• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24Т_477_ВО Щітки електрографітові

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 133 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 339.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2024 11:28 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: 525aeb6256d24dbd9b7a784891abe97a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-12-004937-a.c1
Назва: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Детальніше у скарзі, яка додається
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 05.12.2024 12:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН", Гайдаєнко Павло Андрійович 380974039003 TAMERLINE.KYIV@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4cb6e6dfb2304a55b69e99ca6293731b
Заголовок пункту скарги: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником регіональною філією " Львівська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Щітки електрографітові. код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху».
Очікувана вартість – 1 133 900,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-11-12-004937-a
Кінцева дата подання пропозицій – 20 листопада 2024 р. о 00:00 року.
Відповідно до Протоколу № 31/5 від 02.12.2024 розгляду тендерної пропозиції від, що опубліковано в системі Prozorro 02.12.2024 року (дата, коли ТОВ «ТАМЕРЛАЙН» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛЕГ ПЛЮС» (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 07.12.2024 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, в процедурі закупівлі та правомірності прийнятих Замовником рішень.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ЛЕГ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:

І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Щітки електрографітові
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1011057 Щітка електрографітова 2(8х50х56/64) умовний тип 1 Форма Додатку А шт
3 700,0

2
1008378 Щітка електрографітова 2(12,5х32х57) умовний тип 2 Форма Додатку А шт
1 583,0

* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DAP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Львів (Львівська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024









Додаток А
Щітка електрографітова 2(8х50х56/64) умовний тип 1
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Найменування електрощітки - Щітка електрографітова 2(8х50х56/64) умовний тип 1
Технічні вимоги
Конструкція Щітки електрографітової наведена на рис.1.
Струмоведучий провід – провід неізольований гнучкий мідний.
Розмір Щітки електрографітової (по графіту): 2(8х50х56/64)мм.

Щітка електрографітова 2(12,5х32х57) умовний тип 2
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Найменування електрощітки - Щітка електрографітова 2(12,5х32х57) умовний тип 2
Технічні вимоги
Основні параметри Щітки електрографітової:
Конструкція Щітки електрографітової наведена на рис.1.
Струмоведучий провід – провід неізольований гнучкий мідний.
Розмір Щітки електрографітової по графіту з накладкою: 2(12,5х32х57) мм


Додаток 2
до тендерної документації

Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
(Інформація надається відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться згідно Розділу 5 тендерної документації.)
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності або органом сертифікації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та/або нотифікації.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.

2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.2 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
2.3 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
2.4 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.

3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання товару 3.1 Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
3.2 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та/або нотифікації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.
3.3 На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації»

4. Інші вимоги 4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.



Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик
Вимоги замовника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).


У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:

- Цінова пропозиція Вих. № 421 від 28.10.2024 р., відповідно до якої Переможець пропонує до постачання по позиції 1 « Щітки електрографітові ЕГ61А 2(8х50х56/64)мм», виробництва ТОВ фірма «ЛЕГ», нормативна документація - ТУ У 31.6-14111810-001-2004 Кресленик АСВН.685274.002-09СК; по позиції Щітки електрографітові ЕG8220 2(12,5х32х57)мм», виробництва ТОВ фірма «ЛЕГ», нормативна документація - ТУ У 31.6-14111810-001-2004 Кресленик АСВН.685274.05-03СК;
- ТУ У 27.1-136-001-2002 Щітки для електричних машин. Технічні умови в якому наявне посилання на EN 10223-1-1997;
- Зразки Паспортів (сертифікатів якості) № 2583 та 2585
- Копії креслеників АСВН.685274.002-09СК та АСВН.685274.05-03СК

Жоден із зазначених документів не підтверджує, що Струмоведучий провід це провід неізольований гнучкий мідний, тому, пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Подана у складі пропозиції порівняльна таблиця вих. № 419 від 18.11.2024 р. заповнена не у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість

Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір