-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт балетного залу за адресою: м. Івано-Франківськ вул. Незалежності 42
Завершена
533 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 334.80 UAH
мін. крок: 1% або 5 334.80 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 15:54 - 19.11.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Не правомірне визначення переможця
Номер:
8fb993bdd73d494b84693130da862cd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-014189-a.a3
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Скарга:
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 10.12.2024 01:11
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
41cea21dc0a24d518a8df7f1f59c3d6e
Заголовок пункту скарги:
Не правомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм). Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо. Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника. Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення: • Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)». Дана вимога відсутня До Проекту Договору не подано Додаток №1 – Дефектний акт Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг. Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси • Вимога : Договірна ціна*. 1, Яка ціна ? 2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат 3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни. В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15 Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281. Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Скарга
Скасована
КЕП
Не правомірне визначення переможця
Номер:
0102d824dd6f4facb401093c9359eefc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-014189-a.c2
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Скарга:
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.12.2024 00:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0b30fd4f1af142488bf7d1169723db31
Заголовок пункту скарги:
Не правомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника.
Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм). Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо. Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника. Не виконано в технічній частині де не можна надати 24 години на виправлення: • Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)». Дана вимога відсутня До Проекту Договору не подано Додаток №1 – Дефектний акт Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг. Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси • Вимога : Договірна ціна*. 1, Яка ціна ? 2. В договірній ціні включено адмінвитрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат 3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни. В Обгрунтуванні (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15 Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281. Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Вимога
Є відповідь
Не правомірне визначення переможця
Номер:
ec50c47f46754b738faecc9017aa702b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-014189-a.c1
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Скарга
Вимоги до учасника:
Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
Кошторисні документи, які будуть надані виконавцем до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, Держаних будівельних норм, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умов тощо.
Не подано згідно Настанови Інформація про ціни на матеріальні ресурси
При визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови, а визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Не подано в повному обємі Додаток 2, а саме вимоги п. 4 Вимоги до учасника:
• Гарантійний лист наступного змісту: «зазначити найменування Учасника підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити номер оголошення ____________)».
Дана вимога відсутня
До Проекту Договору не подано
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Календарний графік виконання послуг.
Додаток №4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси
• Вимога : Договірна ціна*.
1, Яка ціна ?
2. В договірній ціні включено адмінватрати на основі чого у ФОП кошти адмінвитрат
3. Локальний кошторис складений на будівельні роботи №3-02-1-1, а повинно бути Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.
В Обгрунтування (шифр норм) пункти 3; 11; 16; 20; 21; 23; 24; 27. при розрахунку поточного ремонту - не приміняються Котз=1,15 Ктзм =1,15
Розрахунок адміністративних витрат розраховано за зведеним кошторисом, а де сам Зведений кошторис згідно Настанова з визначення вартості будівництва” від 01.11.2021 № 281.
Просимо пояснити де можна знайти надрукований аналогічний договір на якому державному сайті, а якщо не має його , то просимо підтвердження такого виконання платіжним порученням.
Просимо переглянути своє рішення, щодо переможця Учасника згідно Протоколу №1427 від 05.12. 2024р
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2024 20:37
Вирішення:
Об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 Настанови з визначення вартості будівництва, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю». Якщо вартість об’єкта будівництва може бути визначена за одним локальним кошторисом, то об’єктний кошторис не складається. У цьому випадку роль об’єктного кошторису виконує локальний кошторис. В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо). За підсумком об’єктного кошторису довідково позначаються зворотні суми, визначені в усіх локальних кошторисах, що відносяться до об’єкту.
При розміщенні в будинках вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень громадського призначення об’єктні кошториси складаються окремо для житлової частини будинку та для кожного із вбудованих, вбудованоприбудованих або прибудованих приміщень громадського призначення. Розподіл кошторисної вартості спільних конструкцій та інженерних мереж між житловою частиною будинку та вбудованим, вбудовано-прибудованим або прибудованим приміщенням громадського призначення провадиться відповідно до абзацу другого пункту 3.18 Настанови з визначення вартості будівництва. 13 Припускається також складання одного загального об’єктного кошторису, але з виділенням за його підсумком вартості житлової частини будинку та вбудованих, вбудованоприбудованих або прибудованих приміщень.
Відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови.
До зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у відповідні глави включаються окремими рядками підсумки по усіх об’єктних кошторисах, об’єктних кошторисних розрахунках і кошторисних розрахунках. Позиції зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва повинні мати посилання на номер зазначених кошторисних документів. Кошторисна вартість кожного об’єкта, передбаченого на стадії ЕП, ТЕО, ТЕР, П, РП, розподіляється по графах, які визначають вартість: «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю»; «інших витрат»; «загальну кошторисну вартість». У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва кошти розподіляються по главах, що наведені в додатку 8 цієї Настанови. При здійсненні капітального ремонту, якщо вартість робіт може бути визначена за одним локальним або об’єктним кошторисом, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва виконує відповідно локальний або об’єктний кошторис.
Згідно з абзацами другим, третім та четвертим статті 41 Закону невідʼємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту обʼєкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невідʼємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва обʼєктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обовʼязковим, якщо це передбачено законодавством).
Слід зазначити, що при визначенні вартості будівництва використовуються кошторисні норми України „Настанова з визначення вартості будівництва“ та „Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво“, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Так, зокрема, відповідно до пункту 3.26 Настанови з визначення вартості будівництва відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою, наведеною у додатку 6 цієї Настанови. Відповідно до пункту 3.40 Настанови з визначення вартості будівництва відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови.
Тому вищезазначені форми, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та інформацію щодо найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, можуть зазначатись невідʼємними додатками до договору про закупівлю.
Проте Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання заповненого проєкту договору про закупівлю та додатків до неї. Зазначені додатки є додатками саме до договору про закупівлю, а не до проєкту договору про закупівлю.
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації поданий Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до п/п 3, 8, 12 Опису формальних помилок: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації; Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа / електронного документа; Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Приклади формальних помилок:
— «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
— «м.київ» замість «м.Київ»;
— «поряд -ок» замість «поря -док»;
— «ненадається» замість «не надається»;
— «______________№_____________» замість «14.08.2020 № 320/13/14-01»
— учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)».
Відповідно назва Довідка, а не Гарантійний лист вважається формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується такими документами:
1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг з поточного ремонту або покривання підлоги.
1.3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
1.3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Вимога про наявність аналогічного договору на будь-якому державному сайті відсутня в тендерній документації, оскільки є неправомірною і може вважатись дискримінацією учасника. Крім цього також зазначаємо, що підтвердження виконання аналогічного договору платіжним дорученням не вимагалось умовами тендерної документації.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, затверджено Кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва», та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Так, згідно пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі будівництво). Ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
В свою чергу, у пункті 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва зазначено, що у цій Настанові терміни вживаються у такому значенні: адміністративні витрати загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
У пунктах 5.17., 5.18 Настанови з визначення вартості будівництва вказано, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати: 1) витрати на врегулювання спорів у судових органах; 2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; 3) витрати на перебазування будівельних організацій; 4) витрати, пов`язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв`язку); 5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг); 6) витрати з операційної оренди; 7) витрати зі страхування майна; 8) витрати, пов`язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
При цьому, Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Згідно ч.1 ст.45 Господарського кодексу України підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця.
Згідно ч.1 ст.47 Господарського кодексу України держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів.
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
В свою чергу, звертаємо увагу, що пунктом 5.17 Настанови з визначення вартості будівництва визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Причому, як зазначалось вище, пунктом 5.18. Настанови з визначення вартості будівництва, при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються не лише витрати з відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, а й інші визначені Настановою види витрат.
Згідно ч.8 ст.19 Господарського кодексу України усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Відповідно, частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку.
Із врахуванням принципу недискримінації та рівних прав учасників процедури публічних закупівель, відсутності прямої заборони та несуперечливості суті правовідносин, Замовник зазначає про допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, як загальногосподарських витрат, пов`язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, оскільки підприємець, як фізична особа, не виконує заявлені роботи з поточного ремонту самостійно (одноособово).
Статус вимоги:
Відхилено