• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини в асортименті)

Торги відмінено

117 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 176.60 UAH
Період оскарження: 12.11.2024 14:13 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження рішення Замовника

Номер: fe51fe2724d94709ac14e797862e8daa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-12-009603-a.c1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2024 17:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.12.2024 18:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 96f89c28a5114dff87552ed0301eaf52
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 26.11.2024р. Замовником прийнято протокольне рішенні №91 про відхилення пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" у процедурі Відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини в асортименті) у зв’язку з тим, що в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації учасником запропоновано товар, що за каталожним номером (артикулем) не відповідає замовнику, а саме позиції: 2,3,4,5,7,22,33,37,38,39,42 .
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування: Пунктом 6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено:
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Скаржником на виконання вище вказаних вимог надано наступний документ: «25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf» (Вих. № 25 від 19.11.2024);
Тендерна документація має передбачати надання еквіваленту!
Запропонований товар по позиціях № 2,3,4,5,7,22,33,37,38,39,42 відповідає усім наведеним технічним вимогам та характеристикам вказаних замовником в Додатку 2.
Згідно з положеннями чинного законодавства України про публічні закупівлі, зокрема з урахуванням Порядку проведення відкритих торгів з особливостями, Замовник зобов’язаний розглянути еквівалент запропонованого товару. Це обумовлено принципами рівного ставлення до учасників, недискримінації, а також об’єктивності критеріїв оцінки пропозицій.
При описі предмета закупівлі Замовник може зазначати посилання на конкретну торговельну марку, виробника або джерело походження лише у випадках, коли це обґрунтовано необхідністю забезпечення сумісності із вже наявними товарами, обладнанням або технологіями. У таких випадках Замовник повинен додатково зазначити, що допускається подання еквіваленту, який за своїми характеристиками відповідає або перевищує вимоги тендерної документації.
Тендерна документація Замовника не містить обгрунтування закупівлі товару конкретної торгівельної марки, виробника чи джерела походження.
Замовник зобов’язаний об’єктивно оцінювати пропозиції учасників, включаючи еквіваленти, на основі критеріїв, зазначених у тендерній документації. Неприйняття еквіваленту без належного обґрунтування є порушенням принципів публічних закупівель і підставою для оскарження результатів торгів.
Відповідно до частини четвертої статті 23 цього Закону, у разі зазначення у тендерній документації посилання на конкретну торговельну марку, виробника або джерело походження, обов’язково має додаватися фраза "або еквівалент". Це забезпечує можливість учасників запропонувати товари, які відповідають або перевищують зазначені характеристики.

Замовником порушено основні принципи публічних закупівель:
Принципи здійснення публічних закупівель, закріплені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
o Принципи відкритості, недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників зобов’язують Замовника об’єктивно оцінювати еквіваленти, що пропонуються.

Замовник зобов’язаний розглядати еквіваленти запропонованих товарів відповідно до вимог вищезазначених нормативно-правових актів.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)