• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Діагностичні набори - тест-смужки

Діагностичні набори - тест-смужки

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2018 11:37 - 05.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Тест для діагностики гострого панкератиту

Номер: 7c945cda3b304d56b6ea00ad414eff93
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-24-000467-c.c1
Назва: Тест для діагностики гострого панкератиту
Вимога:
Шановний Замовнику! Предмет закупівлі "Швидкий імунохроматографічний тест для виявлення трипсиногену-2 у сечі " є під патентним захистом. Згідно з офіційною інформацією виробника та власника патенту на Швидкий тест для виявлення трипсиногену-2 у сечі Actim Pancreatitis, в Україні є офіційний дистриб'ютор (https://www.medixbiochemica.com/en/distributor-location/ukraine-europe/), в повноваження якого входить надання гарантійного листа для участі в торгах. Вказана ситуація створює дискримінацію учасників торгів, так як саме офіційний дистриб'ютор вирішує хто саме буде брати участь у торгах, тим самим не надає рівних прав для участі в тендері по двом іншим предметам закупівлі лоту №1. Просимо вказаний предмет закупівлі винести окремим лотом для усунення дискримінації учасників торгів. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що засіданням Тендерного комітету вимога розглянута. При розгляді вимоги можемо зазначити наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Крім того, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вище викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін. Статтею 20 встановлено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Тому Замовник не погоджується з думкою яка висловлена у вимозі, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації шляхом розділу предмета закупівлі на частини (лоти). Наявність якісного товару та максимально економічно вигідної цінової пропозиції є одними із основних критеріїв тендерного комітету для співпраці з будь-якими виробниками та дистриб’юторами відповідної продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2018 17:15
Підтвердження вирішення: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що засіданням Тендерного комітету вимога розглянута. При розгляді вимоги можемо зазначити наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Крім того, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вище викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін. Статтею 20 встановлено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Тому Замовник не погоджується з думкою яка висловлена у вимозі, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації шляхом розділу предмета закупівлі на частини (лоти). Наявність якісного товару та максимально економічно вигідної цінової пропозиції є одними із основних критеріїв тендерного комітету для співпраці з будь-якими виробниками та дистриб’юторами відповідної продукції.