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності. Таким чином, інформація про можливості дотримання відповідного температурного режиму не є обов’язковою вимогою до змісту даного рішення. Отже, Ваша вимога про надання «рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника, вказаних в інформаційній довідці, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, з вказанням можливості дотримання відповідного температурного режиму» є порушенням ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівля» відповідно до якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі викладеного вище просимо виключити із Тендерної документації вимогу про надання учасниками рішення про державну реєстрацію потужностей, яке б містило інформацію про можливості дотримання відповідного температурного режиму, оскільки, дана вимога є на нашу думку дискримінаційною.
Вирішення: Відповідно до п. 55 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) Учасник повинен бути зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів. Статтею 25 Закону передбачені підстави реєстрації потужності, які «оператор ринку харчових продуктів» буде використовувати у своїй господарчій діяльності. На виконання вимог статті 25 Закону Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 № 39 (далі – Наказ) було розроблено «Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам». Згідно із вимогами пункту 3.5. – «рішення про державну реєстрацію потужності містить таку інформацію: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) особистий реєстраційний номер потужності; 3) адреса потужності; 4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності; 5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності». Для реєстрації потужності згідно даного Наказу потрібно заповнити «Заяву про державну реєстрацію потужності» встановленого зразка згідно із Додатком 1 до даного Наказу. Пунктом 6 Додатку 1, у таблиці у пункті 1 передбачено, що діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною. У повідомленні про державну реєстрацію потужності і в рішенні про державну реєстрацію потужності, видану уповноваженим органом (територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів), обов’язково присутня фраза «на якій здійснюється діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною». Тобто, дана вимога не є дискримінаційною і не є порушенням ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівля», відповідно до якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» та базується виключно на чинних законодавчих актах.
Статус вимоги: Відхилено