• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Калібрування засобів вимірювальної техніки і випробувального обладнання для ДУ «Київський міський ЦКПХ МОЗ»

Торги відмінено

906 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 530.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2024 20:08 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1d502ec9746e428c9bd82e7f91bc087b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-08-014517-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.12.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.12.2024 13:51
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2024 21:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20353-р/пк-пз від 20.12.2024 року Замовник вирішив скасувати рішення №174 від 05.12.2024р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАБ-ТЕСТ" (код ЄДРПОУ: 38575071) та рішення №175 від 10.12.2024р. про визначення державного підприємства "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" (код ЄДРПОУ: 02568182) переможцем процедури закупівлі — "Калібрування засобів вимірювальної техніки і випробувального обладнання для ДУ "Київський міський ЦКПХ МОЗ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11- 08-014517-a.
Автор: ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ", Олег Чуприна +380487838535 7838535@ukr.net https://www.lab-test.net/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c79e79ce9f994f1fb547fd9fa1195a3a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Протокольним рішенням уповноваженої особи №174 від 05 грудня 2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення відхилено пропозицію Скаржника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям тендерної документації процедури закупівлі та який надав всі документи, подання яких передбачалося тендерною документацією.


1. Зазначені недоліки в протоколі № 174 від 05.12.2024р. свідчать про те, що Замовник встановив відсутність у Тендерній пропозиції Учасника ІНФОРМАЦІЇ «стосовно калібрувальних та вимірювальних можливостей діапазону нейтронного випромінювання….відсутня».

Стосовно відсутності інформації – зазначена інформація не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі якість його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків, якщо такі взагалі наявні.

Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»


Стосовно інформації про субпідрядника - Замовником не встановлено вимогу щодо надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі МЕНШЕ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг та лист-згоду від субпідрядника щодо надання даних послуг – у разі їх залучення до виконання договору.

Всього у Таблиці Додатку 3 до Тендерної документації містить 98 позицій та більше 300 одиниць засобів вимірювальної техніки, а відсутність інформації встановлено за 1 приладом, що вочевидь вказує на те, що це складає МЕНШЕ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та, відповідно, цей факт не зобов‘язує та не обмежує Учасника щодо залучення субпідряду або надання іншої інформації, яка задовільнить вимоги Замовника стосовно калібрувальних та вимірювальних можливостей Учасника.

Також Замовником наведено, що у електронному полі «Інформація про субпідрядника» Учасника зазначено «-» (прочерк) та відповідно «Замовник розглядає пропозицію учасника як таку, що не потребує залучення субпідрядників».

Повідомляємо, що в електронних полях Учасником не проставлялися ніякі прочерки, що додатково підтверджує хибність висновків Замовника.

Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації якщо вони в дійсності є, шляхом завантаження відповідних документів.

Відповідно до ч. 9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокольне рішення №174
від 05 грудня 2024р щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ».
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника