-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
котли твердопаливні
Завершена
596 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 960.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2018 15:44 - 30.07.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
7bfa65a2635b43609d5352bb34b81ec5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-13-000570-a.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
скарга на переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 23.08.2018 18:06
- платіжне доручення.pdf 23.08.2018 18:06
- рішення № 8854.pdf 29.08.2018 19:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2018 18:06
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2018 19:44
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
bf7225a144064afda3ce9c7b6f771e64
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-13-000570-a.a4
Назва:
скарга
Скарга:
оскарженя
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 23.08.2018 18:03
- платіжне доручення.pdf 23.08.2018 18:03
- рішення № 8853.pdf 29.08.2018 19:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2018 18:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2018 19:37
Вимога
Є відповідь
Скарга-вимога
Номер:
370ec6ac633f49b2b51d38648afe5ab6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-13-000570-a.a3
Назва:
Скарга-вимога
Вимога:
Оскарження умов визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 22.08.2018 19:02
- протокол відхилення скарги Коростень.pdf 27.08.2018 19:31
Дата подачі:
22.08.2018 19:02
Вирішення:
рішення щодо відхилення скарги описано в протоколі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
Номер:
07a63b073588499f8451087a2b185514
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-13-000570-a.a2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
Відділом освіти Тростянецької райдержадміністрації замовлено закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» в установленому порядку прийнято участь у вказаній закупівлі, проте як вбачається із отриманого повідомлення Замовником порушено питання про дискваліфікацію товариства з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації до закупівлі Замовника, а саме:
у порівняльній таблиці запропонованого товару, в тендерній пропозиції та проекті договору наявна невідповідність технічному завданню (теплова потужність запропонованого товару – 99 кВт, а не 90 кВт, поверхня теплообмінника – 15 м2, а не 14,9 м2, згідно вимог Замовника (Додаток 3 Тендерної документації) тощо.
Враховуючи вищевказане вимушені інформувати про наступне.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
За приписами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за наступними принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Також інформуємо Вас про те, що у тендерній документації Замовником було визначено предмет закупівлі з виразом «або еквівалент», що зазначено у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2. Інша інформація, підпункт 14. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Тому товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» було запропоновано котли твердопаливні Буран EXTRA 99 кВт, для Ілляшівської СЗШ І-ІІІ ст. - 2шт. та котел твердопаливний Буран EXTRA 400 кВт для Олександрівської СЗШ І-ІІІ ст., що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника. Запропоновані котли Буран EXTRA 99 кВт є потужнішими, та з більшою поверхнею обігріву. Також пропозиція ТОВ «Дзензелівський котлобудівельний завод» є економічно вигіднішою у порівнянні з іншими Учасниками.
Звертаємо увагу, що наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації та відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, тому вимагаємо визначити ТОВ «ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» переможцем закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a, та врахувати подану вказаним Учасником пропозицію.
У разі негативного рішення ми змушені будемо повідомити про зловживання з боку тендерного комітету до відповідних органів та звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також нагадуємо про наслідки та відповідальність членів тендерного комітету згідно Закону України. Розділ VIII Стаття 38. «Відповідальність за порушення вимог цього закону» та статті 164-14 Кодексу України в новій редакції «Про порушення законодавства про закупівлю».
Про зловживання з боку тендерного комітету буде повідомлено у відповідні правоохоронні органи.
З повагою, директор Ю.Ф. Самборський
20 серпня 2018 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.08.2018 10:38
- відхилення вимоги Дзензелівка.pdf 23.08.2018 13:58
Дата подачі:
20.08.2018 10:38
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянута Ваша «ВИМОГА про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a», у зв’язку з цим повідомляємо Вас:
1. Відповідно до п.14 ч.2 Розділу V Тендерної документації Замовником встановлено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
2. Відповідно до Технічної специфікації Замовник проводить закупівлю котлів КТО-14.166 (або еквівалент). Тобто, учасники могли подати інший вид котлів (тип предмета закупівлі), який би і був еквівалентом, але його технічні характеристики не повинні бути змінені, себто повинні повністю відповідати технічній специфікації. Ваша пропозиція котла твердопаливного Буран EXTRA 99 кВт є еквівалентом у розумінні виду котла, але його технічні характеристики не відповідають технічній специфікації. Неврахування невідповідності запропонованого Вами товару стосовно його теплової потужності та поверхні обігріву теплообмінника було би грубим порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, адже пропозиції інших учасників, документація яких була розглянута, також містять еквівалентні товари, але їх технічні характеристики відповідали вимогам технічної специфікації.
3. У Протоколі засідання Тендерного комітету від 15 серпня 2018 року зазначено, що підставами для відхилення Вашої пропозиції є невідповідність технічній специфікації тощо, що означає неповний перелік чого-небудь, та вказує на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Тож, крім зазначених невідповідностей були виявлені інші невідповідності Вашої пропозиції вимогам, встановленим у Тендерній документації, які не можуть відноситися до формальних:
- У довідці про уповноважену особу вих. № 1100 від 02.08.2018 року відсутня інформація про наявність чи відсутність у уповноваженої особи обмежень щодо можливості підписання договорів, що є порушенням вимог ч.4 Розділу VI Тендерної документації.
- У Довідці вих. № 1092 від 02.08.2018, Вами зазначено відсутність не всіх підстав для відхилення Вашої пропозиції, що є порушенням ч. 1 Додатку 2 Тендерної документації.
4. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Керуючись даною нормою Ви мали право звернутися до тендерного комітету з питанням щодо можливості надання еквівалентного товару з іншими технічними характеристиками. Вами дане питання не піднімалося, а отже, Ви ознайомились та погодились з усіма вимогами технічної специфікації, та зобов’язались відповідати їм, що підтверджується довідкою за вих.. № 1094 від 02.08.2018 року.
Керуючись вищенаведеним, Тендерний комітет вважає Вашу дискваліфікацію законною. Задоволення Вашої вимоги з виявленими порушеннями означало би порушення тендерним комітетом вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги та порушення
Номер:
daa118f15def48c2a1942174b5009bd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-13-000570-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги та порушення
Вимога:
1. У п.3 ч. 5 Додатку 3 ТД сказано, що до ціни тендерної пропозиції включаються витрати на монтаж та установку котлів.
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла.
Прошу виключити даний пункт з ТД, так як він не стосується предмету закупівлі, та вводить в оману потенційних учасників.
2. У п.6 ч.2 Розділу V ТД замовник вимагає від учасників надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи).
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла. Жодних робіт з підвищеною небезпекою (тим паче зварювальних) учасник не буде здійснювати.
Прошу виключити вимогу щодо надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи) через іі дискримінаційний характер.
3. У ч.1 Додатку 1 встановлена наступна вимога: «Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання вимог замовника, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби».
Відповідно до п.1 ч.2 ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець дозволив Замовнику вимагати від учасників інформацію про наявну матеріально – технічну базу. В п.1 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗАМОВНИКУ ВИМАГАТИ ЯКУСЬ КОНКРЕТНУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ – у випадку цієї закупівлі це автотранспорт.
Прошу виключити вимогу щодо надання інформації саме про технологічний комплекс машин та механізмів власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби так як вона Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ ОСІБ : учасники не повинні обов’язково мати власний транспорт або договори оренди транспорту, тому вони не зможуть подати цю інформацію у складі своєї тендерної пропозиції. Для здійснення поставки предмету закупівлі учасник-переможець може укласти відповідний договір після визначення його переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2018 12:45
Вирішення:
При проведенні закупівель Замовник в своїх діях керується нормами Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454 (із змінами).
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Зварювання - то вид небезпечних робіт,без якого монтаж котлів неможливий.
Щодо наявності автотранспорту Замовник розгляне можливість виключення її з вимог документації найближчим часом.
Статус вимоги:
Не задоволено