-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підіймально-транспортувальне обладнання
Завершена
232 848.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 328.48 UAH
мін. крок: 1% або 2 328.48 UAH
Період оскарження:
07.11.2024 17:37 - 12.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
відміна визнання переможцем ТОВ «ЛАУНЧ Україна», обрання переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією - ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» або оголошення нового тендеру
Номер:
b464f647853149f5bb9d32465117447c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-015531-a.c2
Назва:
відміна визнання переможцем ТОВ «ЛАУНЧ Україна», обрання переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією - ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» або оголошення нового тендеру
Вимога:
Зазначаємо, що відповідно розділу 5 ТД до закупівлі основним критерієм оцінки пропозиції є ЦІНА.
Пропозиція учасника ТОВ «Велл Крафт» є меншою на 41800 грн, ніж пропозиція ТОВ «ЛАУНЧ Україна».
Учасник несе повну відповідальність за відповідність своїх технічних характеристик реальності і наголошуємо на тому, що замовник має право відмовитись від поставки товару, якщо товар не відповідає технічним характеристикам, які були надані у пропозиції до закупівлі.
Просимо Головне управління справами Міністерства оборони України відмінити визнання переможцем ТОВ «ЛАУНЧ Україна», обрати переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією - ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» або переграти тендер.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 599 28.11.2024 18:56
Дата подачі:
26.11.2024 22:27
Вирішення:
Відповідно до статті Закону України “Про публічні закупівлі”, основним принципом здійснення публічних закупівель є максимальна економія.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Аналізуючи вищенаведені норми чинного законодавства України, слід зробити висновок, що пропозиція Учасника процедури закупівлі має бути не тільки максимально вигідною, а й відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до статті 1 Закону України “Про Антимонопольний комітет України” антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель.
Статтею 6-1 Закону України “Про Антимонопольний комітет України” антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель має повноваження, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”, а також повноваження утворювати Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, правових підстав для задоволення вимоги учасника Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» у Головного управління справами Міністерства оборони України відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо відміни рішення про скасування переможцем пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021: 2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний) ТОВ "Велл Крафт", код ЄДРПОУ 42504525, відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Номер:
6e6c3f9899204964bbd9b705a28f79fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-015531-a.a1
Назва:
ВИМОГА
щодо відміни рішення про скасування переможцем пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021: 2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний) ТОВ "Велл Крафт", код ЄДРПОУ 42504525, відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі підіймально-транспортувальне обладнання (підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний), очікувана вартість закупівлі 232 848 грн без ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2024-11-07-015531-a, замовником якого є Головне управління справами Міністерства оборони України (далі за текстом - Замовник).
В ході проведення вказаної закупівлі протоколом № 561 від 21.1.2024 пропозицію Товариства було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах.
Ініціатором закупівлі до протоколу про відхилення додано вирізку з інструкції по експлуатації на даний підіймач, датований 2020-м роком, проте, Учасником закупівлі було надано порівняльну таблицю та паспорт на обладнання, в якому чітко написані технічні характеристики, які має даний підіймач зараз.
Наголошуємо, що Учасник працює з багатьма заводами-виробниками товарів та інструкція по експлуатації та технічні характеристики товару в кожній поставці можуть бути різні.
Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції було надано документ, під назвою «тех специфікація.pdf», де вказано порівняльну таблицю обладнання, яке пропонує учасник та те, що запитує Замовник.
Вимоги замовника Пропозиція учасника
Найменування Технічні характеристики Найменування Технічні характеристики
Підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний Вантажопідйомність:
Не менше 6 000 кг
Тип транспорту:
Легковий / вантажний
Тип приводу:
електрогідравлічний
Потужність електричного двигуна:
Не менше 3 кВт
Висота підйому:
1 920 мм
Висота підхоплення:
Не вище 110 мм
Ширина проїзду:
Не менше 3 050 мм
Напруга живлення:
380 В
Синхронізація:
Верхня
Розблокування стопорів:
Електромагнітне
Час підйому до крайнього верхнього положення при максимальному навантаженні:
Не доввше 90 с
Час опускання:
Не довше 45 с
Тип підхоплюючих лап:
З регульованою довжиною
Діапазон регульованої довжини підхоплюючих лап:
Від 950 мм до 1 800 мм
Габаритні розміри:
Довжина (відстань між стійками) – не більше 4 300 мм;
ширина – не більше 1 000 мм;
висота – не більше 4 900 мм
Вага:
Не більше 1 300 кг
Підйомник двостоїчний 6т Well Kraft 3460
Рік виготовлення товару: 2024 рік.
Виробник товару: «Hauvrex Automotive Equipment (Lin'an) Co., Ltd.», No. 93
Shangyinwu, Linglong Town, Lin'an City, Hangzhou, Zhejiang
Province, P.R.C., Китай
Гарантійний термін: 60 місяців. Вантажопідйомність:
6 000 кг
Тип транспорту:
Легковий / вантажний
Тип приводу:
електрогідравлічний
Потужність електричного двигуна:
3 кВт
Висота підйому:
1 920 мм
Висота підхоплення:
110 мм
Ширина проїзду:
3 050 мм
Напруга живлення:
380 В
Синхронізація:
Верхня
Розблокування стопорів:
Електромагнітне
Час підйому до крайнього верхнього положення при максимальному навантаженні:
55 с
Час опускання:
20 с
Тип підхоплюючих лап:
З регульованою довжиною
Діапазон регульованої довжини підхоплюючих лап:
Від 950 мм до 1 800 мм
Габаритні розміри:
Довжина (відстань між стійками) – 3390 мм;
ширина – 850 мм;
висота - 4 420 мм
Вага: 1 200 кг
Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товарів, які запропоновані Товариством повністю відповідають тим, які вимагаються Замовником.
Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 185 000,00 без ПДВ.
Замовник не запросив ніяких додаткових підтверджень щодо відповідності запропонованого Учасником товару тим технічним характеристикам, які він вказав у порівняльній таблиці, а просто обрав переможцем того учасника, чий товар було взято за основу.
Наголошуємо, що на даний час Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця.
Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі і , як наслідок, пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім цього, переможцем відкритих торгів визнано ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574 з ціновою пропозицією 226 800 грн без ПДВ, що на 41 800,00 грн. більше ніж пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ».
Таким чином, держава в особі Головного управління справами Міністерства оборони України, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити 41 800,00 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є особливо значною сумою.
Вказаними протиправними діями посадових осіб Головного управління справами Міністерства оборони України може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі Головного управління справами Міністерства оборони України на суму 41 800,00 грн.
У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Національного університету оборони України шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
Головного управління справами Міністерства оборони України:
- відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574 та відмінити вказану закупівлю;
Міністерство оборони України:
- провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Головного управління справами Міністерства оборони України щодо підготовки та проведення закупівлі;
Офіс Генерального прокурора
Державне бюро розслідувань:
- внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Головного управління справами Міністерства оборони України шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:
Учасник
- від виробника.pdf 22.11.2024 09:41
- вимога.pdf 22.11.2024 09:41
- Протокол 582 26.11.2024 21:06
Дата подачі:
22.11.2024 09:41
Вирішення:
В тендерній документації та додатках до неї Замовником було встановлено вимоги щодо технічних та якісних характеристик товару, який необхідний Замовнику, а саме:
товар повинен бути першої категорії, тобто новим та таким, що не був в експлуатації;
в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вживати вираз "або еквівалент";
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель, країна виробник та всі технічні характеристики згідно вимог Додатку 4); При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований Учасником еквівалент, за своїми характеристиками, повинен бути не гіршим ніж у вимогах Замовника.
Тендерною документацію також передбачено надання учасниками листа-згоди щодо перевірки ЗАМОВНИКОМ, запропонованих УЧАСНИКОМ еквіваленту товару відповідно до Додатку 4, на загальнодоступних веб-сайтах (у разі якщо учасник запропонував еквівалент товару, який визначений у Додатку 4). Учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» було надано лист-згоду (Лист-згода, Вих. №14/11-65 від 14.11.2024 р) на вказану перевірку.
Таким чином, після перевірки Замовником технічних характеристик запропонованого Учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» товару, на що попередньо надав свою згоду Учасник, було встановлено невідповідність інформації, що надана учасником відомостям, що зазначені на сайтах продажу запропонованого ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» підйомника.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент» (таке посилання обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні та інші характеристики чи складові предмету закупівлі).
Під «еквівалентом» розуміється щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне, таке, що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника (технічні та інші характеристики запропонованого «еквіваленту» повинні відповідати встановленим технічним та іншим характеристикам).
Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку якщо Учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник додатково до тендерної документації подав порівняльну характеристику щодо основних технічних та якісних характеристик.
Частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Еквівалентний (від лат. aequivalens — «однаковий», букв. «рівновартісний») —
«рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною. Наприклад, еквівалентний обмін — обмін рівноцінними товарами, предметами, частками тощо.
Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату (матеріал з Вікіпедії).
Враховуючи згоду Учасника на перевірку Замовником еквівалентів товарів на загальнодоступних веб-сайтах (Лист-згода, Вих. №14/11-65 від 14.11.2024 р.) Замовником було здійснено аналіз поданої тендерної пропозиції та порівняльної таблиці підібраних еквівалентів. В результаті перевірки було встановлено (з використанням відкритих інтернет- ресурсів), що запропоновані підйомник двостоїчний 6т Well Kraft 3460 має відмінності у технічних характеристиках (в гірший бік), порівняно з тими, що вимагаються в Тендерній документації, а саме:
згідно вимог тендерної документації
- Найменування товару: Підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний;
- Вантажопідйомність: Не менше 6 000 кг;
- Тип транспорту: Легковий / вантажний;
- Тип приводу: Електрогідравлічний;
- Потужність електричного двигуна: Не менше 3 кВт;
- Висота підйому: 1 920 мм;
- Висота підхоплення: Не вище 110 мм;
- Ширина проїзду: Не менше 3 050 мм;
- Напруга живлення: 380 В;
- Синхронізація: Верхня;
- Розблокування стопорів: Електромагнітне;
- Час підйому до крайнього верхнього положення при максимальному навантаженні: Не довше 90 с;
- Час опускання: Не довше 45 с;
- Тип підхоплюючих лап: З регульованою довжиною;
- Діапазон регульованої довжини підхоплюючих лап: Від 950 мм до 1 800 мм;
- Габаритні розміри:
Довжина (відстань між стійками) – не більше 4300 мм;
Ширина – не більше 1000 мм;
Висота – не більше 4900 мм.
Вага: не більше 1 300 кг.
- Габаритні розміри: Довжина (відстань між стійками) – не більше 4 300 мм; ширина – не більше 1 000 мм;
висота – не більше 4 900 мм; Вага: Не більше 1 300 кг.
згідно тендерної пропозиції учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ»
- Найменування товару: Підйомник 2-х стійковий електрогідравлічний;
- Вантажопідйомність: Не менше 6 000 кг;
- Тип транспорту: Легковий / вантажний;
- Тип приводу: Електрогідравлічний;
- Потужність електричного двигуна: Не менше 3 кВт;
- Висота підйому: 1 920 мм;
- Висота підхоплення: 110 мм;
- Ширина проїзду: 3 050 мм;
- Напруга живлення: 380 В;
- Синхронізація: Верхня;
- Розблокування стопорів: Електромагнітне;
- Час підйому до крайнього верхнього положення при максимальному навантаженні: 55 с;
- Час опускання: 20 с;
- Тип підхоплюючих лап: З регульованою довжиною;
- Діапазон регульованої довжини підхоплюючих лап: Від 950 мм до 1 800 мм;
- Габаритні розміри:
Довжина (відстань між стійками) – 3390 мм;
Ширина – 850 мм;
Висота – 4420 мм.
Вага: 1 200 кг.
Підйомник двостійковий 6т Well Kraft 3460
Згідно інструкції з монтажу, експлуатації та технічного обслуговування двостійкового підйомника 6т Well Kraft (Рис.1), яку надав учасник Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» файл “від виробника ” має наступні технічні та якісні характеристики:
- Найменування товару: WK 3460;
- Вантажопідйомність: 6 000 кг;
- Тип транспорту: не вказаний;
- Тип приводу: не вказаний;
- Потужність електричного двигуна: не вказано;
- Висота підйому: 1 920 мм;
- Висота підхоплення: 100 мм;
- Ширина проїзду: Не вказана;
- Напруга живлення: Не вказана;
- Синхронізація: Верхня;
- Розблокування стопорів: Не вказано;
- Час підйому до крайнього верхнього положення при максимальному навантаженні: Не вказано;
- Час опускання: Не вказано;
- Тип підхоплюючих лап: З регульованою довжиною;
- Діапазон регульованої довжини підхоплюючих лап: Від 950 мм до 1 800 мм;
- Габаритні розміри:
Довжина (відстань між стійками) – 3390 мм;
Ширина – 850 мм;
Висота – 4420 мм.
Вага: не вказана.
В результаті порівняння технічних та якісних характеристик товару за позицією, який вимагається Тендерною документацією Замовника, з технічними та якісними характеристиками товару, який пропонується Учасником в Тендерній пропозиції Замовник дійшов висновку про наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації, підйомник повинен забезпечувати можливість обслуговування автомобілів із шириною не меншою за 3050 мм. Це включає як ширину проїзду, так і конструкцію підхоплюючих лап, які забезпечують фіксацію автомобіля на підйомнику.
Згідно з наданою технічною документацією на підйомник марки WK3460, максимальна ширина автомобіля, який може бути зафіксований на підхоплюючих лапах, становить 2400 мм (Рис.2), що є недостатнім для виконання вимог Замовника. Підтверджуючі документи, що дійсно ширина проїзду пійдйомника двостійкового WK3460, які надав учасник Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» ВІДСУТНІ.
Зважаючи на виявлені невідповідності технічним вимогам, запропонованих у Тендерній пропозиції Учасника, порівняно з характеристиками, які вимагаються у Додатку 2 до Тендерної документації, та керуючись визначенням еквівалентності товару (частина 2 статті 158 Митного кодексу України) Замовник не вважає їх еквівалентними товарами.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Обґрунтування причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» зазначені у протокольному рішення (протоколі) уповноваженої особи №561 від 21.11.2024 р.
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Конституцією України а саме ст. 34 гарантовано право на свободу думки і слова, вільне вираження своїх поглядів і переконань. Встановлюється, що кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або у інший спосіб – на свій вибір.
Однак, така інформація повинна поширюватися із дотриманням законодавчих норм про її достовірність та не порочити честь, гідність та ділову репутацію інших осіб в тому числі і юридичних.
Інформація, яка поширена з порушенням даної вимоги визнається недостовірною. Так, Пленум Верховного Суду України в постанові від 27 лютого 2009 року № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» вказав, що праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію.
Інформація, яку вказує Учасник у своїй вимозі щодо неправдивої організації тендерної закупівлі та окремої зацікавленості інших субʼєктів є надуманою, недостовірною та необґрунтованою.
Учасник наводить недостовірну інформацію, чим порушує ділову репутацію держави в особі Головного управління справами Міністерства оборони України, посадові особи якого в умовах правового режиму воєнного стану безперервно здійснюють захист суверенітету, територіальної цілісності населення. Крім того, Учасник в свою чергу провокує зрив оборонних закупівель, оскільки предметом договору є необхідний товар для здійснення ремонту автомобільної техніки спеціального призначення.
Також, слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено обовʼязок Замовника вимагати від Учасника додаткових підтверджень щодо відповідності запропонованого товару технічним характеристикам. Оскільки, Замовником самостійно було проведено перевірку товару на відповідність технічним характеристикам, а саме порівняння наведеної інформації Учасником та інформації з офіційного технічного паспорту даного товару, то необхідності для запиту додаткових документів у Замовника не було.
Зауважимо, що Учасник у своїй вимозі стверджує, що в діях Національного університету оборони України вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами, що Замовник вважає не коректним, враховуючи, що дана вимога надійшла на адресу Головного управління справами Міністерства оборони України.
На підставі вищевикладеного, підстави для задоволення вимоги учасника Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено