• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень. (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 90911200-8 «Послуги з прибирання будівель»)

Завершена

15 991 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 957.25 UAH
Період оскарження: 13.11.2024 14:47 - 22.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: a1f990710bf8484ebb7187c7f5a175fb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-13-010981-a.b1
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2024 11:31
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2024 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 року № 20093-р/пк-пз, уповноваженою особою КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нею зобов’язань, а саме: скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» (код ЄДРПОУ: 42569582) переможцем процедури закупівлі – «Послуги з прибирання приміщень. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 90911200-8 «Послуги з прибирання будівель»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-13-010981-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР", Іванова Ірина Валентинівна 380732137183 tender@usp.partners http://www.e-tender.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a94763cb588b4c57863d098ddafa3e02
Заголовок пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей.
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги з особливостями UA-2024-11-13-010981-a за предметом закупівлі ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання». Послуги з прибирання приміщень. (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 90911200-8 «Послуги з прибирання будівель»), очікуваною вартістю 15`991`450,00 грн. ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», (далі також – Скаржник) взяло участь у торгах.
Протоколом №18 від 02.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агенство безпеки Аванпост-1» та відповідно Замовник розмістив в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.12.2024.
ТОВ «УСП» не погоджується з зазначеними рішенням Замовника. Вказане рішення замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи та є незаконними. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» не відповідає вимогам ТД та мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав:
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей до 30 листопада 2024 14:59. Проте, ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", на думку Скаржника не виконало вимогу Замовника та не усунуло в повному обсязі всі виявлені невідповідності.

Підстава №1 для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1":
Виявлена Замовником невідповідність:
- Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - не вказані технічні характеристики обладнання запропонованого Учасником.
Вимога замовника щодо усунення невідповідності:
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - привести у відповідність.
Обґрунтування:
На виправлення невідповідностей ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" надано довідку 29.11.2024 №330, проте у вказаній довідці ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" не вказало всі технічні характеристики на підлогомийну машину. Замовник вимагав вказання максимальної роботи батареї не менше 2 годин. Разом з тим, інформація в довідці учасника ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" про максимальну роботу батареї ВІДСУТНЯ, що в свою чергу призвело до не виправлення виявлених Замовником невідповідностей.

На сушарку електричну (п. 6) вимагалось надати техніку з максимальний рівнем шуму при сушінні не більше 65 Дб. Разом з тим, у порушення вказаної вимоги Замовника, ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" надано характеристику запропонованого сушильного автомату рівень шуму якого складає 66 Дб, що перевищує максимальний рівень шуму сушильного автомату який вимагає замовник.

Підстава №2 для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1":
Виявлена Замовником невідповідність:
Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - по деяким працівникам номер наказу про прийняття на роботу не відповідає наказам наданим на підтвердження трудових відносин.
Вимога замовника щодо усунення невідповідності:
Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - привести у відповідність.
Обґрунтування:
На виправлення виявленої невідповідності ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", надано довідку про наявність працівників від 29.11. 2024р. №331.Проте, вимога Замовника не виконана оскільки на працівника Лещенко Павло Станіславович Інженера з охорони праці та пожежної безпеки у стовбчику «Документ про прийняття на роботу (наказ, договір ЦПХ) (дата та номер)» надані реквізити Наказу № 01 ОД від 02.01.2024, що є наказом на призначення відповідального за охорону праці та пожежної безпеки, а не наказом про прийняття на роботу працівника.
Підстава №3 для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1":
Виявлена скаржником невідповідність:
Відповідно до п. 3.5. Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати заповнений Додаток № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації разом із зазначеними документами у цьому додатку.
Додаток № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить Таблицю 14, в якій учасник мав заповнити стовпчики «Назва засобу запропонованого Учасником» та «Назва документу які підтверджують якість та безпеку для використання, що додаються до тендерної пропозиції Учасника!!!».

Також, відповідно до п. 3.12. Додатку 2 до тендерної документації на витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи.
На дезінфікуючі засоби надати скановані свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу.
На позицію 9. «Миючий засіб для прибирання без хлору та без спирту на основі перекису водню» Таблиці 14 ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» надано дезінфікуючий засіб, який не є миючим засобом, адже не має ЖОДНИХ МИЮЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ.
Обґрунтування:
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" в документі під назвою «Додаток №1 Технічні характеристики.pdf» надало засіб Фамідез® Саноксiл 100 («Фамідез»).

Засіб Фамідез® Саноксiл 100 («Фамідез») є ДЕЗІНФІКУЮЧИМ ЗАСОБОМ, а не МИЮЧИМ засобом, як того вимагав Замовник.
Засіб Фамідез® Саноксiл 100 («Фамідез») внесено до Державного реєстру дезінфекційних засобів, що є підтвердженням того, що це дезінфікуючий засіб. Крім того, в Інструкції із застосування засобу Фамідез® Саноксiл 100 («Фамідез») з метою дезінфекції немає жодної інформації, що цей засіб можна застосовувати як миючий, а відповідно до сертифікату відповідності UA.TR.126 753 24 221 02 дезінфекційний засіб Фамідез® Саноксiл 100 відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року №753.
В свою чергу, миючі засоби мають відповідати вимогам Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 року № 717, та відповідно до цього регламенту мийний засіб - будь-яка речовина або препарат, що містять мило та/або інші поверхнево-активні речовини, призначені для прання або очищення та використання в побуті і промисловості, у формі рідини, порошку, пасти, бруска, плитки, таблетки тощо.
Відповідно до п.11. Технічного регламенту мийних засобів мийний засіб маркується шляхом нанесення на зовнішню поверхню паковання чи етикетку напису чіткими літерами, що не змиваються протягом строку придатності такого засобу, із зазначенням:
найменування та інформації про призначення мийного засобу;
торговельної марки (за наявності) або торговельного знака, найменування, місцезнаходження та номера телефону виробника мийного засобу або його уповноваженого представника;
інформації про склад мийного засобу згідно з додатком 2;
адреси, зокрема електронної пошти (за наявності), та номера телефону, за якими можна одержати технічний опис інгредієнтів;
інструкції із застосування, заходів безпеки та спеціальних застережень згідно із законодавством, а в разі їх відсутності - вимог, наведених у ДСТУ ГОСТ 31340:2009 “Попереджувальне маркування хімічної продукції. Загальні вимоги”;
маси нетто чи об’єму;
дати виготовлення;
строку придатності;
умов зберігання (в разі потреби).
У разі коли мийний засіб постачається нерозфасованим, інформація, зазначена в абзацах другому, третьому і п’ятому цього пункту, повинна міститися в супровідній документації.
Склад засобу Фамідез® Саноксiл 100 не містить в своєму складі мило та/або інші поверхнево-активні речовини, призначені для прання або очищення та використання в побуті і промисловості, а тому Фамідез® Саноксiл 100 не є мийним засобом, а є дезинфікуючим, що не відповідає вимозі замовника.
Засоби (та відповідно інформація про них), якими Учасник буде надавати послуги, впливають на якість послуги, що буде надаватися, а тому є такою, що не підлягає виправленню.
Враховуючи вищевикладене, Замовник незаконно визначив переможцем ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", а відповідно тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Керуючись вище викладеним, ТОВ «УСП» вважає, що рішення замовника про визначення переможцем ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" є необґрунтованим, протиправним, таким, що порушує права ТОВ «УСП», порушує норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір