-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники консольні вуличні світлодіодні
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2018 17:03 - 07.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо розгляду правильності рішення обрання переможця ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО
Номер:
56e4534a0a5746fbb046f32eb4f58e7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001729-b.a1
Назва:
Вимога щодо розгляду правильності рішення обрання переможця ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету!
Тендернапропозиція учасника ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, якого Ви визнали переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації по багатьом пунктам, а саме:
- Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного регламенту не містить ФІО генерального директора, який є гарантом дотримання технічного регламенту.
- Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного регламенту викладена в неповному обсязі-відсутній додаток з переліком. Тому не можливо встановити на які саме вироби розповсюджується дія декларації. Зважаючи на це декларація про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного регламенту не може бути визнана дійсною та прийнята до розгляду за умовами наведеної тендерної документації.
- Сертифікати відповідності, що надані ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО видані "Шеньжень ХТТ Технолоджи Ко.,ЛТД" на світильники торгової марки "ANBTRUST", але в паспортах наданих учасником зазначені інші торгові марки, що навіть при однаковій назві світильника не можуть відповідати наданим в пропозиції адже для різних торгових марок розповсюджені цілком схожі назви при різних технічних характеристиках.
- Відсутня будь яка інформація що до права видачі сертифікатів відповідності "Шеньжень ХТТ Технолоджи Ко.,ЛТД" та відповідності норм зазначених в сертифікатахчинним нормам діючим на території України та як і відсутня будь яке підтвердження того що їх дія розповсюджується на території України. Зважаючи на це Сертифікати відповідності не можуть бути визнані дійсними та прийняті до розгляду за умовами наведеної тендерної документації .
- Протоколи випробувань, що надані ТОВ МІСТОБУД Дніпро видані "Шаньжень ХТТ Технолоджи Ко., ЛТД" не можуть відповідати вимогам Замовника адже згідно тендерної документації потрібно надати протокол від акредитованої лаболаторії але протоколи не містять будь якої інформації що до наявності акредитації та розповсюдження її дії на території України.
- Наведена в протоколах випробувань "Шеньжень ХТТ Технолоджи Ко., ЛТД" інформація не відповідає вимогам тендерної документації в частині методів вимірювань, а саме - "Кількісні показники повинні бути зафіксовані на початку випробувань і після однієї години витримки при напрузі 220В". Але згідно наданих протоколів , вимірювання проводились при показниках напруги живлення відмінних від вимог Замвоника, що ставить під сумнів достовірність усіх наданих в протоколах кількісних показників адже при різних значеннях напруги будуть змінюватись і інші показники, що ставить учасників в нерівні умови. зважаючи на це Протоколи випробувань не можуть бути визнані дійсними та прийняті до розгляду за умовами наведеної тендерної документації .
Враховуючи вище наведене, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі",- ВИМАГАЄМО:
Пвторно розглянути пропозицію ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО та відхилити її у зв’язку з не відповідністю тендерниим вимогам.
У разі відмовлення у задоволені даної вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для оцінки дій Замовника, та у разі підтвердження порушень і до Антикорупційного комітету для притягнення відповідальних осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 108.pdf 27.08.2018 16:25
Дата подачі:
23.08.2018 14:23
Вирішення:
1.Щодо Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного регламенту.
Додатком 3 до Тендерної документації передбачені чіткі вимоги щодо технічних параметрів та переліку підтверджуючих документів. Учасником ТОВ «МІСТОБУД ДНІПРО» надана у складі Тендерної пропозиції Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного регламенту, яка містить підпис, посаду (Генеральний директор) та прізвище (Сhen Kaier). Вищезазначена Декларація містить посилання на Сертифікат відповідності, а саме НТТ 180506052Е-1, яка в своєму додатку містить інформацію про запропоновані Учасником моделі світильників. Згідно вимог Тендерної документації, Учасник мав надати Сертифікати, які видані акредитованим органом сертифікації відповідно до вимог ДСТУ, які підтверджені копіями декларацій. Вимога щодо надання додатків до Декларації у Тендерній документації відсутня.
2.Щодо Сертифікатів відповідності, Паспортів на запропоновані Учасником моделі товарів та висновків лабораторії.
Сертифікати відповідності видані на продукцію виробника Жеджианг АбтТраст Електрик Ко, Лтд. В Паспортах, наданих Учасником, міститься інформація, що виробником продукції є Жеджианг АбтТраст Електрик Ко, Лтд для ТОВ «Містобуд Дніпро». Крім того, надані Паспорта завірені не лише Учасником, а і виробником продукції.
Сертифікати відповідності видані НТТ. Згідно посилання, яке зазначено на Сертифікаті НТТ – це Shenzhen HTT Technology Co., Ltd., яка є професійною організацією з тестування та сертифікації. Компанія, здійснює діяльність відповідно до вимог ISO / IEC 17025, має право доступу до міжнародних експертних організацій. У тому числі UL, ETL, FCC, CEC, TIMCO, SIEMIC, EMCC, BV, PHOENIX і т. д.
В Україні діє Національне агентство з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – НААУ). НААУ є повноправним членом Міжнародної кооперації з акредитації лабораторій (ILAC) та підписантом Угоди про взаємне визнання (ILAC MRA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій і органів з інспектування.
Також НААУ є членом Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та підписантом Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання (IAF MLA) за напрямками акредитації органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації персоналу та органів з сертифікації систем менеджменту якості, навколишнього середовища, інформаційної безпеки, безпечності харчових продуктів, а також систем менеджменту якості медичних виробів і систем енергетичного менеджменту.
Таким чином, акредитація, що надається НААУ у вищенаведених сферах, є еквівалентною акредитації, що надається національними органами з акредитації – підписантами ILAC MRA та IAF MLA.
Розвиток стосунків з ЕА, ILAC та IAF, розширення свого визнання у вказаних організаціях, а також подальша співпраця із органами з акредитації країн Європейського Союзу та світу, проведення в рамках цієї взаємодії робіт по взаємному визнанню акредитації на сьогодні є пріоритетами діяльності НААУ.
IAF є всесвітньою мережею органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності.
IAF існує для досягнення наступних глобальних цілей:
- підтримка та розширення Багатосторонньої угоди про визнання (IAF MLA), між органами з акредитації – членами IAF з метою зменшення ризиків для підприємств та їх клієнтів і забезпечення впевненості щодо сертифікатів, виданих акредитованими органами з оцінки відповідності в будь-якій частині світу;
- розробка та гармонізація вимог щодо акредитації у всьому світі;
- просування акредитації як ефективного механізму для забезпечення довіри до товарів та послуг, що є істотною умовою для усунення обмежень для світової торгівлі.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Так, Мінекономрозвитку видало ряд Наказів про прийняття європейських нормативних документів як національних стандартів України, внесення змін до національних і міждержавних стандартів та скасування певних стандартів.
Доцільно також зауважити, що підтвердження акредитації лабораторії, яка здійснювала вимірювання, умовами Тендерної документації не вимагалося.
3. Щодо методів вимірювання, які зазначені в протоколах випробування наданих Учасником.
Згідно умов Тендерної документації, Учасники мали підтвердити протоколами випробувань наступні показники:
- Коефіцієнт потужности;
- Колірну температура, К;
- Світлову віддача ( Лм/Вт);
- Індекс кольоропередавання, Ra.
Згідно протоколу випробування НТТ180506052L-10 на світилки STREET-A-30W, при напрузі 219,46 – на початку випробування та 221,09 – через 60 хвилин зафіксовані наступні показники:
- Коефіцієнт потужности – 0,96 - 0,96 (вимога Замовника не менше 0,95).
- Колірну температура, К – 6078 – 6144 (вимога Замовника не менше 6000).
- Світлову віддача ( Лм/Вт) – 92,4 – 91,0 (вимога Замовника не менше 90).
- Індекс кольоропередавання, Ra – 81,46 – 81,11 (вимога Замовника не менше 70).
Згідно протоколу випробування НТТ180506052L-11 на світилки STREET-A-50W, при напрузі 220,41 – на початку випробування та 218,08 – через 60 хвилин зафіксовані наступні показники:
- Коефіцієнт потужности – 0,98 - 0,97 (вимога Замовника не менше 0,95).
- Колірну температура, К – 6181 – 6130 (вимога Замовника не менше 6000).
- Світлову віддача ( Лм/Вт) – 101,4 – 100,6 (вимога Замовника не менше 100).
- Індекс кольоропередавання, Ra – 81,35 – 80,26 (вимога Замовника не менше 70).
Згідно протоколу випробування НТТ180506052L-12 на світилки STREET-A-100W, при напрузі 221,17 – на початку випробування та 218,96 – через 60 хвилин зафіксовані наступні показники:
- Коефіцієнт потужности – 0,98 - 0,97 (вимога Замовника не менше 0,95).
- Колірну температура, К – 6074 – 6049 (вимога Замовника не менше 6000).
- Світлову віддача ( Лм/Вт) – 90,13 – 92,09 (вимога Замовника не менше 90).
- Індекс кольоропередавання, Ra – 81,54 – 79,90 (вимога Замовника не менше 70).
Враховуючи той факт, що показники досліджень значно перевищують вимоги Замовника, незначна похибка щодо показників напруги не може впливати на їх результати.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не має підстав для скасування рішення № 107 від 16.08.2018 року щодо кваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУД ДНІПРО».
Варто зауважити, що відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Вирішили:
1. Відмовити у задоволенні Вимоги UA-2018-07-26-001729-b.a1, яка надійшла від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЬ СЛАВУТА».
Статус вимоги:
Відхилено