-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Безпілотні літальні апарати типу FPV 10’’
Торги відмінено
375 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 11:51 - 22.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо не правомірного визначення переможця
Номер:
1a1465ad1a934277b5e4258dd26b8de1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-006214-a.b4
Назва:
Щодо не правомірного визначення переможця
Вимога:
Додатково, Замовник вимагав накладення КЕП, проте учасник-переможець підписав усе за допомогою УЕП.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол задовільнення вимоги 103.doc 16.12.2024 15:21
Дата подачі:
16.12.2024 14:22
Вирішення:
Враховуючи вищенаведене Замовник вирішив задовільнити вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕНЬ БЕЗПІЛОТНИХ СИСТЕМ» UA-2024-11-14-006214-a.a3 та відмінити закупівлю через порушення у сфері законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо не правомірного визначення переможця
Номер:
5dda6a40cd44414fbb161eef2e8c00a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-006214-a.a3
Назва:
Щодо не правомірного визначення переможця
Вимога:
Шановна Аудиторська служба України. Просимо Вас звернути увагу, під час перевірки даної закупівлі, що учасник-переможець не підтвердив наступні показники (показники відсутні у паспорті на виріб), а саме:
Відсутнє підтвердження:
вхід: 3-6S Lipo, постійний струм:
60А , піковий струм: 80A (10
секунд)
протоколи:
Dshot1200/600/300/150, OneShot
125/42
Відсутнє підтвердження:
діапазон частот: 5600-6000 MHz
вхідна потужність: 50 В
довжина: 160 мм
Відсутнє підтвердження:
захист від неконтрольованого
спрацювання: електронний, 2
таймери затримки по 30 с,
світлова індикація етапів
активації плати;
захист від помилкових дій пілота:
механічний запобіжник з чекою;
механізм спрацювання плати
ініціації: з пульта дистанційного
керування або при фізичному
зіткненні квадрокоптера з
перешкодою
Відсутнє підтвердження:
140 км/год
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол задовільнення вимоги 103.doc 16.12.2024 15:21
Дата подачі:
16.12.2024 14:15
Вирішення:
Враховуючи вищенаведене Замовник вирішив задовільнити вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕНЬ БЕЗПІЛОТНИХ СИСТЕМ» UA-2024-11-14-006214-a.a3 та відмінити закупівлю через порушення у сфері законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
КЕП
Оскарження рішення Замовника
Номер:
682658a4d6f6418c8528144ce11cf9d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-006214-a.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Порівняльна таблиця.pdf 29.11.2024 19:35
- 2.Лист згода з ТЗ.pdf 29.11.2024 19:35
- 3.ВСТ_20_39_0000_001_2023.pdf 29.11.2024 19:35
- Оскарження до АМКУ.pdf 29.11.2024 19:35
- 4.Паспорт ГЕНЕРАЛ ЧЕРЕШНЯ-10.pdf 29.11.2024 19:35
- Оскарження до АМКУ.docx 29.11.2024 19:35
- Оскарження до АМКУ.pdf.p7s 29.11.2024 19:35
- sign.p7s 29.11.2024 19:37
- рішення від 03.12.2024 № 19151.pdf 03.12.2024 16:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2024 № 19636.pdf 11.12.2024 11:47
- рішення від 10.12.2024 № 19636.pdf 12.12.2024 18:33
- 4.Паспорт ГЕНЕРАЛ ЧЕРЕШНЯ-10.pdf 05.12.2024 10:26
- ДОДАТОК 2 до ТД.pdf 05.12.2024 10:26
- Пояснення до АМКУ.docx 05.12.2024 10:26
- Протокол відхилення 93.doc 05.12.2024 10:26
- Протокол відхилення 93.pdf 05.12.2024 10:26
- Пояснення до АМКУ.pdf 05.12.2024 10:26
- ДОДАТОК 2 до ТД.docx 05.12.2024 10:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 19:41
Дата розгляду скарги:
10.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.12.2024 18:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d0b9d9833fd243e2b39331ac186db938
Заголовок пункту скарги:
Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення пропозиції Учасника. Відмінити рішення уповноваженої особи від 29 листопада 2024 № 93
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами кваліфікації здійсненої Замовником Андрушківська сільська рада (далі – Замовник) 29.11.2024 пропозиція ТОВ Центру досліджень безпілотних систем (далі - Учасник) була дискваліфікована.
Ознайомившись із текстом протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 листопада 2024 № 93 Учасник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель шляхом публікації вимоги про усунення порушення, проте Замовник не задовольнив зазначену вимогу.
Враховуючи зазначене Учасником було вирішено звернутись за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із наступним обґрунтуванням своєї позиції.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації закупівлі (UA-2024-11-14-006214-a), у складі пропозиції Учасник подає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації.
Учасник на виконання зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції надав «Порівняльну таблицю» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») із порівняльними/запропонованими характеристиками запропонованого нами товару.
Додатково, Учасник у складі своєї пропозиції надав лист від 20.11.2024 № 20/11-11 (назва файлу «11.Лист згода.pdf») із погодженням з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, а саме із повним змістом Додатку 2 до тендерної документації, у тому числі і погодженням із Параметрами тактико-технічних характеристик.
Таким чином, пропозиція Учасника у повній мірі відповідає вимогам Замовника, а саме, надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, а також лист погодження з абсолютно усіма вимогами Замовника.
Повідомляємо, що жодного слова, щодо заповнення порівняльної таблиці саме
«Параметрів тактико-технічних характеристик» тендерна документація не містить.
Звертаємо увагу, що згідно розділу 3.2. Загальні (тактико-технічні) (технічні) вимоги:
Сукупність (тактико-технічних) (технічних) вимог, що встановлюються для групи виробів озброєння та військової техніки або їхніх складових частин спільної призначеності або за іншою спільною ознакою (Військовий стандарт ВСТ 20.39.0000.001:2023(01).
Враховуючи зазначене «Параметри тактико-технічних характеристик», наголос саме на слові Параметри (а не технічні вимоги), характеризують бойові можливості та ефективність зброї та техніки, а не технічні характеристики виробу (розмір, швидкість, колір, комплектація та ін.).
Також, Замовник своїм рішенням порушив п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Зазначений п. 43 передбачає, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Резюмуючи, «Порівняльна таблиця» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») містить усю повноту інформації, щодо запропонованого товару, що вимагалось Замовником, а на підтвердження надано Паспорт на виріб (назва файлу «15. Паспорт ГЕНЕРАЛ ЧЕРЕШНЯ-10.pdf»).
Просимо врахувати при розгляді скарги, що надана Учасником «Порівняльна таблиця» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») підтверджує саме наявність, а не відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, про що зазначено в п.43 Постанови.
Також, жодних змін предмета закупівлі шляхом подання «Порівняльної таблиці» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») нашими діями не здійснилось, а навпаки надана 100 % відповідність вимогам Замовника.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Учасник виступаючи в ролі Скаржника, звертається до органа оскарження з метою захисту своїх прав та інтересів просить:
1. Прийняти до розгляду цю Скаргу.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення пропозиції Учасника.
3. Відмінити рішення уповноваженої особи від 29 листопада 2024 № 93;
4. Розмістити щодо Учасиника повідомлення з вимогою про усунення усіх невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції.
5. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити розгляд тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення ним порушень процедури закупівлі.
Ознайомившись із текстом протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 листопада 2024 № 93 Учасник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель шляхом публікації вимоги про усунення порушення, проте Замовник не задовольнив зазначену вимогу.
Враховуючи зазначене Учасником було вирішено звернутись за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із наступним обґрунтуванням своєї позиції.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації закупівлі (UA-2024-11-14-006214-a), у складі пропозиції Учасник подає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації.
Учасник на виконання зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції надав «Порівняльну таблицю» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») із порівняльними/запропонованими характеристиками запропонованого нами товару.
Додатково, Учасник у складі своєї пропозиції надав лист від 20.11.2024 № 20/11-11 (назва файлу «11.Лист згода.pdf») із погодженням з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, а саме із повним змістом Додатку 2 до тендерної документації, у тому числі і погодженням із Параметрами тактико-технічних характеристик.
Таким чином, пропозиція Учасника у повній мірі відповідає вимогам Замовника, а саме, надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, а також лист погодження з абсолютно усіма вимогами Замовника.
Повідомляємо, що жодного слова, щодо заповнення порівняльної таблиці саме
«Параметрів тактико-технічних характеристик» тендерна документація не містить.
Звертаємо увагу, що згідно розділу 3.2. Загальні (тактико-технічні) (технічні) вимоги:
Сукупність (тактико-технічних) (технічних) вимог, що встановлюються для групи виробів озброєння та військової техніки або їхніх складових частин спільної призначеності або за іншою спільною ознакою (Військовий стандарт ВСТ 20.39.0000.001:2023(01).
Враховуючи зазначене «Параметри тактико-технічних характеристик», наголос саме на слові Параметри (а не технічні вимоги), характеризують бойові можливості та ефективність зброї та техніки, а не технічні характеристики виробу (розмір, швидкість, колір, комплектація та ін.).
Також, Замовник своїм рішенням порушив п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Зазначений п. 43 передбачає, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Резюмуючи, «Порівняльна таблиця» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») містить усю повноту інформації, щодо запропонованого товару, що вимагалось Замовником, а на підтвердження надано Паспорт на виріб (назва файлу «15. Паспорт ГЕНЕРАЛ ЧЕРЕШНЯ-10.pdf»).
Просимо врахувати при розгляді скарги, що надана Учасником «Порівняльна таблиця» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») підтверджує саме наявність, а не відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, про що зазначено в п.43 Постанови.
Також, жодних змін предмета закупівлі шляхом подання «Порівняльної таблиці» від 20.11.2024 № 20/11-1 (назва файлу «14.Порівняльна таблиця.pdf») нашими діями не здійснилось, а навпаки надана 100 % відповідність вимогам Замовника.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Учасник виступаючи в ролі Скаржника, звертається до органа оскарження з метою захисту своїх прав та інтересів просить:
1. Прийняти до розгляду цю Скаргу.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення пропозиції Учасника.
3. Відмінити рішення уповноваженої особи від 29 листопада 2024 № 93;
4. Розмістити щодо Учасиника повідомлення з вимогою про усунення усіх невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції.
5. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити розгляд тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення ним порушень процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти до розгляду Скаргу. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення пропозиції Учасника. 3. Відмінити рішення уповноваженої особи від 29 листопада 2024 № 93; 4. Розмістити щодо Учасиника повідомлення з вимогою про усунення усіх невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції. 5. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити розгляд тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення ним порушень процедури закупівлі.
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
4bcf1cb3a4984d9b90621a91e8e6cc7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-006214-a.a1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Центр досліджень безпілотних систем (далі - ЦДБС) ознайомився із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 листопада 2024 № 93 та повідомляє свою незгоду, а також надає наступне підтвердження своєї позиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 29_11.pdf.p7s 29.11.2024 13:36
- Вимога від 29_11.pdf 29.11.2024 13:36
- Протокол відхилення вимоги 94.doc 29.11.2024 15:01
Дата подачі:
29.11.2024 13:36
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕНЬ БЕЗПІЛОТНИХ СИСТЕМ» вих. №29/11-1 від 29.11.2024р. із зазначенням аргументації у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено