• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

3 категорія Замовника

Торги не відбулися

9 030 724.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2024 15:03 - 22.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення

Номер: 81863ded216f4059acbb2424e0c22146
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-08-010835-a.b1
Назва: Безпідставне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, тендерна документація не містила переліку кошторисних норм, що мають бути застосовані учасниками при складанні кошторисної документації, а також не містила окремих вимог щодо заборони застосування саме обгрунтування КР18-79-1. Відхилення є цілком неправомірним, і дане питання вже неодноразового оскаржувалось в органі оскарження, то ж рекомендуємо переглянути практику Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, наприклад рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c). За результатом розгляду застосування іншої розцінки, органом оскарження встановлено, що так як тендерна документація не містить окремих вимог до шифрів норм, що мають бути зазначені у розрахунках учасників, підстави для відхилення є відсутніми. То ж просимо переглянути рішення уповноваженої особи, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», та може призвести, в подальшому, до визнання переможцем процедури учасника, ціна тендерної пропозиції якого є значно вищою. Зрештою Замовником буде порушено законодавство в сфері публічних закупівель, та такі дії призведуть до перевитрат бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши дану вимогу Учасника, Замовник прийшов до висновку про відхилення даної вимоги з наступної причини. Тендерна пропозиція Учасника була відхилена як пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). В нашому випадку КНУ РЕКНб КБ 47-27-1 є прямою розцінкою «Улаштування корита під квітники глибиною 40 см механізованим способом» згідно п.97 Відомості обсягів робіт, і є обов'язкова при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств. (п.1.7 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи). Застосування розцінки КР 18-79-1 «Планування ділянки під озеленення механізованим способом» взагалі є грубим порушенням, тому що склад робіт не відповідає технічному завданню. В РЕКНр є також КР 18-98-1 «Улаштування корита під квітники механізованим способом, глибина корита 40 см» і відповідає складу робіт, але застосування даної розцінки також є помилковим згідно п.1.7 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. В відомості об’ємів робіт застосування п.97 «Улаштування корита під озеленення глибиною 40см механізованим способом» ( відповідає КБ47-27-1 Настанови) неможливо без п.98 «Додавати або вилучати на кожні 10 см зміни глибини корита, розроблені механізованим способом» (загал.глиб. 10см) (відповідає КБ47-27-3 Настанови). Коли ми звернемо увагу на п.97 та п.98, то зрозуміємо, що для обрахунків обсягів влаштування корита під озеленення загальною глибиною 10см механізованим способом п.97 КБ47-27-1 (глибиною 40см) потрібно зменшити на п.98 КБ47-27-3 (на 30см ), щоб отримати корито глибиною 10см, а в випадку який ми бачимо в пропозиції кошторису 07-01-02 п.1 КР18-79-1 Планування ділянки під озеленення механізованим способом - не розробляється на глибину 40см, і тому відповідно не можна вилучити 30см п.2 КБ47-27-3 . Це взагалі є порушенням, тому що вартість заробітної плати по графі 9 кошторису п.1 дорівнює 0 грн. , а п. 2 зменшує її на 50188,45грн (0грн. - 50188,45грн.= -50188,45грн) , що створює від’ємну величину. п.1 з/плата графа 9 =0,00грн п.2 з/плата графа 9 =50188,45грн. Щодо практики Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c) не висвітлює питання недотримання вимоги тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Статус вимоги: Відхилено