-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу
Найменування: КНП «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області. Код згідно з ЄДРПОУ: 02004812. Місцезнаходження: Україна,30400, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Захисників України, 85. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися цінові пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до цінової пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами та доповненями). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД, в останній редакції змін
- зміни 06.12.2024 (1).docx 07.12.2024 21:43
- Скарга гістологія Сілмед (4).doc 07.12.2024 21:43
- Ліцензія ТОВ «Сілмедгруп» (2).pdf 07.12.2024 21:43
- Копія Витягу з ЄДРПОУ.PDF 07.12.2024 21:43
- акт сан обстеження.pdf 07.12.2024 21:43
- sign.p7s 07.12.2024 21:51
- рішення від 10.12.2024 № 19566.pdf 10.12.2024 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 № 20173.pdf 19.12.2024 11:39
- рішення від 18.12.2024 № 20173.pdf 20.12.2024 09:45
- Пояснення.pdf 12.12.2024 16:23
- Пояснення .docx 12.12.2024 16:23
- Протокол 215.pdf 23.12.2024 10:51
- Протокол 215.pdf 23.12.2024 10:54
- Протокол 215.pdf 23.12.2024 11:01
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Докази діялості у сфері (ліцензія)
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ТОВ «Сілмедгруп» (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік змін, що вніс Замовник
-
Повʼязаний документ:
зміни 06.12.2024 (1).docx
-
-
Назва доказу:
Акт обстеження наявніий у скаржника
-
Повʼязаний документ:
акт сан обстеження.pdf
-
ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП" до розгляду; 2. Провести перевірку викладених фактів; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 4. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕПЕТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни в тендерну документацію за процедурою закупівлі " Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу " (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні), з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до Скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, встановлення дискримінаційних вимог
- Персонал.jpg 18.11.2024 17:41
- працівники.zip 18.11.2024 17:41
- Скарга.docx.asice (1).zip 18.11.2024 17:41
- Акредитаційний сертифікат.PDF 18.11.2024 17:41
- Ліцензія із змінами.rar 18.11.2024 17:41
- Посвідчення Стратійчук.pdf 18.11.2024 17:41
- sign.p7s 18.11.2024 17:42
- рішення від 20.11.2024 №18611.pdf 20.11.2024 16:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 №18953.pdf 28.11.2024 12:29
- рішення від 27.11.2024 №18953.pdf 02.12.2024 14:05
- Протокол 184.pdf 03.12.2024 15:03
Пункт скарги
1) не менше ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії;
2) лаборант.
Скаржник вважає вищезгадані вимоги як дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, а також не відповідають положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ), саме для проведення гістологічного дослідження. Зокрема, Наказ МОЗ від 06.09.2021 № 1877 щодо оптимального обсягу патологоанатомічних досліджень (на рік) на одного спеціаліста (лікаря) з патологічної анатомії стосується проведення паталогоанатомічних розтинів, а не гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
-
Назва доказу:
4. посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення Стратійчук.pdf
-
-
Назва доказу:
3. накази про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
працівники.zip
-
-
Назва доказу:
2. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Персонал.jpg
-
-
Назва доказу:
1. Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
• Операційний та біопсійний матеріали ІІІ категорії складності досліджуються за участю не менше, ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії (згідно Методичними рекомендаціями (29.17/38.17) МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ НАУКОВОЇ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПАТЕНТНО-ЛІЦЕНЗІЙНОЇ РОБОТИ узгоджених в.о. директора Медичного департаменту МОЗ України А.О. Гаврилюка від 11.04.2017року).
• Операційний та біопсійний матеріали IV категорії складності досліджуються за участю не менше, ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії (згідно Методичними рекомендаціями (29.17/38.17) МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ НАУКОВОЇ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПАТЕНТНО-ЛІЦЕНЗІЙНОЇ РОБОТИ узгоджених в.о. директора Медичного департаменту МОЗ України А.О. Гаврилюка від 11.04.2017року)..
Скаржник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що обмежує конкуренцію, а також не відповідає положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ). Також зазначаємо що, Методичні рекомендації міністерства охорони здоров’я України Українського центру наукової медичної інформації та патентно-ліцензійної роботи від 04.2017 року «Загальні правила проведення патологоанатомічних розтинів померлих і прижиттєвих патоморфологічних досліджень операційного і біопсійного матеріалів» це лише рекомендації.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше ніж 3-х спеціалістів (лікарів) з патологічної анатомії вищої кваліфікаційної категорії, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
-
Назва доказу:
4. посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення Стратійчук.pdf
-
-
Назва доказу:
3. накази про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
працівники.zip
-
-
Назва доказу:
2. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Персонал.jpg
-
-
Назва доказу:
1. Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
- Учасник повинен надати документи щодо проходження/завершення проходження процедури оцінки відповідності власної медичної лабораторії у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2015. IDT) або ISO 15189:2022, а саме:
- Учасник, який проходить процедуру акредитації:
- копію протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ);
- копію рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії (видане НААУ);
- Акт аналізу документів медичної лабораторії на відповідність вимогам ISO 15189:2022; Рішення за результатами розгляду акта аналізу документів медичної лабораторії на відповідність вимогам ISO 15189:2022 та /або Договір на виконання робіт з акредитації (Договір має бути укладений з організацією, яка уповноважена проводити акредитацію); Акт здачі приймання робіт до договору на виконання робіт з акредитації.
- Учасник який завершив процедуру акредитації: копію атестату про акредитацію (видане НААУ).
Вказані умови тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтовані, адже наявність в учасника документів щодо проходження/завершення процедури акредитації медичних лабораторій у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2012. IDT) або ISO 15189:2022, жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Вимога щодо необхідності надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації та копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації носить явно дискримінаційний підхід.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України, має ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України.
Також зазначаємо, що з метою підвищення якості надання медичної допомоги населенню України та відповідно до статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров'я Кабінет Міністрів України Постановою №765 від 15.07.1997 затвердив Порядок акредитації закладу охорони здоров'я (далі – Порядок №765). Згідно п. 1 Порядку №765, Акредитація закладу охорони здоров’я - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам. Акредитацію закладів, крім аптечних закладів, проводить Головна акредитаційна комісія, а акредитацію аптечних закладів - Головна комісія з акредитації аптечних закладів, що утворюються при МОЗ, та акредитаційні комісії, що утворюються при Міністерстві охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій. П. 1 Порядку №765 визначено що стандарти акредитації закладів затверджуються МОЗ.
Скаржником у встановленому законом порядку отримано акредитаційний сертифікат серія МЗ №015560 строком дії з 03.02.2022 до 02.02.2025 рр. (додається як доказ).
Замовник, встановивши умову у тендерній документації щодо надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації грубо порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, застосувавши явно дискримінаційний підхід до учасників які мають акредитаційний сертифікат, який отриманий в порядку визначеному чинним законодавством та виданий Міністерством Охорони Здоров’я України. Також зазначаємо, що формування вимоги про надання саме «атестату про акредитацію» та ще й виданого саме НААУ, також застосував дискримінаційний підхід до учасників та зокрема Скаржника.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений
-
Назва доказу:
акредитаційний сертифікат серія МЗ №015560
-
Повʼязаний документ:
Акредитаційний сертифікат.PDF
-
-
Назва доказу:
1. Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства