-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)
Завершена
233 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 165.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2024 12:05 - 16.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
5efad88126cc4cce844b3b2d64540cfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-08-006021-a.a2
Назва:
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника бориспільська мр.pdf 25.11.2024 13:55
- 82_[15-11-2024 09.17.15]Технічні вимоги і характеристики (2).pdf 25.11.2024 13:55
- 76_[15-11-2024 16.31.08]SG412 Стійка шкільна одинарна.pdf 25.11.2024 13:55
- Скарга на рішення замовника бориспільстка мр.doc 25.11.2024 13:55
- ТД (зі змінами) (1).doc 25.11.2024 13:55
- 72_[15-11-2024 16.31.08]DIO-806 Ігровий комплекс Халабуда(Тендер).pdf 25.11.2024 13:55
- sign.p7s 25.11.2024 13:56
- Рішення від 27.11.2024 №18918.pdf 27.11.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 №19303.pdf 05.12.2024 12:36
- Рішення від 04.12.2024 №19303.pdf 06.12.2024 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2024 14:55
Дата розгляду скарги:
04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2024 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.12.2024 18:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2343922fbefd4cce8407bbea9a3a09e0
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визнання переможця Замовником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями № UA-2024-11-08-006021-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006021-a.
20 листопада 2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 217.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІРОС».
Скаржнику стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує його права та негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам ст.ст. 3, 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВ «МІРОС», як такої, що суперечить Закону, з наступних підстав:
1. Згідно тендерної документації в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ п.6 Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника надає наступні документи: п.п. 6.1. Паспорт/інструкція з експлуатації на запропоновані товари із кресленням габаритних розмірів, кресленням комплектації виробу та порядком гарантійних зобов’язань. Переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «SG412 Стійка шкільна одинарна» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 1000мм., Ширина 750мм., Висота 4050мм, проте у цьому ж у файлі на Малюнку 2 надано Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 1000мм., Ширина 729мм., Висота 4050мм, а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)», а саме ширині виробу, яка становить 750мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Стійка шкільна одинарна, не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
Також, переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «DIO-806 Ігровий комплекс Халабуда(Тендер)» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 5366мм., Ширина 5120мм., Висота 3253мм., у цьому ж файлі на Малюнку 2 Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 5313мм., Висота 3253мм., а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)» , а саме довжина виробу, яка становить 5313мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Ігровий комплекс «Халабуда», не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
2. Замовнику під час періоду уточнень було задане питання.
Після чого замовник вніс зміни та виправив файл ТД (зі змінами) 14-11-2024, 16:30:50, а саме: «дві люльки на підвісах, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".» та « Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм та підвіси, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".»
Переможцем ТОВ «МІРОС» в файлі «Технічні вимоги і характеристики (2)» надав характеристику на виріб Ігровий комплекс «Халабуда»: «Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм, підвіси – труба діаметром 26,8 мм.». що в свою чергу суперечить вимогам замовника та не відповідає тендерній документації Розділ IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ замовника. Надані характеристики на підвіси гойдалки у виробі Ігровий комплекс «Халабуда» не відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки" і запиту замовника.
Отже, пропозиція переможця ТОВ «МІРОС» підлягає відхиленню, згідно Розділу 5 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій», у разі, якщо тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з вище сказаного, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, пропозиція переможця закупівлі ТОВ «МІРОС» повинна бути відхилена вихолдячи з вище перерахованого. Просимо замовника розглянути дану вимогу, та відхилити пропозицію переможця ТОВ «МІРОС».
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006021-a.
20 листопада 2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 217.pdf щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІРОС».
Скаржнику стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує його права та негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам ст.ст. 3, 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВ «МІРОС», як такої, що суперечить Закону, з наступних підстав:
1. Згідно тендерної документації в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ п.6 Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника надає наступні документи: п.п. 6.1. Паспорт/інструкція з експлуатації на запропоновані товари із кресленням габаритних розмірів, кресленням комплектації виробу та порядком гарантійних зобов’язань. Переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «SG412 Стійка шкільна одинарна» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 1000мм., Ширина 750мм., Висота 4050мм, проте у цьому ж у файлі на Малюнку 2 надано Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 1000мм., Ширина 729мм., Висота 4050мм, а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)», а саме ширині виробу, яка становить 750мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Стійка шкільна одинарна, не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
Також, переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «DIO-806 Ігровий комплекс Халабуда(Тендер)» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 5366мм., Ширина 5120мм., Висота 3253мм., у цьому ж файлі на Малюнку 2 Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 5313мм., Висота 3253мм., а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)» , а саме довжина виробу, яка становить 5313мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Ігровий комплекс «Халабуда», не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
2. Замовнику під час періоду уточнень було задане питання.
Після чого замовник вніс зміни та виправив файл ТД (зі змінами) 14-11-2024, 16:30:50, а саме: «дві люльки на підвісах, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".» та « Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм та підвіси, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".»
Переможцем ТОВ «МІРОС» в файлі «Технічні вимоги і характеристики (2)» надав характеристику на виріб Ігровий комплекс «Халабуда»: «Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм, підвіси – труба діаметром 26,8 мм.». що в свою чергу суперечить вимогам замовника та не відповідає тендерній документації Розділ IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ замовника. Надані характеристики на підвіси гойдалки у виробі Ігровий комплекс «Халабуда» не відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки" і запиту замовника.
Отже, пропозиція переможця ТОВ «МІРОС» підлягає відхиленню, згідно Розділу 5 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій», у разі, якщо тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з вище сказаного, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, пропозиція переможця закупівлі ТОВ «МІРОС» повинна бути відхилена вихолдячи з вище перерахованого. Просимо замовника розглянути дану вимогу, та відхилити пропозицію переможця ТОВ «МІРОС».
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006021-a. 3. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 4. Встановити, що тендерна пропозиція ТОВ «МІРОС» має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем тендерна ТОВ«МІРОС» процедури закупівлі Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006021-a.
Вимога
Є відповідь
Рішення Замовника
Номер:
afb242e78cad469c9c6f52690790ae06
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-08-006021-a.c1
Назва:
Рішення Замовника
Вимога:
Вимога на рішення замовника
Доброго дня! Шановний Замовнику згідно протоколу рішення № 217 від 20.11.2024 року «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» вами було визнано переможцем ТОВ «МІРОС». Згідно тендерної документації в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ п.6 Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника надає наступні документи: п.п. 6.1. Паспорт/інструкція з експлуатації на запропоновані товари із кресленням габаритних розмірів, кресленням комплектації виробу та порядком гарантійних зобов’язань. Переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «SG412 Стійка шкільна одинарна» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 1000мм., Ширина 750мм., Висота 4050мм, проте надано у файлі на Малюнку 2 – Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 1000мм., Ширина 729мм., Висота 4050мм, а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)», а саме ширині виробу, яка становить 750мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Стійка шкільна одинарна, не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
Також, переможець ТОВ «МІРОС» у своїй пропозиції надав файл під назвою «DIO-806 Ігровий комплекс Халабуда(Тендер)» в якому зазначив, що Характеристики виробу: Довжина 5366мм., Ширина 5120мм., Висота 3253мм., проте надано у файлі на Малюнку 2 Габаритні розміри виробу, вказані габарити: Довжина 5313мм., Висота 3253мм., а це не відповідає технічним вимогам вказаним переможцем у документі файл «Технічні вимоги і характеристики (2)» , а саме довжина виробу, яка становить 5313мм. Згідно малюнку 2 габарит є меншим від заявленого переможцем в технічній характеристиці та меншим ніж вимагалось Замовником в Розділі IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, виріб Ігровий комплекс «Халабуда», не відповідає технічним та якісним характеристикам замовника, а також відсутня інформація про габаритні розміри виробу в паспорті на даний ігровий елемент, а отже відсутній паспорт на даний виріб.
Замовнику під час періоду уточнень було задане питання:
Після чого замовник вніс зміни до ТД, а саме: «дві люльки на підвісах, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".» та « Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм та підвіси, які відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки".»
Переможцем ТОВ «МІРОС» в файлі «Технічні вимоги і характеристики (2)» надав характеристику на виріб Ігровий комплекс «Халабуда»: «Металевий каркас люльки виготовлений з труби діаметром 21,3 мм, підвіси – труба діаметром 26,8 мм.». що в свою чергу суперечить вимогам замовника та не відповідає тендерній документації Розділ IV. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ замовника. Надані характеристики на підвіси гойдалки у виробі Ігровий комплекс «Халабуда» не відповідають вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки" і запиту замовника.
Згідно Розділу 5 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій», у разі, якщо тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з вище сказаного, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, пропозиція переможця закупівлі ТОВ «МІРОС» повинна бути відхилена вихолдячи з вище перерахованого. Просимо замовника розглянути дану вимогу, та відхилити пропозицію переможця ТОВ «МІРОС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога.pdf 21.11.2024 12:32
Дата подачі:
21.11.2024 12:32
Вирішення:
Добрий день.
Оскільки Вами по процедурі Закупівлі - Обладнання для дитячих майданчиків (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) подано скаргу від 25.11.2024р. №117 до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з вимогами ідентичними по вашій вимозі, рішення щодо зазначеної процедури буде прийнято за результатами розгляду скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено