-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
закупівля проводиться на період 2024-2025р.р.
Завершена
3 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 800.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 10:07 - 19.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
fb3f82bfd4324fa088eba4874e6979c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-002384-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9).
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
26.12.2024 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського або інвентарного номера обладнання, (температура згорання, допалювання, газифікації/газогенерації не менше 850 °C.)»
Натомість, у довідці учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації не менше 850 °C.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині, а отже, мала бути відхилена Замовником.
Звертаємо увагу, що аналогічної думки дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 20690-р/пк-пз від 26.12.2024 у закупівлі UA-2024-11-11-008484-a.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність обладнання для знищення_знешкодження.pdf 31.12.2024 11:08
- Протокол розгляду.pdf 31.12.2024 11:08
- рішення від 26.12.2024 № 20690.pdf 31.12.2024 11:08
- ТД зі змінами мед. відходи 15.11.2024р.docx 31.12.2024 11:08
- скарга до АМКУ.PDF 31.12.2024 11:08
- sign.p7s 31.12.2024 11:09
- Рішення від 02.01.2025 №11.pdf 02.01.2025 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2025 №390.pdf 09.01.2025 18:29
- Рішення від 09.01.2025 №390.pdf 10.01.2025 13:44
- Пояснення АМКУ 07.01.2025р..pdf 07.01.2025 12:11
- Пояснення медичні відходи 07.01.2025р.docx 07.01.2025 12:11
- Протокол про скасування рішення Відходи.pdf 14.01.2025 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 11:42
Дата розгляду скарги:
09.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2025 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.01.2025 13:44
Дата виконання рішення Замовником:
14.01.2025 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Так, на підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №390-р/пк-пз від 09.01.2025р. та повторного розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення Уповноважена особа,
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем за процедурою закупівлі ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-14-002384-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
419e89a3db25470fabdcb65394e4cbbe
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9).
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
26.12.2024 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського або інвентарного номера обладнання, (температура згорання, допалювання, газифікації/газогенерації не менше 850 °C.)»
Натомість, у довідці учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації не менше 850 °C.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині, а отже, мала бути відхилена Замовником.
Звертаємо увагу, що аналогічної думки дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 20690-р/пк-пз від 26.12.2024 у закупівлі UA-2024-11-11-008484-a.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9).
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
26.12.2024 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського або інвентарного номера обладнання, (температура згорання, допалювання, газифікації/газогенерації не менше 850 °C.)»
Натомість, у довідці учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації не менше 850 °C.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині, а отже, мала бути відхилена Замовником.
Звертаємо увагу, що аналогічної думки дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 20690-р/пк-пз від 26.12.2024 у закупівлі UA-2024-11-11-008484-a.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9). Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО». 26.12.2024 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації. 1. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського або інвентарного номера обладнання, (температура згорання, допалювання, газифікації/газогенерації не менше 850 °C.)» Натомість, у довідці учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації не менше 850 °C.). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині, а отже, мала бути відхилена Замовником. Звертаємо увагу, що аналогічної думки дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 20690-р/пк-пз від 26.12.2024 у закупівлі UA-2024-11-11-008484-a. Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржинка
Номер:
b1f8d0c1013d445fb34ec9e7f65a003f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-002384-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржинка
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
05.12.2024 р. згідно Протоколу № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив 2 (дві) обставин, щодо яких Скаржник повідомляє наступне:
1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність у складі пропозиції копій підтверджуючих документів на право власності на обладнання вказане у довідці зв вих. 01/03-2895/4 від 29.11.2024 р. на Утилізатор УТ 3000 ДП та системи очищення димових газів, Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2», а також відсутність Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.
Однак, інформація, зазначена Замовником у Протоколі не відповідає дійсності. Оскільки, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано:
- контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртуть вмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»;
- Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р. з усіма додатками, в тому числі з Актами приймання-передачі товару, що підтверджує право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р.;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 27.04.2023 р.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися кваліфікаційними вимогами тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
2. Іншою підставою про відхилення Замовник зазначив нібито відсутність документів на пакування.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до п. 4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою для відходів категорії В,С, а саме мішки/пакети для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом, згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місця утилізації (надати гарантійний лист у довільній формі, , декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеною декларацією та сертифікат.). Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В», «С» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В, С розміром не менше 500 x 1000 мм, з маркуванням).
На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.):
- Гарантійний лист щодо тари (міститься у документі «документи до тендерної пропозиції.pdf»);
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
- Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
- Сертифікат якості від виробника;
Жодним окремих вимог щодо зазначених вище документів чи додаткової інформації Тендерна документація Замовника не містить.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися технічними вимогами Тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 р.
3) контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»,
4) договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р., підтверджуючий право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів,
5) Дозвіл від 16.03.2023 р.
6) Дозвіл від 27.04.2023 р.
7) - На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.);
8) - декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
9) - Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
10) - Сертифікат якості від виробника;
11) Гарантійний лист щодо тари.
Пов'язані документи:
Учасник
- 13.2 СП Екотром (перекладений договір) (2).pdf 10.12.2024 15:19
- 13.1 Сп групп екотром (1).pdf 10.12.2024 15:19
- 38.2 договір виготовлення та поставки щодо УТ -3000 ДП в комплекті з трубою.pdf 10.12.2024 15:19
- 38.3 копія договору щодо УТ-3000 ДП.pdf 10.12.2024 15:19
- 38.10 Договір_ПІЧ_з_перекладом.pdf 10.12.2024 15:19
- 38.4 переклад договору виготовлення та поставки УТ-3000.pdf 10.12.2024 15:19
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту.PDF 10.12.2024 15:19
- Дозвіл_обладнання (2).pdf 10.12.2024 15:19
- ДОЗВІЛ _ устаткування машин підвищенної небезпеки.PDF 10.12.2024 15:19
- документи до тендерної пропозиції.PDF 10.12.2024 15:19
- накладные на мешки (листопад 2024) (1) (1).PDF 10.12.2024 15:19
- скарга до АМКУ.PDF 10.12.2024 15:19
- Протокол розгляду УКРЕКОПРОМ (3).pdf 10.12.2024 15:19
- Сертифікат якості виробника щодо продукції.PDF 10.12.2024 15:19
- ТД зі змінами мед. відходи 15.11.2024р.docx 10.12.2024 15:19
- sign.p7s 10.12.2024 15:19
- заява про розгляд у режимі онлайн.PDF 12.12.2024 11:56
- рішення від 12.12.2024 № 19783.pdf 12.12.2024 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2024 № 20351.pdf 20.12.2024 19:21
- рішення від 20.12.2024 № 20351.pdf 23.12.2024 17:32
- Пояснення по суті скарни мед. відходи.docx 16.12.2024 16:28
- Пояснення по суті скарги мед. відходи..pdf 16.12.2024 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 15:56
Дата розгляду скарги:
20.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2024 17:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.12.2024 17:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4104dd4ac674e86a65a4928accd6d19
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
05.12.2024 р. згідно Протоколу № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив 2 (дві) обставин, щодо яких Скаржник повідомляє наступне:
1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність у складі пропозиції копій підтверджуючих документів на право власності на обладнання вказане у довідці зв вих. 01/03-2895/4 від 29.11.2024 р. на Утилізатор УТ 3000 ДП та системи очищення димових газів, Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2», а також відсутність Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.
Однак, інформація, зазначена Замовником у Протоколі не відповідає дійсності. Оскільки, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано:
- контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртуть вмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»;
- Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р. з усіма додатками, в тому числі з Актами приймання-передачі товару, що підтверджує право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р.;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 27.04.2023 р.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися кваліфікаційними вимогами тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
2. Іншою підставою про відхилення Замовник зазначив нібито відсутність документів на пакування.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до п. 4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою для відходів категорії В,С, а саме мішки/пакети для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом, згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місця утилізації (надати гарантійний лист у довільній формі, , декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеною декларацією та сертифікат.). Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В», «С» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В, С розміром не менше 500 x 1000 мм, з маркуванням).
На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.):
- Гарантійний лист щодо тари (міститься у документі «документи до тендерної пропозиції.pdf»);
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
- Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
- Сертифікат якості від виробника;
Жодним окремих вимог щодо зазначених вище документів чи додаткової інформації Тендерна документація Замовника не містить.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися технічними вимогами Тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 р.
3) контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»,
4) договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р., підтверджуючий право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів,
5) Дозвіл від 16.03.2023 р.
6) Дозвіл від 27.04.2023 р.
7) - На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.);
8) - декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
9) - Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
10) - Сертифікат якості від виробника;
11) Гарантійний лист щодо тари.
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9)
Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
05.12.2024 р. згідно Протоколу № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив 2 (дві) обставин, щодо яких Скаржник повідомляє наступне:
1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність у складі пропозиції копій підтверджуючих документів на право власності на обладнання вказане у довідці зв вих. 01/03-2895/4 від 29.11.2024 р. на Утилізатор УТ 3000 ДП та системи очищення димових газів, Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2», а також відсутність Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.
Однак, інформація, зазначена Замовником у Протоколі не відповідає дійсності. Оскільки, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано:
- контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртуть вмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»;
- Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р. з усіма додатками, в тому числі з Актами приймання-передачі товару, що підтверджує право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р.;
- Дозвіл Державної служби з питань праці від 27.04.2023 р.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися кваліфікаційними вимогами тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
2. Іншою підставою про відхилення Замовник зазначив нібито відсутність документів на пакування.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до п. 4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою для відходів категорії В,С, а саме мішки/пакети для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом, згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місця утилізації (надати гарантійний лист у довільній формі, , декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеною декларацією та сертифікат.). Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В», «С» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В, С розміром не менше 500 x 1000 мм, з маркуванням).
На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.):
- Гарантійний лист щодо тари (міститься у документі «документи до тендерної пропозиції.pdf»);
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
- Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
- Сертифікат якості від виробника;
Жодним окремих вимог щодо зазначених вище документів чи додаткової інформації Тендерна документація Замовника не містить.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися технічними вимогами Тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 р.
3) контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»,
4) договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р., підтверджуючий право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів,
5) Дозвіл від 16.03.2023 р.
6) Дозвіл від 27.04.2023 р.
7) - На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.);
8) - декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ;
9) - Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р.
10) - Сертифікат якості від виробника;
11) Гарантійний лист щодо тари.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ( номер закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D15, D13, D10); 20 01 21*, (операції D15, D13, D9) Закупівлю було оголошено:14.11.2024 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО». 05.12.2024 р. згідно Протоколу № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним. В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив 2 (дві) обставин, щодо яких Скаржник повідомляє наступне: 1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність у складі пропозиції копій підтверджуючих документів на право власності на обладнання вказане у довідці зв вих. 01/03-2895/4 від 29.11.2024 р. на Утилізатор УТ 3000 ДП та системи очищення димових газів, Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2», а також відсутність Дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання. Однак, інформація, зазначена Замовником у Протоколі не відповідає дійсності. Оскільки, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано: - контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртуть вмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2»; - Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р. з усіма додатками, в тому числі з Актами приймання-передачі товару, що підтверджує право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів; - Дозвіл Державної служби з питань праці від 16.03.2023 р.; - Дозвіл Державної служби з питань праці від 27.04.2023 р. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися кваліфікаційними вимогами тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 2. Іншою підставою про відхилення Замовник зазначив нібито відсутність документів на пакування. Натомість звертаємо увагу на наступне. Відповідно до п. 4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою для відходів категорії В,С, а саме мішки/пакети для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом, згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місця утилізації (надати гарантійний лист у довільній формі, , декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеною декларацією та сертифікат.). Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В», «С» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В, С розміром не менше 500 x 1000 мм, з маркуванням). На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.): - Гарантійний лист щодо тари (міститься у документі «документи до тендерної пропозиції.pdf»); - Декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ; - Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р. - Сертифікат якості від виробника; Жодним окремих вимог щодо зазначених вище документів чи додаткової інформації Тендерна документація Замовника не містить. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав усі необхідні документи, які вимагалися технічними вимогами Тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-002384-a ID у PROZORRO 9c2116d575c1462babb7d29c0a96e0f3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-002384-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 р. 3) контракт № 10/08 від 10.08.2018 р., підтверджуючий право власності на Установка розділення компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп та відходів «Екотром-2», 4) договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-1к від 24.04.2015 р., підтверджуючий право власності на Утилізатора УТ 3000 ДП та систему очистки димових газів, 5) Дозвіл від 16.03.2023 р. 6) Дозвіл від 27.04.2023 р. 7) - На виконання даної вимоги скаржником було надано Гарантійний лист щодо тари (вих. №01/03-2895/10 від 20.11.2024 р.); 8) - декларація про відповідність продукції технічному регламенту від 27.11.2023 р. ; 9) - Видаткова накладна № 1602 від 08.11.2024 р. 10) - Сертифікат якості від виробника; 11) Гарантійний лист щодо тари.