• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)

Завершена

6 596 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 960.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2024 09:45 - 06.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 60804904f1e44531b92b75b17cf3195a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-14-001746-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Тендерна документація Замовника, що затверджена уповноваженою особою в закупівлі: UA-2024-11-14-001746-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі за текстом – Замовник) 14 листопада 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-001746-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «КОД ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (гіпохлорит натрію марки А). Очікувана вартість закупівлі становить 6 596 000,00 гривень з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція) на закупівлю товару: Код за ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» протоколом уповноваженої особи від 14.11.2024 року. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 45 Особливостей, зазначено: під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Замовник скористався своїм правом та встановив кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, що передбачено ст.16 Закону. Проте, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію. Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному: 1. Згідно розділу 3 тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника). Підпункт 5.3. п. 5. Розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, Інші документи, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, містить вимогу: Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 5.3. копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар щодо можливості його застосування в сфері питного водопостачання/очистки/знезараження води господарсько-питного призначення, або копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи/ протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність запропонованого Товару санітарному законодавству, що виданий установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, та підтверджує можливість застосування або використання або реалізації запропонованого товару в сфері питного водопостачання/очистки/знезараження води господарсько-питного призначення. Даним учасник закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», повідомляє, що є виробником гіпохлорит натрію та має намір прийняти участь у даній закупівлі. Виробництво гіпохлорит натрію марки А, Скаржник здійснює на підставі власних технічних умов ТУ У 24.1-33075701-001:2008, зокрема змін до них №3:2023 та №4:2023. Зміну №3 до технічних умов, Скаржником введено в дію 21.05.2023 року та отримано висновок ДСЕЕ у встановленому порядку і на документацію №12.2-18-2/7334 і на сам гікохлорит №12.2-18-5/7336 (додаються). Зміну №4 до технічних умов, Скаржником введено, що введено в дію 01 грудня 2023 року. Однак Висновку ДСЕЕ на нормативну документацію (зміну №4:2023) та відповідно на саму продукцію, що виготовляється відповідно до зазначених змін, виробник не отримав, у зв’язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX від 06.09.2022р., а Закон України «Про забезпечення соціального благополуччя населення», яким регламентовано порядок отримання та видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи» втратив свою чинність. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи також виключено з «Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (Додаток до Закону України №3392-VI від 19.05.2011р.). З огляду на вимоги діючого законодавства, Висновок ДСЕЕ можна було отримати лише до 01 жовтня 2023 року. На даний час, жоден нормативно-правовий акт законодавства України не містить вимоги щодо необхідності отримання, порядку отримання висновку ДСЕЕ. За таких умов, Скаржник об’єктивно не зможе виконати вимогу Замовника та надати висновок на товар, що виробляється відповідно до Зміни №4:2023 ТУ У 24.1-33075701-001:2008 гіпохлорит натрію, з огляду на вимоги діючого законодавства, внаслідок втрати чинності нормативних актів, якими було врегульовано необхідність та порядок отримання висновків ДСЕЕ. З 1 жовтня 2023 року введено в дію закон України «Про систему громадського здоров’я», яким скасовано закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», що передбачав порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачу висновків СЕС. Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України No2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я": 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., No 27, ст. 218 із наступними змінами). Окрім цього, внесено зміни до законодавчих актів України в частині виключення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому числі, із закону «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 247 від 09.10.2000, на який посилається Замовник у своїй тендерній документації втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N1829 від 19.10.2023. З огляду на викладене, навіть за умови внесення змін до технічних умов виробника, отримати висновок ДСЕЕ на технічні умови та продукцію неможливо, оскільки законодавство, що регламентувало порядок видачі висновків СЕС втратило чинність. За таких умов, вимога Документації, в цій частині, містить вимоги що не передбачені діючим законодавством України та суперечить положенням чинного законодавства (такої ж думки дійшов Орган оскарження під час прийняття рішення N19320-р/пк-пз від 30.11.2023, N21113-р/пк-пз від 28.12.2023, N 17996-р/пк-пз від 06.11.2024, No 17997-р/пк-пз від 06.11.2024, No8138-р/пк-пз від 07.05.2024 та ін..), а тому має бути виключена. Відносно вимоги щодо надання Учасниками копії висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи/ протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність запропонованого Товару санітарному законодавству, що виданий установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, та підтверджує можливість застосування або використання або реалізації запропонованого товару в сфері питного водопостачання/очистки/знезараження води господарсько-питного призначення. Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ - головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Міністерство охорони здоров’я є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах епідеміологічного нагляду (спостереження), імунопрофілактики, промоції здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я та запобігання факторам ризику, попередження та зниження рівня вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпеки харчових продуктів, регламентації факторів середовища життєдіяльності населення, гігієнічної регламентації небезпечних факторів, створення національної системи крові, управління системою якості щодо безпеки крові, біологічної безпеки та біологічного захисту, боротьби із стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоров’я та надзвичайні стани в сфері охорони здоров’я, а також забезпечення формування державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення. Законом України «Про систему громадського здоров’я», іншими актами санітарного законодавство не передбачено такої форми документу як «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству». Порядок отримання висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи також відсутній. За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції. А діюче законодавство не передбачає форми такого висновку. Під час розгляду скарги в закупівлі UA-2024-04-04-009178-a комісія з розгляду скарг у своєму рішенні No9946 -р/пк-пз від 06.06.2024, зокрема зазначила: Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-47ПЗе направила запит Міністерству охорони здоров’я України, у якому зазначено, зокрема: "Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством: - нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи"; - нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативно-правових актів, на підставі яких видається); - видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи); - процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення". Листом від 07.06.2024 № 26-04/23524/2-24 Міністерством охорони здоров’я України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що Законом України "Про систему громадського здоров'я", іншими актами санітарного законодавства не передбачено такої форми документу як "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи". Також, Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-48ПЗе направила запит Міністерству освіти і науки України, у якому зазначено, зокрема: "Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством: - нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи"; - нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативно-правових актів, на підставі яких видається); - видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи); - процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення". Листом від 10.06.2024 № 1/10227-24 Міністерством освіти і науки України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару санітарному законодавству, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції, в т.ч. Скаржнику. З огляду на викладене, є всі підстави щоб зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. 2. Згідно розділу 3 тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника). Підпункт 5.4. п. 5. Розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, Інші документи, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, містить вимогу: Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 5.4. копію сторінок технічних умов України, у відповідності з якими виготовляється запропонований товар, у разі пропозиції еквіваленту гіпохлорит натрію марки А, з підтвердженням нормування всіх, зазначених вище, властивостей товару, з детальною та поетапною методикою проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника; у разі виготовлення запропонованого Товару за технічними умовами або стандартами інших країн, учасник надає оригінали документів (з перекладом на українську мову) у відповідності з якими виготовляється запропонований Товар з підтвердженням нормування всіх, зазначених вище, властивостей товару, з детальними та поетапними методиками проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність всім фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника; Технічні умови повинні бути чинні на момент проведення процедури закупівлі Скаржник вже зазначав, що є виробником гіпохлорит натрію марки А, виробництво якого здійснює на підставі не тільки технічних умов ТУ У 24.1-33075701-001:2008, а й змін до них, зокрема зміни №3:2023 та №4:2023. Однак, тендерна документація в цій частині, на думку скаржника, є дискримінаційною. Оскільки прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати копії сторінок технічних умов України. Учасники, які здійснюють виробництво товару у відповідності до змін до технічних умов виробника, як наприклад, Скаржник, об’єктивно будуть позбавлені можливості участі в даній закупівлі або дана умова зможе стати додатковою підставою для відхилення пропозиції Скаржника як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на викладене дана вимога є дискримінаційною та має бути усунута Замовником. Всі наведені вимоги тендерної документації Замовника, у своїй сукупності свідчать лише про те, що дані вимоги прописані виходячи з наявності чи відсутності документів у потенційних учасників, які вже здійснюють доставку товару на адресу Замовника, і заради яких Замовник і прописав вимоги, які є дискримінаційними. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем. Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-14-001746-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги. Додатки: - тендерна документація Замовника з додатками - ТУ У 24.1-33075701-001:2008 гіпохлорит натрію зі змінами 1-4. - Висновки ДСЕЕ отримані до 01.10.2023 року. Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Дата розгляду скарги: 27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2024 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.12.2024 12:44
Дата виконання рішення Замовником: 04.12.2024 08:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18955-р/пк-пз від 27.11.2024 Комунальним підприємством «Солонянське житлово-комунальне управління» Дніпропетровської обласної ради» внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-14-001746-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Водопян Наталія 038569590514 2774375@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d8658a7b2f174a62b0eb97a2efaaaf08
Заголовок пункту скарги: Вимога замовника не відповідає діючому законодавству України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: відповідно до змісту самої скарги, що додається
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації