-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона земельної ділянки гідротехнічної споруди площею 13.8951 га. ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»
Торги відмінено
1 232 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 320.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 14:55 - 19.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
92f6a5899a824c26bed3a249ae15adfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-011848-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf 18.11.2024 16:53
- Витяг з Закону Про охоронну діяльність _ від 22.03.2012 № 4616-VI.pdf 18.11.2024 16:53
- Наказ МОЗ № 651 від 18.04.2022.pdf 18.11.2024 16:53
- Пастушенко псих+нарк.pdf 18.11.2024 16:53
- Лист розяснення МОЗ .pdf 18.11.2024 16:53
- Аналогічний договір №30-23 від 13.03.2023 року.pdf 18.11.2024 16:53
- Договір куплі-продажу на пульт.pdf 18.11.2024 16:53
- Програма.pdf 18.11.2024 16:53
- Аналогічний договір №3 від 13.01.2023 року.pdf 18.11.2024 16:53
- Рішення від 27.07.2023 № 11548.pdf 18.11.2024 16:53
- Сертифікат на пульт.pdf 18.11.2024 16:53
- Документи Лучко.PDF 18.11.2024 16:53
- рішення від 08.11.2022 №6653.pdf 18.11.2024 16:53
- Рішення від 30.01.2024 № 1841.pdf 18.11.2024 16:53
- Рішення АМКУ від 01.08.2023 № 11874.pdf 18.11.2024 16:53
- Дод 3.1 Про охоронну діяльність _ від 22.03.2012 № 4616-VI.pdf 18.11.2024 16:53
- Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту.docx 18.11.2024 16:53
- рішення від 10.02.2022№2785.pdf 18.11.2024 16:53
- sign.p7s 18.11.2024 16:54
- Скарга.docx 18.11.2024 17:20
- Скарга на дикримінаційні вимоги Замовника.pdf 18.11.2024 17:20
- Тендерна документація.docx 18.11.2024 17:20
- Рішення від 20.11.2024 № 18609.pdf 20.11.2024 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 № 18969.pdf 28.11.2024 13:20
- Рішення від 27.11.2024 № 18969.pdf 02.12.2024 13:47
- Пояснення по суті скарги 22.11.2024 12:57
- Тендерна документація 22.11.2024 12:57
- Пояснення по суті скарги 22.11.2024 12:57
- Протокол УО про оголошення процедури 22.11.2024 12:57
- Протокол УО про оголошення процедури 22.11.2024 12:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2024 17:02
Дата розгляду скарги:
27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 13:47
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2024 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18969-р/пк-пз від 27.11.2024 року зобов’язало товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" внести зміни до тендерної документації за процедурою Охорона земельної ділянки гідротехнічної споруди площею 13.8951 га. ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою Охорона земельної ділянки гідротехнічної споруди площею 13.8951 га. ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9637ae78ffc94d648d085eedc9b595a2
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 1 в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагає:
«Довідка, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше 2-х).
№ з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон)
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого(их) укладеного(их) договору(ів) з усіма додатками до нього, та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі: відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій або акт звірки, або акт надання послуг, у відповідності до вказаних договорів тощо.
Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом закупівлі якого було: надання послуг охорони гідротехнічних споруд - об’єктів критичної інфраструктури та підвищеної небезпеки, що відповідають предмету закупівлі.»
ТОВ «А1 Охорона» бажає прийняти участь в даній закупівлі, має багаторічний досвід в наданні охоронних послуг, має виконані в повному обсязі та такі, що виконуються аналогічні договори за ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги, які за кількістю постів, кількістю перебування дороговартісного майна, обладнання, техніки та будівель, обов’язків покладених на персонал охорони, значно перевищує технічні вимоги даної тендерної документації.
Замовниками ТОВ «А1 Охорона» на надання охоронних послуг були комунальні, державні підприємства та установи, такі як «Комунальне підприємство "Житній ринок"», «Інститут проблем реєстрації інформації НАН України», «Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України», «Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва"» та інші.
ТОВ «А1 Охорона» укладалися договори щодо надання охоронних послуг, які були виконанні у повному обсязі та без зауважень але предметом закупівель не було надання послуг охорони гідротехнічних споруд - об’єктів критичної інфраструктури та підвищеної небезпеки.
Замовник вимагає досвід з конкретним типом замовників, що також звужує коло можливих учасників, що є прямим порушенням вимог статті 5, 22 Закону.
Таким чином, Скаржник не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність аналогічних договорів (не менше двох) з конкретним типом замовників, що є дискримінаційною вимогою та в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції учасників.
Так, пунктом 22 статті 1 Закону встановлено: «Предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 (далі – Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно з Порядком № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор). Єдиний закупівельний словник призначений у тому числі й для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель. Згідно з розділом І «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» ДК 021:2015 «цей класифікатор призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України. Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.». Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. Відповідно до п. 3 розділу І. Загальні положення Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 21 статті 1 Закону надане визначення поняття «послуги» – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт зробленням проектної документації. Мінекономіки в листі вих. 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 надало роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель. У відповідності до цих роз’яснень «Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком № 708 має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y)». Отже: 1) аналогічним договором можна вважати договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015; 2) назву предмету закупівлі формулює сам Замовник, але він має керуватися положеннями наведених нормативних актів, зокрема Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. Предмет закупівлі Замовник має класифікував за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги.
Скаржник наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 08.02.2023 № 1462-р/пк-пз та рішення від 08.11.2022 №6653-р/пк-пз щодо аналогічних дискримінаційних вимог Замовника, зобов’язавши останнього усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
«Довідка, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше 2-х).
№ з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон)
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого(их) укладеного(их) договору(ів) з усіма додатками до нього, та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі: відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій або акт звірки, або акт надання послуг, у відповідності до вказаних договорів тощо.
Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом закупівлі якого було: надання послуг охорони гідротехнічних споруд - об’єктів критичної інфраструктури та підвищеної небезпеки, що відповідають предмету закупівлі.»
ТОВ «А1 Охорона» бажає прийняти участь в даній закупівлі, має багаторічний досвід в наданні охоронних послуг, має виконані в повному обсязі та такі, що виконуються аналогічні договори за ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги, які за кількістю постів, кількістю перебування дороговартісного майна, обладнання, техніки та будівель, обов’язків покладених на персонал охорони, значно перевищує технічні вимоги даної тендерної документації.
Замовниками ТОВ «А1 Охорона» на надання охоронних послуг були комунальні, державні підприємства та установи, такі як «Комунальне підприємство "Житній ринок"», «Інститут проблем реєстрації інформації НАН України», «Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України», «Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва"» та інші.
ТОВ «А1 Охорона» укладалися договори щодо надання охоронних послуг, які були виконанні у повному обсязі та без зауважень але предметом закупівель не було надання послуг охорони гідротехнічних споруд - об’єктів критичної інфраструктури та підвищеної небезпеки.
Замовник вимагає досвід з конкретним типом замовників, що також звужує коло можливих учасників, що є прямим порушенням вимог статті 5, 22 Закону.
Таким чином, Скаржник не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність аналогічних договорів (не менше двох) з конкретним типом замовників, що є дискримінаційною вимогою та в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції учасників.
Так, пунктом 22 статті 1 Закону встановлено: «Предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 (далі – Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно з Порядком № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор). Єдиний закупівельний словник призначений у тому числі й для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель. Згідно з розділом І «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» ДК 021:2015 «цей класифікатор призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України. Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.». Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. Відповідно до п. 3 розділу І. Загальні положення Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 21 статті 1 Закону надане визначення поняття «послуги» – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт зробленням проектної документації. Мінекономіки в листі вих. 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 надало роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель. У відповідності до цих роз’яснень «Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком № 708 має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y)». Отже: 1) аналогічним договором можна вважати договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015; 2) назву предмету закупівлі формулює сам Замовник, але він має керуватися положеннями наведених нормативних актів, зокрема Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. Предмет закупівлі Замовник має класифікував за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги.
Скаржник наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 08.02.2023 № 1462-р/пк-пз та рішення від 08.11.2022 №6653-р/пк-пз щодо аналогічних дискримінаційних вимог Замовника, зобов’язавши останнього усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
×
-
Назва доказу:
рішення від 08.11.2022 №6653.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення від 08.11.2022 №6653.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір №30-23 від 13.03.2023 року.pdf
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір №30-23 від 13.03.2023 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір №3 від 13.01.2023 року.pdf
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір №3 від 13.01.2023 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, а саме: «- Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом закупівлі якого було: надання послуг охорони гідротехнічних споруд - об’єктів критичної інфраструктури та підвищеної небезпеки, що відповідають предмету закупівлі.»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9b8703d03c234113a9b46c5065e994ec
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 2 «-чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в пунктах 3.1, 3.4, 3.9 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагає:
«-чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин»
Скаржник зазначає, відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
«-чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин»
Скаржник зазначає, відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
×
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ № 651 від 18.04.2022.pdf
-
Повʼязаний документ:
Наказ МОЗ № 651 від 18.04.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Пастушенко псих+нарк.pdf
-
Повʼязаний документ:
Пастушенко псих+нарк.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - чинний документ, який підтверджує проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно Наказу МОЗ № 651.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
1e6cc18c32e340f793e98e8fb28f6656
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 3 Замовник в пункті 2.1.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагає:
«2.1.3. для запобігання протиправним діям з можливістю фіксації таких дій на об’єкті, що охороняється, персонал охорони повинен мати сертифіковані в Україні засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в пункті 2.1.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагає:
«2.1.3. для запобігання протиправним діям з можливістю фіксації таких дій на об’єкті, що охороняється, персонал охорони повинен мати сертифіковані в Україні засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).»
Обов’язкова сертифікація засобів охоронного призначення передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).
Також, згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
Згідно частини статті 25 цього ж Закону, оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Тобто, сертифікат відповідності може мати виключно продукція, виробник якої провів добровільну оцінку відповідності такої продукції. Відсутність такого сертифікату не є порушенням чинного законодавства.
Скаржник має в наявності засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори), які не є сертифікованими в Україні, однак, згідно чинного законодавства, і не мають бути такими. Через наявність зазначеної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають пульта охорони, який сертифікований в Україні.
«2.1.3. для запобігання протиправним діям з можливістю фіксації таких дій на об’єкті, що охороняється, персонал охорони повинен мати сертифіковані в Україні засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).»
Обов’язкова сертифікація засобів охоронного призначення передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).
Також, згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
Згідно частини статті 25 цього ж Закону, оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Тобто, сертифікат відповідності може мати виключно продукція, виробник якої провів добровільну оцінку відповідності такої продукції. Відсутність такого сертифікату не є порушенням чинного законодавства.
Скаржник має в наявності засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори), які не є сертифікованими в Україні, однак, згідно чинного законодавства, і не мають бути такими. Через наявність зазначеної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають пульта охорони, який сертифікований в Україні.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 27.07.2023 № 11548.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 27.07.2023 № 11548.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити дану вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ea39e6c6c11842afb2b09e4be36363d1
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 4 Замовник в Додатку 4 до тендерної документації встановив вимогу: «Для здійснення моніторингів сигналів тривоги, які надходять на пульт централізованого спостереження, учасник повинен мати СЕРТИФІКОВАНИЙ ПУЛЬТ ценетралізованого спостереження. У якості підтвердження, надати відповідну довідку.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в Додатку 4 до тендерної документації встановив вимогу:
«Для здійснення моніторингів сигналів тривоги, які надходять на пульт централізованого спостереження, учасник повинен мати СЕРТИФІКОВАНИЙ ПУЛЬТ ценетралізованого спостереження. У якості підтвердження, надати відповідну довідку.»
Скаржник вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Обов’язкова сертифікація засобів охоронної сигналізації передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби охоронної сигналізації, в тому числі пульт охорони.
Скаржник має в наявності пульт охорони, який на сьогоднішній час вже не є сертифікованим, згідно чинного законодавства. Повідомляємо також, що в період його придбання у ТОВ «А1 Охорона» був чинний на період 2021 року сертифікат відповідності. Відповідно, новий сертифікат відповідності випускається серійно з 25.05.2023 р., а договір куплі-продажу від 01 вересня 2021 р., у звʼязку з чим Скаржник не зможе підтвердити вимоги тендерної документації.
Через наявність зазначеної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника. На підтвердження надаємо договір на придбання пульта охорони.
«Для здійснення моніторингів сигналів тривоги, які надходять на пульт централізованого спостереження, учасник повинен мати СЕРТИФІКОВАНИЙ ПУЛЬТ ценетралізованого спостереження. У якості підтвердження, надати відповідну довідку.»
Скаржник вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Обов’язкова сертифікація засобів охоронної сигналізації передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби охоронної сигналізації, в тому числі пульт охорони.
Скаржник має в наявності пульт охорони, який на сьогоднішній час вже не є сертифікованим, згідно чинного законодавства. Повідомляємо також, що в період його придбання у ТОВ «А1 Охорона» був чинний на період 2021 року сертифікат відповідності. Відповідно, новий сертифікат відповідності випускається серійно з 25.05.2023 р., а договір куплі-продажу від 01 вересня 2021 р., у звʼязку з чим Скаржник не зможе підтвердити вимоги тендерної документації.
Через наявність зазначеної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника. На підтвердження надаємо договір на придбання пульта охорони.
×
-
Назва доказу:
Договір куплі-продажу на пульт.pdf
-
Повʼязаний документ:
Договір куплі-продажу на пульт.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на пульт.pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат на пульт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити дану вимогу про те, що учасник повинен мати СЕРТИФІКОВАНИЙ ПУЛЬТ ценетралізованого спостереження.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a6acb7f90266496e88786dead997986b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 5 Замовник в пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагає:
«Гарантійний лист, відповідно до Кодексу про цивільний захист та постанови КМУ від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», про підготовку працівників Учасника, що будуть задіяні до надання послуг охорони на об’єкті, до дій у надзвичайних ситуаціях.
На підтвердження надати Програму підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України та посвідчення на працівників Учасника, які будуть залучатись до надання послуг охорони про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту.»
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав Скаржника цією вимогою (кваліфікаційним критерієм) пояснюється наступним.
Відповідно до "Переліку осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання", які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту Постанова КМУ №819 від 23.10.2013 зазначені наступні посади та працівники:
- керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту;
- працівники, яких призначено до складу формувань цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, та які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки;
- працівники диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки;
- інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту;
- посадові особи, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб’єктах господарювання незалежно від форми власності.
Скаржник додає, що виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання " навчання в ДСНС з питань цивільного захисту " для працівників Учасника, що будуть задіяні до надання послуг охорони на об’єкті не вимагається жодним чинним нормативним документом та жодною чинною Постановою Кабінету Міністрів України, а відповідно не може вимагатися Замовником у вимогах Документації.
Також, хочемо зауважити, що Надання охоронних послуг регламентується ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015р. № 960).
Ліцензійними умовами передбачений розділ з кадровими вимогами до підприємств, які надають охоронні послуги. Так, п.14 передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності , його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Пунктом 15 визначено, що охоронники та охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. Пунктом 16 вказано, що працівники, залучені до охорони на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття документи, передбачені абзацами третім - шостим обов’язкового порядку для суб’єкта охоронної діяльності вичерпний і в ньому відсутнє обов’язкове проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту працівниками охорони.
Тобто, встановивши дану вимогу, Замовник звужує коло учасників, які б могли прийняти участь у закупівлі, адже дана вимога щодо наявності Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України працівників Учасника та у працівників , які будуть залучені до надання послуг з охорони посвідчень з питань цивільного захисту, встановлена для конкретного типу учасників, які мають завчасно підготовлені всі вище згадані документи. Для нас, як потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо в штаті персонал, який відповідає ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння кримінальних правопорушень. З огляду на це ми можемо надавати охоронні послуги у відповідності до норм чинного законодавства, а вимога щодо надання Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України та посвідчення на працівників Учасника, які будуть залучатись до надання послуг охорони про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту є необґрунтованою та прописаною під конкретного учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ч.4 Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що опублікована у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (далі – Ліцензійні умови) та Законом України «Про охоронну діяльність».
ТОВ «А1 Охорона» повідомляє, що працівники підприємства постійно проходять інструктажі та на кожному об’єкті, що охороняє підприємство знаходяться Методичні рекомендації (пам’ятка) про порядок дій охоронника у разі виникнення надзвичайної ситуації, які розроблені на основі Наказу ДСНС України № 458 від 08.08.2014 "Про внесення змін до Програми загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях" з урахуванням військового стану в Україні. Ліцензійні умови не передбачають та не зобов’язують суб’єктів охоронної діяльності проводити будь-які додаткові навчання із цивільного захисту, а тем паче отримання охоронниками сертифікатів\ дипломів\тощо про проходження відповідного навчання, що суперечить норман чинного законодавства України.
Також зазначаємо, що наданням послуг з цивільного захисту повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції. Самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як охоронників, так і персоналу Замовника.
Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Не існує жодної перешкоди при якихось порушень викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями захистити громадян.
Предметом договору є фізична охорона. Акцентуємо увагу, що Замовник жодним чином ні в технічному завданні ні в проекті договору не аргументував чим саме обумовлена вимога про надання посвідчень про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту. Також, акцентуємо увагу, що питання цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідацій наслідків та надання допомоги постраждалим є сферою протипожежного напрямку діяльності і ця сфера є ліцензійною зі своїми вимогами і критеріями. Тому, пов’язувати дві ліцензійні діяльності не законно.
«Гарантійний лист, відповідно до Кодексу про цивільний захист та постанови КМУ від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», про підготовку працівників Учасника, що будуть задіяні до надання послуг охорони на об’єкті, до дій у надзвичайних ситуаціях.
На підтвердження надати Програму підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України та посвідчення на працівників Учасника, які будуть залучатись до надання послуг охорони про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту.»
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав Скаржника цією вимогою (кваліфікаційним критерієм) пояснюється наступним.
Відповідно до "Переліку осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання", які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту Постанова КМУ №819 від 23.10.2013 зазначені наступні посади та працівники:
- керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту;
- працівники, яких призначено до складу формувань цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, та які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки;
- працівники диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки;
- інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту;
- посадові особи, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб’єктах господарювання незалежно від форми власності.
Скаржник додає, що виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання " навчання в ДСНС з питань цивільного захисту " для працівників Учасника, що будуть задіяні до надання послуг охорони на об’єкті не вимагається жодним чинним нормативним документом та жодною чинною Постановою Кабінету Міністрів України, а відповідно не може вимагатися Замовником у вимогах Документації.
Також, хочемо зауважити, що Надання охоронних послуг регламентується ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015р. № 960).
Ліцензійними умовами передбачений розділ з кадровими вимогами до підприємств, які надають охоронні послуги. Так, п.14 передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності , його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Пунктом 15 визначено, що охоронники та охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. Пунктом 16 вказано, що працівники, залучені до охорони на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття документи, передбачені абзацами третім - шостим обов’язкового порядку для суб’єкта охоронної діяльності вичерпний і в ньому відсутнє обов’язкове проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту працівниками охорони.
Тобто, встановивши дану вимогу, Замовник звужує коло учасників, які б могли прийняти участь у закупівлі, адже дана вимога щодо наявності Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України працівників Учасника та у працівників , які будуть залучені до надання послуг з охорони посвідчень з питань цивільного захисту, встановлена для конкретного типу учасників, які мають завчасно підготовлені всі вище згадані документи. Для нас, як потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо в штаті персонал, який відповідає ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння кримінальних правопорушень. З огляду на це ми можемо надавати охоронні послуги у відповідності до норм чинного законодавства, а вимога щодо надання Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України та посвідчення на працівників Учасника, які будуть залучатись до надання послуг охорони про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту є необґрунтованою та прописаною під конкретного учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ч.4 Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що опублікована у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (далі – Ліцензійні умови) та Законом України «Про охоронну діяльність».
ТОВ «А1 Охорона» повідомляє, що працівники підприємства постійно проходять інструктажі та на кожному об’єкті, що охороняє підприємство знаходяться Методичні рекомендації (пам’ятка) про порядок дій охоронника у разі виникнення надзвичайної ситуації, які розроблені на основі Наказу ДСНС України № 458 від 08.08.2014 "Про внесення змін до Програми загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях" з урахуванням військового стану в Україні. Ліцензійні умови не передбачають та не зобов’язують суб’єктів охоронної діяльності проводити будь-які додаткові навчання із цивільного захисту, а тем паче отримання охоронниками сертифікатів\ дипломів\тощо про проходження відповідного навчання, що суперечить норман чинного законодавства України.
Також зазначаємо, що наданням послуг з цивільного захисту повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції. Самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як охоронників, так і персоналу Замовника.
Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Не існує жодної перешкоди при якихось порушень викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями захистити громадян.
Предметом договору є фізична охорона. Акцентуємо увагу, що Замовник жодним чином ні в технічному завданні ні в проекті договору не аргументував чим саме обумовлена вимога про надання посвідчень про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту. Також, акцентуємо увагу, що питання цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідацій наслідків та надання допомоги постраждалим є сферою протипожежного напрямку діяльності і ця сфера є ліцензійною зі своїми вимогами і критеріями. Тому, пов’язувати дві ліцензійні діяльності не законно.
×
-
Назва доказу:
«Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту»
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту.docx
-
-
Назва доказу:
Витяг з Закону Про охоронну діяльність _ від 22.03.2012 № 4616-VI.pdf
-
Повʼязаний документ:
Витяг з Закону Про охоронну діяльність _ від 22.03.2012 № 4616-VI.pdf
-
-
Назва доказу:
Програма.pdf
-
Повʼязаний документ:
Програма.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити вимогу зазначену в п. 3.12 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Гарантійний лист, відповідно до Кодексу про цивільний захист та постанови КМУ від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», про підготовку працівників Учасника, що будуть задіяні до надання послуг охорони на об’єкті, до дій у надзвичайних ситуаціях. На підтвердження надати Програму підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, затверджену ДСНС України та посвідчення на працівників Учасника, які будуть залучатись до надання послуг охорони про проходження навчання в ДСНС з питань цивільного захисту»
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
20ba285f3fee474e99162dd8656d6fd9
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 6 "Довідка про наявність кінолога, з наданням підтверджуючого документа про відповідну фахову підготовку в діючих центрах підготовки, що включені до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності (Єдиної державної електронної бази з питань освіти), які здійснюють освітню діяльність та присвоюють професійну кваліфікацію «кінолог»".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник в пункті 3.11. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), визначеному(им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» вимагає:
"Довідка про наявність кінолога, з наданням підтверджуючого документа про відповідну фахову підготовку в діючих центрах підготовки, що включені до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності (Єдиної державної електронної бази з питань освіти), які здійснюють освітню діяльність та присвоюють професійну кваліфікацію «кінолог»".
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі з огляду на наступне: згідно вимог Наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти» на який робить посилання Замовник, зазначено:
ІІ. Призначення та сервіси ЄДЕБО.
1. Головним призначенням ЄДЕБО є забезпечення фізичних та юридичних осіб інформацією в галузі освіти.
2. ЄДЕБО функціонує з метою забезпечення:
1) електронного ліцензування освітньої діяльності (оформлення, подання документів до органу ліцензування та отримання відповідного рішення у електронному вигляді), органом ліцензування яких є розпорядник ЄДЕБО, відповідно до ліцензійних умов на провадження освітньої діяльності, затверджених у встановленому законодавством порядку;
2) акредитації освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки у встановленому законодавством порядку;
3) супроводження прийому на навчання до закладів освіти у порядку, встановленому законодавством, у тому числі:
можливості подання вступниками заяв про допуск до участі в конкурсному відборі до закладів освіти в електронній формі через Інтернет (електронний вступ);
формування рейтингових списків вступників та списків вступників, рекомендованих до зарахування до закладів освіти;
забезпечення адресного розміщення державного та регіонального замовлення;
4) інформування громадськості про перебіг вступних кампаній до закладів освіти через веб-сайт ЄДЕБО та відкриті інформаційні системи;
5) формування, реєстрації та обліку інформації для видачі суб’єктами освітньої діяльності документів у сферах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти (документів про освіту та наукові ступені і вчені звання, студентських (учнівських) квитків державного зразка, а також для видачі суб’єктам освітньої діяльності ліцензій на провадження освітньої діяльності, сертифікатів про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, свідоцтв про атестацію суб’єктів освітньої діяльності у встановленому законодавством порядку;
{Підпункт 5 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
6) перевірки достовірності документів про освіту (наукові ступені і вчені звання), студентських (учнівських) квитків державного зразка, факту навчання для здобуття професійної (професійно-технічної) освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями «кваліфікований робітник» та «молодший спеціаліст» (починаючи з 2014 року), фахової передвищої освіти, а також вищої освіти (починаючи з 2012 року), сертифікатів, виданих педагогічним працівникам, які успішно пройшли сертифікацію;
{Підпункт 6 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
7) інформування громадськості про видані, анульовані суб’єктам освітньої діяльності ліцензії на провадження освітньої діяльності, розширення, звуження їхньої освітньої діяльності, сертифікати про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, а також свідоцтва про атестацію суб’єктів освітньої діяльності, інституційну акредитацію закладів вищої освіти, інституційний аудит закладів освіти, інформація про які міститься в ЄДЕБО;
{Підпункт 7 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8) формування статистичних звітів у сферах дошкільної, позашкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти;
{Підпункт 8 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8-1) моніторингу досягнення цільових показників діяльності закладу вищої освіти, які визначені у контракті з обраним керівником закладу вищої освіти;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим підпунктом 8-1 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 507 від 31.05.2022}
9) моніторингу працевлаштування випускників закладів освіти в порядку, визначеному розпорядником ЄДЕБО;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим пунктом 9 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
10) інших потреб у галузі освіти, визначених законодавством.
Виходячи з вищевикладеного вбачається, що суб’єкти охоронної діяльності (Учасники) маючи у штаті працівника (-ів) відповідної професійної кваліфікації «кінолог», які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, мають необхідні знання та досвід, але мають свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видані ліцензійними навчальними закладами України до 2014 року, тобто отримані до набуття чинності зазначеної норми законодавства та можуть не знаходитися в ЄДЕБО, не мають змоги та законного права подати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі.
Окрім цього, ні в Законі України "Про охоронну діяльність" ні в "Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності" не регламентовано освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу охорони, який може бути допущений до роботи із собаками. Крім цього, виходячи з викладеного, наявність у підприємства в штаті кінологів та службових собак є правом, а не обов’язком для суб’єкта охоронної діяльності. Скаржник має кінолога з багаторічним досвідом роботи зі службовими собаками, який має відповідні документи, однак згідно з необґрунтованою і незаконною вимогою Замовника він не зможе прийняти участь в даній закупівлі.
"Довідка про наявність кінолога, з наданням підтверджуючого документа про відповідну фахову підготовку в діючих центрах підготовки, що включені до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності (Єдиної державної електронної бази з питань освіти), які здійснюють освітню діяльність та присвоюють професійну кваліфікацію «кінолог»".
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі з огляду на наступне: згідно вимог Наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти» на який робить посилання Замовник, зазначено:
ІІ. Призначення та сервіси ЄДЕБО.
1. Головним призначенням ЄДЕБО є забезпечення фізичних та юридичних осіб інформацією в галузі освіти.
2. ЄДЕБО функціонує з метою забезпечення:
1) електронного ліцензування освітньої діяльності (оформлення, подання документів до органу ліцензування та отримання відповідного рішення у електронному вигляді), органом ліцензування яких є розпорядник ЄДЕБО, відповідно до ліцензійних умов на провадження освітньої діяльності, затверджених у встановленому законодавством порядку;
2) акредитації освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки у встановленому законодавством порядку;
3) супроводження прийому на навчання до закладів освіти у порядку, встановленому законодавством, у тому числі:
можливості подання вступниками заяв про допуск до участі в конкурсному відборі до закладів освіти в електронній формі через Інтернет (електронний вступ);
формування рейтингових списків вступників та списків вступників, рекомендованих до зарахування до закладів освіти;
забезпечення адресного розміщення державного та регіонального замовлення;
4) інформування громадськості про перебіг вступних кампаній до закладів освіти через веб-сайт ЄДЕБО та відкриті інформаційні системи;
5) формування, реєстрації та обліку інформації для видачі суб’єктами освітньої діяльності документів у сферах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти (документів про освіту та наукові ступені і вчені звання, студентських (учнівських) квитків державного зразка, а також для видачі суб’єктам освітньої діяльності ліцензій на провадження освітньої діяльності, сертифікатів про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, свідоцтв про атестацію суб’єктів освітньої діяльності у встановленому законодавством порядку;
{Підпункт 5 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
6) перевірки достовірності документів про освіту (наукові ступені і вчені звання), студентських (учнівських) квитків державного зразка, факту навчання для здобуття професійної (професійно-технічної) освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями «кваліфікований робітник» та «молодший спеціаліст» (починаючи з 2014 року), фахової передвищої освіти, а також вищої освіти (починаючи з 2012 року), сертифікатів, виданих педагогічним працівникам, які успішно пройшли сертифікацію;
{Підпункт 6 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
7) інформування громадськості про видані, анульовані суб’єктам освітньої діяльності ліцензії на провадження освітньої діяльності, розширення, звуження їхньої освітньої діяльності, сертифікати про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, а також свідоцтва про атестацію суб’єктів освітньої діяльності, інституційну акредитацію закладів вищої освіти, інституційний аудит закладів освіти, інформація про які міститься в ЄДЕБО;
{Підпункт 7 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8) формування статистичних звітів у сферах дошкільної, позашкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти;
{Підпункт 8 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8-1) моніторингу досягнення цільових показників діяльності закладу вищої освіти, які визначені у контракті з обраним керівником закладу вищої освіти;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим підпунктом 8-1 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 507 від 31.05.2022}
9) моніторингу працевлаштування випускників закладів освіти в порядку, визначеному розпорядником ЄДЕБО;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим пунктом 9 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
10) інших потреб у галузі освіти, визначених законодавством.
Виходячи з вищевикладеного вбачається, що суб’єкти охоронної діяльності (Учасники) маючи у штаті працівника (-ів) відповідної професійної кваліфікації «кінолог», які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, мають необхідні знання та досвід, але мають свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видані ліцензійними навчальними закладами України до 2014 року, тобто отримані до набуття чинності зазначеної норми законодавства та можуть не знаходитися в ЄДЕБО, не мають змоги та законного права подати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі.
Окрім цього, ні в Законі України "Про охоронну діяльність" ні в "Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності" не регламентовано освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу охорони, який може бути допущений до роботи із собаками. Крім цього, виходячи з викладеного, наявність у підприємства в штаті кінологів та службових собак є правом, а не обов’язком для суб’єкта охоронної діяльності. Скаржник має кінолога з багаторічним досвідом роботи зі службовими собаками, який має відповідні документи, однак згідно з необґрунтованою і незаконною вимогою Замовника він не зможе прийняти участь в даній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Документи Лучко.PDF
-
Повʼязаний документ:
Документи Лучко.PDF
-
-
Назва доказу:
Рішення від 30.01.2024 № 1841.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 30.01.2024 № 1841.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення від 10.02.2022№2785.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.02.2022№2785.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити дану вимогу, а саме про "надання підтверджуючого документа про відповідну фахову підготовку в діючих центрах підготовки, що включені до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності (Єдиної державної електронної бази з питань освіти)" та викласти в наступній редакції: «Довідка про наявність кінолога, з наданням підтверджуючого документа про відповідну фахову підготовку та присвоєння професійної кваліфікації «кінолог»».
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
b1cb427eb68841118df4024c710674fb
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога 7 «Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає, що згідно з Додатком 4 до тендерної документації «Технічне завдання» розділ «Обов’язки чергового охоронника» Замовником вимагається, а саме:
«2.3. Обов’язки чергового охоронника:
2.3.1. Перебувати на Об’єкті охайно вдягнутим, у формений одяг з емблемою Учасника, мати при собі всі необхідні засоби активної оборони для охорони майна та Об’єкту Замовника, бути фізично здоровим.
2.3.2. Прийняти за описом документацію, обладнання та інвентар.
2.3.3. Перевіряти документи сторонніх осіб, які посвідчують особу, що прибула до Замовника.
2.3.4. Пропускати працівників Замовника, за посвідченням особи.
2.3.5. Перевіряти за матеріальною перепусткою (дорожнім листком, накладною) винесення (внесення) чи вивезення (ввезення) будь-якого майна, що саме і в якій кількості (кількість місць) дозволено винести (внести) чи вивезти (ввезти).
2.3.6. Не дозволяти виносити (вносити) чи вивозити (ввозити) будь-яке майно з території (на територію) Замовника без дозволу відповідальної особи Замовника.
2.3.7. Перевіряти відповідність вантажу (майна) накладним і матеріальним перепусткам.
2.3.8. Утримувати формений одяг, засоби захисту та спеціальне обладнання в охайному та справному стані.
2.3.9. Постійно перебувати на визначених контрольно-перепускних пунктах.
2.3.10. У разі виникнення пожежі організувати пропуск пожежних машин, направити їх до місця пожежі та повідомити про найближчі джерела пожежного водопостачання.
2.3.11. З 20.00 до 08.00, через кожну годину, з метою перевірки периметра здійснювати обхід Об’єкту за визначеним маршрутом.
2.3.12. З прибуттям автомобіля для вивезення сміття надати доступ до контейнера, впевнитись у відвантаженні сміття, здійснити запис у журналі.
2.3.13. Не допускати на Об’єкт осіб, які знаходяться під впливом алкоголю чи наркотичних засобів.
Виходячи з вищевикладеного Замовником не зазначено у жодному пункті вищевказаної посадової інструкції, згідно з Технічним завданням, здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.
. Тобто, оголошена процедура закупівлі протирічить реальному закупівлі робіт та послуг відповідно до ваших вимог щодо апаратно-програмного комплексу. Предметом договору є фізичні пости охорони з нарядом реагування. Договором не передбачено встановлення, монтаж, обслуговування системи відеоспостереження. Тому, дана вимога є необґрунтованою та такою, що суперечить оголошеному класифікатору предмета закупівлі, не передбачена умовами Договору та прописана під конкретного учасника.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених п. 1 ч. 1 статті 5 Закону зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників.
Скаржник наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 01.08.2023 № 11874 щодо аналогічних дискримінаційних вимог Замовника, зобов’язавши останнього усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації
«2.3. Обов’язки чергового охоронника:
2.3.1. Перебувати на Об’єкті охайно вдягнутим, у формений одяг з емблемою Учасника, мати при собі всі необхідні засоби активної оборони для охорони майна та Об’єкту Замовника, бути фізично здоровим.
2.3.2. Прийняти за описом документацію, обладнання та інвентар.
2.3.3. Перевіряти документи сторонніх осіб, які посвідчують особу, що прибула до Замовника.
2.3.4. Пропускати працівників Замовника, за посвідченням особи.
2.3.5. Перевіряти за матеріальною перепусткою (дорожнім листком, накладною) винесення (внесення) чи вивезення (ввезення) будь-якого майна, що саме і в якій кількості (кількість місць) дозволено винести (внести) чи вивезти (ввезти).
2.3.6. Не дозволяти виносити (вносити) чи вивозити (ввозити) будь-яке майно з території (на територію) Замовника без дозволу відповідальної особи Замовника.
2.3.7. Перевіряти відповідність вантажу (майна) накладним і матеріальним перепусткам.
2.3.8. Утримувати формений одяг, засоби захисту та спеціальне обладнання в охайному та справному стані.
2.3.9. Постійно перебувати на визначених контрольно-перепускних пунктах.
2.3.10. У разі виникнення пожежі організувати пропуск пожежних машин, направити їх до місця пожежі та повідомити про найближчі джерела пожежного водопостачання.
2.3.11. З 20.00 до 08.00, через кожну годину, з метою перевірки периметра здійснювати обхід Об’єкту за визначеним маршрутом.
2.3.12. З прибуттям автомобіля для вивезення сміття надати доступ до контейнера, впевнитись у відвантаженні сміття, здійснити запис у журналі.
2.3.13. Не допускати на Об’єкт осіб, які знаходяться під впливом алкоголю чи наркотичних засобів.
Виходячи з вищевикладеного Замовником не зазначено у жодному пункті вищевказаної посадової інструкції, згідно з Технічним завданням, здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.
. Тобто, оголошена процедура закупівлі протирічить реальному закупівлі робіт та послуг відповідно до ваших вимог щодо апаратно-програмного комплексу. Предметом договору є фізичні пости охорони з нарядом реагування. Договором не передбачено встановлення, монтаж, обслуговування системи відеоспостереження. Тому, дана вимога є необґрунтованою та такою, що суперечить оголошеному класифікатору предмета закупівлі, не передбачена умовами Договору та прописана під конкретного учасника.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених п. 1 ч. 1 статті 5 Закону зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників.
Скаржник наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 01.08.2023 № 11874 щодо аналогічних дискримінаційних вимог Замовника, зобов’язавши останнього усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 01.08.2023 № 11874.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ від 01.08.2023 № 11874.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, а саме наявність у Учасника системи (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.