-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації, Система обігріву пацієнтів (НК 024:2023: 37329 - Система обігріву всього тіла на основі застосування електричних ковдр)
Торги відмінено
899 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 496.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 496.68 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 11:19 - 19.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання учаснику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей
Номер:
3a2734cf98a74c0ea08b916cfe6cb403
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-004984-a.b1
Назва:
Вимога про надання учаснику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей
Вимога:
Відповідно до умов п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (з усіма змінами) (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобов’язаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити її. Адже електронний підпис не належить ані до забезпечення ТП, ані до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення». У Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6781-р/пк-пз від 17.11.2022 року (по закупівлі №UA-2022-10-21-010656-a) вказано: «тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону». Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішенні №17320-р/пк-пз від 30.10.2023 року по закупівлі №UA-2023-10-05-010233-a. Позиція, щодо надання учаснику можливість впродовж 24 годин виправити накладений ним електронний цифровий підпис, наявна також в Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у наданих консультаціях з питань публічних закупівель: «Своєю чергою, при застосуванні механізму 24 годин на усунення невідповідностей згідно з нормою частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має виправляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель так, щоб такі виправлення відповідали вимогам, встановленим в тендерній документації, у тому числі в частині, що стосується накладення КЕП».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин. Замовником не було надано можливості Скаржнику виправити виявлені невідповідності. Наголошуємо на тому, що пропозиція Скаржника визначена як найбільш економічно вигідна. Таким чином замовник економить кошти. Також, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01-26/842 від 26.11. 2024 року інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника не виявлено. Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає дії Замовника неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі Замовником, що призвело до неправомірного визначення переможцем іншого учасника, Скаржник позбавлений права на укладання Договору із Замовником.
Вимагаємо вжити заходів для поновлення нашої пропозиції в розгляді та надати можливість виправлення невідповідностей у відповідності до законодавства!
У разі невиконання вищезазначеного ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.11.2024 23:12
Дата подачі:
27.11.2024 23:12
Вирішення:
Шановний Учаснику!. Врахувавши Ваші зауваження, з метою уникнення затягування процедури закупівлі, у разі звернення зі скаргою до АМКУ, та в зв'язку з неможливістю поновлення Вашої пропозиції в розгляді та можливості виправлення невідповідностей. Замовником прийнято рішення скасувати дану закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено