• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кабель зв’язку типу «кручена пара», ДК 021:2015 32420000-3 Мережеве обладнання

Торги відмінено

497 760.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 977.60 UAH
Період оскарження: 13.11.2024 14:52 - 18.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ»

Номер: 98db4080ec0745ac97f3cd744cf687b6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-13-011203-a.c1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ»
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» 28.11.2024 р. Уповноваженою особою, відповідальної за проведення процедур закупівель / спрощених закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта» було прийнято Протокольне рішення № 01/01/13/10/19/03-01/01/1671/1 щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» з наступних підстав: «За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД), а саме: На виконання вимог пункту 2.2 Розділу 2 Додатку 4 до Тендерної документації надано в складі пропозиції заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги), яка не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 3 до ТД. Надана Технічна специфікація не містить наступних технічних симог: - п. 1.11. Радіус вигину: не менше 8 діаметрів кабелю; - п. 1.13. Температурний діапазон під час монтажу, °С: не вужче -10… +60; - п. 1.10. Розтягуюче зусилля, : замінено формулюванням з не менше 85, на не більше 85. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» не погоджується із висновками Уповноваженої особи із наступних підстав. Відповідно до положень пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовника «Оцінка тендерної пропозиції» Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага - 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ. Відповідно до положень пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації Замовника «Відхилення тендерних пропозицій» електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Відповідно до положень пункту 4 Розділу 5 Тендерної документації Замовника «Оцінка тендерної пропозиції» Наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції перелік яких затверджений наказом № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Відповідно до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику тендеру у разі відхилення його тендерної пропозиції, надається можливість оскарження такого рішення. Стаття 18 цього Закону, говорить, що Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Як вбачається із Протокольного рішення уповноваженої особи № 01/01/13/10/19/03-01/01/1671/1 від 28.11.2024 р., підставами для відхилення Тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» є те, що вона не відповідає технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме Технічна специфікація не містить наступних вимог: - п. 1.11. Радіус вигину: не менше 8 діаметрів кабелю; - п. 1.13. Температурний діапазон під час монтажу, °С: не вужче -10… +60; - п. 1.10. Розтягуюче зусилля, : замінено формулюванням з не менше 85, на не більше 85. Щодо невідповідностей пунктам 1.11 та 1.13: Технічна специфікація від 15.11.2024 р. № 307/ТН/3 дійсно не містить посилання на ці два пункти, що передбачені в Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Але, окрім Технічної специфікації, Учасником були надані додаткові необхідні документи, зокрема серед них був наданий документ «Технічні умови ТУ У 27.3-05758730-100:2018», де була наведена вся технічна характеристика щодо кабелю Учасника. Щодо радіусу вигину, то в пункті 8.3 розділу 8 «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ» цих Технічних умов наведено, що «Радіус вигину при монтажі має бути не менше восьми максимальних діаметрів для кабелю в оболонці з ПВХ пластикату та 10 максимальних діаметрів для кабелю в оболонці з ПЕ». Що повністю відповідає технічним вимогам Замовника викладених у Додатку 3 до тендеерної документації. Щодо температурного діапазону під час монтажу, в пункті 8.2 розділу 8 «ВКАЗІВКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ» цих самих Технічних умов вказується, що «Монтаж кабелю повинен проводитися за температурою не нижче мінус 10 °С». Що також відповідає технічним вимогам Замовника. Звісно в самій Технічній специфікації від 15.11.2024 р. № 307/ТН/3 Учасником не було надано відповіді на пункти 1.11 та 1.13 Додатка 3 до тендерної документації Замовника, а саме радіус вигину кабелю та його температурний діапазон при монтажу, але беручи до уваги той факт, що Учасником були надані Технічні умови ТУ У 27.3-05758730-100:2018, де зазначається уся технічна характеристика кабелю. Вважаємо, що таку помилку можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не має призвести до відхилення їх тендерних пропозицій. Щодо невідповідності пункту 1.10: В Технічній специфікації від 15.11.2024 р. № 307/ТН/3 в пункті 1.10 Учасником було зазначено, що «Розтягуюче зусилля, Н: 85». В пункті 1.10 Додатку 3 до тендерної документації Замовника вказано, що відповідний кабель має мати «Розтягуюче зусилля, Н: не менше 85». Згідно пункту 8.4 розділу 8 «ВКАЗІВКИ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ» Технічних умов, «У процесі монтажу зусилля, що розтягує, для кабелів без троса має бути не більше 85 Н. Для кабелів з тросом: - з числом пар до двох – не більше 750 Н; - з числом пар понад дві – трохи більше 1200 М». Можна констатувати, що розтягуюче зусилля кабелю, що був запропонований Учасником в Технічній специфікації відповідає технічним вимогам Замовника. Ні в Технічній специфікації, ні в наданих Учасником Технічних умовам, не зазначено що кабель Учасника не відповідає вказаному пункту, а саме має менший за 85 Н розтягуючи зусилля. В Технічних умовах зазначено, що кабель може мати роозтягуюче зусилля 85 Н, що повністю відповідає технічним вимогам Замовника. Отже, Учасник вважає, що його кабель повністю відповідає технічним вимогам Замовника, що були наведені в Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Що відсутність посилання на відповідні пункти 1.11 та 1.13 в Технічній специфікації Учасника можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не має призвести до відхилення їх тендерних пропозицій. Адже, Учасником були надані серед іншого додаткові документи, зокрема Технічні умови ТУ У 27.3-05758730-100:2018, де наводиться вся технічна характеристика кабелю. Також Учасник вважає, що відповідно до Технічних умов його кабель повністю відповідає технічним вимогам Замовника відповідно до пункту 1.10 Додатку 3 до тендерної документації. Так як запропонований Учасником кабель повністю відповідає технічним вимогам Замовника, а також з огляду на те, що Замовником «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага - 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ». Тому, враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Скасувати рішення Уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель / спрощених закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта» від 28.11.2024 року, оформленого протокольним рішенням № 01/01/13/10/19/03-01/01/1671/1 щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ». 2. Здійснити розгляд тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» з урахуванням наданих пояснень щодо радіусу вигину, температурного діапазону під час монтажу та розтягуючого зусилля, Н, а також відповідно до Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, визначених Тендерною документацією, а саме: на основі єдиного критерію – ціна.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Отже, Особливості дають право учаснику звернутись до Замовника виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, але аж ніяк з вимогою про скасування рішення та визначення переможцем.
Статус вимоги: Відхилено