-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шкільна, 2 в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області
Капітальний ремонт фасаду Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шкільна, 2 в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області
Торги відмінено
7 602 059.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 602.06 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 602.06 UAH
Період оскарження:
06.07.2018 12:51 - 18.07.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Оскарження рішення
Номер:
bd492cf66ab842aba0c843f8283beb3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-06-000970-a.a1
Назва:
Оскарження рішення
Скарга:
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНДІГО ГРУП" (далі – Скаржник) повідомляє про порушення Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
23 липня 2018 року Скаржник брав участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт фасаду Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шкільна, 2 в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області".
В аукціоні взяли участь 3 учасника, а саме:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 7 109 264,40
UAH з ПДВ 7 109 264,40
UAH з ПДВ
ТОВ Будстандарт Інвест 7 581 457,20
UAH з ПДВ 7 573 756,80
UAH з ПДВ
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 7 600 387,20
UAH з ПДВ 7 600 387,20
UAH з ПДВ
За результатами аукціону пропозиція Скаржника була визнана найбільш економічно-вигідною. Однак протоколом № 2 від 30.07.2018 Замовник відхилив пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: не надано підтвердження трудових відносин між Скаржником й працівником, якого планується залучити до виконання робіт.
Даним рішенням Замовник порушив вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме:
Відповідно до п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід в галузі будівництва, з додаванням переліку персоналу, який планується задіяти при виконанні робіт з обов'язковим зазначенням інформації про працівників (ПІБ, посада, освіта, спеціалізація, досвід роботи в галузі будівництва), а також сканованих документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками. Із змісту викладеного вище вбачається, що довідка, яку вимагає Замовник, повинна складатись з двох частин: наявні працівники та працівники, яких планується залучити при виконання робіт (тобто після підписання договору підряду у разі перемоги учасника). Також Замовник вимагав підтвердити наявність трудових відносин між учасником та працівниками. Ця вимога не містить чіткої вказівки якими документами необхідно підтверджувати трудові відносини, однак чітко вказано, що ці відносини повинні бути наявними. Тобто Замовник не вимагав надання підтвердження трудових відносин з працівниками, яких тільки планується залучити до виконання робіт.
В складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав довідку про наявність працівників з додаванням переліку персоналу, який планується задіяти при виконанні робіт, та копію штатного розкладу, яким підтвердив наявні трудові відносини з працівниками. Отже виконав вимоги п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Виходячи з вище викладено та керуючись ст. 18 Закону
ПРОСИМО:
1. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ Будстандарт Інвест (код ЄДРПОУ 41170778) переможцем процедури закупівлі "Капітальний ремонт фасаду Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шкільна, 2 в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області" (UA-2018-07-06-000970-a).
2. Зобов'язати Замовника повторно розглянути пропозицію Скаржника, яка за результатами аукціону була визнана найбільш економічно-вигідною
Додатки:
1. Копія платіжного доручення №546 від 8 серпня 2018 року про внесення плати за розгляд скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 970.pdf 08.08.2018 16:09
- Платіжне доручення 546.pdf 08.08.2018 16:09
- Рішення прийняття від 10.08.2018 № 8120+лист Замовнику.pdf 10.08.2018 13:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2018 № 8781.pdf 29.08.2018 12:09
- Відповідь 20.08.2018 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2018 16:09