• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги(послуги з охорони історико-культурного заповідника)

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

3 150 550.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 752.75 UAH
Період оскарження: 11.11.2024 16:25 - 16.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення та обрання переможця

Номер: fe5acb6ab74f4825b301b08a5cd15205
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-11-011423-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення та обрання переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2024 18:32
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2024 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання зазначеного рішення уповноважена особа скасовує: - рішення Комунального закладу Сумської обласної ради "Державний історико-культурний заповідник у м.Путивлі" від 21.11.2024 р. № 25 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" (код ЄДРПОУ: 43198622); - рішення Комунального закладу Сумської обласної ради "Державний історико-культурний заповідник у м.Путивлі" від 25.11.2024 р. № 27 про визначення УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ: 40108871) переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги(послуги з охорони історико-культурного заповідника)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-11-011423-a.
Автор: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dae4cb59f1ba4b0d8359df78ba093b66
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу:
9) Учасник надає чинний сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2015)» охорони об’єктів різних форм власності за допомогою фізичної охорони.
Скаржником у складі Пропозиції було надано файл «UA.MQ.221216.04-22_qr», яким підтверджено відповідність цій вимозі ТД та надано сертифікат на систему управління якістю стосовно зокрема діяльності приватних охоронних служб (ДКПП 80.10).
Орган з оцінки відповідності вправі видавати сертифікат виходячи з господарської діяльності суб’єкта господарювання. Скаржник має наступний вид діяльності, що пройшла сертифікацію:

Основний:
80.10 Діяльність приватних охоронних служб (цей клас включає):

За даними Державної служби статистики, Код КВЕД-2010: Клас 80.10 включає:

• використання броньованих автомобілів
• послуги тілоохоронців
• послуги детекторів брехні
• послуги зі зняття відбитків пальців
• послуги охоронців

Також, Клас 80.10 Коду КВЕД-2010 відповідає Класу 74.60.0 Коду за КВЕД-2005 «Проведення розслідувань та забезпечення безпеки» та, в свою чергу, включає:
• нагляд, охорону та інші види захисту;
• нагляд за перевезенням грошей і цінностей;
• захист інформації в комп'ютерних та інших технічних засобах від копіювання та несанкціонованого доступу;
• дресирування собак-охоронців.

Отже, незважаючи на те, що наданий сертифікат не містить формулювання «охорона об’єктів різних форм власності за допомогою фізичної охорони», він розповсюджує свою дію, в тому числі, на сферу охорони об’єктів різних форм власності за допомогою фізичної охорони, адже містить посилання на Код ДКПП 80.10, який включає послуги охоронців.
Підтвердження наших стверджень міститься за посиланнями:
https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/80/KVED10_80_10.html
https://kved.ukrstat.gov.ua/PT1005/80/PT1005_80_10.html
https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2005/74/60/KVED05_74_60_0.html

Також Скаржником було направлено лист №35 від 15.11.2024 року до органу сертифікації з проханням надати роз’яснення з даного питання.
На цей запит, орган сертифікації повідомив наступне: ООВ повiдомляє, що сертифiкована в частині діяльності (80.10; 80.20) СУЯ Вашого підприємства, а також система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони може забезпечити підтвердження відповідності заявленим вимогам у сфері охорони об’єктів різних форм власності за допомогою фізичної охорони та послуг з реагування на спрацювання засобів технічної сигналізації, але сертифікат відповідності не містить зазначеного формулювання через відсутність такого формулювання у відповідних ДК.

Скаржником підтверджено у повному обсязі наявну систему управління якістю та підтверджено наявність сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015).
Також, зазначаємо, що, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, якщо Замовник вважає, що наданий у складі пропозиції Скаржника сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) містить невідповідність вимогам Документації, він зобов’язаний був надати вимогу про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовник проігнорував вимогу законодавства, чим грубо порушив право Скаржника на усунення виявлених невідповідностей та перемогу в закупівлі, враховуючи надання пропозиції за найбільш вигідною ціною.
Таким чином, відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 49e0fe9d600041a583dd8db82e423dd1
Заголовок пункту скарги: Неправомірне обрання переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 3 до ТД, встановлено вимогу: Учасник надає посвідчення працівників, зазначених у довідці, з питань охорони праці та пожежної безпеки, відповідно до ст.40 «Кодексу цивільного захисту України», ст. 18 Закону України «Про охорону праці» чинне на дату подання.
У складі пропозиції УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано файл «посвідчення з охорони праці.pdf», який містить посвідчення працівників про результати перевірки знань з охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки в якості електротехнічного персоналу. Однак, у складі пропозиції відсутні посвідчення про результати перевірки знань, з питань охорони праці та пожежної безпеки, відповідно до ст.40 «Кодексу цивільного захисту України» щодо охоронників та поліцейських, як зазначено в довідці №4626/43/38/1/01-2024 від 11.11.2024 року та які вимагались тендерною документацією.
Також, частиною 4 статті 40 Кодексу цивільного захисту України визначено: «Особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях». У складі пропозиції відсутні посвідчення про результати перевірки знань, з питань цивільного захисту.
Таким чином, незважаючи на відсутність документів, які вимагались тендерною документацією, Замовник обрав переможця, пропозиція якого не відповідає вимогам ТД.
Замовником проігноровано вимоги ТД та чинного законодавства, основні принципи здійснення закупівель, не здійснено об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, чим порушено право Скаржника на справедливий розгляд пропозицій.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)