-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
70220000-9 - Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості (Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві)
Завершена
5 301 240.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 15:29 - 21.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
0065cc27361c4a2ba79a28a19010c828
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-013193-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1. Скріншоти з сайту ДЕ НОВО.pdf 18.11.2024 23:32
- Доказ 2. ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.docx 18.11.2024 23:32
- ДЕ НОВО. Скарга_ на умови документації Оператора Ринку.pdf 18.11.2024 23:32
- Доказ 4. Послуга виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних.pdf 18.11.2024 23:32
- ДЕ НОВО. Скарга_ на умови документації Оператора Ринку.pdf.p7s 18.11.2024 23:32
- Доказ 3. ДОДАТОК 2 Перелік документів для учасника.docx 18.11.2024 23:32
- Доказ 5. ДТЕК_Акт розмежування бал та експл відповідальності.pdf 18.11.2024 23:32
- sign.p7s 18.11.2024 23:33
- ДЕ НОВО. Коментарі на пояснення Замовника до скарги на умови документації Оператора Ринку.pdf.p7s 28.11.2024 03:36
- ДЕ НОВО. Коментарі на пояснення Замовника до скарги на умови документації Оператора Ринку.pdf 28.11.2024 03:36
- рішення від 20.11.2024 №18620.pdf 20.11.2024 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2024 №19009.pdf 28.11.2024 18:10
- рішення від 28.11.2024 №19009.pdf 02.12.2024 18:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2024 23:35
Дата розгляду скарги:
28.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2024 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 18:57
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b438fbc6a8d4ecea134a3a0133749b0
Заголовок пункту скарги:
2 км між приміщенням Замовника та датацентром
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
• Згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації Замовника:
«Довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27) та приміщеннями Датацентру не повинна перевищувати 2 (два) кілометри»;
• Згідно п.8 таблиці 2 «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації Замовника:
«Скан-копія довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка підтверджує, що довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27) та приміщеннями Датацентру не перевищує 2 км».
Звертаємо увагу Комісії Антимонопольного комітету України, що, законодавство України не передбачає і не вимагає розміщення комп’ютерного обладнання в пішохідній доступності персоналу Замовника для проведення будь-яких робіт.
В той же час, починаючи з кінця 90-х років минулого сторіччя все комп’ютерне обладнання, що призначене для встановлення в Датацентрах (Центрах Обробки Даних), оснащується зручними та надійними засобами віддаленого керування (зазвичай, IPMA або аналогами), що дозволяє вирішувати всі задачі по управлінню обладнанням без необхідності фізичної присутності поряд з ним.
Окремо варто зауважити, що Замовник закуповує послуги, які є предметом Закупівлі, з кінця 2021 року. У всіх трьох закупівлях (UA-2021-11-24-003534-c, UA-2022-12-13-004541-a, UA-2023-11-22-018130-a) приймав участь лише один (один і той самий) учасник - ТОВ «УКРКОМ» (ЄДРПОУ 22891175), що дозволяє зробити припущення, що усім в сукупності вимогам тендерної документації Замовника (в т.ч. вимозі про 3 кілометри) відповідає лише один учасник. Також варто зауважити, що в попередніх закупівлях на вимоги та звернення потенційних учасників щодо внесення змін до вимоги про 2 кілометри, Замовник щоразу відповідав відмовою.
Таким чином, 1) Замовник не надав обґрунтування необхідності розташування Датацентру не більш ніж в двох кілометрах від приміщення Замовника, чим безпідставно звузив коло можливих учасників до одного; 2) законодавство не вимагає розміщення комп’ютерного обладнання Замовника в пішоходній доступності персоналу Замовника; 3) сучасні технології дозволяють персоналу Замовника віддалено керувати комп’ютерним обладнанням, встановленим в Датацентрі Києва (в т.ч. в Датацентрі Суб’єкта оскарження), за умови його відповідності решті вимог тендерної документації Замовника.
ТОВ «ДЕ НОВО» (Суб’єкт оскарження) з 2010 року надає послуги, які є предметом закупівлі, на базі власного Датацентру (центру обробки даних), розміщеного в м. Києві по вул. Віктора Некрасова (Північно-Сирецька), буд. 1-3, підтвердженням чого є інформація на сайті Суб’єкта оскарження: https://denovo.ua/government/government-data-center. Якість і надійність Датацентру «ДЕ НОВО» перевірена роками, що підтверджується відсутністю простою Датацентру з 2010 року.
Також у Вікіпедії на ресурсі
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85 зазначено, що ЦОД «ДЕ НОВО» є найбільшим спеціалізованим центром України, площею 2117 м² і потужністю 3,3 МВт.:
Таким чином, доведено, що Суб’єкт оскарження спроможний надати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначеної вимоги.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
«Довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27) та приміщеннями Датацентру не повинна перевищувати 2 (два) кілометри»;
• Згідно п.8 таблиці 2 «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації Замовника:
«Скан-копія довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка підтверджує, що довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27) та приміщеннями Датацентру не перевищує 2 км».
Звертаємо увагу Комісії Антимонопольного комітету України, що, законодавство України не передбачає і не вимагає розміщення комп’ютерного обладнання в пішохідній доступності персоналу Замовника для проведення будь-яких робіт.
В той же час, починаючи з кінця 90-х років минулого сторіччя все комп’ютерне обладнання, що призначене для встановлення в Датацентрах (Центрах Обробки Даних), оснащується зручними та надійними засобами віддаленого керування (зазвичай, IPMA або аналогами), що дозволяє вирішувати всі задачі по управлінню обладнанням без необхідності фізичної присутності поряд з ним.
Окремо варто зауважити, що Замовник закуповує послуги, які є предметом Закупівлі, з кінця 2021 року. У всіх трьох закупівлях (UA-2021-11-24-003534-c, UA-2022-12-13-004541-a, UA-2023-11-22-018130-a) приймав участь лише один (один і той самий) учасник - ТОВ «УКРКОМ» (ЄДРПОУ 22891175), що дозволяє зробити припущення, що усім в сукупності вимогам тендерної документації Замовника (в т.ч. вимозі про 3 кілометри) відповідає лише один учасник. Також варто зауважити, що в попередніх закупівлях на вимоги та звернення потенційних учасників щодо внесення змін до вимоги про 2 кілометри, Замовник щоразу відповідав відмовою.
Таким чином, 1) Замовник не надав обґрунтування необхідності розташування Датацентру не більш ніж в двох кілометрах від приміщення Замовника, чим безпідставно звузив коло можливих учасників до одного; 2) законодавство не вимагає розміщення комп’ютерного обладнання Замовника в пішоходній доступності персоналу Замовника; 3) сучасні технології дозволяють персоналу Замовника віддалено керувати комп’ютерним обладнанням, встановленим в Датацентрі Києва (в т.ч. в Датацентрі Суб’єкта оскарження), за умови його відповідності решті вимог тендерної документації Замовника.
ТОВ «ДЕ НОВО» (Суб’єкт оскарження) з 2010 року надає послуги, які є предметом закупівлі, на базі власного Датацентру (центру обробки даних), розміщеного в м. Києві по вул. Віктора Некрасова (Північно-Сирецька), буд. 1-3, підтвердженням чого є інформація на сайті Суб’єкта оскарження: https://denovo.ua/government/government-data-center. Якість і надійність Датацентру «ДЕ НОВО» перевірена роками, що підтверджується відсутністю простою Датацентру з 2010 року.
Також у Вікіпедії на ресурсі
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85 зазначено, що ЦОД «ДЕ НОВО» є найбільшим спеціалізованим центром України, площею 2117 м² і потужністю 3,3 МВт.:
Таким чином, доведено, що Суб’єкт оскарження спроможний надати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначеної вимоги.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
×
-
Назва доказу:
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - Додаток 2 до тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3. ДОДАТОК 2 Перелік документів для учасника.docx
-
-
Назва доказу:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги до предмета закупівлі - Додаток 1 до тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Скріншоти з сайту ТОВ «ДЕ НОВО» з інформацією про Датацентр «ДЕ НОВО».
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Скріншоти з сайту ДЕ НОВО.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести наступні зміни в тендерну документацію Замовника: 1) видалити п.2 Додатку 1 ТД; 2) видалити п.8 таблиці 2 «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 ТД.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
28672ae55f8d4535813e31d77fbb4d3b
Заголовок пункту скарги:
7 (сім) календарних днів на побудову виділеного каналу за невідомою адресою
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно останнього абзацу п.4.4 Додатку 1 до тендерної документації:
«Виконавець зобов’язаний надати Послугу надання Замовнику виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних за новою адресою розташування приміщення Замовника не пізніше 7 (семи) календарних днів з дня отримання Виконавцем листа від Замовника про нову адресу надання Послуги з надання виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних».
Тобто, Замовник не зазначає адреси локації, на якій Учасник повинен гарантувати надання послуги «не пізніше 7 (семи) календарних днів».
Варто зазначити, що термін надання послуги виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних залежить, зокрема, від наявності готової інфраструктури відповідних провайдерів за адресою, де необхідно надати виділений канал (доказ №4). Тобто, термін надання послуги залежить від того чи має конкретна локація доступ до вже побудованої провайдерами інфраструктури.
Тому, Суб’єкт оскарження неспроможний гарантувати виконання не пізніше 7 (семи) календарних днів вимоги надати Замовнику Послугу «виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних за новою адресою розташування приміщення Замовника», допоки не буде знати адреси надання такої послуги.
За таких умов, взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які знають нову адресу розташування приміщення Замовника і можуть почати підготовку до надання послуг виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних заздалегідь.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
«Виконавець зобов’язаний надати Послугу надання Замовнику виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних за новою адресою розташування приміщення Замовника не пізніше 7 (семи) календарних днів з дня отримання Виконавцем листа від Замовника про нову адресу надання Послуги з надання виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних».
Тобто, Замовник не зазначає адреси локації, на якій Учасник повинен гарантувати надання послуги «не пізніше 7 (семи) календарних днів».
Варто зазначити, що термін надання послуги виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних залежить, зокрема, від наявності готової інфраструктури відповідних провайдерів за адресою, де необхідно надати виділений канал (доказ №4). Тобто, термін надання послуги залежить від того чи має конкретна локація доступ до вже побудованої провайдерами інфраструктури.
Тому, Суб’єкт оскарження неспроможний гарантувати виконання не пізніше 7 (семи) календарних днів вимоги надати Замовнику Послугу «виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних за новою адресою розташування приміщення Замовника», допоки не буде знати адреси надання такої послуги.
За таких умов, взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які знають нову адресу розташування приміщення Замовника і можуть почати підготовку до надання послуг виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних заздалегідь.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
×
-
Назва доказу:
Інформація з сайтів провайдерів з підтвердженням, що кожен з них надає послуги на власній вже готовій інфраструктурі
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4. Послуга виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести наступні зміни в тендерну документацію Замовника: видалити останній абзац п.4.4 Додатку 1 до тендерної документації або викласти його в наступній редакції: «Виконавець зобов’язаний надати Послугу надання Замовнику виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних за новою адресою розташування приміщення Замовника не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання Виконавцем листа від Замовника про нову адресу надання Послуги з надання виділеного електронного комунікаційного каналу передачі даних».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4496d550acaa4d1f8bfdb159a8baa524
Заголовок пункту скарги:
дві підстанції різних операторів системи розподілу.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п.1.8 Таблиці 1 «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи та інформацію» Додатку 2 до тендерної документації:
«Скан-копія довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка підтверджує, що підключення приміщення Датацентру до електричної мережі здійснюється по 2 незалежним електричним лініям, які живляться від двох підстанцій різних операторів системи розподілу».
Відповідно п.1.10 Таблиці 1 «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи та інформацію» Додатку 2 до тендерної документації:
«Скан-копія двох договорів власника приміщення Датацентру з двома операторами системи розподілу на приєднання будівлі Датацентру до електричної мережі.»
В розділі 1 «Загальні вимоги до Датацентру» Таблиці 2 Додатку 1 Замовник визначає, зокрема таку вимогу до Датацентру: «рівень відмовостійкості обладнання Датацентру має відповідати вимогам класу TIER 3 Стандарту TIA 942». Згідно вимог даного стандарту для забезпечення надійності та безперервності роботи телекомунікаційних систем вимагається наявність двох незалежних електричних ліній.
Датацентр ТОВ «ДЕ НОВО» (Суб’єкта оскарження) відповідає вимогам класу TIER 3 Стандарту TIA 942 і живиться по 2 незалежним електричним лініям від двох різних підстанцій (доказ №5).
Тим не менше, Суб’єкт оскарження на використання двох різних підстанцій має договір з одним оператором системи розподілу – ПрАТ ДТЕК Київські Електромережі (доказ №5).
Ані вимоги класу відмовостійкості датацентрів Стандарту TIA 942, ані законодавство України не вимагають наявності договірних відносин з двома різними операторами системи розподілу для отримання живлення від двох різних підстанцій.
Таким чином, Замовник, не надавши обґрунтування вимозі про наявність в Учасників договорів з двома різними операторами системи розподілу, безпідставно звузив кількість можливих учасників Закупівлі.
Також варто зазначити, що договір(ори) з оператором(ами) системи розподілу на приєднання будівлі Датацентру до електричної мережі Учасник може мати не лише, як власник приміщення Датацентру, а й як орендар або суборендар такого приміщення Датацентру.
За таких умов, взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які є власниками приміщення, в якому розташовано Датацентр та мають договори з двома різними операторами системи розподілу, хоча відмовостійкість Датацентрів класу TIER 3 Стандарту TIA 942 забезпечується технологічно, а не за рахунок наявності договорів не з одним, а з двома операторами розподілу.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
«Скан-копія довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка підтверджує, що підключення приміщення Датацентру до електричної мережі здійснюється по 2 незалежним електричним лініям, які живляться від двох підстанцій різних операторів системи розподілу».
Відповідно п.1.10 Таблиці 1 «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи та інформацію» Додатку 2 до тендерної документації:
«Скан-копія двох договорів власника приміщення Датацентру з двома операторами системи розподілу на приєднання будівлі Датацентру до електричної мережі.»
В розділі 1 «Загальні вимоги до Датацентру» Таблиці 2 Додатку 1 Замовник визначає, зокрема таку вимогу до Датацентру: «рівень відмовостійкості обладнання Датацентру має відповідати вимогам класу TIER 3 Стандарту TIA 942». Згідно вимог даного стандарту для забезпечення надійності та безперервності роботи телекомунікаційних систем вимагається наявність двох незалежних електричних ліній.
Датацентр ТОВ «ДЕ НОВО» (Суб’єкта оскарження) відповідає вимогам класу TIER 3 Стандарту TIA 942 і живиться по 2 незалежним електричним лініям від двох різних підстанцій (доказ №5).
Тим не менше, Суб’єкт оскарження на використання двох різних підстанцій має договір з одним оператором системи розподілу – ПрАТ ДТЕК Київські Електромережі (доказ №5).
Ані вимоги класу відмовостійкості датацентрів Стандарту TIA 942, ані законодавство України не вимагають наявності договірних відносин з двома різними операторами системи розподілу для отримання живлення від двох різних підстанцій.
Таким чином, Замовник, не надавши обґрунтування вимозі про наявність в Учасників договорів з двома різними операторами системи розподілу, безпідставно звузив кількість можливих учасників Закупівлі.
Також варто зазначити, що договір(ори) з оператором(ами) системи розподілу на приєднання будівлі Датацентру до електричної мережі Учасник може мати не лише, як власник приміщення Датацентру, а й як орендар або суборендар такого приміщення Датацентру.
За таких умов, взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які є власниками приміщення, в якому розташовано Датацентр та мають договори з двома різними операторами системи розподілу, хоча відмовостійкість Датацентрів класу TIER 3 Стандарту TIA 942 забезпечується технологічно, а не за рахунок наявності договорів не з одним, а з двома операторами розподілу.
Висновок:
Згідно п.3 частини 2 Статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимоги про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 статті 5 Закону).
Згідно вимог частини 4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Суб’єкт оскарження має бажання взяти участь у Закупівлі, тобто є здатним надавати Замовнику Послуги з розміщення основного серверного та мережного обладнання в датацентрі в м. Києві, але не в змозі виконати окремих вимог Замовника, так як в цих вимогах та/або способах їх підтвердження присутні явні ознаки дискримінації, що порушує законні права Суб’єкта оскарження на недискримінацію, рівне ставлення до усіх учасників Закупівлі (в т.ч. і до Суб’єкта оскарження) та на чесну, неупереджену конкуренцію.
×
-
Назва доказу:
Доказ того, що Датацентр «ДЕ НОВО» має підключення до електричної мережі, яке здійснюється по 2 незалежним електричним лініям, які живляться від двох підстанцій.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5. ДТЕК_Акт розмежування бал та експл відповідальності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести наступні зміни в тендерну документацію Замовника: 1) Викласти п.1.8 Таблиці 1 «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи та інформацію» Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Скан-копія довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка підтверджує, що підключення приміщення Датацентру до електричної мережі здійснюється по 2 незалежним електричним лініям, які живляться від двох підстанцій оператора/операторів системи розподілу». 2) Викласти п.1.10 Таблиці 1 «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи та інформацію» Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Скан-копія договору(ів) власника/орендаря/суборендаря приміщення Датацентру з оператором(ами) системи розподілу на приєднання будівлі Датацентру до електричної мережі.»