• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Large №30 (або аналог), Підгузки для дорослих TENA Slip Maxi Large №24 (або аналог), Підгузки для дорослих TENA Slip Plus Extra Large №30 (або аналог), Поясні підгузки для дорослих TENA Flex Plus Extra Large №30 (або аналог)

Завершена

199 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період оскарження: 30.07.2018 12:32 - 02.08.2018 18:00
Вимога
Відхилено

оскарження дискваліфації

Номер: 53c1a52ee61e4942b25f2ec6f40dcf83
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-30-000564-b.b1
Назва: оскарження дискваліфації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777», в особі директора Кудрінського Павла Вікторовича обурено таким грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення процедури державних закупівель. ТОВ «Б-777» бере участь у тендері на закупівлю підгузків для дорослих (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-30-000564-b, де за результатами аукціону нашу пропозицію було визнано найбільш економічно вигідною, що є основою при здійсненні процедури державних закупвель. Однак, Вами – Державною установою "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" 10.08.2018 р. ТОВ «Б-777» було неправомірно дискваліфіковано. Вважаємо Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777» незаконним, необґрунтованим та безпідставним. Причинами дискваліфікації Ви зазначаєте те, що: 1. Замовником було знайдено інформацію з відкритих джерел (інтернет ресурси), згідно якої поглинальна здатність підгузків ID Slip Plus L становить не 2400 мл., а 1900 мл. 2. Учасником ТОВ «Б-777» було подано у складі своєї пропозиції інформацію щодо підтвердження медико-технічних вимог наданих «дистриб`ютором». Однак, дані причини дискваліфікації не відповідають дійсності, оскільки: 1. Поглинальна здатність підгузника ID Slip Plus L становить саме: 2406 мл., що підтверджується «Технічними характеристиками продукції», виданими офіційним представником компанії ONTEX BVBA в Україні, які наявні у складі нашої пропозиції. Також, зазначаємо, що дані, які оприлюднено у відкритих джерелах, які ви зазначаєте, являються недостовірними. Невідомо звідки власники даних інтернет-ресурсів беруть дану інформацію, оскільки виробником вона не надавалася. Підтвердженням недостовірних відомостей, на даних веб-сайтах підтверджуємо листом, в якому відображені відомості тестування продукції за методом Ротвела, що походять саме від виробника та завірені печаткою саме ONTEX BVBA, що додається до нашої скарги. Таким чином, надані нами відомості про те, що рівень поглинання підгузника ID Slip Plus L становить саме «2406 мл.», являються достовірними , а тому цілком відповідає медико-технічним вимогам Замовника, визначених у Тендерній документації. Дані, що походять від виробника продукції, являються офіційним документом, який підтверджує достовірність наданих нами відомостей. Посилання на характеристики «визначені в інтернеті» Ви – Замовник не маєте законного права, оскільки «дані» являються не офіційними, походять від осіб, які не мають жодного відношення до виробництва даної продукції, а тому не мають юридичної сили. 2. Повідомляємо, що компанія ТОВ «Онтекс Україна» являється офіційним представником та дистриб`ютором компанії ONTEX BVBA в Україні, а тому вимоги, визначені у Вашій Тендерній документації, нами дотримано у повному обсязі. Також, звертаємо Вашу увагу, що у складі пропозицій Учасників: Организация с ограниченной ответственностью "Торговый Дом "МЕДЕОЛ" та ПП ОПТІМА-М також відсутні документи, видані виробником, що підтверджують медико-технічні характеристики запропонованого товару, а тому їх пропозиції також не відповідають вимогам Тендерноої документації Замовника (зважаючи на причину дискваліфікації ТОВ «Б-777»). Законодавством України чітко визначено принципи, згідно яких Замовники зобов`язані проводити процедури державних закупівель. Зокрема, відповідно до п. 6. 1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимагаємо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Б-777», оскільки, прийнявши таке незаконне рішення, Ви порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель, а тому при залишення свого рішення без змін, ТОВ «Б-777» буде звертатися до Уповноважених органів, оскільки ухвалення таких незаконних рішень не повинно залишатися поза увагою Уповноважених органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно додатку 3 Документації «Відповідність заданим медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена офіційними даними виробника. (Інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо). В наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.» На момент розгляду пропозиції учасника ТОВ «Б-777» відсутнє підтвердження заданим медико-технічним вимогам офіційними даними виробника. Тому ставить під сумнів властивості підгузників у частині поглинальної здатності. Крім того, проаналізувавши статистику на порталі prozorro.gov.ua, а саме у закупівлях: - оголошення UA-2017-04-26-001437-b від 26.04.17, - оголошення UA-2017-04-03-000534-c від 04.04.17, замовником було виявлено, що поглинальна здатність підгузників у технічних характеристиках, що були прикріплені до документації учасника ТОВ «Б-777» (Додаються) значно нижче ніж та, що вимагалась у технічній частині документації замовника (UA-2018-07-24-000488-b). Якщо ж поглинальна здатність підгузників дійсно змінилась, то відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2015 року № 05.03.02-03/352/5, що прикріплений до документації вказано: «При зміні рецептури, технології виготовлення, які можуть змінити властивості об’єкта експертизи або спричинити негативний вплив на здоров’я людей, сфери застосування, умов застосування об’єкта експертизи даний висновок втрачає силу». Жодних інших висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які б підтверджували відповідність підгузників санітарним нормам на момент участі у допороговій закупівлі учасник ТОВ «Б-777» не надав. Звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 3.2. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.03.2006 р. забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Зважаючи на вищевказане, на підставі пункту 9.2 Розділу 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року № 35 дискваліфіковано Учасника – ТОВ «Б-777».
Статус вимоги: Відхилено