• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

528 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2024 11:30 - 13.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: ad755223a88443289bd97f587038a64b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-07-012941-a.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вих. № 76 від 22.11.2024 Відділу освіти Гощанської селищної ради Рівненської області ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 08.11.2024 року відділом освіти Гощанської селищної ради Рівненської області було розміщено оголошення з ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-07-012941-a про проведення відкритих торгів з особливостями основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-1 (Вугілля кам’яне). Учасниками, які взяли участь у відкритих торгах з особливостями були: ТОВ "ДК ЗАХІД ЕНЕРГО" (ID: 7 93a70abdc0804eab9936e1edf79f7b56); Приватне підприємство "Сузір'я" (ID: ac196a6070024ff48864e552a7b4e32f), ТОВ ПраймСелл (ID: f4fb3471e2d74184ae6adc64b304ba67) та ТОВ «Кобальт Енерджі» (ID: d39136796bea444593add33251a7af3d). За результатами проведення редукціону та оцінки тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією, 18.11.2024 , найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі. Протоколом засідання Уповноваженої особи для організації та проведення закупівель Тамарою Важаївною Хідашелі відділу освіти Гощанської селищної ради Рівненської області від 21.11.2024 ухвалено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Кобальт Енерджі» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Із зазначеним вище протокольним рішенням не погоджуємось з огляду на таке. Уповноваженою особою вказано, що п. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із дорученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору, а також лист – відгук від контрагента про належне виконання цього договору. Уповноваженою особою вказано, що учасником долучені договір № 72/24 від 14.06.2024 та накладна № РН – 0000020 від 30.07.2024, видана згідно Договору № 72/24 від 14.07.2024. Зауважено, що накладна не стосується долученого аналогічного Договору № 72/24 від 14.06.2024. Згідно з Додатком № 4 тендерної документації одним із документів, який вимагається замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, є довідка виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від контрагента про його виконання та копією накладної. У законодавстві України немає чітко визначеного поняття стосовно аналогічного договору, проте прийнято вважати, що аналогічний договір – договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Спосіб підтвердження виконання аналогічного договору визначається замовником у тендерній документації. На вимогу замовника учасником відкритих торгів було надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору та копію накладної. У протоколі засідання Уповноваженої особи для організації та проведення закупівель Тамарою Важаївною Хідашелі відділу освіти Гощанської селищної ради Рівненської області від 21.11.2024 уповноваженою особою вказано, що учасником долучені договір № 72/24 від 14.06.2024 та накладна № РН – 0000020 від 30.07.2024, видана згідно Договору № 72/24 від 14.07.2024. Зауважено, що накладна не стосується долученого аналогічного Договору № 72/24 від 14.06.2024. Видаткова накладна є документом, що підтверджує постачання товару належить до первинних документів. У розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ – документ, який містить відомості про господарську діяльність. Частиною 2 статті 9 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Як вбачається з вище вказаної норми, вимога щодо наявності обов’язкового реквізиту такого, як номер договору та дата договору, стосовно якого видана накладна немає. Крім того, з наданих учасником документів чітко прослідковується наявність виконання аналогічного договору. Це і назви сторін договору, предмет договору, кількість товару та місце поставки товару. За таких підстав, місяць, що вказаний у даті укладення договору, що вказаний у накладній № РН – 0000020 від 30.07.2024, виданій згідно Договору № 72/24 від 14.07.2024, є формальною помилкою. Відтак, відхилення через недоведеність виконання аналогічного договору є протиправним. Щодо відхилення учасника відкритих торгів через інформацію, що не містить інформації про виробника (найменування, місцезнаходження), то не погоджуємось з цим з огляду на таке. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Відповідно до п.п. 2. п. 40 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не вважаються помилками, адже виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надавши інформацію від 15.11.2024 б/н, яка не містить інформації про виробника (найменування, місцезнаходження), учасник не вніс змін до предмета закупівлі, найменування товару, марки. Всі показники якості відповідають вимогам, заявленим у тендерній документації Замовника. До того ж на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі надано сертифікат якості № 223 від 09 листопада 2023 року, видавник Державне підприємство «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Крім того, інформація щодо виробника (найменування, місцезнаходження), не надана з огляду на те, що 06.11.2024 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4024-ІХ від 29.10.2024. Серед іншого, вугільна промисловість України є однією із найважливіших складових частин її енергетичної безпеки, оскільки вугілля - єдиний енергоносій, обсяги якого є потенційно достатніми для практично повного забезпечення потреб національної економіки. Як вбачається, з електронного майданчика документи, долучені учасниками для участі у відкритих торгах є у вільному доступі. Тому ненадання такої інформації було задля безпеки, для уникнення обстрілів, спричинених рф та уникненню знищення важливих підприємств для економіки України. За таких підстав, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів є необґрунтованим та не правомірним, що в свою чергу зумовлює придбання товару з гіршими показниками якості та за більші кошти, а в період війни в країни є не раціональним. Вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Кобальт Енерджі», є такою яка відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню. Додатково повідомляємо, що замовнику слід керуватись метою Закону «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників. Підсумовуючи вказане вище, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ДК ЗАХІД ЕНЕРГО», повернутися до кваліфікації пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Кобальт Енерджі», та визнати останнього переможцем закупівлі. У випадку ненадання відповіді на вимогу або незадоволення її вимог, ми будемо змушені оскаржити Ваше рішення до Антимонопольного комітету України. Директор ТОВ «Кобальт Енерджі» ___________________ Ковальчук Назарій Володимирович
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відмовити ТОВ “Кобальт Енерджі” у задоволенні вимоги UA-2024-11-07-012941-a.c1 від 22.11.2024 у процедурі відкритих торгів: ДК 021:2015 — 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне). Повідомлення про результати розгляду вимоги оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді протокольного рішення.
Статус вимоги: Відхилено