• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин (Бензин А-95), 09134200-9 - Дизельне паливо (дизельне паливо)

Торги відмінено

4 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 600.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2024 17:23 - 12.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»

Номер: a1db6f1ca55c42dab58201d31cc9ba56
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-07-015331-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.12.2024 18:46
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2024 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було скасовано відхилення учасника-скаржника та проводиться повторна оцінка його тендерної пропозиції.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 801580e275d54b97bd63cf29ac0893e6
Заголовок пункту скарги: Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-11-07-015331-a, оголошеній Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подано 14.11.2024. За результатами аукціону, який відбувся 15.11.2024, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» була визнана найбільш економічно вигідною.
18.11.2024 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокольне рішення уповноваженої особи від 18.11.2024 № 125, у якому, зокрема, зазначено, що «Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, наступні підстави, для відхилення його тендерної пропозиції, а саме:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, а саме:
- не надана інформація на вимогу Додатку 2 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги» - «Учасник повинен надати ліцензію (оригінал або завірену копію) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, що зазначена учасником у переліку АЗС (відповідно до Додатку 1); а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним».
Також у Протокольному рішенні уповноваженої особи від 18.11.2024 № 125 зазначено, що «на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливосте прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».

З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-11-07-015331-a, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи КП ШЕУ Дніпровського району від 07.11.2024 (далі – Тендерна документація), замовником вимагалася наявність АЗС/АЗК (власних або за договором, який дозволяє пропонувати талони вказаних(ної) АЗС/АЗК), розташованих(ної) в межах Дніпровського району та в межах 30 км м. Києва від місця розташування замовника (наявність хоча б однієї АЗС/АЗК в радіусі 3-5 км від бази розташування Замовника є обов’язковою).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано відповідний перелік з 26 АЗС (файл «3. ПЕРЕЛІК АЗС КИЇВ.pdf»).
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано довідкову інформацію про перелік усіх АЗС «UKRNAFTA» в Україні (крім тимчасово окупованих територій) (файл «3.0 ПЕРЕЛІК АЗС ВСЯ УКРАЇНА.pdf»).
Згідно з умовами Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ Код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин (Бензин А-95), 09134200-9 - Дизельне паливо (дизельне паливо)» до тендерної документації, «Учасник повинен надати ліцензію (оригінал або завірену копію) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, що зазначена учасником у переліку АЗС (відповідно до Додатку 1); а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним».
Під час підготовки тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» для участі у закупівлі UA-2024-11-07-015331-a, було сформовано підбірку з відповідними 26 ліцензіями (архів «ЛІЦЕНЗІЇ.7z»), однак зазначений архів помилково не було завантажено в електронну систему закупівель.
Також, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Бензину А-95 та Дизельного паливо), а саме, відповідні Сертифікати відповідності, Паспорти якості та Декларації про відповідність (файл «13.1 СЕРТИФІКАТИ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ.pdf»).
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід звернути увагу на те, що виправлення помилки, у вигляді додаткового завантаження до тендерної пропозиції ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Адже згідно з Тендерної документацією щодо закупівлі UA-2024-11-07-015331-a, предметом закупівлі є товар «Код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 – Бензин (Бензин А-95), 09134200-9 - Дизельне паливо (дизельне паливо)».
Назва товару, запропонованого ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марка, характеристики - підтверджені відповідними документами якості, наданими у складі тендерної пропозиції у файлі «13.1 СЕРТИФІКАТИ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ.pdf», не пов’язані з ліцензіями на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, на яких здійснюється заправка транспортних засобів Замовника.
Таким чином, невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у тендерній пропозиції, яка полягає у відсутності ліцензій на роздрібну торгівлю пальним щодо запропонованих АЗС, підлягала усуненню у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Не зважаючи на це, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є неправомірним.
В наслідок таких дій Замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій Замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника