• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби, Код НК 024:2023 - 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 63385 Засіб для очищення медичного виробу, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук

Торги відмінено

887 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 436.65 UAH
Період оскарження: 13.11.2024 14:01 - 07.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: d8a301af4da24b71adf348e8c36f1927
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-13-009243-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата розгляду скарги: 02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.12.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2025 10:05
Дата виконання рішення Замовником: 03.01.2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: замовником скасовано рішення про відхилення учасника на виконання рішення АМКУ.
Автор: ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ, Надтока Євгеній Іванович +380567324555 biotech386@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dd06470a44604e1aa81b44ad125dd734
Заголовок пункту скарги: ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі UA-2024-11-13-009243-a одним із видів товару, який має на меті за зазначеною процедурою закупівлі придбати Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" (Замовник) є зокрема товар «Дезінфікуючий засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів Люмакс - Хлор Лайт або еквівалент (47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)» у кількості 110 шт фасуванням у полімерному флаконі вагою по 1 кг.
Відповідно до «ІНСТРУКЦІЇ щодо застосування засобу «Люмакс-Хлор Лайт» (таблетки) з метою дезінфекції та достерилізаційного очищення» (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінфекційний засіб «Люмакс-Хлор Лайт» № 12.2-18-5/14234 від 26.06.2020 затверджений Т.в.о. Голови Держпродспоживслужби Шевченко О.П. Організація-розробник ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ»), яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» виробником цього товару за ТУ У 20.2-38677809-001:2015 є саме ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ». (файл 20 листопада 2024 16:1614 Технічна документація БИО.pdf.asice.zip, стор.7).
Відповідно до п. 1.4 «Форма випуску і фізико-хімічні властивості засобу» вказаної інструкції, засіб випускається у вигляді таблеток білого кольору, вагою 3,2 ± 0,3г, які добре розчиняються у воді.
Замовник визнав підставу для відхилення тендерної пропозиції те, що засіб «Люмакс-Хлор Лайт» випускається у вигляді таблеток білого кольору, вагою 3,2 ± 0,3г, що унеможливлює поставку товару у вигляді полімерного флакону 1 кг.». Однак, це твердження Замовника є помилковим, адже фасування товару здійснює виробник. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» підтвердив, що фасування буде здійснено у полімерні флакони вагою по 1 кг у кожному. Виробником зазначено, що фасовка у полімерній ємності може бути різною від 10 таблеток до 50 кг. В 1 кг міститься 320 таблеток(фасування) 3,2 ± 0,3г, тому поставка здійснюється з вимог Замовника щодо фасування. Вагу таблетки Виробник сам встановлює в залежності від норми фасування, як зазначено в інструкції 3,2 ± 0,3г.
При цьому звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не вимагалося документального підтвердження щодо наявності у виробника тари для фасування. Згідно з умовами тендерної документації Замовник лише вказав у якій саме тарі має буди поставка, а саме «Полімерний флакон 1 кг».
Принагідно повідомляємо, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, дії Замовника суперечать принципам публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» не погоджується з підставою щодо відхилення тендерної пропозиції та вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції.
Керуючись нормою пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям тощо.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 цього Закону.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» органом оскарження у сфері публічних закупівель є Антимонопольний комітет України; суб'єкт оскарження в органі оскарження - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до п.59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації

Номер: d6614f4c07e54557972244914cea3e80
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-13-009243-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2024 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.12.2024 14:02
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2024 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ФОП "ХАРІН МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Микола Харін +380674013921 mykola.kharin@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b5684447218a4627be925ec55c7751e4
Заголовок пункту скарги: Замовник такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, без можливості вільної конкуренції серед усіх можливих учасників тендеру. Дискримінаційні вимоги полягають у конкретному посиланні на склад засобів з обмеженням діючих речовин та їх концентрації, а також заборона всіх інших діючих речовин, що не входять до складу.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В Специфікації на закупівлю Додатку №2 вказано фасування в позиції 4 «Відро/ чи контейнер 5,0 кг (вміщує пакети №5 по 1,0кг) + мірні ложки», а тому встановивши таку вимогу Замовник навмисно обмежує учасників, адже пакування по 1кг в індивідуальні пакети мають ще й додатково відро / контейнер, чим відрізняє пакування у інших виробників: Відро/ чи контейнер 5,0 кг (вміщує пакети №5 по 1,0кг) + мірні ложки. Зазначення такого формату упаковки обмежує участь інших постачальників, продукція яких може бути представлена в іншому форматі упаковки (наприклад, інші види контейнерів або фасування), а вказівка на обов’язкове використання лише зазначеної упаковки створює перевагу для певного виробника чи постачальника, що порушує принципи відкритості та недискримінації у публічних закупівлях. Крім того, вимога про обов’язкову наявність мірної ложки є надмірною і необґрунтованою, оскільки вона може бути додана як опція або не є критичними для ефективного використання товару.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 28dbcf64bfd8442db62e67be68c3405d
Заголовок пункту скарги: Замовник такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, без можливості вільної конкуренції серед усіх можливих учасників тендеру. Дискримінаційні вимоги полягають у конкретному посиланні на склад засобів з обмеженням діючих речовин та їх концентрації, а також заборона всіх інших діючих речовин, що не входять до складу.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2) В технічній специфікації Додатку №2 встановлено вимогу, що «У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вимогах. У разі подачі еквіваленту учасники повинні надати порівняльну таблицю товару.»
Проте, ця вимога не може бути виконана, адже в технічних характеристиках містяться дискримінаційні вимоги до складу, який має обмеження в кількості діючих речовин та їх концентрації та не має жодного пояснення чи обґрунтування.

Тож вважаю наступні вимоги Замовника дискримінаційними, недоречними та такими що порушують Накази МОЗ:
1) Позиція 1 Дезінфікуючий засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів Люмакс - Хлор Лайт або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :
- « Хлорвмісний засіб у вигляді таблеток вагою 3,2 грама, при розчиненні однієї таблетки у воді виділяється не менше 1,5 г активного хлору. Засіб повинен містити не менше 75% дихлорізоціанурової кислоти (50% за активним хлором). Засіб не повинен містити трихлорізоциануровону кислоту..»

- «Широкий спектр антимікробної дії відносно грамнегативних і грампозитивних бактерій (включаючи мікобактерії туберкульозу), вірусів (включаючи гепатит В, ВІЛ-інфекції, поліомієліт, аденовіруси, віруси Коксаки, ЕСНО, ротавіруси, віруси грипу, герпесу, цитомегалії тощо), грибів роду Candida і патогенних дерматофітів при особливо-небезпечних інфекціях (сибірці, чумі, туляремії, холері). Засіб та робочі розчини засобу володіють кумулятивними та сенсибілізуючим ефектом»
Встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки вузько специфікують склад дезінфікуючого засобу (дихлорізоціанурова кислота та заборона трихлорізоціанурової кислоти). Це призводить до обмеження кола учасників, що можуть запропонувати свої еквівалентні засоби, які можуть мати схожий чи навіть кращий ефект. Формулювання вимог, яке включає детальний склад та виключає використання інших активних речовин (наприклад, трихлорізоціанурової кислоти), є неправомірним, оскільки не дозволяє участі засобів із рівноцінними характеристиками. Це суперечить принципам недискримінації та відкритої конкуренції. А зазначення таких специфічних вимог, як 3,2 грама ваги таблетки та обов’язкова наявність саме дихлорізоціанурової кислоти, може свідчити про приховану орієнтацію на конкретного виробника


2) Позиція 2 Засіб для дезінфекції та одночасного миття різноманітних поверхонь, включаючи критичні зони в функціональних приміщеннях ЗОЗ; передстерилізаційого очищення та дезінфекції медичних виробів «Велідез» з функціональною добавкою – комплекс ензимів або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

- «1.Рідкий концентрат , на основі ЧАС– не менше 9,0%, з ізопропиловим спиртом вміщує антикорозійний комплекс (добавки), інші допоміжні речовини»
- «2.У складі засобу не повинно міститись альдегідів, галогенів, в т.ч. хлору, окисників, похідних фенолу, діамінів та третинних амінів, гуанідинів, кислот»
- «3. Має широкий спектр антимікробної дії – бактерицидний, туберкулоцидний (включаючи збудників туберкульозу), віруліцидний, фунгіцидний (в т.ч. щодо грибів роду Кандиди, дерматомікозів, плісняви тощо).»

Встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності саме 9,0% ЧАС (четвертинних амонієвих сполук) є необґрунтованою. ЧАС у концентрації 9,0% створює значні обмеження для потенційних учасників, оскільки на ринку присутні засоби з подібними властивостями, але з іншою концентрацією активних речовин. Вимоги про те, що у складі засобу не повинно міститись альдегідів, галогенів, у т.ч. хлору, окисників, похідних фенолу, діамінів та третинних амінів, гуанідинів, кислот є надмірними і обмежують коло учасників, що можуть запропонувати альтернативні продукти з доказаною ефективністю. На сьогодні існує багато сучасних дезінфекційних засобів, що містять, наприклад, похідні амінів або окисники, але відповідають міжнародним стандартам безпеки та ефективності. А вимога про широкий спектр антимікробної дії має бути уточнена з точки зору підтвердження відповідності засобу заявленим властивостям. Надання таких специфічних вимог без можливості врахування альтернативних методик дії обмежує участь тих виробників, чия продукція відповідає нормам ефективності, але використовує інші підходи або компоненти



3) Позиція 3 Засіб для дезінфекції, передстерилізацій-ного очищення, дезінфекції високого рівня медичних виробів; для хімічної стерилізації термолабільних виробів; для дезінфекції поверхонь, в т.ч. медичної апаратури «Террацид Преміум» або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

- «1.Рідкий концентрат, діючі речовини: складова, : складова із групи фенолів - феноксіетанол, або 2-феноксіетанол, або феноксіпропанол– не менше 5,0% в комплексі з третинними амінами або діамінами та ЧАС 16,0-20%, рН-регулятор, антикорозійний комплекс (еквівалентна вимога-інгібітор корозії), мийний комплекс (еквівалентна вимога - тензиди; ПАР).»
- «2.У складі засобу не повинно міститись альдегідів, галогенів, в т.ч. хлору, окисників.»
- «3. Має широкий спектр антимікробної дії – бактерицидний, туберкулоцидний (включаючи збудників туберкульозу), віруліцидний, фунгіцидний (в т.ч. щодо грибів роду Кандиди, дерматомікозів, плісняви тощо), спороцидний.»

Встановлені вимоги є надмірно специфічними та обмежують конкуренцію, оскільки звужують коло можливих учасників, здатних запропонувати аналогічні продукти. Зокрема, вимога щодо складу засобу (вміст фенолів, ПАР та антикорозійних інгредієнтів) не враховує існування ефективних альтернативних хімічних сполук, що можуть бути не менш ефективними для дезінфекції, але не містять зазначених компонентів. Це обмежує доступ на ринок для більшості виробників, що пропонують аналогічні продукти, але не відповідають таким конкретним вимогам.



4) Позиція 4 Засіб для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня, хімічної стерилізації медичних виробів «ДАНОКСИН» з функц. добавкою – комплекс ензимів або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

«1. Засіб у вигляді порошку (чи мілких гранул) на основі перкарбонату натрію не менше 15%, тетраацетилетилендіамін – не менше 9%, вміщує комплекс ензимів (еквівалентна вимога – комплекс ферментів), при розчиненні у воді утворюється (виділяється) надоцтова кислота, містить інгібітор корозії, хелатний комплекс (еквівалентна вимога – комплексоутворювач)»
«2. Широкий спектр антимікробної дії – бактерицидний (включаючи збудників туберкульозу), віруліцидний (в т.ч. щодо збудників вірусних інфекцій з парентеральним механізмом передачі, кишкових вірусних інфекцій), фунгіцидний, спороцидний.»

Вимоги до складу засобу обмежують можливості для виробників, які пропонують альтернативні засоби на основі інших компонентів, що мають аналогічну або навіть кращу ефективність, але не відповідають таким суворим вимогам до складу. Вказана вимога до наявності комплексу ферментів (або еквівалентного комплексу) також є надмірно специфічною, що обмежує можливість використання інших альтернативних компонентів, які здатні забезпечити подібний результат без використання саме ферментів. Це унеможливлює участь більшості конкурентів, які можуть пропонувати інші, не менш ефективні препарати.
Вимога до наявності широкого спектра антимікробної дії, включаючи бактерицидний, віруліцидний, фунгіцидний та спороцидний ефект, без врахування можливості застосування інших засобів із подібними властивостями, створює додаткові бар'єри для конкуренції на ринку. Враховуючи вищезазначене, вважаю, що ці вимоги є надмірно специфічними і обмежують доступ на ринок для інших учасників, що можуть запропонувати ефективні альтернативи за іншими характеристиками.


5) Позиція 5 Дезінфекційний засіб для передстерилізаціної очистки медичних інструментів, попередньої та остаточної очистки ендоскопів та наркозо- дихальної апаратури «ІНСТРУКЛІН» або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :


«1.Рідкий концентрат, діючі речовини: комплекс ферментів (ензимів) не менше трьох - протеаза, амілаза, ліпаза; інші функціональні складові - ПАР (неіоногенні, чи катіонактивні, або їх композиція), рН-регулятор, інгібітор корозії, халатний комплекс (еквівалент – пом’якшувач води).»
Вказана вимога до конкретних ферментів (протеаза, амілаза, ліпаза) без можливості альтернативи обмежує кількість постачальників, що можуть відповідати цим вимогам. Існують інші ферменти або хімічні сполуки, які можуть ефективно виконувати аналогічні функції, проте їх використання не передбачене зазначеними вимогами. Встановлення конкретних типів ПАР (неіоногенні, катіонактивні) знову-таки обмежує використання інших ефективних сполук, що можуть досягти схожих результатів без обов'язкового застосування зазначених типів ПАР. Це ще більше звужує коло потенційних постачальників. Вимоги до рН-регуляторів, інгібіторів корозії та хелатних комплексів також є досить обмежувальними. Існують інші хімічні сполуки, що виконують ці функції, але не можуть бути використані в рамках зазначених обмежень.


6) Позиція 6 Засіб для передстерилізаціної очистки медичнихінструментів, попередньої та остаточної очистки ендоскопів при використанні в мийно-дезінфікувальних машинахмийними властивостями«ІНСТРУКЛІН Нью» або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

«1.Рідкий концентрат, що містить в складі: комплекс ферментів (ензимів) - протеаза, амілаза, ліпаза, ПАР (неіоногенні, чи катіонактивні, або їх композиція), рН-регулятор, антикорозійний комплекс.»

Вказана вимога щодо наявності трьох конкретних ферментів (протеаза, амілаза, ліпаза) обмежує використання інших ферментів, що можуть виконувати аналогічні функції без їх вказаних типів. Це штучно зменшує кількість доступних засобів, здатних досягти необхідного результату очищення. Встановлення вимог до використання лише неіоногенних та катіонактивних ПАР або їх композиції звужує можливості для використання інших типів ПАР, які можуть бути не менш ефективними у процесі очищення, але не відповідають цим конкретним вимогам. Ці вимоги є дискримінаційними та обмежують доступ до конкуренції



7) Позиція 7 та 8 Засіб для дезінфекції поверхонь в приміщеннях; для дезінфекції, достерилізаційного очищення, суміщення дезінфекції та достерилізаційного очищення, дезінфекції високо рівня та стерилізації виробів медичного призначення, наркозно-дихальної апаратури та матеріалів, гнучких та жорстких ендоскопів Амілокс плюс або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

«Засіб на основі комплексу четвертинних амонійних сполук - не перевищують 30% в композиції з третинним аміном (не перевищує 9,0%), функціональні та технологічні компоненти (допоміжні речовини). Не повинен містити хлору, альдегідів, ферментів, кислот, перекису водню, інших окисників.»

Встановлення обмежень щодо конкретних хімічних компонентів (четвертинні амонійні сполуки та третинні аміни) значно обмежує можливості для постачальників інших засобів, які можуть ефективно виконувати аналогічні функції, але містять інші компоненти. Крім того вимога щодо відсутності певних компонентів, таких як хлор, альдегіди, ферменти, кислоти та перекис водню, без надання можливості альтернативних інгредієнтів, які можуть мати аналогічну або навіть вищу ефективність у дезінфекції та стерилізації, штучно звужує спектр доступних засобів для дезінфекції.



8) Позиція 9 Засіб для антисептичної обробки та маркування операційного поля, для перед- та післяопераційної обробки шкіри та швів «КВІКЦИД» (пофарбований) або еквівалент, Замовником встановлено вимоги :

«Готовий до застосування засіб, рідина коричневого або помаранчево-коричневого кольору, на основі комбінації 2-х пропилових спиртів 60% - 70%, вміст ізопропилового спирту не перевищує 40,0%, в композиції із ЧАС, комплекс фарбників.
В складі засобу відсутні феноли і їх похідні, ароматичні спирти, гуанідини, третинні аміни та діаміни, гліцерин, інші пом’якшувальні в т.ч. жировмісні речовини.»

Вимоги до конкретних складу (пропилові спирти, четвертинні амонійні сполуки) звужують можливості для постачальників інших засобів, що можуть мати аналогічну ефективність, але містити інші компоненти. Встановлення вимоги щодо відсутності цих компонентів без надання можливості використовувати інші, менш шкідливі або навіть більш ефективні альтернативи, є дискримінаційним.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації