• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги ( Послуги у сфері землеустрою), ДК 021:2015 – 71340000-3.

Завершена

336 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 360.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2018 14:52 - 05.08.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо порушення законодавства та усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації

Номер: d8239eeb993e4db483bbb61903b2a67e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-24-001352-b.c1
Назва: Щодо порушення законодавства та усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Вимога:
ВИМОГА Публічним акціонерним товариством «Укрпошта» Львівської дирекції (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг за ДК 021:2015–71340000-3– Комплексні інженерні послуги (Послуги у сфері землеустрою) з ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-24-001352-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ренесанс-Груп» планує взяти участь у процедурі закупівлі послуг, але під час вивчення Тендерної документації були виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури. Відповідно до загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також необхідно врахувати норми ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та інше. Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ч. 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вказано, що Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. До уваги взято положення з Тендерної документації (ч. 1 Додаток №1): «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». В цьому ж пункті міститься примітка, яка визначає який договір є аналогічним у розумінні Замовника «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір про надання послуг з формування обмінних файлів (електронних документів), виготовлення документації із землеустрою, супроводу державної реєстрації/внесення змін щодо земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, та щодо земельних ділянок розташованих в місті Києві – додатково щодо внесення відомостей до міського земельного кадастру про земельні ділянки, які надавались суб’єктам господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)». Встановлюючи наведену примітку, Замовник навмисно обмежує коло учасників тендерної процедури, оскільки конкретно встановлює місце розташування ділянок «в місті Києві» та відповідне надання такого договору у складі тендерної пропозиції. У ст.ст. 47, 50, 55 ЗУ « Про землеустрій» визначено склад та зміст документації із землеустрою. Виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки та місця розташування земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.). Згідно з практикою Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) аналогічними договорами вважаються договори, які виконувались за тим самим кодом ЄЗС (за третім знаком), за яким визначений предмет закупівлі (якщо замовником у тендерній документації не визначеного іншого). Зазначена практика підтверджується численними рішеннями Колегії з цього питання, які розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу та доступ до яких є вільним. Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як обмежує коло Учасників. У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» вимагає: 1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до Тендерної документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-07-24-001352-b), а саме: змінити положення щодо визначення аналогічних договорів і викласти їх у наступній редакції: «Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг з виготовлення документації із землеустрою, внесення відомостей до міського земельного кадастру про земельні ділянки, які надавались суб’єктам господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)». Директор ТОВ «Ренесанс-Груп» А.В. Наголюк
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Львівська дирекція ПАТ «Укрпошта», розглянувши Вашу електронну вимогу стосовно закупівлі послуг за ДК 021:2015–71340000-3, «Комплексні інженерні послуги (Послуги у сфері землеустрою)» (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-07-24-001352-b), повідомляє наступне. У Додаток № 1 до Тендерної документації на закупівлю - "Комплексні інженерні послуги (Послуги у сфері землеустрою)", ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 71340000-3, в частині «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» внесено зміни, які затверджені Протоколом № 2 засідання тендерного комітету Львівської дирекції ПАТ «Укрпошта» від 27.07.2018р.
Статус вимоги: Задоволено