-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обласний державний архів на 1,5 млн. одиниць зберігання по вулиці Карпенка в м. Тернополі (Коригування проекту) Будівництво
Торги не відбулися
27 673 087.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 365.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 138 365.44 UAH
Період оскарження:
26.07.2018 16:53 - 27.08.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до тендерної документації
Номер:
db9f7f9353574e3a99ff7963def53858
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001226-c.c2
Назва:
Вимога до тендерної документації
Вимога:
Добрий день! Дайте будь-ласка відповідь на такі питання:
1. У тендерній документації вказується, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше строків, визначених ДСТУ. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції пункт 4. Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 3 років). В договорі пункт 8.1. Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 10 років з моменту здачі його в експлуатацію.
Питання : Скажіть будь-ласка який гарантійний строк експлуатації?
2. Питання: Скажіть будь-ласка, що за лист має бути який би гарантував відсутність рекламації від замовника щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років?
3. Питання: Скажіть будь-ласка чи учасник у складі пропозиції повинен підтвердити спроможність поставки метало пластикових вікон шляхом подання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання?
Дякуємо. З повагою учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2018 13:52
Вирішення:
Відповідь на Вимогу № UA-2018-07-26-001226-c.c2 від 03.08.2018 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2018 16:09
Підтвердження вирішення:
1. Щодо гарантійного строку. При формуванні тендерної документації на цю закупівлю було здійснено помилку, та вказано різні вимоги про гарантійний строк на виконані роботи. Після аналізу вашого звернення тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, з метою визначення коректного гарантійного строку на виконані роботи. Документи у новій редакції опубліковано до оголошення про проведення процедури закупівлі.
2. Щодо рекламацій. У відповідності до умов тендерної документації учасник має підтвердити відсутність рекламації, шляхом подання гарантійного листа з відповідним змістом
3. Щодо гарантії можливості учасника здійснити поставку металопластикових вікон. При оцінці тендерної пропозиції буде прийнято до відома як лист від виробника, так і від представника товаровиробника, за умови належного його оформлення.
Вимога
Вирішена
Вимога до закупівлі "Державний архів на 1,5 млн. одиниць зберігання по вул. Карпенка в м. Тернополі"
Номер:
102fbcb955684e1d9591903efd88c094
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001226-c.b1
Назва:
Вимога до закупівлі "Державний архів на 1,5 млн. одиниць зберігання по вул. Карпенка в м. Тернополі"
Вимога:
За яким класом наслідків (відповідальності) у генпідрядника повинна бути
ліцензія для проведення господарської діяльності з будівництва об’єкта
«Державний архів на 1,5 млн. одиниць зберігання по вул. Карпенка
в м. Тернополі», оскільки згідно п.4.5 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу
наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» і
додатком А ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та
конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»
даний об’єкт відноситься до СС3 класу наслідків (відповідальності)?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2018 08:46
Вирішення:
ВІдповідь на вимогу UA-2018-07-26-001226-c.b1
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2018 09:19
Підтвердження вирішення:
Клас (наслідків) відповідальності по об'єкту "Обласний державний архів на 1,5 млн. одиниць зберігання по вулиці Карпенка в м. Тернополі (Коригування проекту) Будівництво" - СС3. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації на цю закупівлю. Дякуємо за звернення!