-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-24Т_427_ВО: Електроізолятори ШП-20 (44110000 – 4 Конструкційні матеріали)
Електроізолятори (ШП-20)
Завершена
557 350.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 786.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 786.75 UAH
Період оскарження:
12.11.2024 15:15 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
47872156875343dc9664901cb9c4b85e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-12-012022-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Надання ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ «УКРРЕСУРСИ»" недоставірної інформації щодо виконання п.1 Додатку 2 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 02.12.2024 № 19068.pdf 02.12.2024 16:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19493.pdf 10.12.2024 13:24
- рішення від 09.12.2024 № 19493.pdf 11.12.2024 14:07
- Відповідь на скаргу. Електроізолятори ШП-20 правка.doc 04.12.2024 15:11
- ізолятор відповідь на амку.pdf 04.12.2024 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2024 10:35
Дата розгляду скарги:
09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2024 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2024 14:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6dc742b90cbd4e6c9544c66dbdb06f78
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
При розгляді документів до комерційної пропозиції ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ «УКРРЕСУРСИ»" виявлено що учасником тендеру надано недостовірну інформацію щодо виконання п.1 Додатку 2 до тендерної документації "Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.".
Цей висновок зроблено на підставі листа-відповіді Національного агентства з акредитації України (додається) :
1) Сертифікаційні випробування продукції (Протоколи випробувань №№ Ис-04-37-24 від 28.03.2024 та Ис-05-37-24 від 28.03.2024, на які є посилання в сертифікаті відповідності) проведені без акредитації НААУ. Про це свідчіть те, що згідно офіційного листа від Національного агентства з акредитації України атестат акредитації НААУ №20360 від 25.11.2021 дійсний до 17.07.2024 випробувального центру трансформаторного та високовольтного обладнання АТ «ВІТ» ПРИЗУПИНЕНО з 15.11.2023 року.
2) Сертифікація проведена без акредитації НААУ. Згідно того ж листа від Національного агентства з акредитації України атестат акредитації НААУ №1О078 від 23.02.2018 дійсний до 22.02.2023р що належить Органу з сертифікації трансформаторного та високовольтного обладнання «ВІТ-СЕПРО» Публічного акціонерного товариства «Український науково-дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» ЗАВЕРШИВ СВОЮ ДІЮ 22.02.2023 року і на новий термін не перевидавався.
3) Сертифікат відповідності за результатами таких робіт не повинен мати посилання на акредитацію (оскільки і орган і лабораторія не були акредитовані на момент проведення випробувань і видачи сертифікату відповідності) але, всупереч цьому, надана копія сертифікату відповідності ЕСУ UA.1O078.C.007-24 в графі "Сертифікат видано органом з сертифікації" містить якесь посилання на Атестат акредитації. При цьому це не номер атестату акредитації органу сертифікації (№1О078 від 23.02.2018 дійсний до 22.02.2023р) а номер атестату акредитації лабораторії (№20360 від 25.11.2021, дійсний до 17.07.2024.).
Виходячи з вищесказаного, сертифікат відповідності ЕСУ UA.1O078.C.007-24 з безпідставним посиланням на акредитацію, яке містить посилання на акредитацію не органу сертифікації а лабораторії та ще й на те що вже не діє, не може відповідати п.1 Додатку 2 Тендерної документації тому, що оцінка відповідности здійснена органом з оцінки відповідності БЕЗ відповідної галузі акредитації. Просимо зобов'язати замовника закупівлі скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Цей висновок зроблено на підставі листа-відповіді Національного агентства з акредитації України (додається) :
1) Сертифікаційні випробування продукції (Протоколи випробувань №№ Ис-04-37-24 від 28.03.2024 та Ис-05-37-24 від 28.03.2024, на які є посилання в сертифікаті відповідності) проведені без акредитації НААУ. Про це свідчіть те, що згідно офіційного листа від Національного агентства з акредитації України атестат акредитації НААУ №20360 від 25.11.2021 дійсний до 17.07.2024 випробувального центру трансформаторного та високовольтного обладнання АТ «ВІТ» ПРИЗУПИНЕНО з 15.11.2023 року.
2) Сертифікація проведена без акредитації НААУ. Згідно того ж листа від Національного агентства з акредитації України атестат акредитації НААУ №1О078 від 23.02.2018 дійсний до 22.02.2023р що належить Органу з сертифікації трансформаторного та високовольтного обладнання «ВІТ-СЕПРО» Публічного акціонерного товариства «Український науково-дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» ЗАВЕРШИВ СВОЮ ДІЮ 22.02.2023 року і на новий термін не перевидавався.
3) Сертифікат відповідності за результатами таких робіт не повинен мати посилання на акредитацію (оскільки і орган і лабораторія не були акредитовані на момент проведення випробувань і видачи сертифікату відповідності) але, всупереч цьому, надана копія сертифікату відповідності ЕСУ UA.1O078.C.007-24 в графі "Сертифікат видано органом з сертифікації" містить якесь посилання на Атестат акредитації. При цьому це не номер атестату акредитації органу сертифікації (№1О078 від 23.02.2018 дійсний до 22.02.2023р) а номер атестату акредитації лабораторії (№20360 від 25.11.2021, дійсний до 17.07.2024.).
Виходячи з вищесказаного, сертифікат відповідності ЕСУ UA.1O078.C.007-24 з безпідставним посиланням на акредитацію, яке містить посилання на акредитацію не органу сертифікації а лабораторії та ще й на те що вже не діє, не може відповідати п.1 Додатку 2 Тендерної документації тому, що оцінка відповідности здійснена органом з оцінки відповідності БЕЗ відповідної галузі акредитації. Просимо зобов'язати замовника закупівлі скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
×
-
Назва доказу:
Лист від Національного агенства з акредитації України
-
Повʼязаний документ:
ЕЦП.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вимогаємо від замовника закупівлі скасувати рішення про визначення ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ «УКРРЕСУРСИ»" переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.