• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для прання (код ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення)

Торги відмінено

498 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2024 12:01 - 01.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»

Номер: eaf66b9b1fe04bdf94e0c7f29f80258c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-08-005918-a.b2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
Скарга:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом б/н від 10.12.2024 (далі по тексту – Протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з двох подібних підстав. ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даними підставами аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
Дата розгляду скарги: 25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.12.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2024 19:21
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2025 09:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ буде виконано та буде скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" (код ЄДРПОУ: 43527454) за процедурою закупівлі — "Засоби для прання (код ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення)"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2ffa916fc77b4233990e909d2f35d33c
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-11-08-005918-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом б/н від 10.12.2024 (далі по тексту – Протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з двох подібних підстав.

Замовник зазначає, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» не надані:
1) Сертифікат відповідності за позиціями 1-3 предмета закупівлі;
2) Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів за позиціями 1-5 предмета закупівлі.
Також Замовник стверджує, що надана ТОВ «Гренландія НВП» Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів не містить підтвердження відповідності саме технічному регламенту від 20 серпня 2008 р. № 717.






ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного.

Відповідно до вимог пунктів 4.1-4.5 Додатку 1 до тендерної документації (далі по тексту – ТД) у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати документальне підтвердження відповідності вимогам Замовника, зокрема,
1) на позиції 1-3 предмета закупівлі – Сертифікат відповідності;
2) на позиції 1-5 предмета закупівлі – Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717.

1) Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» Сертифікат відповідності № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023 (файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf») відповідає усім викладеним Замовником у ТД вимогам, а також виданий, зокрема, на усі запропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби, зокрема, на засоби за позиціями № 1-3 (у Сертифікаті відповідності – №№ 91, 128, 108, відповідно):



- за позицією 1: Пральний порошок «EXTREME WASH» (Засіб для прання виробів з бавовни, льону та синтетичних матеріалів, 20 л.):


- за позицією 2: Добавка для підсилення дії пральних засобів «EXTREME WASH» (Засіб для підсилення прання «20 л.):


- за позицією 3: Засіб для ополіскування білизни «EXTREME WASH» (Засіб для нейтралізації лужного середовища кондиціонер-ополіскувач, 20 л.):



2) Надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів № UA.D.001-24 від 07.05.2023 (файл «Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf») відповідає усім викладеним Замовником у ТД вимогам, зокрема,
- відповідає формі такої декларації, наведеній у Додатку 3 до Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717, відповідно до якої зазначена Декларація не повинна містити номера та дати Постанови Кабінету Міністрів України, разом з тим, в Україні діє тільки один Технічний регламент мийних засобів, тому він не потребує додаткової ідентифікації;
- а також видана, зокрема, на усі запропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби, зокрема, на засоби за позиціями 1-5 (у Декларації – №№ 91, 128, 108, 123, 131, відповідно):



- за позицією 1: Пральний порошок «EXTREME WASH» (Засіб для прання виробів з бавовни, льону та синтетичних матеріалів, 20 л.):


- за позицією 2: Добавка для підсилення дії пральних засобів «EXTREME WASH» (Засіб для підсилення прання «20 л.):


- за позицією 3: Засіб для ополіскування білизни «EXTREME WASH» (Засіб для нейтралізації лужного середовища кондиціонер-ополіскувач, 20 л.):


- за позицією 4: Відбілювач, плямовивідник кисневмісний рідкий «EXTREME WASH» (кисневий відбілювач - дезінфектант, 20 л.):

- за позицією 5: Добавка лужна для підсилення дії пральних засобів «EXTREME WASH» (Концентрований засіб для посилення миючого ефекту, 20 л.):



Слід зазначити, що:

1. Інформацію щодо торговельної марки «EXTREME WASH» наведено на початку переліку засобів у Сертифікаті відповідності та у Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
2. Уточнююча інформація щодо конкретного виконання та фасування засобу у Сертифікаті відповідності та у Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів не зазначається.
Разом з тим, запропоновані засоби однозначно ідентифікуються у зазначених документах.


Замовником не наведено жодної невідповідності наданих документів вимогам ТД.

Тому у Замовника відсутні підстави стверджувати, що ТОВ «Гренландія НВП» у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначені документи.
.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» надано усі підтвердження, яких вимагала ТД. Також надано усі затребувані ТД документи.
Пропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
ТОВ «Гренландія НВП» не вбачає у зазначених Замовником підставах відхилення порушення наданими нами у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованих нами засобів вимог ТД і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведених підстав.

Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП», наведені у Протоколі відхилення, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.

ТОВ “Гренландія НВП” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство.

Номер: a1ff075c26fe49efa670a82e01d9f0d3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-08-005918-a.c1
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство.
Скарга:
Тендерною документацією прописано дискримінаційні вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, вимагається 1) надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 2) надати чинні сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015/ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають бути видані саме на ім’я Учасника і не можуть бути видані на виробника; 3) надати підтвердження - встановлення відповідних програм до обладнання Замовника; - налаштування пральних машин та дозуючих систем обладнання Замовника; - навчання персоналу Замовника. Вважаємо зазначені вимоги незаконними у зв’язку із скасуванням видачі висновків ДСЕЕ та невідповідністю додаткових вимог Замовника предмету даної закупівлі – ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Дата розгляду скарги: 21.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2024 15:00
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2024 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2024 №18704-р/пк-пз виконано та внесено зміни у тендерну документацію за процедурою закупівлі – «Засоби для прання (код ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення)»
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3bc9bb84c6164a63b33e8228b205dd02
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-11-08-005918-a в електронній системі закупівель.

ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.

1) Тендерною документацією у пунктах 4.1, 4.2, 4.3 Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, вимагається надати
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності.

Разом з тим, з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі по тексту – ДСЕЕ), які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10–12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги Замовника в даний час.

Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням певної інформації, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.

Виробники повсякчас змінюють, розширюють асортимент пропонованої ними продукції, на яку вже не отримуватимуть висновки ДСЕЕ. Вищезазначена вимога Замовника спричиняє неможливість участі у закупівлі з пропозицією такої продукції.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни, дезінфекції тощо власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва.
Проте, наявним в ТОВ «Гренландія НВП», раніше отриманим, висновком ДСЕЕ, ми не можемо надати підтвердження усім вимогам Замовника та запропонувати новий товар, на який вже не може бути отримано висновок ДСЕЕ.

Разом з тим, після скасування з 01.10.2023 уповноваження Держпродспоживслужби на видачу висновків ДСЕЕ, тобто документів на запропонований товар, виданих державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та підтверджує відповідність запропонованого товару встановленим медичним критеріям/показникам безпеки, відповідність вимогам санітарного законодавства України та містить інформацію про необхідні умови використання/застосування, зберігання, транспортування, утилізації, знищення, вимагати такі документи Замовник не має права, адже відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством не передбачено видачу Держпродспоживслужбою чи іншим органом вищезазначених документів.

Просимо зобов’язати Замовника видалити вимогу надання висновків ДСЕЕ.


2) Тендерною документацією у пунктах 5.8 та 5.9 Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, вимагається надати
5.8. Чинний Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015/ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданий на ім’я Учасника.
5.9. Чинний Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 виданий на ім’я Учасника.

Разом з тим, таке обмеження створює дискримінаційні умови щодо учасників, які не мають таких сертифікатів, для пропозиції продукції виробників, які отримали на свою продукцію відповідні сертифікати.

Просимо зобов’язати Замовника видалити умову, що чинні сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015/ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають бути видані саме на ім’я Учасника і не можуть бути видані на виробника.


3) Тендерною документацією у пункті 4.14 Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, вимагається:
До підписання договору учасник має налаштувати професійні пральні машини під хімію виробника (на підтвердження надати гарантійний лист).

Постачальник бере на себе зобов’язання по налаштуванню дозуючих систем Замовника, залучивши сертифікованого спеціаліста за власний рахунок. Надати в складі тендерної пропозиції сертифікат від виробника про наявність спеціаліста по налаштуванню дозуючих систем.

Також пунктами 6-8 Додатку 2 до ТД вимагається:

6. До системи дозувань мийних засобів (яка дозує мийні засоби і яка встановлена у кожному ВП) Постачальник повинен встановити відповідні програми, визначені сертифікованим спеціалістом Постачальника згідно з технічною інформацією про систему дозувань мийних засобів).
7. Постачальник бере на себе зобов’язання по налаштуванню дозуючих систем Замовника, залучивши сертифікованого спеціаліста за власний рахунок.
8. Враховуючи те, що у Замовника функціонує відділ клінінгу та наявні професійні мийні машини та дозуючі станції, тому Постачальник бере на себе зобов’язання провести безкоштовне навчання персоналу по приготуванню (використанню) запропонованих мийних засобів. Це навчання повинно включати такі аспекти:
1) Теоретичну частину:
- Ознайомлення з мийними засобами
- Вивчення складу і властивостей основних інгредієнтів мийних засобів.
- Розуміння стандартів якості та безпеки при приготуванні робочих мийних розчинів.

2) Практичну частину:
- Демонстрацію процесу приготування різних типів робочих мийних розчинів.
- Інструктаж щодо безпечного використання мийних засобів.
- Практичні заняття з приготування робочих мийних розчинів під наглядом фахівця
- Інструктаж для працівників щодо використання програм для пральних професійних машин
3) Оцінювання знань:
- Проведення тестування для оцінки теоретичних знань персоналу.
- Практичне випробування, де кожен учасник повинен самостійно запустити пральну машину

4) Документація:
- Надання навчальних матеріалів (посібники/ інструкції, презентації).
- Видача сертифікатів про проходження навчання.

5) Терміни проведення:
- Навчання має бути проведено протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про закупівлю мийних засобів

6) До підписання договору учасник має налаштувати професійні пральні машини під хімію виробника

Ці вимоги гарантують, що персонал сервісної служби отримає необхідні знання та навички для безпечного і якісного приготування робочих мийних розчинів, запропонованих Постачальником.


Разом з тим, предмет даної закупівлі – ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.

Отже, надання послуг з обслуговування/налаштування обладнання та навчання, зокрема:
- встановлення відповідних програм до обладнання Замовника;
- налаштування пральних машин та дозуючих систем обладнання Замовника;
- навчання персонала Замовника
та усі інші подібні завдання власним коштом не можуть стосуватися постачання мийних засобів, тобто предмета даної закупівлі.

Якщо в Замовника наявне обладнання, яке потребує конкретних властивостей засобів, які застосовуються (в’язкість, густина, піноутворювальна здатність тощо), то саме ці властивості саме мийних засобів повинні бути з’ясовані Замовником при закупівлі обладнання та зазначені у переліку технічних вимог при закупівлі мийних засобів.

А перекладати на постачальника мийних засобів вищенаведений перелік обов’язків Замовник не має законних підстав.

Просимо:
Зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) виключити з ТД необхідність надання на підтвердження відповідності товару
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
2) видалити умову, що чинні сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015/ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають бути видані саме на ім’я Учасника;
3) виключити з ТД для постачальника мийних засобів необхідність надання послуг з встановлення програм, обслуговування/налаштування обладнання Замовника та навчання персоналу Замовника,

оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.

На доказ наявності порушених прав надаємо копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП».


ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації