• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів

запасні частини до систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів

Торги не відбулися

1 762 381.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 811.91 UAH
Період оскарження: 30.03.2018 17:16 - 18.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: c0f0e50fb152418da47380c061421891
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-30-001069-b.a4
Назва: скарга
Скарга:
скасувати рішення
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.07.2018 18:47
Дата виконання рішення Замовником: 21.08.2018 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №7251-р/пк-пз від 19.07.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВК ГРУП» переможцем процедури закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-03-30-001069-b).
Автор: ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ", Максим Ковальчук +380660876659 ntptransinvest@ukr.net
Вимога
Вирішена

просимо внести зміни в документацію

Номер: 182266237f4043dbacbac0ed53897d81
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-30-001069-b.a3
Назва: просимо внести зміни в документацію
Вимога:
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси виробника на відкритих торгах. Визначена документацією цих торгів продукція має тривалий термін виготовлення та її виробнитцво повино бути розпочате у кінці поточного року для можливості заверешення виробнитцва та її постачання у наступному. Таким чином, виробник розпочав виробництво цієї продукції з 15.11.2017 року, а Додатком 4 документації передбачено, що продукція має бути виготовлена не раніше 01.01.2018 року. Таким чином унеможивлюється постачання цієї продукції у 2018 році. Просимо внести відповідні зміни у документацію, та зазначити, що продукція має бути виготовлена після 01.01.2017 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

усунути дискримінаційні вимоги

Номер: 38b8afca345149708054d07d46b2a271
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-30-001069-b.c2
Назва: усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємство, як нерезидент, планує взяти участь у цій закупівлі. Після ознайомлення з тендерною документацією даних торгів, з’ясувалось, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, але згідно документації: - Валютою тендерної пропозиції є національна валюта замовника – гривня. - Відсутній порядок та формула зазначення ціни тендерної пропозиції учасника – нерезидента України в електронній системі закупівель. Інформуємо Вас, що запасні частини зазначених торгів виготовляються за межами України, мають тривалі терміни виробництва, при чому наше підприємство повинно попередньо здійснити фінансування їх виробництва та замовити комплектуючі у підприємств на території Європейського Союзу у євро. Крім того, наше підприємство має виключні ексклюзивні повноваження низки європейських виробників, таким чином продукція цих виробників не може бути запропонована на цих торгах. Це створює штучне обмеження конкуренції та унеможливлює закупівлю продукції за найоптимальнішу вартість. Необхідність надання цінової пропозиції у гривні (враховуючи вимоги тендерної документації) унеможливлює участь нашого підприємства у даних торгах на рівних умовах з можливими учасниками резидентами. Враховуючи вищевикладене та для можливості збільшення рівня конкуренції просимо Вас передбачати можливість участі іноземних компаній з наданням пропозиції у євро та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У замовника відсутня можливість проведення закупівлі одночасно в двох валютах.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно внесення змін в ТД

Номер: 3d8bc3204e8c45d0b5a2fde9a8d851e9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-30-001069-b.b1
Назва: Стосовно внесення змін в ТД
Вимога:
В процесі ознайомлення з Тендерної документацію виявлено низку дискримінаційних умов участі у тендері, що необґрунтовано обмежує наше підприємство в участі у тендері, а саме: 1. В Додатку № 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" Пункт 1.2.2 місить вимогу про те, що Декларація про відповідність має бути складена на основі позитивних результатів оцінки відповідності, при цьому Тендерна документація не містить вимог до органу чи особи, яка має надавати Позитивні результати оцінки відповідності та не містить вимог до вигляду (форми) такого результату оцінки. Тому, в силу відсутності чіткого регулювання цього питання, існує вірогідність відмови у прийнятті тендерної пропозиції з підстав неналежного виконання даної вимоги. У зв'язку з цим, пропонуємо виключити з п. 1.2.2. слова : “... на основі позитивних результатів оцінки відповідності” та викласти його в наступній редакції: «1.2.2 "Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.1, 1.2.2 (крім декларування) має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006”. 2. В Додатку 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" в пункті 3.2 зазначено: “Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, участник повинен надати копію одного з наступних документів: п. 3.2.2 зазначено: “Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.” Ми вважаємо, що це є дискримінаційною вимогаю, оскільки чинне законодавство України не вимагає отримання вказаних документів для всіх підприємств різних форм власності. Тому вважаємо, що вимога Тендерної документації не ґрунтується на вимогах закону а п. 3.2.2. підлягає зміні. У зв'язку з цим пропонуємо п. 3.2.2. викласти в наступній редакції: «3.2.2. Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ”. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” просимо усунути порушення законодавства України та внести вищевказані зміни до Тендерної документації щодо проведення публічних закупівель по даному оголошенню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо виключення з п. 1.2.2. Тендерної документації слів: «... на основі позитивних результатів оцінки відповідності» повідомляємо: Дана вимога щодо оформлення Декларації про відповідність, яка має бути оформлена на основі позитивних результатів оцінки відповідності та складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не є дискримінаційною вимогою оскільки не порушує чинне законодавство України та не суперечить ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Щодо виключення з п. 3.2.2 слів: «… та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації» повідомляємо: Законодавством у сфері технічного регулювання встановлено, що у всіх випадках: введення продукції в обіг, надання на ринку, введення в експлуатацію власник об’єкта оцінки відповідності має встановити вимоги до: виробництва, оцінки відповідності та експлуатації. У відповідності до Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності ” в 2002 році Міністерство економіки створило Національне агентство з акредитації України. Основними функціями Національного агентства з акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності та контроль за відповідністю акредитованих органів вимогам акредитації. НААУ виконує ряд функцій та ось деякі з них: Акредитація органів з оцінки відповідності з подальшим контролем за їх відповідністю вимогам акредитації, прийняття рішення щодо акредитації, її поновлення, тимчасового зупинення або визнання недійсною; Організація навчання, підготовки персоналу з акредитації і надання йому повноважень провадити діяльність з акредитації відповідно до встановлених вимог; Тому, дана вимога щодо виключення з п. 3.2.2 слів: «… та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації» не є дискримінаційною вимогою оскільки не порушує чинне законодавство України.
Статус вимоги: Задоволено