-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Завершена
27 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 554.00 UAH
мін. крок: 2% або 554.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 16:16 - 08.08.2018 16:21
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
bb75f37c276a4144b23686fd1c55d5bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000537-a.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ФОП Бердник Володимир Анатолійович, ознайомившись з Протоколом №9 від 16.08.2018р. в якому членами тендерного комітету було прийнято рішення відхилити пропозицію надану ФОП Бердником В.А. мотивуючи свої дії тим, що «ФОП Бердник В.А. надав пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі, а саме: некоректно складена, не надана довідка у довільній формі про те що учасник немає заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
Стосовно прийнятого рішення вважаю за необхідне звернути увагу Замовника на наступне:
1. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Наявність розбіжностей між заголовком Форми пропозиції та загальною сумою у специфікації, виведеної арифметично наведеними цінами за одиницю товару, наданої у цій же пропозиції є технічною помилкою.
2. Стосовно вимоги надання довідка про відсутність заборгованості
На офіційному сайті ДФС України
(https://cabinet.sfs.gov.ua/news/66BC2001B96F01B6E0530A502807E88E) опубліковане наступне роз’яснення: «Державна фіскальна служба України повідомляє, що 05.02.2018 у Міністерстві юстиції України за № 139/31581 зареєстровано наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі».
Основною метою прийняття наказу є спрощення для суб’єктів господарювання процедури участі у торгах шляхом проведення автоматизованої перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Взаємодія електронної системи закупівель «PROZORRO» та інформаційних систем ДФС здійснюється на центральному рівні в електронній формі, що дозволяє забезпечити під час проведення торгів автоматичну перевірку відсутності або наявності в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС.
До запровадження інформаційної взаємодії в автоматизованому режимі перевірка замовником фактичного стану розрахунків платника податків з бюджетом здійснювалась виключно на підставі документа, поданого учасником процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник не має права вимагати від Учасника довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів в паперовому чи електронному вигляді, а повинен отримувати відповідну інформацію через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та\або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
На підставі вище викладеного, ФОП Бердник В.А. звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції з нижчою ціною у Закупівлі.
З повагою,
ФОП Бердник В.А.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 10 20.08.2018 16:22
Дата подачі:
17.08.2018 11:16
Вирішення:
Відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторвидав України» від 13.04.2016 року №35 п.9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі;
п.6.5 У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
п.6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено