-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 по вул. Пирогова, 5, смт Ріпки, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга - утеплення перекриття корпусу № 1; 2 черга - утеплення покриття корпусу № 2; 3 черга - утеплення перекриття корпусу № 3 (в рамках впровадження комплексу заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Завершена
7 655 949.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 300.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2018 17:23 - 17.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо перегляду рішення про намір укласти договір
Номер:
742829aab9ef4da799057a95d9b688c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-06-002144-a.b2
Назва:
Вимога, щодо перегляду рішення про намір укласти договір
Вимога:
ТОВ "СЛАВ ЕКО БУД" у складі тендерної пропозиції надає довідку №2 від 19 липня 2018року про виконання аналогічного договору за формою наведеною у Додатку 2 до ТД де учасник мав зазначити "Чи введено в об'єкт в експлуатацію", учасник зазначає, що об'єкт в експлуатацію введений, роль учасника - підрядник. У відкритому реєстрі дозвільних документів ДАБІ http://www.dabi.gov.ua/ відсутня інформація про декларацію про готовність об'єкта до експлуатації: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі ліцею між осями 5-12 та Д-І за адресою: Київська область, м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, буд.6". Замовник - Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області. Тобто Учасник надає недостовірну інформацію, щодо наявності в нього досвіду виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 21.08.2018 №824 21.08.2018 16:08
Дата подачі:
16.08.2018 14:09
Вирішення:
Розглянувши вимогу щодо перегляду рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ ЕКО БУД» на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 по вул. Пирогова, 5, смт Ріпки, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга - утеплення перекриття корпусу № 1; 2 черга - утеплення покриття корпусу № 2; 3 черга - утеплення перекриття корпусу № 3 (в рамках впровадження комплексу заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного договору, за встановленою формою, відповідно до якої необхідно вказати: назву проекту/тип робіт; загальну вартість робіт, за яку відповідав підрядник; початок робіт; процент виконаних робіт; замовника робіт, його адресу та телефон; учасник - генеральний підрядник або субпідрядник; чи введено об’єкт в експлуатацію так/ні.
На підтвердження кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору» учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ ЕКО БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку, у якій вказано, що у 2016 році він виконував роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі ліцею між осями 5-12 та Д-І за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, будинок 6.
На підтвердження інформації, зазначеній у довідці надано копію договору підряду від 19.02.2016 №3, укладеного між Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «СЛАВ ЕКО БУД», копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат на суму 136,488 тис. грн та відгук щодо виконаних робіт від замовника.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист про те, що він гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Відповідно до тендерної документації не вимагається, щоб об'єкти, вказані в довідці були введені в експлуатацію, лише вказівка на те, чи введено об'єкт в експлуатацію чи ні. Факт не введення об’єкта в експлуатацію не може бути підставою для визнання учасника таким, що не має досвіду виконання аналогічного договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо перегляду рішення про намір укласти договір
Номер:
fcd3b3404ce84629b982ccfa5fa40820
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-06-002144-a.b1
Назва:
Вимога, щодо перегляду рішення про намір укласти договір
Вимога:
Звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "СЛАВ ЕКО БУД" не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації установленим замовником, а саме:
1. У довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутнє обладнання та механізми для виконання вимог Технічного завдання, а саме: - Пальники газопламеневі (у комплекті з балонами та рукавами - невід'ємна частина улаштування покрівель, що наплавляються, які необхідно зробити на покрівлі ІІ корпусу), також заявлені у відомсті ресурсів: фарборозпилювачі ручні, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг, шуроповерти, пилки дискові електричні, вібратори для усіх видів будівництва, ножиці листові кривошипні, бадді, місткістю 2м3, термопенали, лебідки електричні, котел електричний бітумний. Замість необхідних машин і механізмів ТОВ "СЛАВ ЕКО БУД" надає машини і механізми для дорожнього будівництва (такі роботи взагалі відсутні у Технічному завданні).
Тендерною документацією вимагається підтвердити «НАЯВНІСТЬ обладнання та матеріально-технічної бази ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ», а не просто перелік орендованих машин.
Просимо вас перевірити не тільки наявність самої довідки, а і її зміст та відповідність технічному завданню і роботам які в ньому зазначені.
2. Цивільно-правові договори не є дійсними, так як за одним номером і датою (№23 від 01.02.2018р.) закріплені аж 3 працівники: Клименко Ілля Васильович, Шиндін Антон Ігорович, Петрусевич Василь Васильович.
3. У своїй тендерній пропозиції учасник надає недостовірні дані та не відповідає вимогам ТД (ч.2, п.4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 26 грудня 2018 року): календарним планом ТОВ «СЛАВ ЕКО БУД» передбачено виконання всього обсягу робіт протягом 5 місяців, за розрахунком №П-929 – кількість календарних днів у період будівництва – 330, термін будівництва 11 місяців.
4. Тендерною документацію вимагається надання розрахунку вартості матеріалів до договірної ціни (стор. 7 ТД, абзац 4), такий розрахунок учасник не надав.
5. У розрахунках показників адміністративних та загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік не видно всієї інформації – п4.7, п4.7.2, п4.7.3, п4.8, п4.12.2, п4.13.
Просимо вас переглянути рішення, щодо визначення переможця. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Календарний план і розрахунок №П-929 СЛАВ ЕКО БУД.pdf 10.08.2018 16:25
- МТБ СЛАВ ЕКО БУД.pdf 10.08.2018 16:25
- Працівники СЛАВ ЕКО БУД.pdf 10.08.2018 16:25
- Протокол від 15.08.2018 №804 15.08.2018 16:38
Дата подачі:
10.08.2018 16:25
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР
Розглянувши вимогу щодо перегляду рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ ЕКО БУД» на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 по вул. Пирогова, 5, смт Ріпки, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга - утеплення перекриття корпусу № 1; 2 черга - утеплення покриття корпусу № 2; 3 черга - утеплення перекриття корпусу № 3 (в рамках впровадження комплексу заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)»Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне:
1. Вказане у Вимозі обладнання дійсно потрібне для виконання частини робіт, однак виконавцям не заборонено залучати субпідрядників для виконання частини робіт, при чому якщо обсяг таких робіт не перевищує 20 відсотків, то надавати інформацію по субпідрядникам учасник не зобов’язаний.
2. В частині недійсності цивільно-правових договорів. Згідно з ч. 1 ст. 215 цивільного кодексу України (далі – ЦК України) підставою недійсності правочину є недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч.1-3, 5, 6 ст 203 ЦК України. Водночас цивільним законодавством передбачена презумпція правомірності правочину, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов. Номер договору не передбачений жодним нормативним документом як істотна умова, або як обов’язків реквізит Договору, а тим більше не може слугувати підставою для визнання договору недійсним. У наданих у складі тендерної пропозиції цивільно-правових договорах наявні всі істотні умови, які вимагаються до договорів такого виду, вони містять підписи сторін, а отже керуючись принципом правомірності правочину свідчити про їх недійсність тендерний комітет не має жодних підстав.
3. На підтвердження вимог тендерної документації щодо строку виконання робіт Учасником наданий календарний графік виконання робіт, який повністю відповідає строку виконання робіт, передбаченим тендерною документацією (до 26.12.2018). Окрім того, у складі тендерної пропозиції міститься лист-згода про те, що учасник погоджується та приймає до виконання всі основні умови договору про закупівлю, визначені додатком 6 до тендерної документації, п. 5.1. якого містить умову, що «закінчення робіт – відповідно до календарного графіку робіт, в якому зазначаються місяць початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених даним Договором».
4. Розрахунок вартості матеріалів до договірної ціни надано учасником у складі таблиці «Розрахунки №№ 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи» - Розрахунок №2 Вартість матеріальних ресурсів.
5. У розрахунку показників вартості на покриття адміністративних витрат (виходячи з структури будівельної організації) за 2017 рік видно всю інформацію.
У розрахунку показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) за 2017 рік наявна вся інформація, якої достатньо для перевірки розрахунків замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено