• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10))

Торги відмінено

211 072.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 110.72 UAH
Період оскарження: 11.11.2024 14:06 - 16.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 50ee30e9f1a64dbd8ba4b7b1888fd8e6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-11-008484-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" ( номер закупівлі UA-2024-11-11-008484-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10)) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-008484-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10)). Закупівлю було оголошено:11.11.2024 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО». 11.12.2024 р. згідно Протоколу № 379 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним. В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив три обставини, щодо яких Скаржник повідомляє наступне: 1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність кодів 18 02 02*; 16 12 46* наявність яких передбачена умовами тендерної документації. Натомість, у складі пропозиції Скаржника було надано: - Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024; - Наказ Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; - Додаток до Наказу Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК«УКРЕКОПРОМ»; - реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - Лист № 24/24 -03/592-24 від 03.04.2024 р.,від Департаменту цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ); - Лист-пояснення щодо ліцензії (вих. № 01/03-2882/12 від 05.12.2024 р.)із посиланням на відкритий реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; Зазначені вище документи підтверджують наявність у ліцензії Скаржника кодів 18 02 02*; 16 12 46*, що передбачені умовами тендерної документації. Як доказ, додатково Скаржник надає на розгляд комісії скрін-шот з ліцензійного реєстру. Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність інформації температури згорання, допалювання, газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.) Натомість у складі пропозиції було надано Технічний паспорт установки для термічного знищення відходів УТ 3000 ДП (утилізатори термічні) ТУ У 29.2-37378282-001:2011), в якому зазначена робоча температура згорання та допалювання (850-1300 °C.) сторінка 4 технічного паспорту. Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність інформації та документів на субпідрядника. Натомість у складі пропозиції Скаржника було надано довідку Вих.№ 01/03-2882/23 від 06.12.2024 р., витяг з ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) № 418 від 23.08.2022 та договір № ЕД 1301124 від 13.11.2024 р.. Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржник, Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації. 1. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Учасник повинен надати у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua)». Натомість, наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 містить закреслення, що унеможливлює його автентичність та робить його нечитабельним. З огляду зазначеного, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виконав вимогу п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. 2. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського/серійного номера обладнання, температури згорання, допалювання, газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.)» Натомість, у учасником довідці про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішеннями Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-11-008484-a ID у PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-008484-a ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протоколу № 379 від 11.12.2024 р.; 3) Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 4) Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024; 5) Наказ Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; 6) Додаток до Наказу Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК«УКРЕКОПРОМ»; 7) реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 8) Лист № 24/24 -03/592-24 від 03.04.2024 р.,від Департаменту цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ); 9) Лист-пояснення щодо ліцензії (вих. № 01/03-2882/12 від 05.12.2024 р.)із посиланням на відкритий реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 10) Технічний паспорт установки для термічного знищення відходів УТ 3000 ДП (утилізатори термічні) ТУ У 29.2-37378282-001:2011); 11) довідка Вих.№ 01/03-2882/23 від 06.12.2024 р.; 12) витяг з ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) № 418 від 23.08.2022 ; 13) договір № ЕД 1301124 ві 13.11.2024 р. 14) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24; 15) довідка про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.12.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 13:34
Дата виконання рішення Замовником: 16.01.2025 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення № 20690-р/пк-пз від 26.12.2024 Комісія Антимонопольного комітету ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ: 26385055) скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" (код ЄДРПОУ: 37037256) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021-2015 Код 90520000-8 "Послуги у сферіповодження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами"(Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції 20 D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-11-008484-a.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ecafc41fb63f4779992688601ff3951e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" ( номер закупівлі UA-2024-11-11-008484-a)
ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10))
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-008484-a) ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10)).
Закупівлю було оголошено:11.11.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО».
11.12.2024 р. згідно Протоколу № 379 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
В якості підстави для відхилення, Замовник зазначив три обставини, щодо яких Скаржник повідомляє наступне:
1. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність кодів 18 02 02*; 16 12 46* наявність яких передбачена умовами тендерної документації.
Натомість, у складі пропозиції Скаржника було надано:
- Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024;
- Наказ Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
- Додаток до Наказу Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК«УКРЕКОПРОМ»;
- реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- Лист № 24/24 -03/592-24 від 03.04.2024 р.,від Департаменту цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ);
- Лист-пояснення щодо ліцензії (вих. № 01/03-2882/12 від 05.12.2024 р.)із посиланням на відкритий реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
Зазначені вище документи підтверджують наявність у ліцензії Скаржника кодів 18 02 02*; 16 12 46*, що передбачені умовами тендерної документації.
Як доказ, додатково Скаржник надає на розгляд комісії скрін-шот з ліцензійного реєстру.
Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

2. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність інформації температури згорання, допалювання, газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.)
Натомість у складі пропозиції було надано Технічний паспорт установки для термічного знищення відходів УТ 3000 ДП (утилізатори термічні) ТУ У 29.2-37378282-001:2011), в якому зазначена робоча температура згорання та допалювання (850-1300 °C.) сторінка 4 технічного паспорту.
Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Виходячи з Протоколу, підставою про відхилення Замовник зазначив між іншим відсутність інформації та документів на субпідрядника.
Натомість у складі пропозиції Скаржника було надано довідку Вих.№ 01/03-2882/23 від 06.12.2024 р., витяг з ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) № 418 від 23.08.2022 та договір № ЕД 1301124 від 13.11.2024 р.. Враховуючи зазначене, пропозиція Скаржника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржник, Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Учасник повинен надати у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua)».
Натомість, наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 містить закреслення, що унеможливлює його автентичність та робить його нечитабельним.
З огляду зазначеного, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виконав вимогу п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі.
2. Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського/серійного номера обладнання, температури згорання, допалювання, газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.)»
Натомість, у учасником довідці про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів відсутні інформація щодо газифікації/газогенерації (не менше 850 °C.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.


Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішеннями Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-11-008484-a ID у PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-008484-a ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ").
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протоколу № 379 від 11.12.2024 р.;
3) Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
4) Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024;
5) Наказ Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
6) Додаток до Наказу Міндовкілля №916 від 29.07.2024 Про розширення ліцензії ТОВ «НВК«УКРЕКОПРОМ»;
7) реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
8) Лист № 24/24 -03/592-24 від 03.04.2024 р.,від Департаменту цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ);
9) Лист-пояснення щодо ліцензії (вих. № 01/03-2882/12 від 05.12.2024 р.)із посиланням на відкритий реєстр ліцензіатів у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
10) Технічний паспорт установки для термічного знищення відходів УТ 3000 ДП (утилізатори термічні) ТУ У 29.2-37378282-001:2011);
11) довідка Вих.№ 01/03-2882/23 від 06.12.2024 р.;
12) витяг з ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) № 418 від 23.08.2022 ;
13) договір № ЕД 1301124 ві 13.11.2024 р.
14) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24;
15) довідка про наявність обладнання для оброблення/видалення небезпечних відходів;
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: dbc2648485444c58b78542e19b09498c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-11-008484-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2024-11-11-008484-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 11.11.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-11-008484-a ID y PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 на закупівлю послуг за ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10)). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до ч.1 Додатку 5 та п.1 ч.13 Додатку 6 до тендерної документації, Замовник вимагає між іншим: Довідка в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, і має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються). На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів вказаних в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію ттранспортного(х) засобу(ів) (у разі користування на підставі оренди додатковао надати договір(и) оренди: інший документ, що підтверджує право залучення транспортого засобу), свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів або документ виданий регіональним чи територіальним сервісним центром МВС про те, що на транспорт вказаний в довідці законодавством не передбачено наявність вищезазначеного свідоцтва. Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного: Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О. Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами: - змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання; - транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL - транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); - транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3. Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ (яку скаржник надає як доказ) з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями». Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-11-008484-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 2) наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», 3) копія ліцензії Укртрансбезпека
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2024 16:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.11.2024 17:53
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 085371100255447aa5f818b85aa87ed1
Заголовок пункту скарги: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на дискримінаційні вимоги
тендерної документації за закупівлею UA-2024-11-11-008484-a
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
11.11.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-11-008484-a ID y PROZORRO 5ff7c7f556c64833befb127061fcdbd5 на закупівлю послуг за ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D10)).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до ч.1 Додатку 5 та п.1 ч.13 Додатку 6 до тендерної документації, Замовник вимагає між іншим: Довідка в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, і має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються).
На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів вказаних в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію ттранспортного(х) засобу(ів) (у разі користування на підставі оренди додатковао надати договір(и) оренди: інший документ, що підтверджує право залучення транспортого засобу), свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів або документ виданий регіональним чи територіальним сервісним центром МВС про те, що на транспорт вказаний в довідці законодавством не передбачено наявність вищезазначеного свідоцтва.

Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ (яку скаржник надає як доказ) з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.

ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-11-008484-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів»,
3) копія ліцензії Укртрансбезпека
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації